Ερώτηση Θεωρίας Α4 - Πανελλαδικές 2011

Ξεκίνησε από Cloud_Strife, 10 Ιουν 2011, 07:29:39 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Μπήκανε λοιπόν πάλι πολλά ζητήματα...

1. Η μη ύπαρξη συντονιστικού με το στυλ των προηγούμενων ετών λειτουργεί καταστροφικά. Ας το λάβουν υπόψη τους αυτοί που μπορούν να κάνουν κάτι.
Παράθεση από: dkonetas στις 13 Ιουν 2011, 11:08:14 ΠΜ
Οι διευκρινήσεις που ζητούνται και δίνονται από (προς) κάθε συντονιστή δεν θα έπρεπε να κοινοποιούνται σε όλους τους συντονιστές; Αν δεν έγινε σε αυτή την περίπτωση  πρέπει τουλάχιστον για το μέλλον  να προταθεί να εφαρμοστεί . 
Παράθεση από: Sergio στις 25 Μαΐου 2011, 09:39:43 ΠΜ
...Εξ όσων ξέρω, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας του συντονιστικού οργάνου που λειτούργησε τα τελευταία 2 χρόνια στο ΠΣΔ, θεωρώντας πως τα θέματα από μόνα τους αρκούν ΚΑΙ ως οδηγίες βαθμολόγησης.. Η προσωπική μου άποψη είναι πως θα υπάρξουν (πάλι) αρκετές αποκλίσεις μεταξύ των βαθμολογικών κέντρων.  Και μάλιστα ΜΗ μετρήσιμες αποκλίσεις.  Ένα βήμα πίσω λοιπόν σε αυτό τον τομέα..  Κρίμα τον κόπο που κάναμε από το 2006 μέχρι το 2009 για να το ξεκινήσουμε..

2. Η προσέγγιση αυτή που περιγράφει ο συνάδελφος είναι αν μη τι άλλο μοναδική και επικίνδυνη.
Παράθεση από: spantoulis στις 13 Ιουν 2011, 11:00:47 ΠΜ
Το σίγουρο είναι ότι πολλοί συνάδελφοι (μεταξύ τους και εγώ)  κλήθηκαν το Σάββατο να αναθεωρήσουν βαθμούς στα ερωτήματα κλειστού τύπου και φυσικά στο Α4 λόγω ασυμφωνίας των δύο βαθμολογητών.
Είναι κρίμα μετά από τόσες κουβέντες, τόσες συζητήσεις, να θεωρεί ο συντονιστής σε κάποιο βαθμολογικό, ότι η επιτροπή έβλεπε το θέμα άσπρο μαύρο. Προφανώς η απάντηση που έλαβε ο συντονιστής από κάποιο μέλος της ΚΕΕ είναι προφορική και όλοι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό. Επίσης, όταν γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια της προσθήκης ανοικτών-κλειστών προβλημάτων στην εκπαίδευση και έρχεται κάποιος συντονιστής βαθμολογικού να παραποιήσει αυτά που του είπε η ΚΕΕ είναι αν μη τι άλλο τραγικό! Εξοργίζει αυτή η κατάσταση και τον πιο ήρεμο άνθρωπο (όχι πώς είμαι βέβαια ο πιο ήρεμος, αλλά)... Κρίμα και πάλι κρίμα.

3. Η ποιότητα της απάντησης σε κάτι που είναι σωστό επανέρχεται στο προσκήνιο. Δεν βαθμολογούμε αρνητικά την εύρεση max με ταξινόμηση, αλλά μειώνουμε την βαθμολογία όταν η λύση δεν είναι αυτό που εμείς περιμένουμε. Αυτό που έχουμε εμείς ως αναπαράσταση! Αυτό που στο τέλος - τέλος δεν έχει κανένα νόημα για τον μαθητή. Δηλαδή γιατί οι ακόλουθες απαντήσεις χάνουν μονάδες;
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3941.msg41818#msg41818

Έλεος συνάδελφοι! Κρίμα που κάποιοι αναλαμβάνουν συντονιστές και δεν έχουν αίσθηση...

Όσον αφορά το θέμα η άποψή μου είναι η ακόλουθη:

Οι θεματοδότες είχαν αναπτύξει τις δικές τους αναπαραστάσεις και προσπάθησαν να φτιάξουν ένα θέμα για να αξιολογήσουν τους μαθητές/τριες. Αλήθεια πότε ανέπτυξαν αυτές τις αναπαραστάσεις για το συγκεκριμένο μάθημα. Παρότι το χρησιμοποιούμε σε διάφορες τεχνικές γλώσσες, δεν μας είχε περάσει από το μυαλό μέχρι το 2005...
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=188.msg1204#msg1204
Δείτε πώς όμως δομήθηκε το 2005 το συγκεκριμένο ζήτημα, πώς παρουσιάστηκε στην ημερίδα της ΑΕΠΠ πέρσι τον Ιανουάριο και πώς τροποποιήθηκε στις εξετάσεις:
Παράθεση από: Sergio στις 22 Νοε 2005, 01:17:44 ΠΜ
    Η έκφραση:

    Είναι_πολύτεκνος <-- αριθμός_παιδιών > 3

    Ξεφεύγει από τους στόχους του μαθήματος; Αν κάποιος μαθητής το σκεφτεί ως λογική έκφραση που δίνει τιμή σε λογική μεταβλητή (όπως παραπάνω) και όχι απαραίτητα ως:

    ΑΝ αριθμός_παιδιών > 3 ΤΟΤΕ
       Είναι_Πολύτεκνος <-- ΑΛΗΘΗΣ
    ΑΛΛΙΩΣ
       Είναι_Πολύτεκνος <-- ΨΕΥΔΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Από το άρθρο:
Τσιωτάκης, Π., Στέργου, Σ., Αδαμόπουλος, Ν., & Ψαλτίδου, Α. (2010). Το διδακτικό πακέτο του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Ασάφειες και επακόλουθα προβλήματα. Στο Σ. Δουκάκης (επιμ.), Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον (σ. 145-175). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών. (http://www.scribd.com/full/37994803?access_key=key-1xz92oy35skdi37vco0h)
Παράθεση από:  Τσιωτάκης κ.α. (2010)
    Το διδακτικό πακέτο παρουσιάζει τις λογικές τιμές (Αληθής ή Ψευδής) στην κωδικοποίηση αλγορίθμων, αλλά τις χρησιμοποιεί ελάχιστα. Ωστόσο κατά την παρουσίαση της εντολής εκχώρησης [Βακάλη κ.α. (2009), σ. 31 και σ. 154] δεν δίνει παράδειγμα αντίστοιχο με το ακόλουθο παράδειγμα, όπου στο δεξί μέλος της εντολής βρίσκεται μια λογική έκφραση.

    Διάβασε Ηλικία
    Ανήλικος ← Ηλικία < 18
    Εμφάνισε "Είναι ανήλικος", Ανήλικος

    Η αντιμετώπιση, από το διδακτικό πακέτο, προβλημάτων όπως το παραπάνω γίνεται με την χρήση εντολής απλής ή σύνθετης επιλογής, μέσα στο σώμα της οποίας αποδίδεται τιμή στη λογική μεταβλητή. Η δομή επιλογής δημιουργείται ακριβώς για να εξυπηρετήσει την ανάγκη απόδοσης τιμής στη λογική μεταβλητή. Για παράδειγμα το παραπάνω πρόβλημα θα μπορούσε να κωδικοποιηθεί εναλλακτικά με έναν από τους δύο παρακάτω τρόπους:

    Διάβασε Ηλικία
    Ανήλικος ← Ψευδής
    Αν Ηλικία < 18 τότε
      Ανήλικος ← Αληθής
    Τέλος_αν
    Εμφάνισε "Είναι ανήλικος", Ανήλικος

    Διάβασε Ηλικία
    Αν Ηλικία < 18 τότε
      Ανήλικος ← Αληθής
    αλλιώς
      Ανήλικος ← Ψευδής
    Τέλος_αν
    Εμφάνισε "Είναι ανήλικος", Ανήλικος
Ο θεματοδότης ήρθε και έβαλε ένα πρόβλημα για να αξιολογήσει τους μαθητές/τριες που δεν ήταν ρεαλιστικό, αλλά καθαρά μαθηματικό και μάλιστα αφαιρετικό. Πόσο πιο ωραία, κατανοητή και συνάμα διδακτικά χρήσιμη δείχνει η προσέγγιση του 2005 και 2010 και πόσο τυπικό είναι το θέμα των εξετάσεων:
Παράθεση από:  ΚΕΕ (2011)

    Δίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου:
    Αν Χ > 1 τότε
      Κ ← Αληθής
    Αλλιώς
      Κ ← Ψευδής
    Τέλος_αν
    Να γράψετε στο τετράδιό σας συμπληρωμένη την παρακάτω εντολή εκχώρησης, ώστε να έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το παραπάνω τμήμα αλγορίθμου.
    Κ ← .....

Vangelis

Παράθεση από: spantoulis στις 11 Ιουν 2011, 06:30:54 ΜΜ
Αυτό που εφαρμόστηκε στο δικό μου βαθμολογικό μετά από ερώτηση στην ΚΕΕ είναι να αντιμετωπιστεί σαν ερώτηση κλειστού τύπου.
Όποιος έδωσε 1 ή 2 μόρια μάλλον θα πρέπει να περιμένει κλήση για να αναθεωρήσει μιας και το σύστημα καταχώρησης δεν δέχεται άλλες τιμές πλην 0 ή 3.

Πρακτικά αυτό που αναφέρεις για το σύστημα δεν υπάρχει.  Ακόμα και στις ερωτήσεις σωστού λάθους το σύστημα δέχεται ενδιαμέσες τιμές (δεν δέχεται πάνω απο το μέγιστο της βαθμολογίας) . Στο δικό μου βαθμολογικό υπήρξαν αρκετές ενδιάμεσες βαθμολογίες φυσικά χωρίς πρόβλημα απο το σύστημα.
   



evry

Λέω και εγώ, πως και δε με κάλεσαν ακόμα, γιατί από ότι θυμάμαι είχα βάλει μερικά 1-2 στο Α4
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

spantoulis

[Άρα τελικά δεν υπάρχει κανένα ζήτημα για το Α4
Αυτό είναι σοβαρό. Δείχνει ότι ο συντονιστής είναι εκτός τόπου και χρόνου και λέει στους βαθμολογητές πράγματα ανυπόστατα.
Ελπίζω τουλάχιστον να διαβάζει στέκι και να καταλάβει τα λάθη του
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Cloud_Strife

#19
Λοιπόν ορίστε τα αποτελέσματα μου στην ΑΕΠΠ:



Θέλω δημοσίως να ευχαριστήσω του Βαθμολογητή 1 από το 37ο Βαθμολογικό στον Αλίμου που μου έδωσε και τα 3 μόρια για το θέμα Α4. Ως εκ τούτου και με ένα λάθος σε ερώτηση τύπου Σωστό-Λάθος, η οποία έπιανε 2 μονάδες, η βαθμολογία του διαμορφώθηκε στο 98! Προφανώς εκτιμήθηκε ο τρόπος σκέψης όπως αναφέρεται παραπάνω! Κανείς δεν ξέρει και δεν μπορεί να τον κρίνει για την επιλογή του. Ο Βαθμολογητής 2 μάλλον είχε άλλη άποψη και μου έκοψε τόσο την ερώτηση Α4 όσο και κάποια μόρια για την ελεύθερη έκφραση στις ερωτήσεις θεωρίας. Ειλικρινά τους ευχαριστώ και τους δύο για την σωστή βαθμόλογηση και την ισάξια μεταχείρηση μου. Το λέω αυτό με κάθε ειλικρίνεια και χωρίς ειρωνικό ύφος.  ;)

Φιλικά, Αλέξανδρος.

Stefevan


Sergio

Παράθεση από: Cloud_Strife στις 20 Ιουν 2011, 10:59:22 ΜΜ
Λοιπόν ορίστε τα αποτελέσματα μου στην ΑΕΠΠ:



Θέλω δημοσίως να ευχαριστήσω του Βαθμολογητή 1 από το 37ο Βαθμολογικό στον Αλίμου που μου έδωσε και τα 3 μόρια για το θέμα Α4. Ως εκ τούτου και με ένα λάθος σε ερώτηση τύπου Σωστό-Λάθος, η οποία έπιανε 2 μονάδες, η βαθμολογία του διαμορφώθηκε στο 98! Προφανώς εκτιμήθηκε ο τρόπος σκέψης όπως αναφέρεται παραπάνω! Κανείς δεν ξέρει και δεν μπορεί να τον κρίνει για την επιλογή του. Ο Βαθμολογητής 2 μάλλον είχε άλλη άποψη και μου έκοψε τόσο την ερώτηση Α4 όσο και κάποια μόρια για την ελεύθερη έκφραση στις ερωτήσεις θεωρίας. Ειλικρινά τους ευχαριστώ και τους δύο για την σωστή βαθμόλογηση και την ισάξια μεταχείρηση μου. Το λέω αυτό με κάθε ειλικρίνεια και χωρίς ειρωνικό ύφος.  ;)

Φιλικά, Αλέξανδρος.

Δεν έχω λόγια :(
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)