3ο_ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ_ΚΑΛΥΒΑΣ_ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ

Ξεκίνησε από NIKOS_KALYVAS, 15 Απρ 2024, 01:21:13 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NIKOS_KALYVAS

Καλησπέρα σε όλους!!

Πλησιάζοντας όλο και περισσότερο στην τελική ευθεία των πανελλαδικών εξετάσεων ετοιμάσαμε με τον καλό συνάδελφο Μανώλη Λαμπράκη το τρίτο  επαναληπτικό διαγώνισμα εφ' όλης της ύλης για αυτή τη χρονιά.

Ευχαριστούμε τον αξιόλογο συνάδελφο Πολύκαρπο Καραμαούνα για τις πολύ χρήσιμες επισημάνσεις του.

 Το διαγώνισμα δίνεται σε επεξεργάσιμη μορφή ώστε να μπορεί να τροποποιηθεί από οποιονδήποτε συνάδελφο – συναδέλφισσα ανάλογα  με τις ανάγκες διδασκαλίας – εξέτασης των μαθητών.
 Οποιαδήποτε σχόλια και παρατηρήσεις είναι καλοδεχούμενα.
 ----------------
 Με εκτίμηση
 ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ - ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ


Επισήμανση: Έχει γίνει μια διορθωση στις προτεινόμενες λύσεις στο Β1 ΚΑΙ ΣΤΟ Δ. Το αρχείο των λύσεων έχει ενημερωθεί.

ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

peteglamgr

Καλημέρα, ευχαριστούμε για τα διαγωνίσματα. 
Μια παρατήρηση: στο Γ' θέμα ενώ χρησιμοποιείται ουρά, γράφετε στην εκφώνηση ότι γίνεται ώθηση το βάρος της βαλίτσας. Καλό θα ήταν να διορθωθεί και να γράφει "εισαγωγή στην ουρά το βάρος".
Και πάλι ευχαριστούμε για τα χρησιμότατα διαγωνίσματα που μοιράζεστε μαζί μας.

NIKOS_KALYVAS

#2
Πολύ σωστή επισήμανση και ευχαριστούμε. Διορθώθηκε ήδη στην εκφώνηση.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

Λαμπράκης Μανώλης

Ευχαριστούμε για την παρατήρηση,  τόσα ματιά την είδαν αλλά δεν το "παρατηρήσαμε" μάλλον από κεκτημένη ταχύτητα 

NIKOS_KALYVAS

Αξίζει να σημειωθεί ότι οποιαδήποτε τροποποίηση επι των θεμάτων θα θέλαμε να συζητηθεί.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

lakis19

Δύσκολα έως πολύ δύσκολα θα χαρακτήριζα τα θέματα. ΓΙΑ ΤΟ 3 ΚΑΙ 4 φυσικά αναφέρομαι. Ακόμα και το  Β2 το βρίσκω κάπως στη διατύπωση. Θα ήθελα όταν το βάλετε το διαγώνισμα και βαθμολογήσετε τα γραπτά να μας ενημερώσετε αν θέλετε τι ποσοστό μαθητών έγραψε πάνω από 15-16.Καλημέρα σας

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

Τα θέματα προφανώς είναι " υψηλής δυσκολίας " και δεν προορίζονται για πανελλήνιες εξετάσεις ντε και καλά (ειδικά τα Γ και Δ πολύ σωστά) αλλά για την γενικότερη εξάσκηση των μαθητών σε κάτι διαφορετικό...και εγω για παράδειγμα δεν θα βάλω ακριβώς αυτά στο τελικό διαγώνισμα των μαθητών μου, θα τα ρυθμίσω στις ανάγκες τους...γι αυτό γράφουμε εξ αρχής πως τα θέματα είναι σε επεξεργασιμη μορφή και όποιος βρει κάτι χρήσιμο μπορεί να το προσαρμόσει στις ανάγκες του...εγώ τα περισσότερα τα λύνω στην τάξη ως εξάσκηση σε κατι πιο δύσκολο και για να πάρουν γενικές ιδέες
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία