Επιτρέπονται στην εντολή ΓΡΑΨΕ και εκφράσεις?

Ξεκίνησε από evry, 17 Μαρ 2010, 08:33:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Στο κεφάλαιο 7 στην σύνταξη της εντολής ΓΡΑΨΕ (σελ. 156) λέει "Η λίστα των στοιχείων μπορεί να περιέχει σταθερές τιμές και ονόματα μεταβλητών"
Δεν λέει τίποτα για εκφράσεις. Έχει ακούσει κανείς κάποια περίπτωση καθηγητή που έχει αναφέρει το συγκεκριμένο ζήτημα, και κόβει μονάδες αν οι μαθητές χρησιμοποιούν εκφράσεις? (γιατί το άκουσα πρόσφατα)

Για παράδειγμα αν πάρουμε τοις μετρητοίς αυτό που λέει το βιβλίο τότε οι παρακάτω εντολές θα ήταν λάθος

ΓΡΑΨΕ 2*α
ΓΡΑΨΕ 1+2+3
ΓΡΑΨΕ Α+Β

το οποίο μου φαίνεται λίγο εξωφρενικό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Keep Growing

Ευριπίδη, στο παλιό βιβλίο (δεν ξέρω- επειδή έχω χρόνια να διδάξω στο λύκειο-αν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του για την διδασκαλία του μαθήματος) στην σελ 210 Σχήμα 9-32 αναφέρεται σαφώς και η παράσταση ως στοιχείο στην διαδικασία ΕΞΟΔΟΥ. Φέρνει όμως ως παράδειγμα στο Σχήμα την γλώσσα Pascal.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

tom

Παράθεση από: evry στις 17 Μαρ 2010, 08:33:37 ΜΜ
Στο κεφάλαιο 7 στην σύνταξη της εντολής ΓΡΑΨΕ (σελ. 156) λέει "Η λίστα των στοιχείων μπορεί να περιέχει σταθερές τιμές και ονόματα μεταβλητών"

Πιστεύω ότι ο λόγος που το λέει αυτό, είναι για να αποθαρρύνει τους μαθητές να συνδυάζουν επεξεργασία (πράξεις) με έξοδο σε μια εντολή και κατά τη γνώμη μου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση...

Δε νομίζω ότι αποκλείει τη χρήση εκφράσεων αφού παρακάτω λέει:

"Η χρήση της εντολής ΓΡΑΨΕ είναι κυρίως η εμφάνιση μηνυμάτων από τον υπολογιστή , καθώς και αποτελεσμάτων που περιέχονται στις μεταβλητές". (αφήνει ένα παραθυράκι... ;))

Είναι όντως εξωφρενικό να κόψεις από κάποιον που θα γράψει έκφραση σε ΓΡΑΨΕ. Εγώ δεν θα έκοβα ποτέ.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

gthal

Περίεργο... Πώς κυκλοφορούν αυτά; από στόμα σε στόμα;
Γιατί κι εμένα πριν λίγες μέρες μου είπαν οι μαθητές μου ότι στο σχολείο άκουσαν ότι απαγορεύεται να γραφτεί κάτι τέτοιο και δεν το πήρα σοβαρά.
Τώρα που το θέτεις κι εσύ, ανέτρεξα στο σχολικό βιβλίο και με έκπληξη βρίσκω ότι με απίστευτη συνέπεια, πουθενά το σχολικό βιβλίο δε χρησιμοποιεί έκφραση στην ΓΡΑΨΕ. (Μα θα τρελαθούμε εντελώς;)
Ευτυχώς όμως η λύση έρχεται από το τετράδιο του μαθητή όπου τουλάχιστον στη σελ 75 (μόνο!!!) γράφει:
ΓΡΑΨΕ 'άλλα:', Αποχέτευση+ Άλλα, 'ΦΠΑ:', Αξία_ΦΠΑ
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Δε θυμάμαι να έχω δει στο βιβλίο ή το τετράδιο του μαθητή να χρησιμοποιείται έκφραση μετά το "γράψε", αλλά γιατί να μην επιτρέπεται; Λογικό μου φαίνεται να επιτρέπεται, αφού δεν υπάρχει σαφής απαγόρευση.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Laertis

Ούτε κι εγώ έχω δει να χρησιμοποιείται απο το διδακτικό πακέτο έκφραση μετά την εντολή ΓΡΑΨΕ.
Ναι φίλε Λάμπρο, δεν υπάρχει απαγόρευση αλλά και στις διαδικασίες όπου στο βιβλίο υπάρχει ρητή αναφορά σε μεταβλητές παραμέτρους, αναιρείται απο το τετράδιο στην άσκηση με τους πύργους του Ανόι κάνοντας χρήση σταθερών.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

gthal

Δηλαδή, στο τετράδιο του μαθητή, δεν βρίσκετε αυτό που λέω ?   :o
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Laertis

Έχεις δίκιο Γιώργο, sorry αλλά δεν το είχα προσέξει. Αυτό όμως δε διορθώνει το θέμα που προκύπτει απο τον ορισμό της ΓΡΑΨΕ στη σελίδα 156
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

sstergou

Θα συμφωνήσω με αυτά που λέει ο Άλκης σε άλλο θέμα.
Στο βιβλίο δεν έχουμε κανέναν ορισμό για καμία εντολή. Έχουμε μόνο περιγραφές.

Οι ορισμοί θα έπρεπε να είναι στο βιβλίο καθηγητή σε μορφή BNF και όχι περιγραφές με φυσική γλώσσα.
Με το υπάρχον βιβλίο μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε....

gthal

Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

klitos

Το παραπανω θεμα μας απασχολησε σε δυο ενημερωσεις σε βαθμολογικο κεντρο το 2007 και το 2008.
Οι περισσοτεροι συναδελφοι ειπαν οτι δεν θα κοψουν μοναδες ( εκτος αν υπαρξει οδηγια) αλλα καποιοι ειπαν οτι δεν επιτρεπεται να υπαρχουν εκφρασεις στην ΓΡΑΨΕ.
Απο τοτε και επειτα συμβουλευω τους μαθητες μου να το αποφευγουν και να χρησιμοποιουν την ΓΡΑΨΕ μονο με μεταβλητες ή σταθερες...
ειναι τρελο αλλα πρεπει να προστατευσω τους μαθητες απο τους ...καποιους
κλητος χατζηγεωργιου

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: klitos στις 07 Μαΐου 2010, 09:03:12 ΠΜ
Το παραπανω θεμα μας απασχολησε σε δυο ενημερωσεις σε βαθμολογικο κεντρο το 2007 και το 2008.
Οι περισσοτεροι συναδελφοι ειπαν οτι δεν θα κοψουν μοναδες ( εκτος αν υπαρξει οδηγια) αλλα καποιοι ειπαν οτι δεν επιτρεπεται να υπαρχουν εκφρασεις στην ΓΡΑΨΕ.
Απο τοτε και επειτα συμβουλευω τους μαθητες μου να το αποφευγουν και να χρησιμοποιουν την ΓΡΑΨΕ μονο με μεταβλητες ή σταθερες...
ειναι τρελο αλλα πρεπει να προστατευσω τους μαθητες απο τους ...καποιους

Νομίζω ότι είναι λάθος να κοπούν μονάδες σε περίπτωση που ένας μαθητής χρησιμοποιήσει μια έκφραση στην εντολή ΓΡΑΨΕ. Πρέπει να βαθμολογηθεί η σκέψη του  μαθητή ότι στο σημείο εκείνο εμφανίζει συγκεκριμένα πράγματα και ότι ότι έβαλε μια έκφραση στην ΓΡΑΨΕ

andreas_p

Έκφραση στη ΓΡΑΨΕ είναι αποδεκτή. Στη βαθμολόγηση, πλέον δεν ασχολούμαστε μ' αυτό το επίπεδο ...
Πέρασαν 10 χρόνια !!!1  Πόσο άλλο ;;;

Σπύρος Δουκάκης

Νομίζω ότι το θέμα δεν χρειάζεται μεγαλύτερη ανάλυση.

Από τη στιγμή που υπάρχει και το παράδειγμα που συνεισφέρει στην κατανόηση του θέματος... ε παραπάει!!!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Ορισμένες φορές αναρωτιέμαι γιατί ψάχνουμε να αποδείξουμε το αυτονόητο

Όπως είπε και ο Ανδρέας μετά από 10 χρόνια, τέτοια ζητήματα δεν πρέπει να μας απασχολούν