Γενικό Λύκειο > Διαδικασίες

Κλήση διαδικασίας με ίδιες παραμέτρους

<< < (5/5)

ApoAntonis:
Και το 0^0 θα περίμενε κάποιος μαθητής να δώσει κάτι άλλο από αυτό που δίνει ο διερμηνευτής.
Σημαίνει ότι ο διερμηνευτής δεν έπρεπε να έχει αυτήν την σύμβαση ή ότι αναγκαστικά είναι παράλειψη της ΓΛΩΣΣΑΣ;

Και το 1/3*3 δεν παράγει το "αναμενόμενο" αποτέλεσμα. Είναι και αυτό παράλειψη της ΓΛΩΣΣΑΣ;

Και ο βρόχος

--- Κώδικας: ---x <- 1
ΟΣΟ x > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
  x <- x/2
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
--- Τέλος κώδικα ---

είναι ατέρμων, αλλά δεν είναι στην πραγματικότητα. Η μήπως στην python θα κάνουμε εύρος αναπαράστασης;

Μπορούμε να συνεχίσουμε "για πάντα" με τέτοιες περιπτώσεις,
θα έχουμε χάσει όμως το νόημα.

@alkis
compiler με συγκεκριμένα options
(από εξαπανέκαθεν ήθελα να γράψω για options)

George Eco:

--- Παράθεση από: ApoAntonis στις 29 Φεβ 2020, 11:14:48 μμ ---Και το 0^0 θα περίμενε κάποιος μαθητής να δώσει κάτι άλλο από αυτό που δίνει ο διερμηνευτής.
Σημαίνει ότι ο διερμηνευτής δεν έπρεπε να έχει αυτήν την σύμβαση ή ότι αναγκαστικά είναι παράλειψη της ΓΛΩΣΣΑΣ;

--- Τέλος παράθεσης ---

Όπα. Πρώτον μπράβο που θίγεις αυτό το θέμα συνάδελφε. Αυτό είναι σα να λέμε α/Χ με Χ = 0 δεν είναι δουλειά του διερμηνευτή.
Και δυστυχώς αν βάλεις στο Google = 0 ^ 0 θα επιστρέψει 1 γιατί κάνει την εικασία πως αναφέρεσαι αυστηρά στο R κι αυτό είναι όλο.
Βέβαια γνωρίζουν τα παιδιά από τα Μαθηματικά που έχουν διδαχτεί πως 0^0 είναι αοριστία οπότε εγώ το συγκαταλέγω στον αμυντικό προγραμματισμό τους, στα πλαίσια ελέγχου εγκυρότητας κι εκσφαλμάτωσης, ώστε να μη μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο βάσει του κώδικα. Διότι αν βάλουν τα παιδιά 0^0 στην ουσία παραβιάζουν μία τουλάχιστο βασική αρχή των Αλγορίθμων κι αυτές οι Αρχές είναι εντός της ύλης τους.
Πολύ μου άρεσε αυτό.



--- Παράθεση από: ApoAntonis στις 29 Φεβ 2020, 11:14:48 μμ ---Και το 1/3*3 δεν παράγει το "αναμενόμενο" αποτέλεσμα. Είναι και αυτό παράλειψη της ΓΛΩΣΣΑΣ;

--- Τέλος παράθεσης ---

Δε κατάλαβα. Δηλαδή τι θα έπρεπε να επιστρέφει; Αυτό που πρέπει να επιστρέφει είναι 1 κι αυτό ακριβώς επιστρέφει.


--- Κώδικας: ---x <- 1
ΟΣΟ x > 0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
  x <- x/2
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
--- Τέλος κώδικα ---

είναι ατέρμων, αλλά δεν είναι στην πραγματικότητα. Η μήπως στην python θα κάνουμε εύρος αναπαράστασης;

Μπορούμε να συνεχίσουμε "για πάντα" με τέτοιες περιπτώσεις,
θα έχουμε χάσει όμως το νόημα.

@alkis
compiler με συγκεκριμένα options
(από εξαπανέκαθεν ήθελα να γράψω για options)
[/quote]

Αυτό θυμάμαι το συζητούσα με τον bugman, και τον Άλκη. Έχει να κάνει πρώτα με τους περιορισμούς στο hardware, και συνάμα με τους περιορισμούς κάθε compiler.
Το ερώτημα εδώ είναι πότε ένας δεκαδικός μηδενίζεται. Σε ποιο ψηφίο στο hardware. Ο δειρμηνευτής έκανε 30 επαναλήψεις. Η ΓΛΩΣΣΑ μάλλον θα το έκανε για πάντα. Είναι θεωρητική.



--- Παράθεση από: alkisg στις 29 Φεβ 2020, 05:26:03 μμ ---Δηλαδή η χρήση python ή οποιασδήποτε άλλης γλώσσας δεν μας απαλλάσσει από ασάφειες.
Είναι δουλειά των θεματοδοτών το να μην μπουν τέτοια θέματα σε εξετάσεις, τουλάχιστον μέχρι να διευκρινιστούν από το Υπουργείο.
Και δουλειά των καθηγητών να ερμηνεύουν το βιβλίο σαν βιβλίο και όχι σαν βίβλο. Το "η τάδε ανθυποπερίπτωση δεν αναφέρεται ρητά στο βιβλίο" μπορεί απλά να σημαίνει ότι εξυπακούεται, όχι ότι απαγορεύεται.
Για να μην παρεξηγηθώ, κι εγώ προτιμώ τη διδασκαλία της Python, αλλά και ασάφειες έχει και περιορισμό ύλης θα χρειαστεί κλπ, δεν είναι πανάκεια.

--- Τέλος παράθεσης ---
Άλκη ναι συμφωνω! Νομίζω το αναφέρω και στο αντίστοιχο thread. Πρέπει να πλαισιωθεί ορθά η python για να δουλέψει σωστά κι αν μη τι άλλο, υπάρχει ένα manual κι ένα IDLE που θα συμπεριφερθεί ανάλογα. Μιλάμε για ίδιο Version. Και μάλιστα το μάθημα μπορεί να επικαιροποιείτε με απλές ενημερώσεις των αναγκαίων (αν υπάρξουν) από ένα change log. Όχι με νέους τόμους.
Και να πω εδώ πως αναφερόμουν στη ΓΛΩΣΣΑ κι όχι στο Διερμηνευτή.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση