Εξεταστέα ύλη 2018

Ξεκίνησε από sstauross, 23 Αυγ 2017, 10:53:08 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Καλησπέρα σε όλους

Συνάδελφε καλά κάνεις εννοείται, απλά - για να είσαι εσύ πιο άνετος- πόσο χρόνο θα πάρει να κάνεις δύο παραδείγματα σε αλγόριθμο, που ξαναλέω είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα ;; κάνε για να είσαι εσύ ήσυχος...πάντως θεωρώ πως " συνεπάγεται " από πέρυσι πως θα είναι σε ΓΛΩΣΣΑ

tsak

ΠαράθεσηΠοτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι πραγματικά θα συμβεί. Μπορεί εσύ να μην κόψεις τίποτα, κάποιος άλλος, όμως; Δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος κι επειδή έχω δει πολλά, από μικροδιαφορές σε μαθητές που έβαζε ο ένας 99 κι ο άλλος 97 μέχρι τεράστιες διαφορές που πήγαιναν σε 3ο βαθμολογητή, είμαι στους μαθητές μου πάντα ακριβής σε αυτά που τους λέω.
Γι' αυτό και θέλω με βεβαιότητα να γνωρίζω αν τελικά θα χρησιμοποιήσουμε μόνο ΓΛΩΣΣΑ ή όχι... Για να επανέλθω και στο θέμα! :)
Αν, λοιπόν, κάποιος έχει επαφή με τους υπευθύνους ας μας ενημερώσει κι εμάς να ξέρουμε τι να κάνουμε..

Κι εγώ συνιστώ στους μαθητές  να είναι ακριβείς στο συντακτικό της ΓΛΩΣΣΑΣ μην νομίζεις..Και τους αναφέρω ότι έχουν συμβεί διάφορα ευτράπελα..Απλά κρίνω τι έχει σημασία μεγαλύτερη και νομίζω μετά από τόσα χρόνια που υπάρχει το μάθημα στις εξετάσεις, ότι και οι εξεταστές κρίνουν πιο ώριμα..ελπίζω τουλάχιστον.

IoannisMas


mana

Οδηγίες Υπουργείου
Είναι αποδεκτή η χρήση, είτε μονών, είτε διπλών εισαγωγικών.

Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή αναπαράστασης του αλγορίθμου.


IoannisMas

Παράθεση από: mana στις 03 Οκτ 2017, 04:28:17 ΜΜ
Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή αναπαράστασης του αλγορίθμου.

Προφανώς εδώ εννοεί τα διαγράμματα ροής!

mana

Παράθεση από: IoannisMas στις 07 Οκτ 2017, 10:40:57 ΜΜ
Προφανώς εδώ εννοεί τα διαγράμματα ροής!