Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

σας εχει τυχει να εισαστε σε μια εντονη συναισθηματικη στιγμη? πολυ ερωτευμενοι ή ερωτικα απογοητευμενοι? εχετε παρατηρησει τοτε οτι ξαφνικα τραγουδια που ακουγατε χρονια εχουν ξαφνικα νοημα και σας εκφραζουν και απορρειτε πως δεν το ειχατε συνειδητοποιησει νωριτερα?
ε, κατι τετοιο παθαινουμε ξαφνικα τωρα.
θυμομαστε λογια, αντιλαμβανομαστε πραξεις... και ξαφνικα εχουμε μια οργη λες και προχτες δεν υπηρχε λογος για αυτην
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dim

Παράθεση από: poursali στις 06 Μαΐου 2010, 09:38:38 ΜΜ
.. και ξαφνικα εχουμε μια οργη λες και προχτες δεν υπηρχε λογος για αυτην
Και χθες και προχθές και παραπροχθές """Αντιδραστήρα""" με συγκεκριμένους λόγους με θυμάμαι.
Και με τις εκλογές και με τις σπουδές μου και με την ανεργία μου και με την ασυδοσία και με την κοροϊδία και με την αχάριστή
και την αχαριστία της ... http://www.youtube.com/watch?v=tI9hk1lV5OQ


Stefania

Παράθεση από: Antigonh στις 03 Μαΐου 2010, 01:03:36 ΜΜ
Αγαπητή Στεφανία κατ΄αρχήν καλησπέρα.

Οι συνάδελφοι στο στέκι θέλουν να είναι καθηγητές και όχι τεχνική ή / και γραμματειακή υποστήριξη. Τόσο απλά.

Από την άλλη μεριά αν το Παιδείας ήθελε, θα μπορούσε να απευθυνθεί σε όσους Πληροφορικούς το επιθυμούν και είναι αρκετοί πιστεύω, να αναλάβουν τα καθήκοντα της τεχνικής - γραμματειακής - μηανογραφικής υποστήριξης σε σχολείο ή σε ομάδα σχολείων με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Έτσι θα δημιουργούνταν και νέες θέσεις εργασίας και θα ήταν όλοι ευτυχείς. Το έχει προτείνει και η ΠΕΚΑΠ αυτό νομίζω. Τέλος παραμυθιού.
Αντιγόνη δεν γίνεται αυτό που λες. Πληροφορικός – τεχνικός σε κάθε σχολείο; Πως; Με τι ωράριο; Και γιατί να επιλέξει πληροφορικό και όχι κάποιον από ΙΕΚ, ΚΕΚ που θα του στοιχήσει και λιγότερο; Απίστευτα ουτοπικό και εκ του ασφαλούς από την πλευρά σου.

Παράθεση από: Antigonh στις 03 Μαΐου 2010, 01:03:36 ΜΜ
  Αυτό που γίνεται στην πραγματικότητα είναι ότι μια μεγάλη πλειοψηφία συναδέλφων "τα κάνει όλα και συμφέρει" όπως έλεγε και μια παλιά διαφήμιση. Και φουλ ωράριο και υπερωρίες από Σεπτέμβρη και e school και Υπευθυνοι εργαστηρίου και τα οικονομικά του σχολείου και αλλάζουν και .....τόνερ στα φωτοτυπικά! Και όλα αυτά όχι οικειοθελώς αλλά δεχόμενοι αφόρητες πιέσεις οι οποίες όπου να'ναι θα γίνουν και νόμοι του κράτους με προεδρικά διατάγματα, διευκρινιστικές εγκυκλίους κλπ κλπ. Τα πράγματα σαφώς οδεύουν προς το χειρότερο και για μας όπως και για όλους τους άλλους, δεν αποτελούμε εξαίρεση, το αντίθετο θα έλεγα.
Κανείς δεν μίλησε να τα κάνει όλα και να συμφέρει ο πληροφορικός. Και ότι κάνει, να απαλλάσσεται από το διδακτικό του ωράριο. Γιατί για κάθε 4 πληροφορικούς που έχουν απαλλαγή για εργαστήριο, e-school, ιστοσελίδα και οτιδήποτε άλλο, ανοίγει θέση για έναν συνάδελφο.

Παράθεση από: Antigonh στις 03 Μαΐου 2010, 01:03:36 ΜΜ
Πάντως, για να κλείσω με μια νότα αισιοδοξίας, κάποιες θέσεις θα βρεθούν έτσι κι αλλιώς, να εγώ για παράδειγμα σε δυο μήνες παραιτούμαι οπότε δημιουργείται αυτόματα ένα κενό για πρόσληψη.....  :)
Αν παραιτηθείς πάντως και αναζητήσεις εργασία στον ιδιωτικό τομέα, να ξέρεις ότι θα πρέπει να κάνεις 100 "e-school" την ημέρα. Και εκεί δεν έχει παζάρια. Ή το κάνεις ή σπίτι σου.

Παράθεση από: skoud στις 03 Μαΐου 2010, 01:58:26 ΜΜ
Έχετε διαβάσει αγαπητή συναδέλφισσα τις ανακοινώσεις τις ΠΕΚΑΠ για τα ζητήματα που λέτε?
Έχεις δίκιο. Δεν έχω διαβάσει τις θέσεις της ΠΕΚΑΠ. Διάβασα το forum. Και έβλεπα συνέχεια, -Να πει η ΠΕΚΑΠ για το e-school... -Και δεν δική μας αρμοδιότητα...
Επαναλαμβάνω είμαστε χιλιάδες που θα διαγωνιστούμε στον επόμενο ΑΣΕΠ για ελάχιστες θέσεις στην εκπαίδευση. Είναι έγκλημα να γράφεται ότι οι πληροφορικοί δεν αναλαμβάνουν τεχνική υποστήριξη κτλ. Εγώ προσωπικά, θα αναλάμβανα και γραμματειακή υποστήριξη για να ελευθερώσω θέση για αδιόριστο συνάδελφο.
Επίσης δεν γνωρίζω τι θέση έχει η ΠΕΚΑΠ για την πληροφορική στην πρωτοβάθμια... Κάτι που κανένας φορέας μας, δεν διεκδικεί.

poursali

stefania... θελεις να διοριστεις στην εκπαιδευση ή στην τεχνικη υποστηριξη?
τι θελεις? να κανεις μαθημα ή να επισκευαζεις υπολογιστες και να υποστηριζεις οποια εφαρμγογη κυκλοφορει?
να σε πληροφορησω οτι με αυτη τη λογικη θα πρεπει να μαθεις να χρησιμοποιεις και καμια 50αρια εκπαιδευτικα λογισμικα απο τα οποια μονο 2-3 ειναι για το μαθημα της πληροφορικης. ναι ετσι θα διοριστουν ολοι στην εκπαιδευση (αν τους μειωθουν οι ωρες βεβαια).

αλλα ποια εκπαιδευση? στην καλυτερη περιπτωση θα ασχοληθει με το μαθημα των συναδελφων αντι για το δικο σου.

με το καλο σου ευχομαι να διοριστεις και τα λεμε σε κανα 2 χρονια ειμαι περιεργος αν θα λες ακομα τα ιδια. δεν ειναι υποτιμηση, απλα ετσι βλεπω εγω την πραγματικοτητα.

φιλικα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

evry

Παράθεση από: Stefania στις 07 Μαΐου 2010, 08:50:45 ΠΜ
Γιατί για κάθε 4 πληροφορικούς που έχουν απαλλαγή για εργαστήριο, e-school, ιστοσελίδα και οτιδήποτε άλλο, ανοίγει θέση για έναν συνάδελφο.
Η θέση που περιγράφεις δεν είναι θέση για καθηγητή πληροφορικής, είναι θέση για διοικητικό προσωπικό και εκεί πρέπει να προσληφθεί ένας απόφοιτος ΙΕΚ Ή ΤΕΕ πληροφορικής όπως εύστοχα είπες παραπάνω. Επίσης κάποια από αυτά κανονικά έπρεπε να είναι δουλειά του γραμματέα

Παράθεση
Επαναλαμβάνω είμαστε χιλιάδες που θα διαγωνιστούμε στον επόμενο ΑΣΕΠ για ελάχιστες θέσεις στην εκπαίδευση. Είναι έγκλημα να γράφεται ότι οι πληροφορικοί δεν αναλαμβάνουν τεχνική υποστήριξη κτλ. Εγώ προσωπικά, θα αναλάμβανα και γραμματειακή υποστήριξη για να ελευθερώσω θέση για αδιόριστο συνάδελφο.
Υπάρχουν και άλλες δουλειές στο σχολείο όπως του φύλακα και του κηπουρού, θα μπορούσαμε να αναλαμβάνουμε και αυτές για να έχουμε μείωση ωραρίου, ή για να ανοίξει καμιά θέση, πως σας φαίνεται?

Το ότι υπάρχουν χιλιάδες απόφοιτοι πληροφορικής δε σημαίνει ότι πρέπει να σκεφτόμαστε πως θα διορίσουμε όλους αυτούς. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν εκατοντάδες καθηγητές πληροφορικής που δεν έχουν οργανική θέση, δηλαδή περισσεύουν που σημαίνει ότι ο διορισμός καθηγητών πληροφορικής στην εκπαίδευση αυτή την στιγμή δεν έχει νόημα εκτός αν γίνουν σημαντικές αλλαγές στην κατανομή ωρών των μαθημάτων

Παράθεση
Επίσης δεν γνωρίζω τι θέση έχει η ΠΕΚΑΠ για την πληροφορική στην πρωτοβάθμια... Κάτι που κανένας φορέας μας, δεν διεκδικεί.
Με ποιο παιδαγωγικό πλαίσιο θα μπει η πληροφορική στο δημοτικό;
Τι εννοούμε "πληροφορική" στο δημοτικό;
Μήπως τη μπερδεύουμε με την χρήση Η/Υ γιατί αυτό δεν είναι πληροφορική και μπορεί να το διδάξει μια χαρά και ένας δάσκαλος με επιμόρφωση στις ΝΤ.

Δεν θα ήθελα να γίνουμε σαν άλλες ειδικότητες οι οποίες αλλοιώνουν το πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού και γενικότερα της εκπαίδευσης όχι με παιδαγωγικά αλλά με συντεχνιακά επιχειρήματα. Αυτοί φταίνε (εκτός από τους πολιτικούς) που η παιδεία μας είναι χάλια
Δεν είναι δυνατόν να δημιουργείς θέσεις με κριτήριο τον διορισμό και όχι τη μάθηση
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Keep Growing

Ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω παράγραφο:

"....Σε όλους τους βαθμολογητές θα διανέμεται το ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ κατά μάθημα που θα αποστέλλεται από την ΚΕΕ κάθε μέρα εξέτασης και στο οποίο θα φαίνεται η αναλυτική δομή – αρίθμηση – βαθμολόγηση κάθε (υπο)ερωτήματος. Με βάση αυτό το ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΤΥΠΟ και με ευθύνη του προέδρου του Β.Κ. κάποιο μέλος της επιτροπής ή χειριστής Η/Υ ή καθηγητής πληροφορικής θα ρυθμίζει τις παραμέτρους αναλυτικής κατανομής βαθμολογίας κατά μάθημα στην εφαρμογή καταχώρισης της βαθμολογίας ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΣ ορίζοντας τον αριθμό των θεμάτων, (υπο)ερωτημάτων και βαθμών. ...."

Θα μου πείτε τώρα, εδώ ο κόσμος καίγεται και μεις ψάχνουμε βαρκούλες που αρμενίζουν;
Έχουμε γίνει δούλοι, συνάδελφοι.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΠΛΕΟΝ. ΕΛΕΟΣ!

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank6_5_10_01242.php
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Antigonh

Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά έχει καταλάβει ο κόσμος την κατάσταση;

Εδώ επίκεινται απολύσεις συμβασιούχων, επίκειται η αύξηση του ωραρίου μας, προβλέπεται μείωση στο ελάχιστο των αναπληρωτών και των ωρομισθίων, εδώ ανησυχούν συνάδελφοι διορισμένοι (αλλά χωρίς οργανική) μήπως τους "ξηλώσουν" κι αυτούς, εδώ τα εισοδήματά μας  έχουν  ήδη ψαλιδιστεί κατά 20% και μέχρι το Σεπτέμβρη θα ψαλιδιστούν τουλάχιστον άλλο 10% και μιλάμε για προσλήψεις στο Δημόσιο λες και ζούμε στην προ ΔΝΤ περίοδο ακόμα;

Πλησιάζουν τίποτα εκλογές και δεν το έχω πάρει χαμπάρι η γυναίκα;  ???

Keep Growing

Κάποιοι ανάρτησαν πανό στην Ακρόπολη πρόσφατα, κάποιοι άλλοι ανάρτησαν τον Παρθενώνα σε "πανό".

http://www.imf.org/external/lang/Greek/np/exr/countryfacts/grc/index.htm


Σημεία των καιρών!

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Δείτε τι ζητά ο λαός ....
Γιατί όλοι λέγαμε ότι η ΟΛΜΕ είναι έτσι είναι αλλιώς....
Τώρα που πήραν οι συνάδελφοι  την κατάσταση στα χέρια τους, καταψηφίζοντας την πρόταση της ΟΛΜΕ, εμείς τί θα κάνουμε;

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank7_5_10_01058.php

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

evry

Μια στιγμή γιατί το διάβασα και δεν κατάλαβα τι έγινε.Λέει ότι 47 ΕΛΜΕ ψήφισαν υπέρ της πρότασης της ΟΛΜΕ και 24 κατά. Άρα η απόφαση της ΟΛΜΕ έλαβε την πλειοψηφία αλλά όχι την απαιτούμενη (δεν ξέρω ποια είναι αυτή).
Οι ΕΛΜΕ που προτείνουν τις απεργίες μέσα στις εξετάσεις είναι η μειοψηφία αν δεν κάνω λάθος, έτσι δεν είναι? ή το δημοσίευμα τα έχει μπερδέψει?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Keep Growing

Το καταστατικό της ΟΛΜΕ:
http://olme-attik.att.sch.gr/katastatiko.pdf


".....9. Στη Γεν. Συνέλευση που αποφασίζει για απεργία, η απόφαση λαμβάνεται με πλειοψηφία του ½
συν 1 των παρόντων μελών, που πρέπει να διαθέτουν τα 2/3 του συνολικού αριθμού των ψήφων
που διαθέτουν τα παρόντα μέλη. ..."

Να σημειώσω ότι εγώ προσωπικά έχω αντίθετη άποψη για ξεχωριστές κινητοποιήσεις της ΟΛΜΕ στην κρίσιμη περίοδο που διανύουμε, και ιδιαίτερα σε περιόδους που δοκιμάζονται οι έφηβοι της χώρας.
Είμαι όμως συντεταγμένος πολίτης στους αγώνες και και θα σεβαστώ την όποια απόφαση.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

iliasthes

Δηλαδή όλοι προτείναν απεργία, αλλά το πρόβλημα ήταν οι ημερομηνίες; Δεν υπήρχε μια συμβιβαστική πρόταση; Δηλαδή οι μισές ΕΛΜΕ προτείναν 48ωρη, άλλες 5μερη και άλλες 3μερη, και με ημερομηνίες μέσα στις εξετάσεις. Δεν μπορούσε να συμφωνηθεί το μίνιμουμ της 48ωρης τουλάχιστον και μετά να πάνε οι ΕΛΜΕ σε νέες συνελεύσεις;

Keep Growing

Φίλε μου Σαλονικιέ, σίγουρα το πρόβλημα δεν είναι οι αριθμοί, ούτε οι ημερομηνίες.
Υπομονή και ψυχραιμία, μόνο αυτό έχω  να προτείνω.
Όλα τα σενάρια είναι ανοικτά.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Circle

Παράθεση από: dim στις 30 Απρ 2010, 01:10:08 ΠΜ
Ποιός έκανε την παρουσίαση?...

Ρώτησα και έμαθα, η παρουσίαση έγινε από την σχολική σύμβουλο που είναι υπεύθυνη για το σχολείο μας για παιδαγωγικά θέματα.

gimnasio

και σε μας κρατουνται αυτοματα από τη μισθοδοσία επόμενου μηνός.