Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: pagouris στις 30 Απρ 2017, 01:02:40 ΜΜ

Τίτλος: Στοίβα χρόνου εκτέλεσης
Αποστολή από: pagouris στις 30 Απρ 2017, 01:02:40 ΜΜ
Τι γίνεται τελικά; Είναι μέσα. Τι χρειάζεται να ξέρουμε απο το κουτί;
Τίτλος: Απ: Στοίβα χρόνου εκτέλεσης
Αποστολή από: andreas_p στις 30 Απρ 2017, 10:37:59 ΜΜ
Ναι.
Ό,τι λέει ...

Α
Τίτλος: Απ: Στοίβα χρόνου εκτέλεσης
Αποστολή από: gthal στις 03 Μαΐου 2017, 01:45:59 ΜΜ
Θεωρώ ότι θα ήταν "Φάουλ" να εξεταστεί πάντως.
Νομίζω πως από λάθος παρέμεινε μέσα στην ύλη. Πώς μπορεί να εξετάζεις τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης όταν έχεις αφαιρέσει εξ' ολοκλήρου τη στοίβα από την ύλη; Τι να καταλάβουν τα παιδιά διαβάζοντας αυτό μόνο του;
Το γεγονός ότι το πλαίσιο αυτό τυχαίνει να βρίσκεται μέσα στις σελίδες που είναι εντός ύλης, δεν το κάνει σχετικό από πλευράς περιεχομένου. Πιθανόν εκεί να το χώρεσαν οι γραφίστες. Από πλευράς περιεχομένου δεν έπρεπε να ανήκει στην ύλη.

Το ίδιο θέμα έχω και με τις Δομές Δεδομένων Δευτερεύουσας μνήμης στο 3ο κεφάλαιο.
Εφόσον οι "άλλες δομές" είναι εκτός ύλης, γιατί τα αρχεία να είναι μέσα; Και πάλι το πλαίσιο αυτό είναι τοποθετημένο (από πλευράς σελιδοποίησης) κάπου που από πλευράς νοήματος/περιεχομένου είναι άσχετο (παρεμβάλλεται κάπου μέσα στην ταξινόμηση - γιατί ;; ). 
Και αυτό κατά τη γνώμη μου, σύμφωνα με το πνεύμα της επιλογής της ύλης, και όχι με το γράμμα της, θα όφειλε να είναι έξω.
Τίτλος: Απ: Στοίβα χρόνου εκτέλεσης
Αποστολή από: epsilonXi στις 03 Μαΐου 2017, 03:53:40 ΜΜ
δε γίνεται να συμφωνήσω περισσότερο απ' όσο ήδη συμφωνώ με τον προλαλήσαντα
Τίτλος: Απ: Στοίβα χρόνου εκτέλεσης
Αποστολή από: Sergio στις 16 Μαΐου 2017, 01:05:11 ΜΜ
Παράθεση από: gthal στις 03 Μαΐου 2017, 01:45:59 ΜΜ
Θεωρώ ότι θα ήταν "Φάουλ" να εξεταστεί πάντως.

ΚΟΚΚΙΝΗ κάρτα θα ήταν, όχι απλά Φάουλ !!
Τίτλος: Απ: Στοίβα χρόνου εκτέλεσης
Αποστολή από: nikolasmer στις 16 Μαΐου 2017, 05:15:09 ΜΜ
Μονίμως έρχονται τώρα τελευταία από το σχολείο και με λένε ..."θα μπεις στοίβα . Είναι σοσ είπε ο καθηγητής στο σχολείο. Εμείς γιατί δεν την κάναμε ;  Εσείς είπατε πως η στοίβα είναι εκτός."

Χαλάει η πιατσαααα.....
Τίτλος: Απ: Στοίβα χρόνου εκτέλεσης
Αποστολή από: Sergio στις 16 Μαΐου 2017, 07:17:04 ΜΜ
Παράθεση από: nikolasmer στις 16 Μαΐου 2017, 05:15:09 ΜΜ
Μονίμως έρχονται τώρα τελευταία από το σχολείο και με λένε ..."θα μπεις στοίβα . Είναι σοσ είπε ο καθηγητής στο σχολείο. Εμείς γιατί δεν την κάναμε ;  Εσείς είπατε πως η στοίβα είναι εκτός."

Χαλάει η πιατσαααα.....

Δεν πιστεύω να σου λένε τέτοια τίποτα μαθητές από το 9ο!!  :D :D :D
Τίτλος: Απ: Στοίβα χρόνου εκτέλεσης
Αποστολή από: karaberis στις 25 Μαΐου 2017, 02:26:44 ΜΜ
Παράθεση από: gthal στις 03 Μαΐου 2017, 01:45:59 ΜΜ
Θεωρώ ότι θα ήταν "Φάουλ" να εξεταστεί πάντως.
Νομίζω πως από λάθος παρέμεινε μέσα στην ύλη. Πώς μπορεί να εξετάζεις τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης όταν έχεις αφαιρέσει εξ' ολοκλήρου τη στοίβα από την ύλη; Τι να καταλάβουν τα παιδιά διαβάζοντας αυτό μόνο του;
Πολύ σωστά!
Παράθεση
Το γεγονός ότι το πλαίσιο αυτό τυχαίνει να βρίσκεται μέσα στις σελίδες που είναι εντός ύλης, δεν το κάνει σχετικό από πλευράς περιεχομένου. Πιθανόν εκεί να το χώρεσαν οι γραφίστες. Από πλευράς περιεχομένου δεν έπρεπε να ανήκει στην ύλη.
Λάθος, ως προς το σχόλιο για την θέση και την σχετικότητα του πλαισίου. Το πλαίσιο προσπαθεί να εξηγήσει πως υλοποιείται η κλήση υποπρογραμμάτων (με δεδομένο ότι κάποιος έχει διδαχθεί όλα τα προηγούμενα). Οι συγγραφείς δεν είναι υπεύθυνοι για την κοπτοραπτική στην ύλη του υπουργείου και των παρ' αυτό!

Παράθεση
Το ίδιο θέμα έχω και με τις Δομές Δεδομένων Δευτερεύουσας μνήμης στο 3ο κεφάλαιο.
Εφόσον οι "άλλες δομές" είναι εκτός ύλης, γιατί τα αρχεία να είναι μέσα; Και πάλι το πλαίσιο αυτό είναι τοποθετημένο (από πλευράς σελιδοποίησης) κάπου που από πλευράς νοήματος/περιεχομένου είναι άσχετο (παρεμβάλλεται κάπου μέσα στην ταξινόμηση - γιατί ;; ).
Και πάλι Σωστό ως προς το ότι δεν είναι μέσα οι άλλες δομές (αν και το συγκεκριμένο ήταν εντός ύλης ακόμα και πριν να προστεθούν οι υπόλοιπες δομές).
Και πάλι Λάθος ως προς το σχόλιο για τη θέση του πλαισίου. Το πλαίσιο επιχειρεί να συνδέσει τις μεθόδους αναζήτησης και ταξινόμησης του βιβλίου που χρησιμοποιούν κάποιο πεδίο (δηλαδή κάποια στήλη πίνακα για τους μαθητές, αφού αυτούς μόνο ξέρουν) ως κριτήριο είτε για αναζήτηση είτε για ταξινόμηση, με τα αρχεία που ενώ είναι διαφορετικές δομές χρησιμοποιούν και αυτές (πρωτεύοντα και δευτερεύοντα) κλειδιά - πεδία για τις ίδιες λειτουργίες.

Παράθεση
Και αυτό κατά τη γνώμη μου, σύμφωνα με το πνεύμα της επιλογής της ύλης, και όχι με το γράμμα της, θα όφειλε να είναι έξω.


Να τονίσω για να μην παρεξηγηθώ ότι δεν είμαι μέλος της συγγραφικής ομάδας! ;)