Γενικό Λύκειο > Δομή ακολουθίας

Σχετικά με την εντολή ΓΡΑΨΕ

(1/2) > >>

Ceres:
 Μπορώ στον διερμηνευτή  να εμφανίζω στην ίδια γραμμή τα ορίσματα δύο διαδοχικών εντολών ΓΡΑΨΕ;
Αν ΝΑΙ πώς μπορεί να γίνει αυτό;
CERES :-/

alkisg:
Δυστυχώς (απ' όσο ξέρω) το βιβλίο δεν αναφέρει πουθενά τέτοια δυνατότητα για την Γλώσσα. Επομένως κάθε ΓΡΑΨΕ ουσιαστικά πρέπει να ισοδυναμεί με την Writeln της Pascal (να πηγαίνει τον κέρσορα από κάτω).

Αρκετοί συνάδελφοι χρειάστηκαν κάτι παρόμοιο, κυρίως για την εκτύπωση δισδιάστατων πινάκων. Μερικές προτάσεις ήταν:
[*]μία καινούργια εντολή ΓΡΑΨΕ_ που να αφήνει τον κέρσορα στην ίδια γραμμή (σαν την Write)
[*]να είναι πάντα η ΓΡΑΨΕ σαν την Write και όταν θέλουμε Writeln να γράφουμε και ένα αλφαριθμητικό, π.χ. "\n", όπως στην C.
[*]το αντίθετο, δηλαδή όποτε θέλουμε ο κέρσορας να μείνει στην ίδια γραμμή να γράφουμε ένα αλφαριθμητικό σαν συνθηματικό, π.χ. "_".[/list]

Νομίζω όμως ότι όλα αυτά συνθέτουν μία καινούργια Γλώσσα, όχι την Γλώσσα του βιβλίου. Εγώ σε επόμενη έκδοση του διερμηνευτή έχω σκεφτεί να δώσω μία επιλογή («Enter μετά από κάθε ΓΡΑΨΕ»), και όταν αυτή είναι απενεργοποιημένη, τότε κάθε ΓΡΑΨΕ θα ισοδυναμεί με Write και όταν θέλουμε Writeln θα πρέπει να βάζουμε μία κενή ΓΡΑΨΕ. Έτσι το τελικό πρόγραμμα θα είναι αποδεκτό πρόγραμμα Γλώσσας, όπως αυτή ορίζεται στο βιβλίο.

Εσείς τι προτιμάτε;

Sergio:
Προσωπική μου άποψη είναι οτι δε χρειάζεται να το ... παιδεύουμε και τόσο πολύ.  Η γλώσσα φαίνεται να είναι ένα εργαλείο στα χέρια των μαθητών για την υλοποίηση βασικών αλγοριθμικών δομών αλλά και δομών δεδομένων σε προγραμματιστικό περιβάλλον.  Όλο κι'όλο που χρειάζονται είναι μία απλή εντολή εισόδου που να τους επιτρέπει να κατανοήσουν ΤΙ σημαίνει είσοδος δεδομένων και αντίστοιχα για την έξοδο.

Η γλώσσα ΔΕΝ είναι Pascal ούτε ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον.  Δεν φαίνεται να είναι αυτός ο σκοπός της ύπαρξής της (της γέννησής της).  Συμφωνώ με το Αλκη, ότι δεν πρέπει να ξεφύγουμε από το 'ορισμό' της γλώσσας όπως αυτός δίνεται στο επίσημο βιβλίο που διδάσκεται (και εξετάζεται).

Επίσης, νομίζω, καλό είναι ΚΑΙ τα προβλήματα που λύνουμε (ή δίνουμε προς λύση) με τη γλώσσα, να στοχεύουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που απαιτούνται βάση του ΠΣ και του ΕΠΠΣ αλλά και του αναλυτικού προγράμματος και της εξετασταίας ύλης, και να δίνουν έμφαση στη σωστή κατεύθυνση.  Εξεζητημένες μέθοδοι εισόδου ή και εξόδου στοιχείων από προγράμματα δεν νομίζω ότι πρέπει να αποτελούν μέλημα για τους μαθητές μας.

LIAKOS:
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 180 ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤH ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΨΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΓΡΑΜΜΗΣ.

bugman:
Επειδή κάποιοι ζητούν ένα πιο ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον, προτείνω να δουν στον τόπο μου http://users.forthnet.gr/pre/georgekarras/ περί σοβαρού προγραμματιστικού περιβάλλοντος.
Γιώργος Καρράς  ;)
Ιδιώτης αλλά όχι idiot.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση