Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Τμηματικός προγραμματισμός => Γ΄ Λυκείου => Διαδικασίες => Μήνυμα ξεκίνησε από: Θεοδώρα στις 03 Δεκ 2020, 12:53:48 πμ

Τίτλος: υποπρογραμματα
Αποστολή από: Θεοδώρα στις 03 Δεκ 2020, 12:53:48 πμ
Μπορείτε να με βοηθήσετε;
1.Να γράψετε υποπρογραμμα που να δεχεται έναν αριθμό και να ελέγχει  αν είναι τετραψηφιος ή όχι
2.υποπρογραμμα που να δεχεται έναν ακέραιο αριθμο και να επιστρέφει  το πλήθος των ψηφιων του
Τίτλος: Απ: υποπρογραμματα
Αποστολή από: bugman στις 03 Δεκ 2020, 05:42:58 μμ
Μόνο μια ιδέα θα σου δώσω.
1. Δεν μπορείς να κάνεις τον αριθμό σε χαρακτήρες, για να μετρήσεις το μήκος, αλλά μπορείς να δεις αν ο αριθμός είναι πάνω από το 999 και κάτω από το 10000, που σημαίνει ότι θα έχει 4 ψηφία.

2. Εδώ υπάρχει η χρήση του Επίλεξε, όπου για κάθε περίπτωση, 1, 2 ... έστω μέχρι 10 θα κάνει το ανάλογο τεστ όπως στο 1 και θα λέει πόσα ψηφία έχει!

Υπάρχει γρήγορος τρόπος για θετικούς αριθμούς:
AΤ(ΛΟΓ(1000)/ΛΟΓ(10)+1) δίνει 4
AΤ(ΛΟΓ(55)/ΛΟΓ(10)+1) δίνει 2

(διόρθωση το ΑΚ() σε ΑΤ())
Τίτλος: Απ: υποπρογραμματα
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 04 Δεκ 2020, 10:58:27 πμ
Υπάρχει γρήγορος τρόπος για θετικούς αριθμούς:
AK(ΛΟΓ(1000)/ΛΟΓ(10)+1) δίνει 4
AK(ΛΟΓ(55)/ΛΟΓ(10)+1) δίνει 2

Πού ορίζεται το ΑΚ() ;

Δηλαδή με το παραπάνω θεωρούμε ότι διευκολύνουμε  τους μαθητές και ότι δεν τους τρομάζουμε να φεύγουν μακριά!
Τίτλος: Απ: υποπρογραμματα
Αποστολή από: bugman στις 04 Δεκ 2020, 02:01:00 μμ
Ναι είναι AT() ακέραια τιμή!
Γιατί να τρομάξουν τα παιδιά; Εδώ βλέπουμε παιδιά που τρομάζουν εμάς (βλέπε Κομνηνός).
Τίτλος: Απ: υποπρογραμματα
Αποστολή από: johnk στις 10 Δεκ 2020, 01:30:51 πμ
1. Η εκφώνηση θα πρέπει να αναφέρει και αν είναι ακέραιος και γίνεται με μία απλή αν στο διάστημα 1000 έως 9999 αλλά και στο -9999 μέχρι το -1000

2. Συνάρτηση ΠλήθοςΨηφίων(Χ): Ακέραια
    Μεταβλητές
    Ακέραιές: Χ, πλ, θετικόΧ
    Αρχή
    θετικόΧ <-- Α_Τ(Χ)
    πλ <-- 0
    όσο θετικόΧ <> 0 επανάλαβε
      θετικόΧ <-- θετικόΧ DIV 10
      πλ <-- πλ + 1
    τέλος_επανάληψης
    ΠλήθοςΨηφίων <-- πλ
    Τέλος_συνάρτησης