Τι πιστεύετε για φέτινες εξετάσεις

Ξεκίνησε από ΜΙΤΜ, 21 Μαρ 2008, 11:05:48 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΜΙΤΜ

Ποιά η γνώμη σας για της φετινές εξετάσεις? Είναι η χρονιά των υποπρογραμματων?

EleniK

Δεν ξερω αν είναι η χρονια των υποπρογραμμάτων, αλλα "βλέπω'  :angel:  :angel: ταξινόμηση. Τωρα αν θα βάλουν υποπρόγραμμα π.χ. για να ταξινομεί πίνακα ή να γίνεται το αντιμετάθεσε μέσα σε υποπρόγραμμα, θα μου άρεσε ή απλά ταξινόμηση σε μια συγκεκριμένη γραμμή ή στήλη δισδιάστατου.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Σούλας Βασίλης

Με μια παρατήρηση στην εξέλιξη των θεμάτων πιστεύω ότι παρατηρούμε 2 πράγματα. Την αύξηση της δυσκολίας των θεμάτων και μια ανακύκλωση ως προς το περιεχόμενο τους. Η γνώμη μου είναι ότι φέτος με μεγάλες πιθανότητες θα έχουμε υποπρογράμματα.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

papaluk

kalispera,

den kserw ti tha ginei me ta themata twn eksetasewn alla thelw na upoballw ena thema pou exei thixtei kai alles fores sxetika me poia lusi einai swsti se themata panelladikwvn, To thema afora to s-l algorithmos eimai mia peperasmeni seira energeiwn kai to persino eisagwgi enos dedomenou ginetai me sunartisi or oxi? exei idiaitero endiaferon i apantisi kai proerxetai apo sunadelfous pou epimorfwnw sta plaisia tis epimorfwsis pliroforikwn. Sto prwto erwtima ta pososata itan 70% l kai 30% s, enw sto 2o erwtima itan 50-50 (mazi kai me tin dikia mou apopsi) :o. Sunepws euxomai ta themata fetos na dexontai mia apodekti lusi apo olous mas!! epeidi ekana post sto panellinies as kanw mia problepsi. Askisothewria xrisi stoibas kata tin klisi diadikasiwn.. opote eksetazetai kai an exeis katanoisei to sugkekrimeno kommati thewrias kai pws douleuei i stoiba. Ta themata 3 k 4 einai perissotera problepsima. 3o thema epanalipsi me upoprogramma, 4o thema epilegeis ti pinakes tha xrisimopoihseis kai se sugkekrimenes theseis kaneis athroisma, plithos, min-max, anazitisi, taksinomisi ktl. An o mathitis to katexei ews ekei kai einai se thesi na lunei tin askisi arxika sto sxedio pinaka k meta na grafei kwdika dn tha exei problima. Auto pou me problimatizei einai ti tha ginei me thewria...kathe xrono eimai k pio xalaros me mathites se themata apostithisis kai fobamai mn allaksei to klima kai zitisoune px apo poies skopies meleta i pliroforiki dedomena, anaptukste or ti perilambanei i analusi enos problimatos (4o kefalaio)..

lsourtzo

Παράθεση από: papaluk στις 01 Απρ 2008, 01:15:11 ΠΜ
Askisothewria xrisi stoibas kata tin klisi diadikasiwn.. opote eksetazetai kai an exeis katanoisei to sugkekrimeno kommati thewrias kai pws douleuei i stoiba.
τι εννοείς ??
μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα ...
δεδομένου ότι στοίβα και ουρά δεν μπορούν βάση ύλης να εξεταστούν σαν ασκήσεις μπορείς να γίνεις λίγο ποιο σαφής για να μην έχουμε τίποτα παρεξηγήσεις πάλι ?
Παράθεση από: papaluk στις 01 Απρ 2008, 01:15:11 ΠΜTa themata 3 k 4 einai perissotera problepsima. 3o thema epanalipsi me upoprogramma, 4o thema epilegeis ti pinakes tha xrisimopoihseis kai se sugkekrimenes theseis kaneis athroisma, plithos, min-max, anazitisi, taksinomisi ktl. An o mathitis to katexei ews ekei kai einai se thesi na lunei tin askisi arxika sto sxedio pinaka k meta na grafei kwdika dn tha exei problima. Auto pou me problimatizei einai ti tha ginei me thewria...kathe xrono eimai k pio xalaros me mathites se themata apostithisis kai fobamai mn allaksei to klima kai zitisoune px apo poies skopies meleta i pliroforiki dedomena, anaptukste or ti perilambanei i analusi enos problimatos (4o kefalaio)..
με αυτά συμφωνώ απόλυτα .... ίδίος με αυτό που λες για την θεωρεία !

για να παραθέσω και την δική μου άποψη ...
πιστεύω ότι η ταξινόμηση σε δισδιάστατο πίνακα με βάση μία στήλη ή δύο θα ήταν ένα καλό ερώτημα για το 4ο θέμα ... η παράλληλη αντιμετάθεση σε όλες τις στήλες μέσο μίας ακόμα εσωτερικής επανάληψης γενικά μου αρέσει σαν θέμα.

EleniK

π.χ. θέμα 2004, ουρά με προσδιορισμό των δεικτών (φαντάζομαι)
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

lsourtzo

Παράθεση από: EleniK στις 01 Απρ 2008, 10:50:22 ΠΜ
π.χ. θέμα 2004, ουρά με προσδιορισμό των δεικτών (φαντάζομαι)
αυτό ήταν πολύ καλό θέμα ...και παραμένει σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο...

ο συνάδελφος ποιο πάνω μίλησε για παράλληλο κάλεσμα διαδικασιών ... αυτό παραπέμπει σε κώδικα ... και προσωπικά πιστεύω ότι το να ζητήσουμε κώδικα από τα παιδιά για την προσομοίωση ουράς ή στοίβας θα ήταν λάθος , πάντα βάση της ύλης..

για αυτό ζητάω διευκρινίσεις ...

papaluk

Θεωρώ ότι μπορεί να δίνεται έτοιμος ο κωδικας με κάλεσμα διαδικασιών και μετά την κάθε κάλεσε να φαίνεται η θέση μνήμης (ίσως με σχόλειο δεν έχω σκεφτεί τον τρόπο ακόμη) όπου είναι αποθηκευμένη η επόμενη εντολή πχ
ΚΑΛΕΣΕ Δ1(α,β)
ΓΡΑΨΕ χ! είναι αποθηκευμένη στη θέση μνήμης 00123

και να ζητείται στον μαθητή να σχεδιάσει το περιεχόμενο της στοίβας χρόνου εκτέλεσης σε κάθε γραμμή του κώδικα καθώς και τι εμφανίζει ο κώδικας ή περιεχόμενα μεταβλητών. Οπότε είναι ένα θέμα θεωρίας που συνδυάζει κεφάλαια και γνώσεις.

Πέρα από τά θέματα αυτό που με απασχολεί περισσότερο όπως και όλους τους συναδέλφους που επιμορφώνω είναι να έχουμε μια κοινή γραμμή στα εξής θέματα
1. mod-div με αρνητικούς
2. κάθε δεδομένο που υπολογίζω σε έναν αλγόριθμο πρέπει να το εμφανίζω κιόλας (κριτήριο εξόδου)
3. Στη συνάρτηση μπορώ να έχω ΔΙΑΒΑΣΕ ή ΓΡΑΨΕ. έχω διαβάσει όλα τα Posts του forum, αλλά όπως σας είπα οι συνάδελφοι στο νομό Φωκίδας είναι χωρισμένοι στα δύο.
4. μετατροπή της Για σε ΟΣΟ, εξαρτάται η ανισότητα από βήμα και αν είναι 0 τότε ατέρμων βρόγχος
5. μπορώ μέσα στη για να αλλάξω μετρητή.

Αυτές είναι κάποιες από τις απορίες της επιμόρφωσης κακώς το post γίνεται εδώ, και να είστε σίγουροι ότι όλοι οι συνάδελφοι που επιμορφώνονται θέλουν πρώτα να ξεκαθαρίσουν τι γίνεται με ΑΕΠΠ, και στη συνέχεια οι υπόλοιπες θεματικές (δεν τις σνομπάρω, αλλά αυτό φαίνεται στο μάθημα)


evry

Παράθεση από: papaluk στις 01 Απρ 2008, 03:19:52 ΜΜ
Πέρα από τά θέματα αυτό που με απασχολεί περισσότερο όπως και όλους τους συναδέλφους που επιμορφώνω είναι να έχουμε μια κοινή γραμμή στα εξής θέματα

Καλή ιδέα, οπότε ποστάρω και εγώ τις απόψεις μου στα θέματα αυτά

Παράθεση
1. mod-div με αρνητικούς
Έχει σταλεί διευκρίνηση από το ΠΙ για το θέμα αυτό, δεν χρησιμοποιούμε αρνητικούς στα div,mod αν θυμάμαι καλά (για την ακρίβεια τους αποφεύγουμε :-)

Παράθεση
2. κάθε δεδομένο που υπολογίζω σε έναν αλγόριθμο πρέπει να το εμφανίζω κιόλας (κριτήριο εξόδου)
για αυτό υπάρχουν τα Αποτελεσμάτα //    //, δεν χρειάζεται να το εμφανίζεις οπωσδήποτε

Παράθεση
3. Στη συνάρτηση μπορώ να έχω ΔΙΑΒΑΣΕ ή ΓΡΑΨΕ. έχω διαβάσει όλα τα Posts του forum, αλλά όπως σας είπα οι συνάδελφοι στο νομό Φωκίδας είναι χωρισμένοι στα δύο.
Γενικά δεν μπορείς να έχεις ή για να είμαι πιο ακριβής είναι κακή πρακτική, όπως κακή πρακτική είναι η αλλαγή του μετρητή στο Για κλπ. Τώρα αν κάποιος μαθητή χρησιμοποιήσει συνάρτηση με Διάβασε και Γράψε, το ερώτημα είναι του κόβουμε ή όχι?

Παράθεση
4. μετατροπή της Για σε ΟΣΟ, εξαρτάται η ανισότητα από βήμα και αν είναι 0 τότε ατέρμων βρόγχος
με βάση το διδακτικό πακέτο έτσι είναι

Παράθεση
5. μπορώ μέσα στη για να αλλάξω μετρητή.
Η άποψή μου που έχω επαναλάβει πολλές φορές στο φόρουμ είναι ότι μπορείς αλλά δεν πρέπει γιατί είναι κακή πρακτική.

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Αν έχετε παραπάνω από έναν μαθητή που να μπορεί να κάνει σωστά ταξινόμηση σε δισδιάστατο πίνακα, τότε είστε από τους ελάχιστους τυχερούς
Αν πέσει κάτι τέτοιο, η σφαγή του Δράμαλη θα είναι λίγη μπροστά του
>:D >:D >:D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lsourtzo

Παράθεση από: petrosp_13 στις 03 Απρ 2008, 01:56:03 ΜΜ
Αν έχετε παραπάνω από έναν μαθητή που να μπορεί να κάνει σωστά ταξινόμηση σε δισδιάστατο πίνακα, τότε είστε από τους ελάχιστους τυχερούς
Αν πέσει κάτι τέτοιο, η σφαγή του Δράμαλη θα είναι λίγη μπροστά του
>:D >:D >:D
μιλάω πάντα για το δύσκολο ερώτημα του 4ου θέματος ...
για 8 μοριάκια μία χαρά είναι ...
να ξεχωρίσουν και οι καλοί από του άριστους.

papaluk

Σε συνέχεια προτεινόμενου θέματος, σε κάποιο βοήθημα διαπίστωσα ότι υπάρχει αντίστοιχη άσκηση και μου δημιουργείται η απορία
παραδειγμα
ε1 ΚΑΛΕΣΕ Δ1(α,β)
ε2 ΓΡΑΨΕ α,β
ε3 γ<--Σ1(α,β)
ε4 ΓΡΑΨΕ α,β,γ

Τα ε1..ε4 είναι διευθύνσεις επιστροφής, Δ1 διαδικασία και Σ1 συνάρτηση. Ο συνάδελφος στο βοήθημα στις λύσεις όταν καλεί διαδικασία αποθηκεύει στη στοίβα την ε2, που είναι σύμφωνο με θεωρία σχολικού, σελίδα 219
όταν καλέι τη συνάρτηση δεν αποθηκεύει την ε4, αλλά την ε3 και η λογική του είναι ότι θα επιστρέψει στην εντολή ε3 ώστε να πάρει τιμή η γ, άρα δεν συμφωνεί με θεωρία σελ 219 που αναφέρει ότι και η συναρτηση διαδικασία επιστρέφουν στην αμέσως επόμενη εντολή.

Τελικά τι θεωρούμε σωστό??

P.Tsiotakis


OYAOY, αυτό είναι καλύτερο και από την υλοποίηση του μεταγλωττιστή της Basic σε logo

Θα φτιάξω μια άσκηση

papaluk

Ασκήσεις παρόμοιες έχω δώσει στους μαθητές, το θέμα μου όμως είναι ποια διέυθυνση αποθηκεύεται στη στοίβα όταν καλείται συνάρτηση.. όπως πέρυσι με την goto, φέτος έχω φάει ένα κόλλημα ότι θα μπει παρόμοιο θέμα, στο 2ο και στους μαθητές μου έχω πεί ότι αποθηκεύεται η διέυθυνση της εντολής μετά τη διαδικασία, αλλά για συνάρτηση?? Έχει καποιος ιδέα ποιό είναι το σωστό σύμφωνα πάντα με το σχολικό??
Αν θέλεις παναγιώτη μπορώ να σου στείλω κάποιες που έχω φτιάξει ήδη : τι εμφανίζει με συνάρτηση, διαδικασία και στοίβα χρόνου εκτέλεσης...

evry


  Το συγκεκριμένο δεν είναι κακό θέμα αλλά μου φαίνεται έξω από τη φιλοσοφία των μέχρι τώρα θεμάτων. Τι εννοώ: ότι πολλά από αυτά που βάζουν τα παίρνουν αυτούσια από το βιβλίο ή το τετράδιο μαθητή. Ακόμα και το περσινό θέμα με την ΠΗΓΑΙΝΕ που θεωρήθηκε πρωτότυπο είναι αυτούσιο μέσα από το βιβλίο.
   Άσκηση σαν αυτή που περιγράφεις με διευθύνσεις επιστροφής λίγο δύσκολο να μπει τουλάχιστον με συνάρτηση. Αν βάλουν κάτι πιθανόν να είναι αυτό που έχει και το βιβλίο, δηλαδή με 2 διαδικασίες και να ζητάνε την κατάσταση της στοίβας χρόνου εκτέλεσης μετά από κάθε κλήση των διαδικασιών όπως είναι στο βιβλίο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bagelis

Έχω την αίσθηση ότι αυτό που περιγράφει το βιβλίο είναι το σωστό, όντως δηλαδή στη στοίβα αποθηκεύεται η διεύθυνση της επόμενης εντολής και για συνάρτηση και για διαδικασία. Αυτό μάλλον που δε λέει το βιβλίο είναι ότι αυτό γίνεται στον εκτελέσιμο κώδικα και όχι στον κώδικα γλώσσας υψηλού επιπέδου.
Ένα παράδειγμα:
η εντολή: Υ <- Τ_Ρ(Α) + Τ_Ρ(Β)

μεταφρασμένη σε γλώσσα μηχανής βγάζει σε ελεύθερη απόδοση έναν κώδικα σαν και αυτόν:

1) κλήση της συνάρτησης Τ_Ρ με όρισμα Α
2) αποθήκευση του αποτελέσματος στο temp1
3) κλήση της συνάρτησης Τ_Ρ με όρισμα Β
4) αποθήκευση του αποτελέσματος στο temp2
5) Άθροισμα του temp1 και temp2
....
Με αυτή τη μορφή έχει νόημα αυτό που λέει το σχολικό (η στοίβα αποθηκεύει τη διεύθυνση της επόμενης εντολής από τη κλήση) και όχι σε μορφή γλώσσας υψηλού επιπέδου.

Αυτός μάλιστα είναι και ο λόγος που θεωρώ το θέμα απαράδεκτο για εξετάσεις!!!

sofi_arg

Γεια σας είμαι καινούρια στο στέκι, αλλά και στις φροντιστηριακές αίθουσες. Τα παιδιά μου ανέφεραν φέτος ότι από το σχολείο τους έδωσαν ως προτεινόμενο θέμα για τις εξετάσεις: ασκήσεις με ασύμμετρους δείκτες..Μήπως ξέρει κανείς σε τι αναφέρεται αυτό κι αν πράγματι είναι πιθανό θέμα εξετάσεων;

P.Tsiotakis


sofi_arg

Δεν έχω καταλάβει σε τι κατηγορία αναφέρονται..μου είπαν κάτι για ασκήσεις με ζάρια και ασύμμετρους δείκτες..δεν ξέρω τίποτα άλλο..μου είπαν να τους βρω τέτοιες ασκήσεις κι εγώ δεν ξέρω καν που αναφέρονται..

P.Tsiotakis

ζητα μια ασκηση που εκαναν σχολειο, να δουμε και μεις

sofi_arg

Εντάξει θα βρω μια και θα την ανεβάσω..

bagelis

Φαντάζομαι ότι εννοεί ασκήσεις του τύπου:

Ρίχνουμε ένα ζάρι χίλες φορές, να εμφανισθεί η συχνότητα του κάθε αριθμού

Ασκήσεις με πίνακα συχνοτήτων δηλαδή...

nikosx

ή μπορεί να εννοούν κάτι σαν αυτό που έπεσε στις επαναληπτικές του 2007 όπου κάθε γραμμή είχε διαφορετικό πλήθος δεδομένων που παίζουν ρόλο στην άσκηση.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

sofi_arg

Η άσκηση που μου έδωσαν τα παιδιά είναι η εξής:

Στο Μουντιάλ 2006 στη φάση των ομίλων συμμετέχουν 32 ομάδες(8 όμιλοι από 4 ομάδες) και θα γίνουν συνολικά 48 αγώνες.
Να αναπτύξετε πρόγραμμα το οποίο:
α)Θα διαβάζει τα ονόματα των χωρών και θα τα αποθηκεύει σε πίνακα Χ[32]
β)Θα διαβάζει για τους 48 αγώνες 4 ακέραιους αριθμούς οι οποίοι κατά αντιστοιχία θα είναι: Κωδικός 1ης χώρας (1-32), κωδικός 2ης χώρας(1-32), τέρματα που πέτυχε η 1η χώρα, τέρματα που πέτυχε η δεύτερη χώρα. Τα στοιχεία να αποθηκεύονται στον πίνακα ΑΓ[48,4].
γ)Να δημιουργεί τον ΒΑΘ[32] με τη βαθμολογία της κάθε χώρας, όταν είναι γνωστό ότι η νίκη αναλογεί σε 3 βαθμούς, η ισοπαλία σε 1 βαθμό και η ήττα σε 0.
δ)Να εμφανίζει τα ονόματα των χωρών και την αντίστοιχη βαθμολογία τους.
ε)Να εμφανίζει τα ονόματα των χωρών με τις περισσότερες ισοπαλίες.

Πιστεύετε ότι κάτι τέτοιο πρέπει να περιμένουμε?Έχετε να προτείνετε καμιά παρόμοια άσκηση για να λύσουμε στην τάξη?

sofi_arg

Και θα το εκτιμούσα επίσης αν κάποιος μπορούσε να προτείνει κάτι που να ανήκει στην κατηγορία ασκήσεων σαν αυτό που έπεσε στις επαναληπτικές 2007 με το πτηνοτροφείο.Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

papaluk

Τα θέματα με το πτηνοτροφείο ανέβασαν πολύ την δυσκολία θεμάτων.. και ενώ μέχρι το τρίτο θέμα δεν υπήρχε ιδιαίτερη δυσκολία, το 4ο θέμα είχε πολλά δύσκολα σημεία. Θεωρώ φέτος ότι  ένα τμήμα έχει άριστους μαθητές και όταν τους έδωσα το θέμα απο τα 25 άτομα, μάλλον μόνο οι δύο θα το έλυναν, αλλά όχι ολόσωστα.. και αυτό δεν είναι σίγουρο..και στο τμήμα υπάρχουν τουλάχιστο 10 μαθητές που οποιοδήποτε άλλο θέμα έχει δοθεί μέχρι σήμερα το έλυσαν. Δεν καταλαβαίνω γιατί στο 4ο θέμα έχει τόσα πολλά δύσκολα σημεία (μόρια) και ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και η κατεύθυνση παραγωγής. Εννοείται να υπάρχει διαχωρισμός, δεν θα γράψουν όλοι 20, αλλά να υπάρχει και 20. Η ΑΕΕΠ αν το θελήσει η επιτροπή εξετάσεων μπορεί να έχει τόσο δύσκολα θέματα που και οι καθηγητές πληροφορικής να μην καταφέρνουν να τα λύσουν (όπως οι μαθηματικοί με τα δικά τους, αλλά εκείνοι βάζουν θέματα για θετική και τεχνολογική οπότε ας μην ανοίξω τέτοια συζήτηση).Την φιλοσοφία του 5 μόρια πάρα πάρα πολύ δύσκολα την καταλαβαίνω, του 15 μόρια πάρα πάρα πολύ δύσκολα.. ώστε να τα λύσουν 10 άτομα πανελλαδικά δεν την καταλαβαίνω..
Επαναλαμβάνω επευκαιρίας απορία που δεν έχω πάρει απάντηση από κάποι συνάδελφο ή την αποψή του σχετικα με Σ-Λ. παρόμοιο θέμα είχε μπει σε εξετάσεις. Πρόβλημα είναι κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης.. Τι επιλέγετε Σ ή Λ?

sofi_arg

Παράθεση από: papaluk στις 30 Απρ 2008, 01:00:52 ΠΜ
Επαναλαμβάνω επευκαιρίας απορία που δεν έχω πάρει απάντηση από κάποι συνάδελφο ή την αποψή του σχετικα με Σ-Λ. παρόμοιο θέμα είχε μπει σε εξετάσεις. Πρόβλημα είναι κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης.. Τι επιλέγετε Σ ή Λ?


Θα έλεγα σωστό!

P.Tsiotakis

Πρόβλημα είναι κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης ->  Λάθος

κι αυτό γιατί πρέπει λύση να μην είναι γνωστή ούτε προφανής (γιατί τότε δεν είναι πρόβλημα)


Βέβαια και το "Αλγόριθμος είναι μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών", απαντήθηκε Σωστό απο την επιτροπή πριν κάποια χρόνια, κάτι που θα με βρίσκει πάντα αντίθετο, λόγω της ύπαρξης του ρήματος είναι που δηλώνει ορισμό...

Lev

αν και είμαι λίγο off-topic sofi_arg πιστεύω ότι η άσκηση που σου έδωσαν έχει μια ασάφεια.Δεν μας λένε πως θα ξεχωρίσουμε τους ομίλους.Δηλαδή ή θα έπρεπε να λέει η εκφώνηση δίνονται οι κωδικοί ομίλων 1-8 και δίνεται στον πίνακα ΑΓ[48,5] πλεον και ο κωδικός για να ξέρουμε ποιες ομάδες παίζουν και σε ποιον όμιλο ή να μας έλεγε οτι χωρίζονται ανα 4 στον πίνακα Ομάδες[32] δηλ. οι πρώτες 4 παίζουν στον 1ο όμιλο οι 5 εως 8 στον 2ο και ουτω καθ'εξής...

klitos

ειναι εκτος πνευματος πανελληνιων αυτα τα θεματα ... τραβηγμενα ( θέσεις μνήμης κλπ )

καταθετω την αποψη μου για τις ερωτησεις σου
1. mod , div  με αρνητικους δεν γινεται
2. δεν εμφανιζω καθε δεδομένο ή πληροφορία
3. στη Συναρτηση δεν μπορω να εχω Διαβασε και Γραψε
4. ετσι ειναι το σωστό
5. Οχι δεν "μπορω" να αλλαξω τον μετρητή μεσα στην Για
Για όλα αυτά υπαρχουν αναφορές μεσα στο σχ.βιβλίο και πρέπει επιτελους να "υπακουσουμε" ολοι ανεξαρτητα του τι συμβαίνει στην ταδε γλώσσα ή στο τάδε βοήθημα ..

κλητος χατζηγεωργιου

sofi_arg

Δηλαδή δεν έχει κανείς να πεοτείνει κάποια παρόμοια άσκηση με αυτήν με το πτηνοτροφείο?Για να δείξω έστω μία στους μαθητές μου που ανησυχούν αφότου είδαν το θέμα και μετά. Αν μπορεί ας με βοηθήσει κάποιος συνάδελφος.

papaluk

δημιούργησε μια διαδικασία Δ1 η οποία να ταξινομεί πίνακα Δ1(Α,Ν), όπου Α ο πίνακας και Ν το μέγεθός του. Στη συνέχεια δημιούργησε μια συνάρτηση Σ1 η οποία να κάνει αναζήτηση και να επιστρέφει 0 ή τη θέση του στοιχείου Χ που έψαχνες θ<--Σ1(χ,ΟΝ,Μ) με ΟΝ ο πίνακας που ψάχνεις και Μ το μέγεθός του, τέλος δημοιύργησε μια συνάρτηση πλήθος που μετράει τιμές διαφορετικές του -1.
Έχοντας δεδομένο πίνακα Π[60,20] όπου έχει πόντους που πέτυχαν 60 παίκτες μπάσκετ σε 20 αγώνες (βάζεις -1  αν παίκτης δεν συμμετείχε σε αγώνα ) καθώς και πίνακα ΠΚ[20] με τα  ονόματα μπορείς να φτιάξεις δάφορα ερωτήματα.
πχ 1. να διαβάζεις συνεχώς ονόματα και κάνοντας χρήση της Σ1 και της πλήθος να υπολογίζεις κάθε όνομα που διαβάζεις σε πόσους αγώνες συμμετείχε. ΑΝ ένα όνομα δεν αντιστοιχεί σε παίκτη να σταματάς την επανάληψη
2. Να διαβάζεις συνεχώς ονόματα και κάνοντας χρήση της Σ1 και της Δ1 να εμφανίζεις τις 5 καλύτερες επιδόσεις παίκτη που διαβάζεις το όνομα και να σταματάς την επανάληψη αν δοθεί σαν όνομα κενό.

Υπάρχουν άπειρα σχετικά ερωτήματα με δεδομένους τους πίνακες που σου έδωσα και τα υποπρογράμματα Δ1, Σ1 και πλήθος. Μπορεί να σκεφτείς πολύ δύσκολα ερωτήματα, αλλά μν ξεφύγεις... :)
ελπίζω να σε βοήθησα.. καλή επιτυχία στους μαθητές σου. 

P.Tsiotakis

Σοφία, ΟΛΕΣ οι ασκήσεις που τα περιεχόμενα ενός πίνακα αποτελούν δείκτη για επεξεργασία που θα πραγματοποιηθεί σε άλλο πίνακα εντάσσονται σε αυτήν την κατηγορία. Υπο αυτήν την έννοια και το θέμα 4 στο φετινό τελικό διαγώνισμα στο στέκι αλλά και πολλές άλλες ασκήσεις.

Παρόμοια άσκηση με το κοτέτσι, έφτιαξα (εκ των υστέρων) και σε παραπέμπω: http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask3_5.htm#n

Μπορείς να βγάλεις κάποια ερωτήματα, για να μην τρελάνεις αυτήν την ώρα τους μαθητές σου.

ΥΓ: Δε μου αρέσει να βάζω τεμπέλες και λεζάντες στις ασκήσεις (πχ ασκήσεις δεικτών), ασκήσεις τέτοιες υπήρχαν και θα υπάρξουν και άλλες

sofi_arg


Christos

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 30 Απρ 2008, 10:01:57 ΠΜ
Πρόβλημα είναι κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης ->  Λάθος

κι αυτό γιατί πρέπει λύση να μην είναι γνωστή ούτε προφανής (γιατί τότε δεν είναι πρόβλημα)


Βέβαια και το "Αλγόριθμος είναι μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών", απαντήθηκε Σωστό απο την επιτροπή πριν κάποια χρόνια, κάτι που θα με βρίσκει πάντα αντίθετο, λόγω της ύπαρξης του ρήματος είναι που δηλώνει ορισμό...

Γεια σας
Να καταθέσω και τη δική μου άποψη.
Μία κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα.(Δεν πρέπει να έχει προφανή λύση)
Για παράδειγμα: Η πόρτα είναι ανοικτή και φυσάει αέρας.
Λύση: Κλείνουμε την πόρτα.(Προφανής λύση)