Ψευδογλώσσα ή Γλώσσα ?

Ξεκίνησε από ΝΙΚΟΣ, 08 Οκτ 2003, 09:40:24 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΝΙΚΟΣ

Είναι η πρώτη φορά που θα διδάξω το μάθημα ΑΕΠΠ και θέλω να διευκρινίσω πότε ένας μαθητής πρέπει στην απάντηση του (στις εξετάσεις) να χρησιμοποιεί Ψευδογλώσσα και πότε Γλώσσα.

Σε όλα τα θέματα των εξετάσεων ζητείται από τους μαθητές να αναπτύξουν κάποιον αλγόριθμο.

- Είναι λάθος ο μαθητής να χρησιμοποιήσει γλώσσα?
- Αν χρησιμοποιήσει Ψευδογλώσσα και κατά λάθος μπερδευτεί και περιλάβει και κάποια στοιχεία από τη Γλώσσα (π.χ Γράψε αντί Εμφάνισε) είναι λάθος ?
- Στη περίπτωση που πρέπει πάντα να χρησιμοποιεί Ψευδογλώσσα ποιο το νόημα της διδασκαλίας της Γλώσσας η οποία διαφέρει σε ελάχιστα σημεία

Laertis

Ρίξε μια ματιά στην εξεταστέα ύλη του μαθήματος (στο τέλος) που δόθηκε για φέτος, πράγμα που γίνεται εξάλλου κάθε χρόνο.
"ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ» όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο. "
Γνώμη μου είναι ότι η αλγοριθμική προσέγγιση προφανώς βοηθά το μαθητή να "μπει" στη λογική των αλγορίθμων και του προγραμματισμού ενώ η "ΓΛΩΣΣΑ" στην δομή και τη σύνταξη ενός προγράμματος. Έτσι κάθε μαθητής μπορεί να επιλέξει τον τρόπο λύσης κάθε άσκησης. Όσο για το "εμφάνισε" ή το " γράψε" δε νομίζω ότι πρόκειται για σοβαρό λάθος (εγώ δε το θεωρώ ως λάθος κατα τη διόρθωση).
Καλή δύναμη !!!
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola