ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vangelis

Παράθεση από: gkatsion στις 29 Μαΐου 2015, 07:06:04 ΜΜ
Απάντηση 4: Θα κρατήσουν αυτόν που καπνίζει στο παράθυρο, ενώ είναι χαλαρός για την θεσούλα του,
ενώ ταυτόχρονα εκεί που έπρεπε να γίνεται η δουλειά του, γίνεται χαβαλές... με αποτέλεσμα η δουλειά του
να θεωρείται δουλειά του χαβαλέ, η εταιρεία να μειώνει συνέχεια ώρες αυτής της "δουλειάς", και νεότεροι
συνάδελφοι του να χάνουν τις θέσεις τους, γιατί η εταιρεία αυτή λειτουργεί ως στρατός, και απλά φεύγει ο
νεώτερος.
Παράθεση από: pthomop στις 29 Μαΐου 2015, 09:16:14 ΜΜ
ΑΨΟΓΟΣ!!!!!

Αντί λοιπόν εμείς να κοιτάξουμε πως δεν θα λειτουργεί έτσι η επιχείρηση και να απομακρύνουμε τους "χαβαλετζήδες" απο τον κλάδο και απο την εκπαίδευση φροντίζουμε να βγάζει ο ένας τα μάτια του άλλου και  προτείνουμε.... να διώξουμε τους  παλαιότερους.  Πράγματι άψογη λογική.

petrosp13

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας διαμαρτύρεται για την επιστημολογικά απαράδεκτη ένταξή του αποκλειστικά στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής).
Η Πληροφορική ανήκει στις Θετικές Επιστήμες ( 2ο ΕΠ Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) και θεωρούμε αυτονόητη την ένταξη του Τμήματος στο 2ο ΕΠ. Με τη ρύθμιση αυτή του Υπουργείου πλέον οι υποψήφιοι των Ανωτάτων Σχολών ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τη δυνατότητα που είχαν μέχρι τώρα να δηλώνουν στο μηχανογραφικό τους ταυτόχρονα τόσο τα Πολυτεχνικά Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ όσο και τα Τμήματα Πληροφορικής.
Το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, θεωρεί ότι αυτή η ρύθμιση περιορίζει σημαντικά τις δυνατότητες σωστής επιλογής κατεύθυνσης σπουδών των υποψηφίων και επιφυλλάσσεται για την με κάθε νόμιμο τροπο διορθωση της στη συνέχεια.
Η Κοσμητεια της Σχολής Επιστημών Πληροφοριας
Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei


Μόνον και μόνο για να υποστηρίξουν το "αδικημένο" ΝΠΔΔ, έκαναν αυτές τις απαράδεκτες αυθαιρεσίες.
Ήθελα να ήξερα πως νιώθουν οι "αρχιτέκτονες" του σχεδίου αυτού διαβάζοντας τέτοιου είδους ανακοινώσεις...

evry

υπάρχει πρόγραμμα σπουδών και οδηγός εκπαιδευτικού 200 σελίδων (που δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα) για το μάθημα Επιστήμη Υπολογιστών της Γ με το παλιό (πλέον) νέο ΑΠΣ. Το πρόγραμμα σπουδών που είχε δημοσιευθεί περιελάμβανε προγραμματισμό σε python, θεωρία πολυπλοκότητας, δομές δεδομένων και άλλα ωραία πράγματα.
Προφανώς αυτό το ΑΠΣ μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε θετική και όχι σε οικονομική κατεύθυνση σε αντίθεση με την ΑΕΠΠ.
Δυστυχώς από ότι φαίνεται έχουμε αναστολή του προγράμματος αυτού, και ως γνωστόν ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.
http://www.esos.gr/arthra/38514/apofasi-anastellontai-ta-nea-programmata-spoydon-sti-g-lykeioy-tha-ishysoyn-ta

Θυμάμαι παλιά είχαμε κάνει κάποια κουβέντα με αξιολόγους συναδέλφους ότι το μάθημα πρέπει να είναι βατό για να μας επιλέγουν οι μαθητές.
Η ουσία όμως από ότι φάνηκε είναι ότι μαθήματα χωρίς στέρεο επιστημονικό υπόβαθρο, χωρίς γερά θεμέλια, τα οποία δεν αποτελούν σύνδεση με το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ στα οποία στοχεύουν αργά ή γρήγορα εξαφανίζονται (ΑΟΔΕ) ή περιθωριοποιούνται (ΑΕΠΠ).

Παράθεση από: morfeus στις 30 Μαΐου 2015, 09:16:33 ΠΜ
επιστημη υπολογιστων ο στοχος, να κτισουμε ενα τοσο ισχυρο μαθημα που θα αποτυχει να μειωσει-διαβρωσει-γκρεμίσει η οποια συντεχνια, πρωτοβουλια ατομων αλλης ειδικότητας, ανίδεοι σε σημαίνοντα ρόλο η ακομα και ο εσωτερικος εχθρος..
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gkipos

Η αναβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής δεν θα γίνει απλά αλλάζοντας όνομα αλλά διασφαλίζοντας την επαγγελματικότητα της επιστήμης και των εκπροσώπων αυτής στους μαθητές, δηλαδή εμάς τους καθηγητές.  Και δυστυχώς όταν υπάρχουν 30+ σχολές Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ, αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Το κύρος των περιζήτητων σχολών και κατ΄ επέκταση των αποφοίτων τους υπάρχει γιατί είναι λίγες. Η Νομική έχει τρεις σχολές και δεν αφήνουν με τίποτα να γίνει τέταρτη, η Ιατρική 7,  το Μαθηματικό 7-8 το ΕΜΠ είναι ένα κ.ο.κ. Εμείς προσπαθήσαμε τα τελευταία χρόνια με σημαία το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της ΑΕΠΠ να συνδέσουμε με αυτό το κύρος μας! Προσωπικά, το θεωρώ λάθος.  Ήδη ένα ένα τα πανεπιστήμια που βρίσκονται στο 5ο πεδίο είναι έτοιμα να εγκαταλείψουν το καράβι. Δεν θα τους νοιάξει αν τα παιδιά δε εξεταστούν στην ΑΕΠΠ αλλά στη Χημεία προκειμένου να έχουν καλύτερο επίπεδο μαθητών. Η παντιέρα λοιπόν της ΑΕΠΠ αδιαφορώντας για τις παθογένειες που έχει ο κλάδος μας αργά ή γρήγορα θα οδηγούσε εδώ. Εστιάζοντας μονοδιάστατα στο μικρόκοσμο της Γ Λυκείου και αδιαφορώντας για τη συνολική αντιμετώπιση των θεμάτων του κλάδου, μας βρίσκει στην χειρότερη θέση από ποτέ όσον αφορά την θέση μας στην εκπαίδευση. Οκ οι συντεχνίες, οκ τα συμφέροντα αλλά θα πρέπει να κάνουμε και εμείς την αυτοκριτική μας.

xristos_ts

...Η ουσία όμως από ότι φάνηκε είναι ότι μαθήματα χωρίς στέρεο επιστημονικό υπόβαθρο, χωρίς γερά θεμέλια, τα οποία δεν αποτελούν σύνδεση με το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ στα οποία στοχεύουν αργά ή γρήγορα εξαφανίζονται (ΑΟΔΕ) ή περιθωριοποιούνται (ΑΕΠΠ).

SOS!  Ο Κρανιάς κατέλαβε το σώμα του evry!  Φύγε Κρανιά!!!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: xristos_ts στις 31 Μαΐου 2015, 02:15:14 ΠΜ
...Η ουσία όμως από ότι φάνηκε είναι ότι μαθήματα χωρίς στέρεο επιστημονικό υπόβαθρο, χωρίς γερά θεμέλια, τα οποία δεν αποτελούν σύνδεση με το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ στα οποία στοχεύουν αργά ή γρήγορα εξαφανίζονται (ΑΟΔΕ) ή περιθωριοποιούνται (ΑΕΠΠ).

SOS!  Ο Κρανιάς κατέλαβε το σώμα του evry!  Φύγε Κρανιά!!!

Μην γράφουμε πράγματα που δεν στέκουν και ο κάθε Νάθος και Κοντοτάβλης τα κανουν σημαία...
Η ΑΕΠΠ παρεχει το απαιτούμενο γνωστικό υπόβαθρο για να παρακολουθήσει κάποιος συναφείς σπουδές....Προφανώς θα θέλαμε αναβαθμισμένη ύλη και συνέχεια απο τις προηγούμενες τάξεις... Και επίσης δεν βγαίνει απο πουθενά το συμπέρασμα οτι τα τμήματα Πληροφορικής δεν προϋποθέτουν την ΑΕΠΠ. Έμμεσα ζητάνε αλλαγή του συστήματος

petrosp13

Υπάρχει και η εξής ομορφιά στο νέο σύστημα
Υπάρχουν σχολές (λίγες) στις οποίες μπορεί ο ίδιος υποψήφιος να εισαχθεί με διαφορετικό συνδυασμό μαθημάτων
Π.χ. στο βιολογικό που ανήκει στο 2ο και στο 3ο πεδίο
Πίσω πόρτα και στον ίδιο υποψήφιο;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

Και το ερώτημα Πέτρο είναι πως θα υπολογιστούν τα μόρια του για το βιολογικό αν δώσει και μαθηματικά και βιολογία για να ανοίξει και τα δυο πεδία. Γιατι συμφωνα με το σχέδιο αν ένας μαθητής της ιατρικής, δώσει και μαθηματικά, ο βαθμός των μαθηματικών δεν θα συνυπολογιστεί για τις ιατρικές και της βιολογίας για το πολυτεχνείο.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Μα αυτό λέω
Αν δώσει και τα 5, θα δηλώσει την σχολή στο πεδίο που έχει τα περισσότερα μόρια λογικά, έχοντας εξεταστεί ο ίδιος (!!!) σε διαφορετικά μαθήματα για την ίδια σχολή
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


evry

Συνάδελφοι προσπαθώ να μην σκέφτομαι συντεχνιακά, απλά έγραψα την άποψή μου. Αν σε κάποιους δεν αρέσει το αποδέχομαι. Το να κρύβουμε όμως προβλήματα  κάτω από το χαλί δεν ωφελεί κανέναν και κυρίως εμάς. Δεν με ενδιαφέρει αν αυτά τα διαβάζουν χημικοί, φυσικοί, γεωλόγοι ή φυσιογνώστες.
Θα ήθελα να γράψω πολλά για το θέμα αυτό αλλά δεν έχω χρόνο και δεν είναι και η κατάλληλη στιγμή. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει όμως νέο  σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών και εμείς να επιμένουμε στην ΑΕΠΠ η οποία έχει προγραμματιστική φιλοσοφία του προηγούμενου αιώνα. Δεν θα επεκταθώ περισσότερο αλλά η ουσία κατά τη γνώμη μου είναι η εξής:
Αν δεν αναβαθμίσουμε οι ίδιοι τη δουλειά μας και το μάθημά μας, αν δεν σχεδιάσουμε ένα μάθημα μέσα από το οποίο να φαίνεται η αναγκαιότητα και η χρησιμότητα της πληροφορικής ως επιστήμης σήμερα και στην τελική αν δεν εκμεταλλευτούμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της επιστήμης μας δεν θα έχουμε καμία τύχη σαν κλάδος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Κατα τη γνώμη μου τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από ό,τι φαίνονται.

Από το 2010 κάποιοι στο υπουργείο θέλουν να φύγει η πληροφορική από το Λύκειο. Ο σημαντικότερος λόγος για τον σκοπό αυτό είναι για να στελεχωθούν τα δημοτικά, εφόσον δεν υπάρχει δυνατότητα για μεγάλης κλίμακας προσλήψεις εκεί. Γιατί στα δημοτικά; γιατί εκεί συνταξιοδοτούνται πολλοί δάσκαλοι.
Το γεγονός αυτό βέβαια έχουν προσπαθήσει να εκμεταλλευτούν 'συνάδελφοι' άλλων ειδικοτήτων. Ο μόνος τρόπος που δεν το πέτυχαν εξ' ολοκλήρου (μέχρι τώρα) είναι ότι δεν έχουν καταφέρει ή δεν έχουν διάθεση να μας αντικαταστήσουν στο εξωδιδακτικό κομμάτι (για να το πω κομψά).

Δυστυχώς και εμείς δεν έχουμε καταφέρει να τους αναχαιτίσουμε. Είμαι σίγουρος ότι το πρόγραμμα και οι οδηγοί σπουδών που λέει ο Ευριπίδης είναι εξαιρετικό και μακάρι να δημοσιοποιηθεί ακόμα και αν δεν χρησιμοποιηθεί. Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι ότι απευθύνεται μόνο στη Γ Λυκείου. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι μία συνολικότερη αναδιάταξη της ύλης σε όλο το Λύκειο ώστε κάθε τάξη να έχει σαφείς στόχους οι οποίοι να είναι προαπαιτούμενοι σε κάθε επόμενη αλλά και στην τριτοβάθμια. Αυτό κατά τη γνώμη μου εκτός από όσα αναφέρθηκαν (Python, Δομές, Πολυπλοκότητα) πρέπει να επεκταθεί και σε άλλους τομείς (Δίκτυα, ΛΣ, ΒΔ) ώστε να υπάρχει μια ολοκληρωμένη θέώρηση της επιστήμης μας και όχι μόνο ο προγραμματισμός.

Αυτό απαιτεί μία συνολικότερη συμφωνία για το πώς βλέπουμε την διδασκαλία της επιστήμη μας και είναι το σημαντικότερο στο οποίο πρέπει όλοι να συμφωνήσουμε.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Καρκαμάνης Γεώργιος

Βλέποντας τις σχολές στο πεδίο θετικών σπουδών αναρωτιέμαι σε πόσες θέσεις υποψηφίων θα αντιστοιχούν.

Ο αριθμός των σχολών είναι τόσος μεγάλος, που οι θέσεις θα είναι περισσότερες από τους υποψήφιους που θα επιλέγουν την ομάδα θετικών σπουδών. Με άλλα λόγια όλοι οι μαθητές της θετικής θα εισάγονται σε ένα οποιοδήποτε τμήμα και με χαμηλούς μάλιστα  βαθμούς έχω την εντύπωση....

Τι λέτε;




petrosp13

Το πιθανότερο είναι ότι σχολές της Θετικής θα κλείσουν..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής