Γενικό Λύκειο > Τμηματικός προγραμματισμός

Άσκηση 9, σελ. 120, οδηγίες μελέτη μαθητή

<< < (4/4)

akalest0s:

--- Παράθεση από: ολγα στις 26 Φεβ 2020, 06:00:08 μμ ---Αν επιτρέπεται δυο παρατηρήσεις:

1. μια βελτίωση για τη ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ εισαγωγή(ΤΚ, ν)
 
Αν θέλουμε ο πίνακας να είναι ταξινομημένος (δεν απαιτείται από την εκφώνηση του βιβλίου, αλλά έστω ότι έτσι θέλουμε) αυτό που θα έπρεπε να κάνει η "εισαγωγή" θα ήταν να εισάγει το νέο συνδρομητή στη σωστή γραμμή του ταξινομημένου πίνακα μεταφέροντας τους συνδρομητές που πρέπει (αυτούς με όνομα μεγαλύτερο του ονόματος του συνδρομητή που θέλουμε να εισάγουμε) μία γραμμή προς τα κάτω (με σκεπτικό παρόμοιο με αυτό της ταξινόμησης ευθείας εισαγωγής) Αυτό έχει πολυπλοκότητα Ο(ν) και λύνεται με ένα ΟΣΟ.
Διαφορετικά έχουμε Ο(ν2)

2.Στη ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ αναζήτηση(ΤΚ, ν, θ)
Δε μπορεί να γίνει δυαδική αναζήτηση στα τηλέφωνα γιατί δεν είναι ταξινομημένα.

--- Τέλος παράθεσης ---
1. Σύμφωνοι, αν και η πολυπλοκότητα είναι εκτός.
2. Προφανώς ήταν δική μου απροσεξία. Κάνεις μια σειριακή και οκ.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση