Πανελλήνιες 2012 Δίκτυα

Ξεκίνησε από Kabas, 26 Μαΐου 2012, 07:21:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dolcefarniente

Παράθεση από: gedeon στις 07 Ιουν 2012, 04:46:09 ΜΜ
Το ερώτημα Δ2. αναφέρει ...να κρυπτογραφηθεί,  δίνοντας μικρή περιγραφή του
τρόπου εργασίας
....., αυτο πιάνει 8 απο τις 16 μονάδες.

Για τη ΚΕΕ ποτέ!!! δεν υφίστατο θέμα....  άρα έχει λήξει.... Πρακτικά αυτο σημαίνει ότι τις 8 μονάδες θα τις πάρουν όλοι όσοι γράψουν Α....  ή   Η.....

Αφου εξασφαλίστηκαν οι 8 μονάδες και στο Η, καλά αποτελέσματα στα παιδιά και με την καινούργια χρονιά θα πρέπει να λυθεί και το θέμα της διδασκαλίας του συγκεκριμένου αλγορίθμου. Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες, όπως και όλους όσους μας ενημερώνουν και διατυπώνουν απόψεις.

mb

Επιτευχθη η Σολωμόντεια λύση τελικά. Δεν θα αδικηθει κανείς....
Ισχύει όμως αυτό άραγε? Δύο μαθητές που γράψανε 92 μόρια στα υπόλοιπα και τις δυο διαφορετικές λύσεις θα πάρουν τώρα εκατό. Κανονικά έπρεπε να πάρει ο ένας 92 και ο άλλος 100. Δεν με απασχολεί ποιος, δεν εξετάζω ποια ειναι η σωστή λυση αλλά έπρεπε ο ένας να έχει 92 και ο άλλος 100. Άρα στους 2 βαθμολογητές, ο ένας 184 και ο άλλο 200. Αν σκεφτουμε ότι το μάθημα έχει και συντελεστή βαρύτητας 3,5 τα μόρια έπρεπε να ήταν στον έναν 644 και στον άλλο 700. 56 μόρια διαφορά!!! Δεν είναι και λιγα συνάδελφοι ε?
Επαναλαμβάνω, τώρα η λύση είναι αλγόριθμος με 2 εξόδους!!!, αλλά μήπως παίζουμε με ελαφριά την καρδία με το μέλλον των μαθητών μας?

dolcefarniente

Φίλε mb, το είχαμε πει και πριν μέρες ότι εδώ που φτάσαμε ήταν το καλύτερο που μπορούσε να γίνει. Ειναι λογικός ο προβληματισμός σου. Το μόνο θετικό στο παράδειγμά σου θα μπορούσε να είναι ότι για να έχουν ήδη 92 μόρια και οι δύο, πρόκειται για καλούς μαθητές, αν και τα θέματα της θεωρίας βέβαια δεν ήταν τέτοιας δυσκολίας ώστε να είναι αρκετά ξεκάθαρο κάτι τέτοιο.
Για μένα τα θέματα ήταν ατυχή στο σύνολό τους. Θεωρώ ότι αν υπήρχε μια μεγαλύτερη δυσκολία στο Γ και στο Δ, θα μπορούσαν να διακριθούν οι άριστοι από τους καλούς. Αυτό δεν έγινε όμως, αφού υπήρχε και το απαράδεκτα απλό ερώτημα με τα IP πακέτα.

Έπρεπε λοιπόν να δούμε 2 λύσεις απο έναν αλγόριθμο και έπρεπε να μην υπάρξει προετοιμασμένος μαθητής που να αδικηθεί και για αυτό προσπαθούσαμε και συζητούσαμε τόσες μέρες. Τα μόρια φυσικά και δεν είναι λίγα, αλλά η διάκριση των άριστων και των καλών μαθητών θα γίνει αναγκαστικά στα υπόλοιπα 3 μαθήματα, γιατί από τα Δίκτυα πιστεύω πως δεν μπορεί να γίνει.

Από εκεί και πέρα, όσοι ανήκουν στη δημόσια εκπαίδευση με την καινουργια χρονιά θα πρέπει να επιμείνουν στη διόρθωση των σημείων του βιβλίου που χρειάζονται προσοχή. Πιστεύω, κρίνοντας από τη στάση όλων των συναδέρφων εδώ, πως θα κινηθείτε προς αυτή την κατεύθυνση για να αποφύγουμε τα ίδια.


yannisioannidis

16 μονάδες για τον αλγόριθμο του Καίσαρα, (που δεν συμφωνούμε για την σωστή λύση και τι σημαίνει σύντομη περιγραφή?)
9 μονάδες για να παπαγαλίσει για τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το ISDN (θα μπορούσε κάποιος να γράψει όλη την ενότητα)
9 μονάδες για να παπαγαλίσει για το τί σημαίνουν οι όροι αυθεντικότητα και ακεραιότητα (να ξεκινήσει κάποιος φιλοσοφική συζήτηση)
και 9 μονάδες για να παπαγαλίσει τι πρέπει να αφορούν τα μέτρα ασφαλείας ενός οργανισμού ...(θα μπορούσε κάποιος να γράψει όλο το κεφάλαιο της ασφάλειας δικτύων)
ΣΥΝΟΛΟ 43 από τις 100
πιστοποιούν ότι κάποιος μαθητής κατάλαβε τα δίκτυα???

Eleos...

#109
Για μισo λεπτο ... Κανεις δεν προσεξε κατι που εχει το βιβλιο στην σελιδα 321 απο το σημειο "Πολυ απλοικος.... μεχρι ιδιαιτερα συνθετος"
που αναφερει πως αυτος ο αλγοριθμος κρυπτογραφησης ολισθαινει τα γραμματα προς τα αριστερα οταν κρυπτογραφει καποιο μηνυμα, ενω προς τα δεξια, οταν προκειται να αποκρυπτογραφησει ηδη κρυπτογραφημενο μηνυμα ?
Ειμαι σιγουρος οτι αυτοι απο το ΚΕΕ απο εκει πηρανε την ιδεα της ασκησης (εγω λειτουργησα με βαση αυτη την παραγραφο εχει και το αναλογο σχημα δεν με ενδιαφερει τι λεει η wikipedia εγω το εκανα συμφωνα με το βιβλιο ).. Ειναι ντροπη παντως να συμβαινουν τετοια πραγματα... Πιστευω το σωστο (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Δ - Α)
Φοβαμαι για το 100σταρι μου....
Ευχαριστω

Υ.Γ Μην ξεχναμε οτι εξεταζομαστε με βαση το βιβλιο οτι λεει αυτο γραφουμε τωρα αν ειναι λαθος δεν ειναι δικος μας προβλημα.

dolcefarniente

Παράθεση από: Eleos... στις 12 Ιουν 2012, 08:36:03 ΜΜ
Για μισo λεπτο ... Κανεις δεν προσεξε κατι που εχει το βιβλιο στην σελιδα 321 απο το σημειο "Πολυ απλοικος.... μεχρι ιδιαιτερα συνθετος"
που αναφερει πως αυτος ο αλγοριθμος κρυπτογραφησης ολισθαινει τα γραμματα προς τα αριστερα οταν κρυπτογραφει καποιο μηνυμα, ενω προς τα δεξια, οταν προκειται να αποκρυπτογραφησει ηδη κρυπτογραφημενο μηνυμα ?
Ειμαι σιγουρος οτι αυτοι απο το ΚΕΕ απο εκει πηρανε την ιδεα της ασκησης (εγω λειτουργησα με βαση αυτη την παραγραφο εχει και το αναλογο σχημα δεν με ενδιαφερει τι λεει η wikipedia εγω το εκανα συμφωνα με το βιβλιο ).. Ειναι ντροπη παντως να συμβαινουν τετοια πραγματα... Πιστευω το σωστο (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Δ - Α)
Φοβαμαι για το 100σταρι μου....
Ευχαριστω

Υ.Γ Μην ξεχναμε οτι εξεταζομαστε με βαση το βιβλιο οτι λεει αυτο γραφουμε τωρα αν ειναι λαθος δεν ειναι δικος μας προβλημα.

Φίλε Eleos, καταρχάς δεν πιστεύω πως έχεις λόγο να φοβάσαι για το βαθμό σου. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά σε όλη τη συζήτηση που έχει γίνει εδώ από συναδέρφους, αλλά και από μαθητές. Κανένας δε ζήτησε να αδικηθεί μαθητής, όποια απάντηση και αν εχει δώσει. Όπως θα δεις εδώ αλλά και στην επιστολή της ΠΕΚΑΠ προς την ΚΕΕ, η σωστή λύση με βάση την εκφώνηση του θέματος, το βιβλίο, αλλά και επιστημονικά και ιστορικά είναι το Δ->Η. Αυτό προσπαθουσαμε να αναδείξουμε. Σύμφωνα με το βιβλίο κινήθηκαν και όσοι έδωσαν ως απάντηση το Η και όχι αναζητώντας πληροφορίες στο ίντερνετ. Όπως μας ενημέρωσε συνάδερφος βαθμολογητής, γίνεται δεκτό και το Η. Ελπίζω πως γίνεται σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα.

gedeon

Τα βαθμολογικά κέντρα των ΕΠΑΛ ειναι 3:  Αθήνα, Πειραιάς, Θεσ/νίκη. Και στα 3 κέντρα κατόπιν συννενόησης οι βαθμολογητές παίρνουν και τις 2 λύσεις σωστές, εφόσον τεκμηριώνεται η απάντηση. Μέχρι στιγμής κάπου μπερδεύουν τα πράγματα τα παιδιά. Δεν απαιτείται μονο η σειρά των γραμμάτων(κρυπτογράφηση), αλλά και η αιτιολόγηση. Πολλά παιδιά δεν εξηγούν τίποτα....   

dolcefarniente

Σε αυτή την περίπτωση είναι λάθος των μαθητών, αφού η εκφώνηση ζητούσε και περιγραφή του τρόπου και θα τους κοστίσει όπως μας είπες 8 μόρια. Φίλε gedeon ευχαριστώ για τις πληροφορίες που δίνεις. Είναι πραγματικά πολύ χρήσιμες.

mb

Φίλε gedeon για πες μας αν μπορείς για να έχουμε μια εικόνα:
Σε περίπτωση που ένας μαθητής δώσει την απάντηση το Δ να γίνει Α κλπ και γράψει ως αιτιολόγηση την παράγραφο του βιβλίου δεν θα πάρει όλες τις μονάδες? Επισης αν κάνει κάποιος το Δ->Η κλπ και γράψει ως αιτιολόγηση την ίδια παράγραφο του βιβλίου δεν θα πάρει όλες τις μονάδες?
Επίσης αν ενας μαθητής γράψει μόνο τα γράμματα Δ->Α κλπ και πει ως αιτιολόγηση: Μετακινώ όλα τα γράμματα 3 θέσεις αριστερά όπως μου λέει ο αλγόριθμος, τότε πόσες μονάδες θα πάρει?

gedeon

Παράθεση από: mb στις 13 Ιουν 2012, 11:51:07 ΜΜ
Φίλε gedeon για πες μας αν μπορείς για να έχουμε μια εικόνα:
Σε περίπτωση που ένας μαθητής δώσει την απάντηση το Δ να γίνει Α κλπ και γράψει ως αιτιολόγηση την παράγραφο του βιβλίου δεν θα πάρει όλες τις μονάδες? Επισης αν κάνει κάποιος το Δ->Η κλπ και γράψει ως αιτιολόγηση την ίδια παράγραφο του βιβλίου δεν θα πάρει όλες τις μονάδες?
Επίσης αν ενας μαθητής γράψει μόνο τα γράμματα Δ->Α κλπ και πει ως αιτιολόγηση: Μετακινώ όλα τα γράμματα 3 θέσεις αριστερά όπως μου λέει ο αλγόριθμος, τότε πόσες μονάδες θα πάρει?

Για το 1ο και το 2ο ναι παίρνουν τις ιδιες μονάδες!!! λογικά 15-16(αν κάποιος ειναι απόλυτα σωστός ως προς τη περιγραφή της λειτουργίας του αλγορίθμου)
Για το 3ο δεν υπάρχει αιτιολόγηση... Αιτιολόγηση θεωρείται ουσιαστικά η περιγραφή λειτουργίας του αλγορίθμου. Αν απλά γράψεις ότι έκανα το Δ --> Α επειδή ο αλγόριθμος λέει 3 γράμματα αριστερά, τότε το πολύ να πάρεις 2 άντε 3 μονάδες απο τις 8 της αιτιολόγησης(πάντα σαν μέση εκτίμηση)

ronalz

πότε βγαινουν τα αποτελεσματα των πανελληνιων? γνωριζει κανεις?

petrosp13

Λογικά την άλλη βδομάδα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής