Λάθος στα θέματα

Ξεκίνησε από tdrivas, 24 Ιουν 2020, 12:13:33 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: bagelis στις 24 Ιουν 2020, 02:43:12 ΜΜ
Ρε παιδιά δεν μπορώ να βάλω αυτό που λέτε στην συνθήκη, αφού το κενό είναι

___________________ = 0

δεν είναι αυτονόητο ότι αναμένεται μία αριθμητική έκφραση;

είναι δυνατό να θεωρείται ως αναμενόμενη συμπλήρωση κενού αυτό:                           
ν>2 ΚΑΙ ν MOD ι

μην πάμε να σώσουμε ένα λαθάκι με μεγαλύτερο λάθος....

Συμφωνώ!

evry

Ας περιμένουμε λίγο να μας το επιβεβαιώσει κάποιος από βαθμολογικό, μήπως μου το μετέφεραν λάθος.
Λογικά αν έχουν κάνει τέτοια διόρθωση, θα έχουν στείλει και οδηγίες.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

lalibi

Το σωστό είναι:

ΠΡΩΤΟΣ <- ΨΕΥΔΗΣ Ή n = 2


στο κενό (4)

/τρολλινγκ

bagelis

Παράθεση από: lalibi στις 24 Ιουν 2020, 03:02:12 ΜΜ
Το σωστό είναι:

ΠΡΩΤΟΣ <- ΨΕΥΔΗΣ Ή n = 2


στο κενό (4)

/τρολλινγκ

θεσπέσιο!!!!

taseas

Παράθεση από: lalibi στις 24 Ιουν 2020, 03:02:12 ΜΜ
Το σωστό είναι:

ΠΡΩΤΟΣ <- ΨΕΥΔΗΣ Ή n = 2


στο κενό (4)

/τρολλινγκ

Χαχαχαχα ό,τι καλύτερο!

angrits

Δεν ξέρω η αλήθεια είναι μαθητή που να το σκέφτηκε και πραγματικά ούτε εγώ το παρατήρησα μέχρι που το είδα εδώ. Λέτε να το πάρουν λάθος;;;

tdrivas

άπαξ και στην προφορική εξέταση οι επιτροπές είχαν ενδεικτική λύση μόνο το n mod i, τότε δεν μπορούν στα γραπτά να μην την λάβουν ως ορθή...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

gthal

Παράθεση από: tdrivas στις 24 Ιουν 2020, 04:36:31 ΜΜ
άπαξ και στην προφορική εξέταση οι επιτροπές είχαν ενδεικτική λύση μόνο το n mod i, τότε δεν μπορούν στα γραπτά να μην την λάβουν ως ορθή...
Ακριβώς! τι είχαν ως ενδεικτική λύση οι επιτροπές ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

evry

lalibi δεν πιστεύω να ήσουν στην επιτροπή γιατί άκουσα ότι η λύση που έδωσαν ήταν ακριβώς αυτή.
Αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω. Αν έχει δει κανείς τις λύσεις ας πει στα σίγουρα.

Παράθεση από: lalibi στις 24 Ιουν 2020, 03:02:12 ΜΜ
Το σωστό είναι:

ΠΡΩΤΟΣ <- ΨΕΥΔΗΣ Ή n = 2


στο κενό (4)

/τρολλινγκ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Έλα όμως που δεν είχαν αυτή!
Παράθεση από: tdrivas στις 24 Ιουν 2020, 04:36:31 ΜΜ
άπαξ και στην προφορική εξέταση οι επιτροπές είχαν ενδεικτική λύση μόνο το n mod i, τότε δεν μπορούν στα γραπτά να μην την λάβουν ως ορθή...
Για την ακρίβεια στο κενό αυτό αυτήν είχαν, σε άλλο κενό ήταν το πρόβλημα από ότι μου λένε, όπως λέω παραπάνω.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

lalibi

Παράθεση από: evry στις 24 Ιουν 2020, 05:07:31 ΜΜ
lalibi δεν πιστεύω να ήσουν στην επιτροπή γιατί άκουσα ότι η λύση που έδωσαν ήταν ακριβώς αυτή.
Αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω. Αν έχει δει κανείς τις λύσεις ας πει στα σίγουρα.

Όχι, όχι, καθαρά χιούμορ.

Ανάρτησε μία συνάδελφος το παρακάτω, οπότε όλα καλά.


evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

taseas

Οπότε οι προτεινόμενες είναι αυτές που ανάρτησε ο lalibi ; Άρα σίγουρα έχει λάθος η εκφώνηση, ξεκάθαρα έπρεπε να λέει για n > 2 και όχι n > 1.

pgrontas

Πόσταρα κατα λάθος στο θέμα β ενώ ήθελα να το ποστάρω εδώ.

Παράθεση από: pgrontas στις 24 Ιουν 2020, 05:35:44 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους,

Αρχικά είχε δοθεί η λύση που ξεχνάει το 2 και στη συνέχεια ήρθε διευκρίνηση επί των λύσεων που διορθώνει την απάντηση στο υποερώτημα 4 σε ψευδής ή n=2, λέγοντας να πιαστούν σωστές και οι δύο.

Αρχικά να πω ότι κανένας από όσους είμασταν στο βαθμολογικό δεν κατάλαβε το λάθος. Το ίδιο πιστεύω ότι έγινε σχεδόν παντού αλλά και την ίδια λανθασμένη λύση ειδα και σε αρκετά φροντιστήρια (οπότε διπλό μπράβο στον tdrivas που το εντόπισε).

Προσωπικά διαφωνώ με το να πιαστούν σωστά και τα δύο.
Ή είναι σωστό ή δεν είναι.
Εφόσον την πάτησε τόσος κόσμος, σημαίνει ότι όποιοι το είχαν πραγματικά σωστό (λάμβαναν υπόψιν και το 2 δηλαδή) είναι πολύ καλοί μαθητές με αυξημένες αλγοριθμικές ικανότητες ή ότι έκαναν ενδελεχή έλεγχο και πρέπει να επιβραβευτούν και να ξεχωρίσουν και για τα δύο, έστω λαμβάνοντας 2 στα 100 παραπάνω.
Για αποφυγή παρεξηγήσεων άλλο η προσωπική γνώμη και άλλο η βαθμολόγηση όπου πρέπει να ακολουθήσουν όλοι την ίδια γραμμή.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

taseas

pgrontas μαζί σου σε αυτό. Από τη στιγμή που δεν ζήτησε κανείς διευκρίνηση την ώρα της εξέτασης, όσοι το έχουν κάνει σωστά να πάρουν τις 2 μονάδες στα 100.