Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 15 Ιαν 2012, 03:50:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: ntzios kostas στις 01 Φεβ 2012, 10:38:45 ΜΜ
Βρε παιδιά ψυχραιμία. Που τα είδατε όλα αυτά. Ούτε ένα μάθημα δεν ανακοινώθηκε. Μη φέρνουμε την καταστροφή.
Κώστα, με ψυχραιμία  :), πιστεύω ότι τα μαθήματα είναι αυτά που ανακοινώθηκαν πέρσι το Μάρτιο (τουλάχιστον αριθμητικά...συμπίπτουν με την τωρινή ανακοίνωση) και μέσα σ' αυτά ήταν και η πληροφορική (2 ώρες στη Β' και 4 (και 3 στην τρίτη κατεύθυνση) στη Γ' και τα μαθήματα εμβάθυνσης ως επιλογή).
Οπότε σίγουρα η λέξη ψυχραιμία είναι πραγματικά η καλύτερη λέξη προς το παρόν.
(Φυσικά αυτά τα προηγούμενα αν μπορούσαμε να τα επαληθεύσουμε και... αν τα βελτιώναμε κιόλας δε θα μας πείραζε πιστεύω...)

tdrivas

Τα 8 μαθήματα (κατεύθυνση Α) φαίνεται να είναι:
1.Μαθηματικά
2.Φυσική
3.Χημεία
4.Βιολογία/Επιστήμη Η/Υ
5.Έκθεση
6.Ιστορία
7.Θρησκεία και Κόσμος
8.Ξένη Γλώσσα

Δεν καταλαβαίνω γιατί φέρνουμε την καταστροφή για Β και Γ Λυκείου..8 τα μαθήματα που είχαν ανακοινωθεί και δεν είπαν ότι αλλάζουν το αρχικό σχέδιο με τις εμβαθύνσεις κτλ.. Ίσα ίσα στο κείμενο αναφέρεται ότι δίνεται η δυνατότητα εμβάθυνσης σε μαθήματα που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην εισαγωγή στην 3βάθμια εκπαίδευση. Το 3-5 μαθήματα, αν το δούμε κλαδικά, βολεύει. Σκεφτείτε πόσα τμήματα θα θέσουν Έκθεση - Μαθηματικά και Επιστήμη Η/Υ σαν πιθανή τριάδα ...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

veni

Δεν ξέρω εσείς τι γνωρίζετε και ποιους εμπιστεύεστε αλλά η τουφεκιά του υπουργείου παιδείας είναι ηχηρή και αναζητά θύματα.

Μπορείτε να μου πείτε γιατί η πρόταση του υπουργείου ενώ αναφέρεται σε συγκεκριμένα μαθήματα (πχ το ΑΟΘ που πάει στη Β Λυκείου) για εμάς δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αναφορά;

Είναι τυχαίο; Δεν το βλέπετε;

Τι πάει να πει ότι θα έχουν πιστοποιηθεί στην ξένη γλώσσα και στην Πληροφορική; (ποιος θα μου απαντήσει σε αυτό; τι κρύβεται πίσω από αυτή τη πονηρή πρόταση;)

Αυτό που ξεκίνησε πέρυσι συνεχίζεται και μεθοδεύεται συστηματικά με διάφορους μέντορες που έχουν άκρες στα υπουργεία και υποστηρίζουν τα δικά τους συμφέροντα... είναι τόσο απλό.

Οι οργανικές της πληροφορικής στο Λύκειο βλέπω να είναι οι πρώτες που θα καταργηθούν μαζί με τους ξενόγλωσσους. Τώρα αν θα υπάρχουν δυο ώρες για τα μάτια του κόσμου όλο και κάποιος θα βρίσκεται για να τις συμπληρώσει. Πρέπει να είναι μόνιμος;

Μήπως σας λένε κάτι και τα πρωτοσέλιδα που άρχισαν να κυκλοφορούν; http://www.gazzetta.gr/newsstand/paper/260/296/20120202

Μήπως ανιχνεύουν αντιδράσεις;

Συνάδελφοι δεν εμπιστεύομαι ΚΑΝΕΝΑ τους.

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

tdrivas

Μα είναι δυνατόν να εισαχθείς σε τμήμα Πληροφορικής δίχως κάποιο στοιχειώδες μάθημα Αλγοριθμικής - Προγραμματισμού κτλ??? Δηλαδή τι θα ορίσουν τα τμήματα αυτά ως προαπαιτούμενο μάθημα?!Μαθηματικά, Έκθεση και..?? Επίσης, το Μαθηματικό πιο πιθανό είναι να ζητά μάθημα αλγοριθμικής παρά Φυσική,Χημεία ή Βιολογία.
ΠαράθεσηΤι πάει να πει ότι θα έχουν πιστοποιηθεί στην ξένη γλώσσα και στην Πληροφορική; (ποιος θα μου απαντήσει σε αυτό; τι κρύβεται πίσω από αυτή τη πονηρή πρόταση;)
Η παραπάνω πρόταση του κειμένου είναι μεν πονηρή,αλλά θεωρώ δε πως κινείται σε άλλη κατεύθυνση. Στην κατεύθυνση που η Διαμαντοπούλου παίζει ένα μεγάλο χαρτί,αυτό της κατάργησης των φροντιστηρίων (πράγμα σχεδόν απίθανο στον ελλαδικό χώρο).Αν δείτε το κείμενο, σε άλλο σημείο μιλάει για τα ποσά που ξοδεύονται στην παραπαιδεία. Συνεπώς, και με αυτή την πρόταση τονίζει ότι τα παιδιά διπλώματα τύπου ecdl και ξενόγλωσσης πιστοποίησης θα έχουν αποκτηθεί ήδη..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

AlexandrosK

Ναι. Είναι δυνατόν, καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο τα μαθήματα να τα ορίζουν οι Σχολές και όχι τα Τμήματα.

tdrivas

ναι αλλά...:
ΠαράθεσηΣτην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης, τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3- 5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

dkonetas

#21
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 01 Φεβ 2012, 06:06:18 ΜΜ
" - Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι μαθητές έχουν πιστοποιηθεί στην ξένη γλώσσα και στην Πληροφορική από τη Γ' Γυμνασίου. Ήδη από εφέτος τον Ιούνιο ξεκινάει πιλοτικά η πιστοποίηση στην Πληροφορική."
ότι και αν κρύβει η συγκεκριμένη πρόταση είτε ερμηνευτεί θετικά (πχ προσπάθεια αντιμετώπισης φροντιστηρίων) είτε αρνητικά (απόκρυψη της αλήθειας με ένα τεράστιο ψέμα) για τον κλάδο το μόνο σίγουρο είναι ότι αναπαράγει την επιστημονικά 100% λανθασμένη άποψη ότι Πληροφορική = Χρήση ΗΥ ...    (Για να καταδείξω τον παραλογισμό του συλλογισμού αναρρωτιέμαι αν όσοι ξέρουν να κάνουν πράξεις ή όσοι ξέρουν να γράφουν στα Ελληνικά παίρνουν πιστοποίηση Μαθηματικών ή Φιλολογίας; ... αν ναι δεν θα έπρεπε να διδάσκονται αντίστοιχα μαθήματα μετά το δημοτικό...)
Κάποτε θα πρέπει όλοι οι οποίοι, εσκεμμένα ή όχι, διατηρούν αυτή την πλάνη να αντιληφθούν (και εφαρμόσουν) με όποιες συνέπειες  μπορεί να επιφέρει αυτό στα προσωπικά ή συντεχνιακά συμφέροντά τους ότι η πληροφορική είναι αυτόνομη επιστήμη ...   

Laertis

Πολύ θα ήθελα να είχα τη σιγουριά μερικών συναδέλφων αλλά δεν την έχω ...

Υπενθυμίζω ότι επανήλθε στην επικαιρότητα η πρόταση Μπαμπινιώτη, η οποία είχε κατατεθεί πριν 3,5 χρόνια περίπου για την αλλαγή στο Λύκειο, και η οποία δεν ανέφερε τίποτα για Πληροφορική στο Λύκειο. Για το λόγο αυτό έγιναν όλες οι δράσεις της ΠΕΚΑΠ και της ΕΠΕ για συναντήσεις με το Υπουργείο για να διασφαλιστεί ότι η Πληροφορική θα υπάρχει στο νέο Λύκειο με την τότε "νέα" πρόταση Διαμαντοπούλου.

Δε ξέρω την κατάληξη ή μελλοντική επεξεργασία/αλλαγή της πρότασης και αν δεν ανακοινωθεί αναλυτικά το ωρολόγιο πρόγραμμα , δεν είμαι σίγουρος για τίποτα ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

petrosp13

Έχετε σκεφτεί ότι πιθανότατα η κατεύθυνση ΑΒ θα είναι η κατεύθυνση που θα επιλέγει ο λαός λόγω της "ευκολίας" της και τι επίπτωση θα έχει αυτό στον αριθμό των πιθανών μαθητών μας;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

ότι θα έχουμε καλούς μαθητές?

Παράθεση από: petrosp13 στις 02 Φεβ 2012, 03:52:13 ΜΜ
Έχετε σκεφτεί ότι πιθανότατα η κατεύθυνση ΑΒ θα είναι η κατεύθυνση που θα επιλέγει ο λαός λόγω της "ευκολίας" της και τι επίπτωση θα έχει αυτό στον αριθμό των πιθανών μαθητών μας;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Το ζητούμενο είναι να έχουμε πρώτα μαθητές και μετά καλούς μαθητές νομίζω
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: petrosp13 στις 02 Φεβ 2012, 04:06:26 ΜΜ
Το ζητούμενο είναι να έχουμε πρώτα μαθητές και μετά καλούς μαθητές νομίζω
Αν ισχύσουν αυτά που είχαν ανακοινωθεί τον περασμένο Μάρτιο η κατεύθυνση ΑΒ θα έχει 3 ώρες μάθημα πληροφορικής και ένα κομμάτι της κατεύθυνσης Α θα έχει 4 ώρες.
Το σύστημα αυτό μου θυμίζει έντονα το σύστημα των παλιών Δεσμών.
Η "1η δέσμη" (κατεύθυνση Α) θα έχει 4ωρο μάθημα πληροφορικής, η "2η δέσμη" (πάλι κατεύθυνση Α) θα έχει αντί για πληροφορική Βιολογία, η "3η δέσμη" είναι η κατεύθυνση Β και η κατεύθυνση ΑΒ είναι κάτι ανάλογο της παλιάς "4ης δέσμης" (που ήταν πράγματι η "δέσμη του λαού" ;D).
Οπότε θα έχουμε και... καλούς μαθητές (ΑΒ κατεύθυνση), αλλά και... πιο καλούς μαθητές (Α κατεύθυνση).
Ξαναλέω και το έχω γράψει εκατό φορές, αν και εφόσον ισχύσουν αυτά που έχουν ανακοινωθεί.
Όσο για το άθροισμα των ωρών στο Λύκειο δυστυχώς μάλλον θα βγαίνει μικρότερο τώρα. Η έλλειψη της Α' Λυκείου θα ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό γι΄αυτό.

nikosx

Δεν ξέρω, με ανησυχούν ιδιαίτερα άρθρα που αναφέρουν τη λέξη 'καλάθια' (αν θυμάστε είμασταν μόνο στο καλάθι αχρήστων)
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

petrosp13

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 02 Φεβ 2012, 09:34:48 ΜΜ
Αν ισχύσουν αυτά που είχαν ανακοινωθεί τον περασμένο Μάρτιο η κατεύθυνση ΑΒ θα έχει 3 ώρες μάθημα πληροφορικής και ένα κομμάτι της κατεύθυνσης Α θα έχει 4 ώρες.

Το μάθημα της ΑΒ θα αφορά μάλλον μόνο τους διορισμένους πληροφορικάριους...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής