Διαδικασία ορισμού Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ

Ξεκίνησε από Σπύρος Δουκάκης, 06 Σεπ 2011, 07:02:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Διαδικασία ορισμού Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων, ΕΠΑ.Λ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης)


Σπύρος Δουκάκης

Αναζητήστε τις πιθανές διαφορές...

Επιλογή και αρμοδιότητες του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (ΥΣΕΦΕ)

P.Tsiotakis

οι διαφορές είναι εύκολο να εντοπιστούν, αφού ο συγγραφέας των κειμένων πρόσεξε που θα χρησιμοποιήσει έντονη γραφή και πού όχι.
Αλλά και ο δεύτερος ΥΣΕΦΕ είχε πολύ πλάκα

Πιστεύω ότι το θέμα πρέπει να μπει στην ατζέντα της ΠΕΚΑΠ, γιατί είναι της μόδας και οι κόκκινες γραμμές..

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ο Υπεύθυνος ΣΕΦΕ απαλλάσσεται από κάθε εξωδιδακτική εργασία, εκτός από τις εφημερίες...

Προφανώς στο υπουργείο κρίνουν ότι ο υπεύθυνος σεφε είναι ιδιαίτερα πολυάσχολος, ενώ εμείς αντιπαραγωγικοί...

Πότε επιτέλους θα δει τον εαυτό του στον καθρέφτη ο συντάκτης των δύο εγκυκλίων;;

Όντως Παναγιώτη, το λόγο έχει η πεκάπ, αν και νομίζω ότι το κλίμα είναι μάλλον αρνητικό, εις βάρος μας. δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος για το μέλλον του κλάδου μας.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis

Στα λύκεια, όλοι συντονιστές των projects για να απαλλαγούμε από εξωδιδακτικές  :D

dski

Δεν ξέρω αν το κλίμα είναι αρνητικό, πάντως νομίζω ότι η ΠΕΚΑΠ πρέπει άμεσα να ζητήσει εξηγήσεις και διόρθωση της εγκυκλίου (και όχι να παραπέμψει το θέμα στην ατζέντα κάποιας γενικότερης συζήτησης). Εδώ το πράγμα είναι εξόφθαλμο!Προς τι ο διαχωρισμός στα "ευεργετήματα" των υπευθύνων στα δύο εργαστήρια; Σε ένα γυμνάσιο με 12 τμήματα (το αναφέρω επειδή από εκεί είναι η εμπειρία μου) το εργαστήριο πληροφορικής χρησιμοποιείται επί 24 ώρες κάθε εβδομάδα από περίπου 300 μαθητές οι οποίοι χειρίζονται οι ίδιοι τους υπολογιστές τους. Το εργαστήριο φυσικοχημείας χρησιμοποιείται πολύ λιγότερο ενώ κατά 90% (για να μη πω 100%) τον εξοπλισμό τον χειρίζεται ο διδάσκων!Δεν συγκρίνεται με τίποτα ο φόρτος συντήρησης των δύο εργαστηρίων!Αν το υπουργείο πιστεύει ότι δεν προσφέρουμε αρκετά, ΟΚ, ας μη μας δώσει την απαλλαγή αλλά όχι να μας κοροϊδεύει στα μούτρα μας δίνοντάς την σε άλλους με ίδια καθήκοντα (και όχι, αυτό δεν είναι που λένε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αφού ψόφησε και η δικιά μου, είναι απλά η ικανοποίηση του αισθήματος δικαίου!).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

κατά τη γνώμη μου, το θέμα δεν είναι γιατί οι πε04.ΧΧ να μην κάνουν εξωδιδακτικές όταν είναι υπ.εφε, αλλά η γενική προσπάθεια υποβάθμισής μας ως κλάδου.

εκτός αν οι άνθρωποι είναι απλά ανεγκέφαλοι, δεν το κάνουν επίτηδες, απλά μπλέκουν την επιστήμη της πληροφορικής με το facebook. σε αυτή την περίπτωση, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

Ήθελαν να απαξιώσουν το ρόλο του ΣΕΠΕΗΥ και το κατάφεραν.
Αντί να θεσμοθετήσουν διαδικασίες υποστήριξης και ελέγχου των υπευθύνων, επέλεξαν τη γνωστή και αποτελεσματική οδό της απαξίωσης.
Κουράγιο παλικάρια, εμείς ο,τι κάνουμε το κάνουμε για τα παιδιά μας, αλλά ας μη κοιμούνται ήσυχα αυτοί που με ******κες μεθόδους προσπαθούν να τσακίσουν οτιδήποτε ανθρώπινο. Έχουμε μνήμη Ελέφαντα  >:(
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν πολλές συζητήσεις ... αυτές (υποθέτω) ότι έχουν γίνει "απο χτες" .... ΔΡΑΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ...

-- edit --

Καλός ο ελέφαντας Παναγιώτη αλλά ο δικός μου έχει λίγο Alzheimer  >:(

Αυτά ίσχυαν και πέρυσι ... Από πέρυσι άλλαξε ... Ό,τι "πετύχαμε" πέρυσι ... θα πετύχουμε και φέτος.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Keep Growing

Βαγγέλη, αν περιμένεις δυναμική (αντί)δράση από μας, θα περιμένεις πολύ ακόμα.
Εμείς περισσότερο το φιλοσοφούμε, παρά αντιδρούμε. Οι περισσότεροι από μας έχουμε μάθει να σκύβουμε το κεφάλι.
Εξαιρούνται από το γενικό, μερικές αποτελεσματικές δράσεις της ΠΕΚΑΠ, και της ΕΠΕ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

fs

καλησπέρα σε όλους. Μπορεί κάποιος να διευκρινίσει τα παρακάτω:

  • Σε ΕΠΑ.Λ. που έχει 3 εργαστήρια, πόσοι καθηγητές πρέπει να οριστούν υπεύθυνοι εργαστηρίου;
  • Πόσες ώρες θα γίνει το διδακτικό ωράριο ενός καθηγητή με 19 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν αυτός οριστεί υπεύθυνος εργαστηρίου; Θα μειωθεί στις 16; (μέχρι τώρα δεν μειώνοταν κάτω από 18)

iliasthes

Τέτοιο θέμα είχε τεθεί πέρισυ σε σχολείο στο οποίο υπηρετούσα παλιότερα και μάλιστα ο συνάδελφος είχε θέσει παρόμοιο ερώτημα στο στέκι. Η εγκύκλιος έλεγε οτι για κάθε εργαστήριο πρέπει να τεθεί ένας υπεύθυνος. Τελικά ορίστηκε μόνο ένας υπεύθυνος και για τα τρία εργαστήρια. Σε παραπέμπω στη σχετική συζήτηση, όπου αναφέρονται πολλές χρήσιμες πληροφορίες: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3149.0