ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: janag79 στις 11 Σεπ 2013, 02:52:07 ΜΜ
Τεχνικά, υποθέτω ότι σε πρώτη φάση μπορούμε  να φτιάξουμε ένα κλειστό πίνακα, να ορίσουμε διαχειριστές της κλειστής ομάδος και να αναλάβουν αυτοί την έγκριση ή όχι ενός μέλος..

Τεχνικά προφανώς γίνεται. Κάτι τέτοιο έγινε και με την Ομάδα Νέου Λυκείου.

Όμως μάλλον δεν μιλάμε για 10-20 μέλη. Μπορεί να φαίνονται λίγοι οι ενεργοί αλλά είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που διαβάζουν.

Στο forum υπάρχουν 4664 μέλη. Μόνο τον Αύγουστο και μέχρι αυτή τη στιγμή έχουν εγγραφεί 122 νέα μέλη. Να σημειώσουμε πως απλά για να διαβάζει κάποιος τους ανοιχτούς πίνακες δεν χρειάζεται καν να κάνει εγγραφή. Η ταυτοποίηση σε έναν τέτοιο κλειστό πίνακα ποιους θα αφορούσε; Μόνοι όσους θα δούλευαν ενεργά; Και αυτούς που θα ήθελαν να διαβάζουν;

stpdt

Παράθεση από: odysseas στις 11 Σεπ 2013, 02:54:18 ΜΜ
Μερικοί εκπαιδευτικοί με οικογένεια και παιδιά βάζουν σαν πρώτη προτεραιότητα να μάθουν γράμματα στους μαθητές τους. Αυτό δεν το έχεις καν στη λίστα σου και δεν εκπλήσσομαι καθόλου.

Δεν θέλουμε να τους μάθουμε να διαβάζουν γράμματα.
Κώδικα θέλουμε να τους μάθουμε να διαβάζουν.
Ο ελεύθερος πολίτης του μέλλοντος πρέπει να διαβάζει κώδικα με την ίδια ευκολία που ο πολίτης του σήμερα διαβάζει κείμενα.
Στο μέλλον όποιος δεν ξέρει να διαβάζει κώδικα, θα είναι δούλος της τεχνολογίας.
Στην εποχή του μεγάλου αδελφού που πλησιάζει, απαντάμε με πολίτες ενημερωμένους που γνωρίζουν τι θα πει ανοιχτός κώδικας, που γνωρίζουν να τον διαβάζουν και να τον γράφουν, προστατεύοντας έτσι τις ελευθερίες τις δικές τους αλλά και των άλλων.
Αυτή είναι η παιδεία που εμείς οι πληροφορικοί θέλουμε να δώσουμε.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 11 Σεπ 2013, 03:12:58 ΜΜ
Τεχνικά προφανώς γίνεται. Κάτι τέτοιο έγινε και με την Ομάδα Νέου Λυκείου.

Όμως μάλλον δεν μιλάμε για 10-20 μέλη. Μπορεί να φαίνονται λίγοι οι ενεργοί αλλά είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που διαβάζουν.

Στο forum υπάρχουν 4664 μέλη. Μόνο τον Αύγουστο και μέχρι αυτή τη στιγμή έχουν εγγραφεί 122 νέα μέλη. Να σημειώσουμε πως απλά για να διαβάζει κάποιος τους ανοιχτούς πίνακες δεν χρειάζεται καν να κάνει εγγραφή. Η ταυτοποίηση σε έναν τέτοιο κλειστό πίνακα ποιους θα αφορούσε; Μόνοι όσους θα δούλευαν ενεργά; Και αυτούς που θα ήθελαν να διαβάζουν;

H ταυτοποίηση θα αφορά όποιον θέλει έστω και να βλέπει αυτούς τους πίνακες

Νίκο, αν αυτό δημιουργεί πρόβλημα ή είναι δύσκολο το δέχομαι. Μπορεί να γίνει και εκτός στεκιού..
Αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να γίνει..

stpdt

Παράθεση από: janag79 στις 11 Σεπ 2013, 03:36:18 ΜΜ
H ταυτοποίηση θα αφορά όποιον θέλει έστω και να βλέπει αυτούς τους πίνακες

Νίκο, αν αυτό δημιουργεί πρόβλημα ή είναι δύσκολο το δέχομαι. Μπορεί να γίνει και εκτός στεκιού..
Αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να γίνει..

Η ταυτοποίηση είναι απαραίτητο να γίνει εκτός στεκιού, σε μια συνέλευση της ένωσης.
Δεν υπάρχει ασφαλής ταυτοποίηση, αν δεν προηγηθεί φυσική παρουσία.

Πέτρος Κ.

Συνάδελφοι, σχεδόν χάσαμε! Χάσαμε ένα μάθημα που εξεταζόταν πανελλαδικά και έδινε την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν σε βάθος την Αλγοριθμική Σκέψη.  Το 2-1-2, κατά την γνώμη μου, δεν είναι απλώς τυράκι αλλά είναι και ανεφάρμοστο (ειδικά όσον αφορά τα μονοώρα Η/Υ και Ερ.Εργ. στη Β και το ΕΠΕ Παιδαγωγικών στην Γ.) Όμως ότι έγινε, έγινε. Διατηρούμε την παρουσία μας μέσα στο Γενικό Λύκειο και από αυτή την θέση πρέπει να αγωνιστούμε για να κερδίσει η Επιστήμη μας την θέση που της αξίζει.

Επίσης θεωρώ ότι η παρούσα συζήτηση μετά από 330 σελίδες πρέπει να κλείσει και την αφήσουμε για τον "ιστορικό του μέλλοντος". Πρέπει να ανοίξουν άμεσα άλλες συζητήσεις:

- Συζητήσεις για ενοποίηση των ενώσεων σε μια που θα έχει σκοπό την προώθηση / την ανάπτυξη της Πληροφορικής Επιστήμης σε όλους τους τομείς. Οι δημόσιοι με τους ιδιωτικούς, οι ΑΕΙ με τους ΤΕΙ, όλοι με όλους για ένας κοινό σκοπό. Μέσα στον Ιούλιο / Αύγουστο όταν φάνηκε που πήγαινε το πράμα και μπροστά στον κίνδυνο έγιναν επαφές, βγήκαν κοινές ανακοινώσεις. Συζητήσεις για ενοποίηση λοιπόν.

- Συζητήσεις για τις επόμενες ενέργειες. Τι επαφές μπορούμε να έχουμε, ποιους μπορούμε να πιέσουμε και με ποιόν τρόπο, τι μπορούμε να κάνουμε όσοι από εμάς είμαστε στην επαρχία. Ότι είναι πρέπει να γίνει στους επόμενους 6-7 μήνες.

Ανδρέας Φαρμακόρης

Όσο συνεχίζεται η αντιπαράθεση για το πόσοι και ποιοι προσπάθησαν, τόσο λιγότεροι θα συνεχίσουν την προσπάθεια τους επομένους μήνες.  Δεν το καταλαβαίνεται;  Θα παίξουμε το παιχνίδι τους (διαίρει και βασίλευε) ή θα πορευτούμε ενωμένοι; (όσοι και αν είμαστε, λίγοι ή πολλοί)
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

kostaskls

Ας καταθέσω τη σημερινλη εμπειρία μου σε σχέση με το νέο λύκειο.
Δηλώσεις μαθητων της Α' λυκείου:
Εφαρμογές ΗΥ: 67
Διαχ. Φυσικών πόρων: 12
Ευρωπαικός Πολιτισμός: 21
Καλλιτεχνικά: 28
Νομίζω ότι είναι εμφανές τι γίνεται. Τα καλλιτεχνικά μας παίρνουν πολλούς μαθητές.
Α' Ξένη γλώσσα Αγγλικά: 117, Γερμανικά: 11
Αμέσως μετά γίνεται το εξής επεισόδιο:
Ζητώ από τον Διευθυντή να χωριστούν τα τμήματα με βάση το Επιλογής ώστε να καλυφθούν 3τμήματα Χ 2 ώρες = 6 ώρες
Πληροφορικής.
Φυσικά  απορρίπτεται και χωρίζει τα τμήματα με βάση τα γερμανικά!!!!!
Η απάντηση της διεύθυνσης είναι 'κόψτε το λαιμό σας όπως και να τα χωρίσετε εκτός από ΑΠΟΛΥΤΗ αλφαβητική σειρά είναι παράνομο'.
Φυσικά ο χωρισμός ισχύει με βάση τα γερμανικά όπως επιθυμεί ο διευθυντής.
Δηλαδή όσα τμήματα και να γίνουν στην Πληροφορική θα χρειάζεται ο αντίστοιχος αριθμός καθηγητών.
Σε δύο χρόνια οι ΠΕ19-20 θα είναι περιφερόμενοι σε 4-5 σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο
και φυσικά λόγω των δυσκολιών στο πρόγραμμα ολοι καταλαβαίνουμε τι θα συμβεί.
Το μονόωρο είναι το πρώτο που θα φύγει, όπως και το 2ωρο στη Γ αφού θα διαμαρτυρηθούν ποιοι άλλοι οι
ΠΕ02 (δεν μπορεί οι της θεωρητικής να διδάσκονται και να εξετάζονται έστω και ενδοσχολικά στην Πληροφορική).
Μετά το επεισόδιο, έφυγε αμέσως το survey και το έδωσα σε ΠΕ02! Τις επόμενες μέρες φεύγει και ο ΝΕΣΤΩΡ!

Συμπέρασμα δικό μου: υπάρχει ημερομηνία λήξης για την ειδικότητα και πρέπει να το καταλάβουμε όλοι!
και για να απαντήσω σε κάποιους: όσοι είμαστε στο δημόσιο ένα μάθημα ήταν αυτό που μας έδινε τη χαρά της διδασκαλίας: το ΑΕΠΠ!
Σε αυτό τον αγώνα είμαστε όλοι μαζί, πρέπει να γίνει κατανοητό!!!!!!!!

Ανδρέας Φαρμακόρης

Παράθεση από: kostaskls στις 11 Σεπ 2013, 04:20:29 ΜΜ
Ας καταθέσω τη σημερινλη εμπειρία μου σε σχέση με το νέο λύκειο.
Δηλώσεις μαθητων της Α' λυκείου:
Εφαρμογές ΗΥ: 67
Διαχ. Φυσικών πόρων: 12
Ευρωπαικός Πολιτισμός: 21
Καλλιτεχνικά: 28
Νομίζω ότι είναι εμφανές τι γίνεται. Τα καλλιτεχνικά μας παίρνουν πολλούς μαθητές.
Α' Ξένη γλώσσα Αγγλικά: 117, Γερμανικά: 11
Αμέσως μετά γίνεται το εξής επεισόδιο:
Ζητώ από τον Διευθυντή να χωριστούν τα τμήματα με βάση το Επιλογής ώστε να καλυφθούν 3τμήματα Χ 2 ώρες = 6 ώρες
Πληροφορικής.
Φυσικά  απορρίπτεται και χωρίζει τα τμήματα με βάση τα γερμανικά!!!!!
Η απάντηση της διεύθυνσης είναι 'κόψτε το λαιμό σας όπως και να τα χωρίσετε εκτός από ΑΠΟΛΥΤΗ αλφαβητική σειρά είναι παράνομο'.
Φυσικά ο χωρισμός ισχύει με βάση τα γερμανικά όπως επιθυμεί ο διευθυντής.
Δηλαδή όσα τμήματα και να γίνουν στην Πληροφορική θα χρειάζεται ο αντίστοιχος αριθμός καθηγητών.
Σε δύο χρόνια οι ΠΕ19-20 θα είναι περιφερόμενοι σε 4-5 σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο
και φυσικά λόγω των δυσκολιών στο πρόγραμμα ολοι καταλαβαίνουμε τι θα συμβεί.
Το μονόωρο είναι το πρώτο που θα φύγει, όπως και το 2ωρο στη Γ αφού θα διαμαρτυρηθούν ποιοι άλλοι οι
ΠΕ02 (δεν μπορεί οι της θεωρητικής να διδάσκονται και να εξετάζονται έστω και ενδοσχολικά στην Πληροφορική).
Μετά το επεισόδιο, έφυγε αμέσως το survey και το έδωσα σε ΠΕ02! Τις επόμενες μέρες φεύγει και ο ΝΕΣΤΩΡ!

Συμπέρασμα δικό μου: υπάρχει ημερομηνία λήξης για την ειδικότητα και πρέπει να το καταλάβουμε όλοι!
και για να απαντήσω σε κάποιους: όσοι είμαστε στο δημόσιο ένα μάθημα ήταν αυτό που μας έδινε τη χαρά της διδασκαλίας: το ΑΕΠΠ!
Σε αυτό τον αγώνα είμαστε όλοι μαζί, πρέπει να γίνει κατανοητό!!!!!!!!

Επειδή αντίστοιχα φαινόμενα θα λάβουν χώρα σχεδόν σε όλα τα λύκεια (η μόνη περίπτωση να δημιουργηθεί δεύτερο τμήμα πληροφορικής στην Α θα είναι ΟΛΑ τα παιδια να ζητήσουν πληροφορική ή να υπάρχει ΚΑΙ 2ος καθηγητής και 2ο εργαστήριο - πράγμα απίθανο) θα πρέπει ΑΜΕΣΑ οι σχολικοί σύμβουλοι να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ο διαχωρισμός στην Α να γίνεται με βάση το μάθημα επιλογής.

Επίσης θεωρώ ότι για κάθε σχολείο που θα αναγκάζεται να διώξει μαθητές από το επιλογής γιατί δεν χωράνε στο τμήμα να ενημερώνονται επίσημα από εμάς οι σχολικοί σύμβουλοι (ΟΧΙ τηλεφωνικά).  Αν δεν αλλάξει κάτι στις επόμενες ημέρες να βγάλουμε πανελλαδικό αριθμό παιδιών που επέλεξαν Πληροφορική και ΔΕΝ θα διδαχθούν Πληροφορική.
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

tg

Συνάδελφοι γνωρίζει κανείς τί γίνεται με το 3ωρο των υπεύθυνων εργαστηρίων ;  Σήμερα σε συγκέντρωση διευθυντών λυκείων σε αντίστοιχη διεύθυνση, ο διευθυντής είπε ότι δεν θα υπάρχει ούτε για εμάς ούτε για τους φυσικούς. Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να πιέζουμε ώστε να μην το χάσουμε και αυτό;

kostaskls

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 11 Σεπ 2013, 04:27:35 ΜΜ
Επειδή αντίστοιχα φαινόμενα θα λάβουν χώρα σχεδόν σε όλα τα λύκεια (η μόνη περίπτωση να δημιουργηθεί δεύτερο τμήμα πληροφορικής στην Α θα είναι ΟΛΑ τα παιδια να ζητήσουν πληροφορική ή να υπάρχει ΚΑΙ 2ος καθηγητής και 2ο εργαστήριο - πράγμα απίθανο) θα πρέπει ΑΜΕΣΑ οι σχολικοί σύμβουλοι να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ο διαχωρισμός στην Α να γίνεται με βάση το μάθημα επιλογής.

Επίσης θεωρώ ότι για κάθε σχολείο που θα αναγκάζεται να διώξει μαθητές από το επιλογής γιατί δεν χωράνε στο τμήμα να ενημερώνονται επίσημα από εμάς οι σχολικοί σύμβουλοι (ΟΧΙ τηλεφωνικά).  Αν δεν αλλάξει κάτι στις επόμενες ημέρες να βγάλουμε πανελλαδικό αριθμό παιδιών που επέλεξαν Πληροφορική και ΔΕΝ θα διδαχθούν Πληροφορική.

και το κουφό ξέρετε ποιο είναι; ότι με 11 παιδιά στα γερμανικά δεν γίνεται τμήμα βάσει νόμου και θα πιέσουν άλλα 4 παιδιά να αλλάξουν !!! α' ξένη γλώσσα!!!
Γίνονται πλέον απίστευτα πράγματα!
Προφανώς και οι σύμβουλοι πρέπει να ενεργοποιηθούν!!!!!!!!!

kostaskls

Σήμερα μίλησα εγώ με τη δική μου διεύθυνση.
μου είπαν ότι ισχύει το 3ωρο κανονικά και το εφαρμόζουν και λένε ότι η εγκύκλιος του Υπουργείου
με την οποία έλεγε ότι οι υπεύθυνοι έχουν ωράριο 20 ώρες και αν είναι πάνω από 20 έτη έχουν 18
αφορούσε τα ΕΠΑΛ.

tg

Εύχομαι να έχεις δίκιο συνάδελφε, διαφορετικά τα προβλήματα μεγαλώνουν...

keep.accelerating

Παράθεση από: kostaskls στις 11 Σεπ 2013, 04:20:29 ΜΜ
Ας καταθέσω τη σημερινλη εμπειρία μου σε σχέση με το νέο λύκειο.
Δηλώσεις μαθητων της Α' λυκείου:
Εφαρμογές ΗΥ: 67
Διαχ. Φυσικών πόρων: 12
Ευρωπαικός Πολιτισμός: 21
Καλλιτεχνικά: 28
Νομίζω ότι είναι εμφανές τι γίνεται. Τα καλλιτεχνικά μας παίρνουν πολλούς μαθητές.
Α' Ξένη γλώσσα Αγγλικά: 117, Γερμανικά: 11
Αμέσως μετά γίνεται το εξής επεισόδιο:
Ζητώ από τον Διευθυντή να χωριστούν τα τμήματα με βάση το Επιλογής ώστε να καλυφθούν 3τμήματα Χ 2 ώρες = 6 ώρες
Πληροφορικής.
Φυσικά  απορρίπτεται και χωρίζει τα τμήματα με βάση τα γερμανικά!!!!!
Η απάντηση της διεύθυνσης είναι 'κόψτε το λαιμό σας όπως και να τα χωρίσετε εκτός από ΑΠΟΛΥΤΗ αλφαβητική σειρά είναι παράνομο'.
Φυσικά ο χωρισμός ισχύει με βάση τα γερμανικά όπως επιθυμεί ο διευθυντής.
Δηλαδή όσα τμήματα και να γίνουν στην Πληροφορική θα χρειάζεται ο αντίστοιχος αριθμός καθηγητών.
Σε δύο χρόνια οι ΠΕ19-20 θα είναι περιφερόμενοι σε 4-5 σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο
και φυσικά λόγω των δυσκολιών στο πρόγραμμα ολοι καταλαβαίνουμε τι θα συμβεί.
Το μονόωρο είναι το πρώτο που θα φύγει, όπως και το 2ωρο στη Γ αφού θα διαμαρτυρηθούν ποιοι άλλοι οι
ΠΕ02 (δεν μπορεί οι της θεωρητικής να διδάσκονται και να εξετάζονται έστω και ενδοσχολικά στην Πληροφορική).
Μετά το επεισόδιο, έφυγε αμέσως το survey και το έδωσα σε ΠΕ02! Τις επόμενες μέρες φεύγει και ο ΝΕΣΤΩΡ!

Συμπέρασμα δικό μου: υπάρχει ημερομηνία λήξης για την ειδικότητα και πρέπει να το καταλάβουμε όλοι!
και για να απαντήσω σε κάποιους: όσοι είμαστε στο δημόσιο ένα μάθημα ήταν αυτό που μας έδινε τη χαρά της διδασκαλίας: το ΑΕΠΠ!
Σε αυτό τον αγώνα είμαστε όλοι μαζί, πρέπει να γίνει κατανοητό!!!!!!!!
και λίγα λες συνάδελφε...
Δική μου εμπειρία:
Δηλώσεις μαθητων της Α' λυκείου:
Εφαρμογές ΗΥ: 23
Διαχ. Φυσικών πόρων: 61
Ευρωπαικός Πολιτισμός: 10
Καλλιτεχνικά: 8

Όλα τα project προσχεδιασμένα για το ποιός θα τα πάρει ΣΥΜΦΩΝΑ με τις ώρες που λείπουν σε ΠΕ09/ΠΕ10 κλπ.
Εφαρμογές της Γ' 4 τμήματα όπου δεν μπορώ να τα πάρω αφού πρέπει να υπάρχει συνάδελφος που κάνει παράλληλα
την ίδια ώρα, λόγω προγράμματος. Συμπέρασμα; Οργανικά στο σχολείο μου και πλεονάζων παρόλο που υπάρχουν ώρες.

Πείτε μου εσείς με τη ψυχολογία να μπω να αρχίσω κατεύθυνση...
Συνάδελφοι τώρα πρέπει να γίνει κάτι, όχι του χρόνου... Πρέπει να κάτσει λίγο η σκόνη όπως προείπα σε άλλο ποστ και γρήγορα να δούμε τι θα κάνουμε, όμορφα και ωραία. Στο κάτω κάτω της γραφής να ψάξω να βρω δουλειά εγώ στα 40 και όχι να μου το επιβάλλουν όλοι οι ευκαιριακοί Δντες του υπουργού...



anergospliroforikos

Συνάδελφοι,
αναφέρομε στους 4-5 από πάνω μου καταλαβαίνετε ότι η συζήτηση που κάνετε είναι μεγάλη πολυτέλεια για μας που πρέπει να κάνουμε ιδιαίτερα και φροντιστήρια και ταυτόχρονα να ψάχνουμε δουλειά;
Λυπηθείτε μας λίγο με το πόσα τμήματα θα φτιάξετε και αν θα πάτε σε περισσότερα από 1 σχολεία, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΡΓΟΙ.
Ας αγωνιστούμε όλοι για την αποκατάσταση και ας αφήσουμε τις φιλολογικές συζητήσεις.

kostaskls

Παράθεση από: anergospliroforikos στις 11 Σεπ 2013, 04:40:04 ΜΜ
Συνάδελφοι,
αναφέρομε στους 4-5 από πάνω μου καταλαβαίνετε ότι η συζήτηση που κάνετε είναι μεγάλη πολυτέλεια για μας που πρέπει να κάνουμε ιδιαίτερα και φροντιστήρια και ταυτόχρονα να ψάχνουμε δουλειά;
Λυπηθείτε μας λίγο με το πόσα τμήματα θα φτιάξετε και αν θα πάτε σε περισσότερα από 1 σχολεία, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΡΓΟΙ.
Ας αγωνιστούμε όλοι για την αποκατάσταση και ας αφήσουμε τις φιλολογικές συζητήσεις.

Αυτά που λέμε τα πήρες εντελώς λάθος. Είναι παραδείγματα για το ότι ήδη δεν μας υπολογίζουν στα σχολεία.
Λέμε το ίδιο ακριβώς πράγμα: Σε δύο χρόνια Δημόσιοι - Ιδιωτικοί είναι πιθανό να ψάχνουμε για δουλειά!
Με αυτό που ψήφισαν θα μείνουν οι μισοί στα Λύκεια, αν μείνουν καθόλου!!!!