Τελευταία μηνύματα

#91
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Τελευταίο μήνυμα από ApoAntonis - 18 Ιουν 2024, 01:38:11 ΜΜ
Παράθεση από: George Eco στις 18 Ιουν 2024, 01:31:48 ΠΜ... αν και 17,18 δε γράφουν κατά τη γνώμη μου μέτριοι αλλά καλοί μαθητές, που όμως δεν είναι άριστοι...

Σε αυτό θα πρέπει να διαφωνήσω. Πέρσι είχα -εδώ- φτιάξει αυτό 7πληροφορική.png

στις βαθμολογίες του 2023 στην Πληροφορική
η διάμεσος είναι 12.5 (περίπου)
και μέσος όρος περίπου 11.81

το ποσοστό των βαθμολογιών στο διάστημα 17-20 είναι 27.91%

Με διαφορετική διατύπωση, παραπάνω από τους μισούς που έχουν καταφέρει να περάσουν την βάση, αρίστευσαν!

Ή αν πούμε ότι αριστεύουν μόνο οι βαθμολογίες 18-20, τότε από τα γραπτά που περνάνε την βάση ένα στα τρία είναι άριστο.

Είναι μάλλον πολύ μεγάλα νούμερα αυτά αν συμπληρώσουμε ότι η διάμεσος στα Μαθηματικά είναι (χροντροειδώς) γύρω στο 6.2

Το πλέον ενδιαφέρων στατιστικό -ακόμα αναφέρομαι στα περσινά- είναι ότι ο μέσος όρος των γραπτών στα Μαθηματικά της Θετικής είναι 12.8, μια μονάδα πάνω από τον μέσο όρο της βαθμολογίας στο μάθημα της Πληροφορικής.
-Δεν έχω γράψει καθαρά τι εννοώ, το αφήνω έτσι για να μην το πάρει κανένας προσωπικά ότι του απευθύνω την υποκειμενική μου άποψη, εξαίρεση ο Γιώργος που τον χρησιμοποίησα ως αφορμή. Πιστεύω θα μου το επιτρέψει.-

Πέρα από το υποκειμενικό του ζητήματος ως προς τι χαρακτηρίζουμε εύκολο ή δύσκολο, επειδή το σύστημα επιτρέπει εισαγωγή σε τμήματα από διαφορετικές κατευθύνσεις θα έπρεπε να υπάρχει κάποια στάθμιση. Εδώ και χρόνια. Πολλά χρόνια. Δεν βλέπω την όρεξη να γίνει κάτι τέτοιο.
#92
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 18 Ιουν 2024, 01:31:48 ΠΜ
@ManiacGr θα συμφωνήσω μαζί σου, αν και 17,18 δε γράφουν κατά τη γνώμη μου μέτριοι αλλά καλοί μαθητές, που όμως δεν είναι άριστοι.
Όσα λες τα έχουμε πει κι εμείς εδώ κι εκεί και καλό θα ήταν όλα όσα λες να γίνουν. Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών προς τα εκεί το πάει, ας ελπίσουμε πως δε θα το καθυστερήσουν πολύ. Έχουν περάσει ήδη 24 χρόνια νομίζω πως είναι μεγάλη η ανάγκη για αλλαγές. Αγαπημένη μου αλλαγή, πως στα Μαθηματικά θα βλέπουν σε μικρότερες τάξεις τα παιδιά και δυαδικό σύστημα. Να δούμε μόνο αν θα εφαρμαστούν, πώς θα εφαρμοστούν, σε ποιο βαθμό θα εφαρμοστούν και πόσο καλή αλλαγή θα επιφέρουν.
#93
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Τελευταίο μήνυμα από ManiacGr - 18 Ιουν 2024, 01:03:36 ΠΜ
Ρε παιδιά... τι εύκολα, τι δύσκολα; Δεν έχει σημασία! Δεν είναι Proficiency να προσπαθείς να περάσεις τη βάση. Είναι πανελλήνιες και ο στόχος είναι να περάσεις τον διπλανό σου! Είτε με εύκολα, είτε με δύσκολα, οι καλύτεροι και πιο διαβασμένοι θα περάσουν... Οι υπόλοιποι ας διάβαζαν περισσότερο. 
Μια επιπλέον "κλιμάκωση" θα ήταν καλή, όμως μικρή διαφορά κάνει στο ποιος θα περάσει. Ακόμα και με τις υπερβολές στα θέματα (βλέπε φυσική) είχαμε φέτος 2 μαθητές/τριες που μάλλον έχουν γράψει 100! Κάποιοι θα περάσουν εκεί που θέλουν και θα πιάσουν τους βαθμούς, ο κόσμος να χαλάσει!
Η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει! Δίνουμε μάχη στο φροντιστήριο να πίσουμε τους μαθητές που θα επιλέξουν οικονομία/πληροφορική να επιλέξουν το μάθημα στη Β' λυκείου για να μη τους φανεί τεράστιος ο όγκος μετά. Όχι ότι είναι τεράστιος, απλά όταν μαθαίνεις πολλές έννοιες και τα "κεφάλαια" είναι τόσο μικρά (1-2 βδομάδων το καθένα) οι μαθητές δε προλαβαίνουν να τα χωνέψουν. 
  • Το μάθημα ΠΡΕΠΕΙ να σοβαρέψει από την Α' Λυκείου! 
  • Το μάθημα ΠΡΕΠΕΙ να αποκτήσει σοβαρά βιβλία που να μην έχουν τόσες ασάφειες και διαφορές μεταξύ τους
  • Το μάθημα ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξει από τη ΓΛΩΣΣΑ σε κάτι δουλεμένο στην πράξη (αν είναι δυνατόν να διδάσκεις αντικειμενοστράφεια και να μην μπορείς να δείξεις τίποτα, εκτός από ένα παράδειγμα "υποθετικού" κώδικα σε ΓΛΩΣΣΑ για τον πολυμορφισμό
  • Το μάθημα ΠΡΕΠΕΙ να διδάσκεται με εργασίες στις μικρές τάξεις για να έχει ο μαθητής τον χρόνο να κάνει λάθη, να προσπαθεί πολλές φορές μέχρι να κάνει κτήμα του τουλάχιστο τους βασικούς κώδικες
  • Το μάθημα ΠΡΕΠΕΙ να ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ από θεωρία. Ο προγραμματισμός και η αλγοριθμική σκέψη έρχονται με πράξη και όχι θεωρία. Αλλιώς οι μισοί αυτοδίδακτοι προγραμματιστές του πλανήτη δεν θα υπήρχαν. Η θεωρία είναι για απλή αναφορά ώστε να μαθαίνεις τι πρέπει να "κάνεις" πράξη
  • Το μάθημα ΠΡΕΠΕΙ να αποκτήσει ένα καλό "όργανο" για να πιέζει το υπουργείο προς τις σωστές κατευθύνσεις γιατί αφήνουμε τους ΑΣΧΕΤΟΥΣ τις περισσότερες φορές να παίρνουν αποφάσεις για πράγματα που δεν κατανοούν

Συγνώμη αν κούρασα, αλλά η δυσκολία των θεμάτων εμένα και τους μαθητές μου μας αφήνουν αδιάφορους. Οι χαρές και οι λύπες θα έρθουν και με τα δύσκολα και με τα εύκολα. Δεν αδικείται κανείς. Οι καλοί στο 18-20, οι μέτριοι 14-18 και όλοι οι υπόλοιποι... ας διάβαζαν περισσότερο να περνούσαν. 
#94
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Β
Τελευταίο μήνυμα από akalest0s - 16 Ιουν 2024, 01:24:02 ΠΜ
Παράθεση από: Γιαννούλης Γιώργος στις 15 Ιουν 2024, 11:35:54 ΜΜΑπλά το ανέφερα ως μια άλλη πιθανή λύση για το θέμα, καθώς και για το πρόβλημα βαθμολόγησης ασκήσεων με κενά σε κώδικα.
Τα κενά σε κώδικα θεωρούνται πάντα κλειστού τύπου;
#95
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Β
Τελευταίο μήνυμα από tsabatman - 15 Ιουν 2024, 11:43:41 ΜΜ
Παράθεση από: Γιαννούλης Γιώργος στις 15 Ιουν 2024, 11:35:54 ΜΜΚανένας μαθητής στο σχολείο μου δεν το έλυσε έτσι... Απλά το ανέφερα ως μια άλλη πιθανή λύση για το θέμα, καθώς και για το πρόβλημα βαθμολόγησης ασκήσεων με κενά σε κώδικα.
Ναι εννοείται μην παρεξηγηθώ, χιούμορ έκανα 
#96
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Β
Τελευταίο μήνυμα από Γιαννούλης Γιώργος - 15 Ιουν 2024, 11:35:54 ΜΜ
Παράθεση από: tsabatman στις 13 Ιουν 2024, 10:26:39 ΜΜΤο θέμα είναι.. μπορεί κάποιος να το λύσει κι έτσι; Εννοώ έχετε γνωρίσει τέτοιον μαθητή; 😊
Κανένας μαθητής στο σχολείο μου δεν το έλυσε έτσι... Απλά το ανέφερα ως μια άλλη πιθανή λύση για το θέμα, καθώς και για το πρόβλημα βαθμολόγησης ασκήσεων με κενά σε κώδικα.
#97
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Τελευταίο μήνυμα από ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ - 14 Ιουν 2024, 02:35:28 ΜΜ
Αγαπητοί Συνάδελφοι

Τα θέματα έπειτα από τρία σχεδόν χρόνια ήταν κατανοήτα, σχετικά εύκολα ιδίως το Γ (όσοι είχαν δει και προτεινόμενα υπήρχε ακριβώς ίδια απάντηση, αλλά και σ' όλα τα βοήθημα στην δομή της επανάληψης παρόμοιο ερώτημα), κάλυπταν όλο το φάσμα της ύλης.
Στο δια ταύτα οι μαθητές θα που θα είχαν πάρει στα σοβαρά το μάθημα της Πληροφορικής, θα έγραφαν πάρα πολύ καλά.
Το θέμα επαναλαμβάνω είναι ότι η λέξη Πληροφορική για κάποιος ή μάλλον στην πλειονότητα θεωρείται ότι αφού πληκτρολογούμε δύο κουμπάκια τα ξέρουμε όλα. Δίνεται η εντύπωση στους υποψήφιους μαθητές ότι πληροφορική είναι δεν έχει και τόση δυσκολία κτλ.
Προτάσεις κατά την άποψή μου είναι:
--> Οι διδάσκοντες καθηγητές /-τριες να εξηγούν από την αρχή ποια η ουσία και ο σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος
--> Να ξεκαθαρίζεται ότι απαιτείται ισάξια προσπάθεια εκ μέρους των υποψηφίων για την μελέτη, όπως και στα άλλα μαθήματα του κατεύθυνσης οικονομίας και πληροφορικής.
--> Οι 7 διδακτικές ώρες την εβδομάδα είναι ικανοποιητικές 
--> Απαιτείται ιδιαίτερη εμπειρία στους καθηγητές που θα αναλάβουν το συγκεκριμένο μάθημα, και να λάβουν υπόψη τους ότι 
      κάποιοι μαθητές/-ιες δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν φροντηστήρια.
Τα παραπάνω συμπεράσματα τα έχω αποκομίση από την μακρά εμπειρία μου όχι ως καθηγητής σε δημόσιο σχολείο, αλλά επί 13 συναπτά έτη μέσω φροντηστηριών και ιδιαίτερων μαθημάτων.

Ας αναλάβουμε όλοι που ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο μάθημα της Πληροφορικής τις ευθύνες μας και ας κάνουμε ξεκάθαρο ότι η Πληροφορική δεν είναι δύο κουμπάκια και ότι αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην σύγχρονη κοινωνία της Πληροφορίας

Με εκτίμη 
#98
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Β
Τελευταίο μήνυμα από tsabatman - 13 Ιουν 2024, 10:26:39 ΜΜ
Παράθεση από: Γιαννούλης Γιώργος στις 06 Ιουν 2024, 11:47:02 ΠΜΠάντως στις λύσεις του Β2 μπορεί κάποιος να το λύσει και ως εξής:
1.  i mod 2 = 1
2. A[i,j] <- κ*j + (i-1)/2*8
3. κ
4. λ*j+(i-2)/2*12
5. λ <- λ


Το θέμα είναι.. μπορεί κάποιος να το λύσει κι έτσι; Εννοώ έχετε γνωρίσει τέτοιον μαθητή; 😊
#99
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Γ
Τελευταίο μήνυμα από tsabatman - 13 Ιουν 2024, 10:11:36 ΜΜ
Σύμφωνα με την διατύπωση της εκφώνησης δεν θα έπρεπε να χάσει μονάδες αν έκανε διαίρεση για τον μέσο όρο με το 600.Αλλα θα πρέπει να μάθουμε αν δόθηκε κάποια οδηγία στους διορθωτές. 
#100
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Θέμα Γ
Τελευταίο μήνυμα από Νίκος Αδαμόπουλος - 13 Ιουν 2024, 10:05:19 ΜΜ
Παράθεση από: pvs στις 13 Ιουν 2024, 07:57:21 ΜΜΣυνάδελφοι μαθητής διάβασε με έλεγχο εγκυρότητας μόνο μία βαθμολογία αντί για έξι. Πόσες μονάδες θα χάσει?

Αυτό μάλλον έγινε από αρκετούς!