Πανελλαδικές εξετάσεις 2013

Ξεκίνησε από petrosp13, 17 Μαΐου 2013, 07:59:59 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

soc_h

Γιατι μέχρι 99; Αν μείνει το για ι από 1 μέχρι 100, το για j από 101 μέχρι 100 θα εκτελεστεί;
Σωκράτης

nvacalo

Παράθεση από: vanalex στις 29 Μαΐου 2013, 12:32:52 ΜΜ
Σκέψου ότι μια τυχαία σειρά έστω στα πρώτα 7 στοιχεία είναι Α Α Α Ψ Ψ Ψ Α, τότε απλώς όταν θα φτάσει στα 2 τελευταία θα γίνει μία αντιμετάθεση και τα στοιχεία θα πάρουν τη μορφή Α Α Α Ψ Ψ Α Ψ, και εννοείται θα συνεχιστεί ο βρόχος μέχρι το τέλος χωρίς να γυρίσει πίσω για να διορθώσει εκείνες τις θέσεις...Συμφωνώ με τον nvacalo απλώς ο πρώτος βρόχος πρέπει να τρέχει μέχρι το 99, αλλιώς θα ληφθεί υπ' όψιν και το στοιχείο
Π[100, 100]
το οποίο δε θέλουμε...Δηλαδή κάπως έτσι:

  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 99
    ΓΙΑ  J ΑΠΟ Ι + 1 ΜΕΧΡΙ 100
      ΔΙΑΒΑΣΕ Π[Ι, J]
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


Το στοιχειο 100,100 δεν θα ληφθει υποψην γιατι η ροη δεν μπαινει στην επαναληψη Για j απο 101 μεχρι 100. Οποτε ειναι σωστο ειτε με 100 ειτε με 99.

vanalex

Παράθεση από: nvacalo στις 29 Μαΐου 2013, 12:37:42 ΜΜ
Το στοιχειο 100,100 δεν θα ληφθει υποψην γιατι η ροη δεν μπαινει στην επαναληψη Για j απο 101 μεχρι 100. Οποτε ειναι σωστο ειτε με 100 ειτε με 99.

Συμφωνώ! Μου διέφυγε η τελευταία επανάληψη, είναι σωστό και με 100! Αφού επεξεργάστηκα το ΘΕΜΑ Γ δε νομίζω ότι είναι και πολύ εύκολο τελικά...Μια πρόχειρη έκδοση που έγραψα:

   Αλγόριθμος ΘΕΜΑ_Γ_2013
ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΚΕΦ ← 0
ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΑΚΡ ← 0

!ΕΡΩΤΗΜΑ Γ1
Για Ι από 1 μέχρι 30
  Διάβασε ΚΩΔ[Ι] 
  Για Κ από 1 μέχρι 30
    Διάβασε ΚΕΦ[Ι, Κ], ΑΚΡ[Ι, Κ] 
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

!ΕΡΩΤΗΜΑ Γ2
Για Ι από 1 μέχρι 30
  Για Κ από 1 μέχρι 10
    ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΚΕΦ ← ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΚΕΦ + ΚΕΦ[Ι, Κ] 
    ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΑΚΡ ← ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΑΚΡ + ΑΚΡ[Ι, Κ] 
  Τέλος_επανάληψης
  ΜΟ[Ι, 1] ← ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΚΕΦ/ 10
  ΜΟ[Ι, 2] ← ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΑΚΡ/ 10
  ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΚΕΦ ← 0
  ΑΘΡΟΙΣΜΑ_ΑΚΡ ← 0
Τέλος_επανάληψης

!ΕΡΩΤΗΜΑ Γ3
!ΕΥΡΕΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
Για Ι από 1 μέχρι 30
  Αν ΜΟ[Ι, 1] ≤ 1.8 τότε
    ΠΕΔΙΟ_ΚΕΦ ← 1
  αλλιώς_αν ΜΟ[Ι, 1] ≤ 2 τότε
    ΠΕΔΙΟ_ΚΕΦ ← 2
  αλλιώς
    ΠΕΔΙΟ_ΚΕΦ ← 3
  Τέλος_αν

!ΕΥΡΕΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΑΚΡΟ
  Αν ΜΟ[Ι, 2] ≤ 3.6 τότε
    ΠΕΔΙΟ_ΑΚΡ ← 1
  αλλιώς_αν ΜΟ[Ι, 1] ≤ 4 τότε
    ΠΕΔΙΟ_ΑΚΡ ← 2
  αλλιώς
    ΠΕΔΙΟ_ΑΚΡ ← 3
  Τέλος_αν

!ΕΥΡΕΣΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
  Αν ΠΕΔΙΟ_ΚΕΦ ≥ ΠΕΔΙΟ_ΑΚΡ τότε
    ΠΕΔΙΟ ← ΠΕΔΙΟ_ΚΕΦ
  αλλιώς
    ΠΕΔΙΟ ← ΠΕΔΙΟ_ΑΚΡ
  Τέλος_αν

  Αν ΠΕΔΙΟ = 1 τότε
    Εμφάνισε ΚΩΔ[Ι], "ΧΑΜΗΛΟΣ SAR"
  αλλιώς_αν ΠΕΔΙΟ = 2 τότε
    Εμφάνισε ΚΩΔ[Ι], "ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ"
  αλλιώς
    Εμφάνισε ΚΩΔ[Ι], "ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ"
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

!ΕΡΩΤΗΜΑ Γ4
! ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΤΗΛΩΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΟ[30, 2]
! ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΙΔΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΚΩΔ2[30] ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΤΩΝ ΣΩΣΤΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ
!ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΤΗΛΗ (ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΘΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
! ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ 
Για Ι από 1 μέχρι 30
  ΚΩΔ2[Ι] ← ΚΩΔ[Ι] 
Τέλος_επανάληψης

Για Ν από 1 μέχρι 2
  Για Ι από 2 μέχρι 30
    Για Κ από 30 μέχρι Ι με_βήμα -1
      Αν ΜΟ[Κ - 1, Ν] < ΜΟ[Κ, Ν] τότε
        Αντιμετάθεσε ΜΟ[Κ - 1, Ν], ΜΟ[Κ, Ν] 
        Αν Ν = 1 τότε
          Αντιμετάθεσε ΚΩΔ[Κ - 1], ΚΩΔ[Κ] 
        αλλιώς
          Αντιμετάθεσε ΚΩΔ2[Κ - 1], ΚΩΔ[Κ] 
        Τέλος_αν
      Τέλος_αν
    Τέλος_επανάληψης
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Εμφάνισε "ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ"
Για Ι από 1 μέχρι 3
  Εμφάνισε ΚΩΔ[Ι], ΜΟ[Ι, 1] 
Τέλος_επανάληψης

Εμφάνισε "ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΣΤΑ ΑΚΡΑ"
Για Ι από 1 μέχρι 3
  Εμφάνισε ΚΩΔ2[Ι], ΜΟ[Ι, 2] 
Τέλος_επανάληψης

Τέλος ΘΕΜΑ_Γ_2013


Και το θέμα της υπερίσχυσης του μεγαλύτερου πεδίου το βρίσκω δύσκολο σημείο για τα παιδιά...Αν έχετε την καλοσύνη ρίξτε μια ματιά και πείτε μου αν υπάρχουν λάθη. Το παραθέτω και σε doc για καλύτερη επεξεργασία.
Αλέξης Μιχαλακίδης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ

soc_h

Το Γ3 νομίζω πως "βγαίνει" και πιο απλά:

!ΕΡΩΤΗΜΑ Γ3

Για Ι από 1 μέχρι 30
  Αν ΜΟ[Ι,1]>(ΜΟ[Ι,2]/2) τότε     ! ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΒΓΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ SAR
    Αν ΜΟ[Ι, 1] ≤ 1.8 τότε
      εμφάνισε "ΧΑΜΗΛΟΣ SAR"
    αλλιώς_αν ΜΟ[Ι,1] ≤ 2 τότε
      εμφάνισε "ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ"
    αλλιώς
      εμφάνισε "ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ"
    Τέλος_αν
  αλλιώς
    Αν ΜΟ[Ι,2] ≤ 3.6 τότε
      εμφάνισε "ΧΑΜΗΛΟΣ SAR"
    αλλιώς_αν ΜΟ[Ι,2] <= 4 τότε
      εμφάνισε "ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ"
    αλλιώς
      εμφάνισε "ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ"
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Σωκράτης

manosteach

Παράθεση από: tsabatman στις 29 Μαΐου 2013, 12:20:18 ΜΜ
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΦΕ ΣΤΟ Β2
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 99
  ΑΝ Π[Ι]= ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΙ Π[Ι+1]= ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
  ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΕ Π[Ι] , Π[Ι+1]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΣΟΡΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΠΡΟΧΕΙΡΑ
Ναι θα ήταν λάθος.
Γιατί αν στο Π[1] και στο Π[2] έχει ψευδή και στο π[3] αληθής, το Π[1] δεν θα αλλάξει
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

olga_2703

Στο β2 δε θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα επιπλέον πίνακα?
κ<-1
λ<-100
Για ι από 1 μέχρι 100
  Αν Π[ι]=Α τότε
    Β[κ]<-Π[ι]
    κ<-κ +1
Αλλι'ως
    Β[λ]<-Π[ι]
    λ<-λ-1
  Τ_Αν
Τ_Ε

Για ι από 1 μέχρι 100
  Π[ι]<-Β[ι]
Τ_Ε

soc_h

Το
Για ι από 1 μέχρι 50
πρέπει να γίνει
Για ι από 1 μέχρι 100
Σωκράτης

olga_2703


olga_2703

Στο α4
θα μπορούσε να είναι
Για ι από 1 μέχρι 100
   Διάβασε Π[ι,ι]
Τ_Ε

????

manosteach

Παράθεση από: olga_2703 στις 29 Μαΐου 2013, 01:11:38 ΜΜ
Στο β2 δε θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα επιπλέον πίνακα?
κ<-1
λ<-100
Για ι από 1 μέχρι 100
  Αν Π[ι]=Α τότε
    Β[κ]<-Π[ι]
    κ<-κ +1
Αλλι'ως
    Β[λ]<-Π[ι]
    λ<-λ-1
  Τ_Αν
Τ_Ε

Για ι από 1 μέχρι 100
  Π[ι]<-Β[ι]
Τ_Ε
Πιστεύω πως αυτή η λύση πρέπει να γίνει δεκτή.
Δεν βάζει κάποιο περιορισμό.
Οπότε ΝΑΙ είναι σωστό.
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

soc_h

Σωκράτης

manosteach

Παράθεση από: olga_2703 στις 29 Μαΐου 2013, 01:16:18 ΜΜ
Στο α4
θα μπορούσε να είναι
Για ι από 1 μέχρι 100
   Διάβασε Π[ι,ι]
Τ_Ε

????
Όχι
Γιατί με αυτό που γράφεις, διαβάζεις μονο τα στοιχεία της διαγωνίου
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

soc_h

Παράθεση από: olga_2703 στις 29 Μαΐου 2013, 01:16:18 ΜΜ
Στο α4
θα μπορούσε να είναι
Για ι από 1 μέχρι 100
   Διάβασε Π[ι,ι]
Τ_Ε

????

Όχι, διότι το θέμα δεν θέλει την διάβασε για i=j
Σωκράτης

olga_2703

Δικό μου λάθος, μπερδέυτηκα με τα Εσπερινα... :-[

soc_h

#44
Να ρωτήσω κάτι με τη σειρά μου: το Δ4 βγαίνει σωστά και με όσο και με μέχρις_ότου;
Με άλλα λόγια, αν χρησιμοποιηθεί μέχρις_ότου και η ερώτηση για διακοπή της εισαγωγής μπει στο τέλος του loop, υπάρχει θέμα ως προς την 1η απάντηση του χρήστη;
Επίσης, σε ποια μεταβλητή καταχωρείται η απάντηση δ ή Δ; στη μεταβλητή χώρα ή σε 3η; Το Δ3 είναι σχετικά ασαφές...
Σωκράτης