ΘΕΜΑ Γ

Ξεκίνησε από Καρκαμάνης Γεώργιος, 12 Ιουν 2017, 10:24:49 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Καρκαμάνης Γεώργιος

Εδώ σχολιάζουμε το θέμα Γ

Λαμπράκης Μανώλης

παιδιά πολύ δύσκολο... ""πινακες μετρητών"" σε δισδιάστατο με περίεργη σχετικά λογική, ταξινόμηση δισδι'αστατου με δεύτερο κριτήριο και διατήρηση παραλληλότητας ...αν τα λύνω σωστώ

freedomst

Έτσι όπως το βλέπω θα χρειαστούν 3 σελίδες κώδικα για να το λύσουν (όσοι το λύσουν, που τους βλέπω λίγους!!!), πολύ ιδιόρρυθμη η ενημέρωση των δεδομένων στον πίνακα Α και πολλές αντιμεταθέσεις στη φάση της ταξινόμησης!

Υπάρχει τρόπος να μαζευτεί αλλά δεν ξέρω πόσοι μαθητές θα έχουν την ψυχραιμία να τον εντοπίσουν!
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

gthal

Το Γ και το Δ είναι  Δύσκολα !!
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

akalest0s

Με ένα πρώτο λύσιμο που έκανα στο Γ, δεν μου φάνηκε πολύ δύσκολο. Αν καταλάβεις πως να περάσεις τις τιμές στον πίνακα Α σωστά, τότε τα υποερωτήματα Γ3 και Γ4 βγαίνουν αμέσως. Εκτός και αν έχω κάτι παραβλέψει.
Όλη η δυσκολία είναι στο Γ2, νομίζω. Είναι πολύ εύκολο να περάσεις λάθος τις τιμές.
(με επιφύλαξη, θα την ξαναλύσω, μετά τα λεγόμενά σας...)
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

progmat

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΓ_2017
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι, Α[5, 3], J, ΣΧ1, ΣΧ2, ΣΕΤ1, ΣΕΤ2, ΒΑΘ[5], ΣΕΤΥΠ[5], Τ1, Τ3, Τ4, ΣΕΤΚ[5] 
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΟΝ[5], Τ2
ΑΡΧΗ
!Γ1
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι] 
    ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
      Α[Ι, J] <- 0
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
!Γ2
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
     ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΧ1, ΣΧ2, ΣΕΤ1, ΣΕΤ2
     ΑΝ ΣΕΤ1 > ΣΕΤ2 ΤΟΤΕ
       Α[ΣΧ1, 1] <- Α[ΣΧ1, 1] + 2
       Α[ΣΧ2, 1] <- Α[ΣΧ2, 1] + 1
     ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΣΕΤ1 < ΣΕΤ2 ΤΟΤΕ
       Α[ΣΧ1, 1] <- Α[ΣΧ1, 1] + 1
       Α[ΣΧ2, 1] <- Α[ΣΧ2, 1] + 2
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    Α[ΣΧ1, 2] <- Α[ΣΧ1, 2] + ΣΕΤ1
    Α[ΣΧ1, 3] <- Α[ΣΧ1, 3] + ΣΕΤ2
    Α[ΣΧ2, 2] <- Α[ΣΧ2, 2] + ΣΕΤ2
    Α[ΣΧ2, 3] <- Α[ΣΧ2, 3] + ΣΕΤ1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
!Γ3
!ΒΑΖΩ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ, ΣΕΤ ΥΠΕΡ, ΣΕΤ ΚΑΤΑ ΣΕ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥΣ
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΒΑΘ[Ι] <- Α[Ι, 1] 
    ΣΕΤΥΠ[Ι] <- Α[Ι, 2] 
    ΣΕΤΚ[Ι] <- Α[Ι, 3] 
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 5
    ΓΙΑ J ΑΠΟ 5 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ ΒΑΘ[J - 1] < ΒΑΘ[J] ΤΟΤΕ
        Τ1 <- ΒΑΘ[J - 1] 
        ΒΑΘ[J - 1] <- ΒΑΘ[J] 
        ΒΑΘ[J] <- Τ1
        Τ2 <- ΟΝ[J - 1] 
        ΟΝ[J - 1] <- ΟΝ[J] 
        ΟΝ[J] <- Τ2
        Τ3 <- ΣΕΤΥΠ[J - 1] 
        ΣΕΤΥΠ[J - 1] <- ΣΕΤΥΠ[J] 
        ΣΕΤΥΠ[J] <- Τ3
        Τ4 <- ΣΕΤΚ[J - 1] 
        ΣΕΤΚ[J - 1] <- ΣΕΤΚ[J] 
        ΣΕΤΚ[J] <- Τ4
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΑΘ[J - 1] = ΒΑΘ[J] ΤΟΤΕ
        ΑΝ ΣΕΤΥΠ[J - 1] < ΣΕΤΥΠ[J] ΤΟΤΕ
          Τ2 <- ΟΝ[J - 1] 
          ΟΝ[J - 1] <- ΟΝ[J] 
          ΟΝ[J] <- Τ2
          Τ3 <- ΣΕΤΥΠ[J - 1] 
          ΣΕΤΥΠ[J - 1] <- ΣΕΤΥΠ[J] 
          ΣΕΤΥΠ[J] <- Τ3
          Τ4 <- ΣΕΤΚ[J - 1] 
          ΣΕΤΚ[J - 1] <- ΣΕΤΚ[J] 
          ΣΕΤΚ[J] <- Τ4
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


! Δ4
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι], ΒΑΘ[Ι], ΣΕΤΥΠ[Ι], ΣΕΤΚ[Ι] 
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


Νομίζω είναι οκ ή κάτι μου έφυγε; Ψυχραιμία στα παιδιά και καλή επιτυχία!

Λαμπράκης Μανώλης

Οντως η εισαγωγή βαθμών είναι το πιο δύσκολο, θέλει αρκετά καλή αντίληψη...αλλά και μετα θέλει ταξινόμηση σε δισδιάστατο αν δεν κανει αντιγραφή κάποιος οπότε είναι δύσκολα θεωρώ

pstasinos

Παράθεση από: progmat στις 12 Ιουν 2017, 11:17:00 ΠΜ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΓ_2017
...................
Νομίζω είναι οκ ή κάτι μου έφυγε; Ψυχραιμία στα παιδιά και καλή επιτυχία!
[/quote]


Ακριβώς έτσι έχω τη δική μου λύση , νομίζω είναι οκ
Αν δεν χρησιμοποιούσα άλλα ονόματα στις μεταβλητές θα έλεγαν ότι αντιγράφουμε

pvs

μην σκέφτεστε ως εκπαιδευτικοί σκεφτείτε ως μαθητές, είναι από τα πιο δύσκολα θέματα που έχουν ζητηθεί

progmat

Συνάδελφοι όντως για διάστημα 3 ωρών, δεδομένου ότι εξετάζονται μαθητές Λυκείου (έχοντας και την πίεση του άγχους) τα θέματα είναι λίγο απαράδεκτα. Στο μυαλό μου έχω ότι αν εγώ το λύνω όλο το διαγώνισμα σε 1,5 ώρα ένα καλός μαθητής θέλει τριπλάσιο χρόνο. Δυστυχώς έγινε ό,τι έγινε και στα Μαθηματικά, ογκώδη θέματα(προγράμματα) και απαιτητικά. Η θεωρία έχω την άποψη, όμως, ότι ήταν καλή και από άποψη χρόνου και σε δυσκολία. Καλή επιτυχία στα παιδιά καλή δύναμη σε όλους!

jimmy

Προσωπικά θεωρώ δύσκολο το υποερώτημα με την ανάθεση τιμών στον πίνακα, αλλά με σχήμα πιστεύω ότι λίγο πολύ βγαίνει, αν κάποιος είναι ψύχραιμος. Το θέμα της ταξινόμησης το έχουμε δει στα θέματα του 2004 (ταξινόμηση με ισοβαθμία) και του 2013 (ταξινόμηση σε όλες τις στήλες ενός δισδιάστατου, βέβαια εκεί ήταν 2 στήλες και όχι 3), οπότε λίγο πολύ θεωρείται γνωστή η διαχείρισή του. Έχουν υπάρξει και δυσκολότερα θέματα γενικά, παρόλα αυτά ανεβασμένο σε σχέση με πέρσι κατά πολύ.

pstasinos

Παράθεση από: pvs στις 12 Ιουν 2017, 11:40:45 ΠΜ
μην σκέφτεστε ως εκπαιδευτικοί σκεφτείτε ως μαθητές, είναι από τα πιο δύσκολα θέματα που έχουν ζητηθεί

Συμφωνώ απόλυτα , το ΘΕΜΑ Γ είναι απαιτητικό , δύσκολο ως προς την κατανόηση και θα απαιτήσει πολύ χρόνο.Καλή δύναμη στα παιδιά.

meteo_xampos

Παιδιά καλημέρα.ζορικο αρκετά το Γ θέμα για κοπελια που έχουν καταλάβει καλά τους πίνακες.πολυ απαιτητικό.υο σηματάκι σώζει!!! Και το δ ήταν ζόρικο!!!γενικά πιστεύω ότι ήταν αρκετά ζορικα γ και δ και εύκολα α και Β.

Rathaniel

Den
Παράθεση από: progmat στις 12 Ιουν 2017, 11:17:00 ΠΜ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΓ_2017
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι, Α[5, 3], J, ΣΧ1, ΣΧ2, ΣΕΤ1, ΣΕΤ2, ΒΑΘ[5], ΣΕΤΥΠ[5], Τ1, Τ3, Τ4, ΣΕΤΚ[5] 
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΟΝ[5], Τ2
ΑΡΧΗ
!Γ1
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι] 
    ΓΙΑ J ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
      Α[Ι, J] <- 0
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
!Γ2
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
     ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΧ1, ΣΧ2, ΣΕΤ1, ΣΕΤ2
     ΑΝ ΣΕΤ1 > ΣΕΤ2 ΤΟΤΕ
       Α[ΣΧ1, 1] <- Α[ΣΧ1, 1] + 2
       Α[ΣΧ2, 1] <- Α[ΣΧ2, 1] + 1
     ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΣΕΤ1 < ΣΕΤ2 ΤΟΤΕ
       Α[ΣΧ1, 1] <- Α[ΣΧ1, 1] + 1
       Α[ΣΧ2, 1] <- Α[ΣΧ2, 1] + 2
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    Α[ΣΧ1, 2] <- Α[ΣΧ1, 2] + ΣΕΤ1
    Α[ΣΧ1, 3] <- Α[ΣΧ1, 3] + ΣΕΤ2
    Α[ΣΧ2, 2] <- Α[ΣΧ2, 2] + ΣΕΤ2
    Α[ΣΧ2, 3] <- Α[ΣΧ2, 3] + ΣΕΤ1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
!Γ3
!ΒΑΖΩ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ, ΣΕΤ ΥΠΕΡ, ΣΕΤ ΚΑΤΑ ΣΕ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥΣ
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΒΑΘ[Ι] <- Α[Ι, 1] 
    ΣΕΤΥΠ[Ι] <- Α[Ι, 2] 
    ΣΕΤΚ[Ι] <- Α[Ι, 3] 
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 5
    ΓΙΑ J ΑΠΟ 5 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ ΒΑΘ[J - 1] < ΒΑΘ[J] ΤΟΤΕ
        Τ1 <- ΒΑΘ[J - 1] 
        ΒΑΘ[J - 1] <- ΒΑΘ[J] 
        ΒΑΘ[J] <- Τ1
        Τ2 <- ΟΝ[J - 1] 
        ΟΝ[J - 1] <- ΟΝ[J] 
        ΟΝ[J] <- Τ2
        Τ3 <- ΣΕΤΥΠ[J - 1] 
        ΣΕΤΥΠ[J - 1] <- ΣΕΤΥΠ[J] 
        ΣΕΤΥΠ[J] <- Τ3
        Τ4 <- ΣΕΤΚ[J - 1] 
        ΣΕΤΚ[J - 1] <- ΣΕΤΚ[J] 
        ΣΕΤΚ[J] <- Τ4
      ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΑΘ[J - 1] = ΒΑΘ[J] ΤΟΤΕ
        ΑΝ ΣΕΤΥΠ[J - 1] < ΣΕΤΥΠ[J] ΤΟΤΕ
          Τ2 <- ΟΝ[J - 1] 
          ΟΝ[J - 1] <- ΟΝ[J] 
          ΟΝ[J] <- Τ2
          Τ3 <- ΣΕΤΥΠ[J - 1] 
          ΣΕΤΥΠ[J - 1] <- ΣΕΤΥΠ[J] 
          ΣΕΤΥΠ[J] <- Τ3
          Τ4 <- ΣΕΤΚ[J - 1] 
          ΣΕΤΚ[J - 1] <- ΣΕΤΚ[J] 
          ΣΕΤΚ[J] <- Τ4
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


! Δ4
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
    ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι], ΒΑΘ[Ι], ΣΕΤΥΠ[Ι], ΣΕΤΚ[Ι] 
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


Νομίζω είναι οκ ή κάτι μου έφυγε; Ψυχραιμία στα παιδιά και καλή επιτυχία!
[
Παράθεση από: akalest0s στις 12 Ιουν 2017, 11:15:38 ΠΜ
Με ένα πρώτο λύσιμο που έκανα στο Γ, δεν μου φάνηκε πολύ δύσκολο. Αν καταλάβεις πως να περάσεις τις τιμές στον πίνακα Α σωστά, τότε τα υποερωτήματα Γ3 και Γ4 βγαίνουν αμέσως. Εκτός και αν έχω κάτι παραβλέψει.
Όλη η δυσκολία είναι στο Γ2, νομίζω. Είναι πολύ εύκολο να περάσεις λάθος τις τιμές.
(με επιφύλαξη, θα την ξαναλύσω, μετά τα λεγόμενά σας...)

Δεν υπάρχει λόγος για περασμα σε μονοδιάστατους. Τα περισσοτερα παιδια έχουν κάνει σε 2D ταξινόμηση με διπλό φίλτρο.
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

petrosp13

Παράθεση από: Rathaniel στις 12 Ιουν 2017, 12:24:28 ΜΜ
Δεν υπάρχει λόγος για περασμα σε μονοδιάστατους. Τα περισσοτερα παιδια έχουν κάνει σε 2D ταξινόμηση με διπλό φίλτρο.

...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής