Γενικό Λύκειο > Τμηματικός προγραμματισμός

ΔΉΛΩΣΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ

(1/2) > >>

xaidi:
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΙΣΤΗ, ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ "ΕΞΟΔΟΥ" ΤΟΥ; ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ :)

Laertis:
Και στις διαδικασίες και στις συναρτήσεις δηλώνονται όλες οι μεταβλητές στο τμήμα δηλώσεων είτε αφορούν "είσοδο" είτε - στις διαδικασίες- "έξοδο" είτε είναι τοπικές μεταβλητές. Αυτό νομίζω προκύπτει και απο τα παραδείγματα που λύνει το βιβλίο και το τετράδιο στο 10ο κεφάλαιο. ;)
Το πρόβλημα που θα υπάρξει είναι ότι αν μπει άσκηση με υποπρογράμματα , υποχρεώνεται κάθε μαθητής να δώσει τη λύση με πρόγραμμα, πράγμα που όμως παραβαίνει την αρχική οδηγία βάσει της ύλης ότι : "απάντηση στις ασκήσεις του μαθήματος μπορεί να δοθεί είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε ΓΛΩΣΣΑ". Ίδωμεν ...  :)

P.Tsiotakis:
Είναι σαφές στο βιβλίο οτι όλες οι παράμετροι ενός υποπρογράμματος δηλώνονται σε αυτό στο τμήμα δηλώσεων. Είτε είναι πίνακες (με τις μέγιστες διαστάσεις) είτε οτιδήποτε άλλο

Ουσιαστικά ο μόνος δρόμος (σύμφωνα με το διδακτικό πακέτο) υλοποίησης υποπρογράμμάτων είναι η ΓΛΩΣΣΑ. Προσωπικά δεν το θεωρώ και τόσο μεγάλο πρόβλημα. Έχουμε στη διάθεσή μας συγκεκριμένα εργαλεία και τα χρησιμοποιούμε όπου χρειάζεται.

Αν σε επόμενη έκδοση του βιβλίου υπάρχει υλοποίηση υποπρογραμμάτων σε αλγόριθμο (ουσιαστικά κλήση αλγόριθμου από αλγόριθμο) τότε δεν θα χρειάζεται καν η ΓΛΩΣΣΑ

xaidi:
ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 212 ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΜΒΑΔΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗ΄ΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΕΜΒΑΔΟ_ΚΥΚΛΟΥ;ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ; ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ

P.Tsiotakis:
Ακόμη δεν αντιλήφθηκα xaidi γιατί δημιούργησες νέο θέμα αφού είχες ήδη δημοσιεύσει την ερώτησή σου σε αυτό?

Έχω την αίσθηση οτι δεν έχεις διαβάσει προσεκτικά το κεφάλαιο 10. Σελίδα 213 η προτελευταία πρόταση λέει: "... Η συνάρτηση υπολογίζει το εμβαδό του κύκλου και το αποτέλεσμα αυτό εκχωρείται στο όνομα της συνάρτησης...". Δεν υπάρχει μεταβλητή Εμβαδό_Κύκλου, υπάρχει συνάρτηση με το όνομα αυτό και μάλιστα δηλώνεται ο τύπος της που είναι πραγματικός αριθμός. Παραπληροφόρηση είναι να λέμε οτι η συνάρτηση είναι μεταβλητή !

Συνεχώς γράφεις οτι υπάρχουν ασάφειες. Εγώ πιστεύω οτι το κεφάλαιο 10 (έστω και χωρίς την παράγραφο 10.5.3 στην ύλη) πετυχαίνει να παρουσιάσει ΜΕ ΑΠΛΟ ΤΡΟΠΟ τις αρχές του τμηματικού προγραμματισμού.

Όταν δραστηριοποιήθηκα στο forum στόχος μου ήταν να συζητήσουμε για τέτοια θέματα και να μην υπάρξει σύγχυση καθώς υπάρχουν πολλές απορίες από όλους σε πολλά θέματα. Βέβαια υπάρχουν και άλλοι που βλέπουν οτι τα πράγματα ωρίμασαν και απλά διαβάζουν το forum, συμφωνούν και προσυπρογράφουν με όλους

Σε συμβουλεύω xaidi να δεις λίγο το κομμάτι της θεωρίας για το κεφάλαιο 10 στον καταραμένο δικτυακό μου κόμβο, που όμως δεν μπορώ να τον παρουσιάσω εδώ γιατί πιέζω για συγχαρητήρια

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση