Που βρίσκεστε?

Ξεκίνησε από alejandro52, 26 Νοε 2019, 03:31:19 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

alejandro52

Σε ποιο σημείο της ύλης βρίσκεστε μέχρι σήμερα? Είτε είστε σε φροντιστήριο είτε σε σχολείο. Σας βγαίνει η ύλη όπως την θέλετε? Γενικά πάντως βλέπω να περιπλέκονται τα πράγματα και αρκετές ενότητες θα πρέπει να διδαχτούν παράλληλα με κάποιες άλλες και όχι απαραίτητα όπως αναφέρει ο οδηγός διδασκαλίας.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Συμφωνω μαζι σου.
Εγω (σε φροντιστηριο)  εχω βαλει 1 ωρα επιπλεον σε σχεση με περυσι και προσπαθω αφενος να βγαλω πιο γρήγορα την παλια υλη αφετέρου να κανω παραλληλα και καποια απο τα καινούργια. Χρειαζεται καποια κομματια να περπατησουν μαζι οπως, η επιλεξε, στοιβα ουρα και γιατι οχι και εκσφαλματωση.
Πρέπει ομως να μας βοηθάει και το υλικο δηλ οι μαθητες, γιατι η υλη ειναι μεγαλη, κατι που δεν ισχύει παντα.
Καλη συνέχεια.

ApoAntonis

Υπάρχει μείζων ζήτημα με την πληθώρα των βιβλίων. Είναι αδύνατο να συντονιστούμε να κρατάμε το ίδιο βιβλίο.
Το συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό ακολουθεί επίσης αλλόφρονα σειρά  (λόγοι παράδοσης; )

Κατά τα άλλα, επί προσωπικού δεν έχω κάνει ουσιαστική νύξη για τα καινούργια κομμάτια της ύλης.
Η αίσθηση μου...η ύλη δεν είναι διαχειρίσιμη. Βαδίζουμε σταθερά στον διπλασιασμό του ποσοστού (έχω ελπίδα ότι είναι επιτεύξιμο)
των κάτω από την βάση.

Κάτι, εν μέρη σχετικό. Όλοι οι μαθητές -που γνωρίζω- αντιμετωπίζουν την ώρα του εργαστηρίου ως την ώρα που δοκιμάσουν το ποιός θα πετάξει ψηλότερα τον
χαρταετό του. Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλη -εν τύποις προηγμένη χώρα- που διδάσκει εργαστήριο με έναν διδάσκοντα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Αντωνη εχεις δικιο και για τα βιβλια και για την υλη. Εγραψα πριν οτι εχω αυξησει τις ωρες. Ωστοσο για πρωτη φορα απο το 1999-2000 γιατι διδασκω το μαθημα απο τοτε, αισθανομαι τοσο χρονικη πιεση για τη διαχείριση της υλης. Τα δε 4 βιβλια δημιουργουν μπερδεμα. Φερτε το ενα, φερτε το αλλο κλπ.
Η υλη αυτη ειναι πολυ για ενα χρονο. Ανεξάρτητα με τις ωρες. Και στο σχολείο και στο φροντιστηριο.  Η διαδρομη ειναι μεγαλη. Τα παιδια θα κουραστουν. Ωστοσο προχωραμε παρουσιαζοντας την και βλεπουμε. Θα επρεπε η αναβαθμιση του μαθηματος να ξεκιναει απο πιο μικρες ταξεις και οχι απλα με μια τρελλη αυξηση της υλης στην Γ λυκειου.
Επισης η γνωμη μου ειναι οτι ο στοχος θα πρεπει να ειναι, τα παιδια να γνωρισουν και να αγαπησουν την αλγοριθμικη και τη χρησιμοτητα της (και οι θετικοι) και οχι να την κλωτσησουν... ( ειχα ανοιξει  μια συζητηση το καλοκαίρι αλλα δεν προχώρησε.)
Καλη δυναμη λοιπον σε ολους μας.

Λαμπράκης Μανώλης

Καλησπέρα σε όλους

συμφωνώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις σας

εγώ στο φροντιστήριο που δουλεύω είμαστε Α) στους δισδιάστατους με τα τμήματα που αρχισαν απο β Λυκείου (με μονοδιάστατους και όλες τις λειτουργίες)
Β) τώρα τελειώνουμε μονοδιάστατους με όλες τις λειτουργίες (αναζήτηση, ταξινόμηση κτλ) στα τμήματα που άρχισαν το καλοκαίρι (που είναι τα περισσότερα τμήματα)

γενικά αν είδατε βγήκε η ύλη του οεφε (για όποιους συμμετέχουν), η οποία είναι ψιλοτεράστια (και οι δισδιάστατοι πίνακες) ... εκεί σκέφτομαι τώρα πως θα το κάνω, γιατί για να βγουν καλά οι δισδιάστατοι θέλουν αρκετή προσπάθεια .. επίσης στα καινούρια κομμάτια της ύλης με προβληματίζει η έκταση της θεωρίας ... υποθέτω πως θα εξεταστούν σε κάποια " θεωρητική ασκηση " σε Α η Β θέμα τα περισσότερα που θα μπουν από εκεί, όμως πρέπει να μπουν στη διαδικασία να τα μάθουν και θεωρητικά οι μαθητές , κάτι που νομίζω θα τους πάρει αρκετό χρόνο ...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Για να μας φευγει το αγχος...
Κι εγω εκει ειμαι στην υλη. Στους δισδιαστατους (προβληματα ανα γραμμη στηλη) με τα τμηματα που ξεκινησαν απο β λυκειου και θελω μεχρι τα Χριστούγεννα να εχω τελειωσει τους πινακες και να μου μεινει το 10 ο απο περυσινη υλη. Επισης μπηκα τωρα στους μονοδιαστατους (αυτη την εβδομαδα που διανυουμε) με τα τμηματα του καλοκαιριού. Εδω εχουμε δουλεια.
Ειναι καλο εως απαραιτητο, τα παιδια της β λυκειου να ξεκινανε το μαθημα με την υλη που εχουμε πλεον.

akalest0s

Με παιδιά που το δούλεψαν και πέρυσι, ως β' λυκείου, είμαι στους πίνακες/αλγόριθμους, δηλαδή έχω καλύψει 2διστάσεις, ταξινόμηση και σειριακή. Μένει η δυαδική αναζήτηση, και κάποιες λεπτομέρειες (πχ τριγωνικός πίνακας, ολίσθηση) που δεν έχω θίξει. Οι λεπτομέρειες αυτές μάλλον μέσα από ασκήσεις στην επανάληψη, γιατί αλλιώς δεν βλέπω να προλαβαίνω. Γενικά, αν κάτι με αγχώνει δεν είναι η παλιά ύλη, είναι η θεωρία της νέας ύλης. Δεν ξέρω σε τι βάθος πρέπει να τους ετοιμάσω σε ουρές, αντικειμενοστραφή και δένδρα.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

tsak

Εγώ με τμήματα που έκανα θερινά μόνο και όχι από τη β Λυκείου, τελείωσα μονοδιάστατους και κάνω ήδη και δισδιάστατους. Σειριακη, ταξινόμηση, νέα ύλη κλπ όχι ακόμα.Αλλα να συνυπολογίσουμε ότι άρχισαν και οι εκδρομές και το πρόγραμμα λίγο έχει διαταραχθεί. Πιστεύω μια σχετική πίεση θα προκύψει για να βγει όλη η ύλη μέχρι μέσα Μαρτίου που είναι για εμένα ο στόχος. Και κάνω 3ωρο εννοείται στο φροντιστήριο.

manpap

Καλησπέρα και από μένα!
Νομίζω ότι θα σας ξε-αγχώσω κάπως, αλλά μιλάω για σχολείο με 7ωρο, από 11 του Σεπτέμβρη με πλήρη πρόγραμμα και 2 χαμένες εβδομάδες μαθημάτων λόγω εράσμους προγραμμάτων...
Λοιπόν...
Αυτή τη βδομάδα γράφουμε το ωριαίο μας διαγώνισμα στη Δομή Επανάληψης και έχουμε τελειώσει όλο το 1ο, το 2ο, το 4ο, το 6ο, το 7ο και το 8ο (μαζί με επίλεξε) ενώ από το 13ο έχουμε πει τη θεωρία της εκσφαλμάτωσης μέχρι και τη Δ. Επανάληψης! Να σημειώσω ότι έχουμε κάνει επαναληπτικά ωριαία "τεστ" στο 1ο, στη Δ. Ακολουθίας, τη Δ. Επιλογής και στο 4ο-6ο.
Μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί πρώτη φορά, τα λέμε τόσο αναλυτικά, λύνουμε ασκήσεις στη τάξη και στο εργαστήριο!
Υποψιάζομαι ότι είμαι λίγο πίσω (σχετικά με τος αρχικές μου προσδοκίες) αλλά νομίζω ότι αν μέχρι τέλη Δεκέμβρη (21 ώρες ακόμα) έχω τελειώσει και το 10ο κι έχω μπει Πίνακες, Θα είναι εντάξει, αφού μένουν ακόμα 70 ώρες μέχρι το Πάσχα για Δισδιάστατους Πίνακες, Δυναμικές Δομές και Αντικειμενοστραφή!
Κάποιοι άλλοι συνάδελφοι εδώ γύρω έχουν ήδη μπει πίνακες εδώ και 2-3 εβδομάδες πάντως
Καλή δύναμη σε όλους και ελπίζω στο τέλος να πάνε όλα καλά και να επικρατήσει η λογική στην θεματολογία των πανελλαδικών! (Για παράδειγμα δύσκολα βλέπω να μπαίνει άσκηση στις δυναμικές διαφορετική από τα τόσα παραδείγματα! Επίσης στον Αντικειμενοστραφή, σε κάθε σχεδίαση μπορεί να υπάρχουν πολλές διαφορετικές λύσεις και αυτό δε νομίζω να συνίσταται για εξέταση σε πανελλαδικό επίπεδο!)


Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

angrits

Καλημέρα
Έχω τελειώσει πίνακες  (περσινη ύλη) και υπάρχει πιθανότητα να μπω σήμερα στοίβα-ουρά. Το ότι πρέπει για πολλούς να βγεί η ύλη αυτή μέχρι τον Μάρτι με τρελαίνει και εμένα και τα παιδιά. Όσο για Β λυκείου πείρα την απόφαση να μην διδαχθούν τίποτα από την καινούργια ή σχεδόν τίποτα.

akalest0s

Παράθεση από: manpap στις 03 Δεκ 2019, 01:06:05 ΠΜ
Μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί πρώτη φορά, τα λέμε τόσο αναλυτικά, λύνουμε ασκήσεις στη τάξη και στο εργαστήριο!
Σε αυτό συμφωνώ απολύτως. Είναι η πρώτη φορά που διδάσκω σε σχολείο φέτος, έχω μέχρι τώρα εμπειρία μόνο από φροντιστήριο. Δεν θέλω να σκέφτομαι πως ήταν μέχρι πέρυσι για έναν καθηγητή σχολείου(...), αλλά φέτος που έγινε 7ωρο, μου δίνεται η δυνατότητα να αφιερώσω αρκετές ώρες στο εργαστήριο, και να θίξω με ικανοποιητική λεπτομέρεια ένα σωρό πράγματα. Οι παραπάνω ώρες βοηθούν σε αυτό, αν και πάλι χρειάζεται μέτρο, γιατί εύκολα μπορεί να μείνεις πίσω στην ύλη.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK