Γενικό Λύκειο > Τμηματικός προγραμματισμός

ΤΥΠΟΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ

(1/3) > >>

parsenopoulou:
Συνάδελφοι καλημέρα,

Θα ήθελα τη γνώμη σας για μια άσκηση. Έστω ζητάμε από ένα μαθητή να δημιουργήσει μια συνάρτηση που θα ελέγχει αν ένας αριθμός είναι άρτιος ή όχι.  Ομοίως θα μπορούσαμε να ζητήσουμε να ελέγχει αν ένας θετικός ακέραιος είναι διψήφιος ή όχι κ.ο.κ. Σημειώνω ότι στην εκφώνηση δεν αναφέρεται τι τύπου πρέπει να είναι η συνάρτηση.

Στην πλειοψηφία των λύσεων που έχω δει σε βοηθήματα ή στο διαδίκτυο, η συνάρτηση επιστρέφει λογική τιμή . Θεωρείτε πως είναι λάθος η συνάρτηση να είναι τύπου χαρακτήρα και να επιστρέφει κατευθείαν κατάλληλο μήνυμα;

nikosx:
Όχι βέβαια. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι μία συνάρτηση ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ και να επιστρέφει μία οποιαδήποτε αλφαριθμητική τιμή.

George Eco:
Το ερώτημα είναι: Πώς πρέπει να το διαχειριστείς βάσει εκφωνήσεως;
Αν θες η συνάρτηση να δημιουργεί το μήνυμα που θα εμφανίζεις στην οθόνη κι η εκφώνηση ΔΕ σε περιορίζει, δε βρίσκω κάτι μεμπτό.

Να σου πω ένα άλλο;
Έστω επιστρέφει ακέραια τιμή, 1 ή 0 ας πούμε αντί για λογική.
Κι έχω πιο κάτω στο κεντρικό πρόγραμμα μια ΑΝ που τσιμπάει τη μεταβλητή που έλαβε το αποτέλεσμα, κι αναλόγως του αν είναι 1 ή 0 πράττει αναλόγως. Σωστό πάλι. Τα παιδιά δεν εξετάζονται στο πόσο βέλτιστος είναι ο αλγόριθμός τους.
Θα πει κανείς, "Ναι αλλά φορτώνεται άδικα ο Η/Υ". Συμφωνώ.
Υπέρ του επιχειρήματος αυτού λοιπόν, η ΔΙΚΗ ΣΟΥ προσέγγισή νομίζω είναι πολύ ωραία.

P.Tsiotakis:
Θα μπορούσε να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ και να επιστρέφει την τιμή 1.3 αν η παραδοχή της εκφώνησης είναι ΑΛΗΘΗΣ
ή την τιμή 3.1 αν η παραδοχή της εκφώνησης είναι ΨΕΥΔΗΣ, οπότε
το τμήμα προγράμματος που θα την αξιοποιούσε αντίστοιχα θα διαχειριζόταν την επιστραφείσα τιμή.

parsenopoulou:
Συνάδελφοι ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση