Ερώτηση

Ξεκίνησε από Κώστας, 11 Μαΐου 2006, 02:18:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Κώστας

Hi all
είμαι νεοδιόριστος καθηγητής ΠΕ19 σε ενιαίο λύκειο σε νησί των Κυκλάδων και μόλις έμαθα ότι αν μέινω και του χρόνου, κάτι που θα ήθελα, θα διδάξω και στο ολοήμερο δημοτικο του ίδιου νησιού, εαν δεν συμπληρώνω 21 ώρες στο λύκειο. Ηθελα να ρωτήσω  αν προβλέπεται κάτι τέτοιο, και τι ισχύει με το ωράριο δεδομένου ότι το ολοήμερω είναι περαν του ωραρίου του σχολείο.
Tnx

P.Tsiotakis


Με έγγραφό του το ΥΠΕΠΘ εδώ και 2 έτη, διαθέτει εκπαιδευτικούς πληροφορικής (και αγγλικών και φυσικής αγωγής) από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην πρωτοβάθμια. Δεν υπάρχει τρόπος να αποφευχθεί, αν η ΔΙΔΕ σε διαθέσει. Πρόπερσι ήμουν σε ολοήμερο και αρκετοί δυνάδελφοι στην Κορινθία επίσης.

Για το ωράριο: Αν το ολοήμερο που θα είσαι έχει 2 τμήματα (σύνηθης περίπτωη) τότε υπάρχουν 4 ώρες μαθήματος (2*2) και πρέπει να γίνονται σε 2 διαφορετικές ημέρες (ο νόμος το επιβάλει)

Εσύ από τη μεριά σου μπορείς να διεκδικήσεις αυτό που ο νόμος λέει επίσης, πως σηλαδή δεν μπορείς να είσαι την ίδια μέρα σε διαφορετικά σχολεία (δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να είναι σε διαφορετικό δήμο ή και στον ίδιο δήμο) και να δημιουργήσεις ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα στην εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος του Λυκείου σου (θα έχεις 16 ώρες σε 3 ημέρες και 4 ώρες μεσημεριανές/απογευματινές στις υπόλοιπες 2 ημέρες)

Γενικά, η χρυσή τομή (που πρέπει να επιδιώξεις) είναι τις ημέρες που θα είσαι στο ολοήμερο το πρόγραμμά σου στο λύκειο να ξεκινάει αργά ΑΝ θέλεις να μετακινήσει στα δυο σχολεία στην ίδια μέρα.