ο ελεγχος εγκυροτητας πρεπει να γινετε μονο οταν η ασκηση το ζητα η παντα? αναφερω ως παραδειγμα το θεμα 3ο του 2009 ενιαιων . δεν ζηταγε ελεγχο αλλα δε θα επρεπε να ελεγχουμε αν το πληθος των ατομων που αποβιβαζονται ειναι μικροτερο η ισο του πληθους των ατομων που βρισκονται μεσα στο τρενο?
Ο έλεγχος εγκυρότητας πρέπει να γίνεται και βαθμολογείται όταν ζητείται απο την εκφώνηση. Σε διαφορετική περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος ο μαθητής να τον υλοποιήσει, αλλά κι αν ακόμα το κάνει δεν βαθμολογείται με επιπλέον μονάδες ούτε φυσικά με λιγότερες.
Ένα ερώτημα που γεννιέται είναι αν κάνει κάτι περιττό και το κάνει λάθος τι γίνεται; Αφαιρούνται μονάδες; Θα έπρεπε να αφαιρούνται μονάδες;
Π.χ. ζητείται αλγόριθμος, γράφει πρόγραμμα και ξεχνάει να δηλώσει μία μεταβλητή. Έχουμε λάθος;
ή αυτό με τον έλεγχο εγκυρότητας. Τον κάνει τον έλεγχο, ενώ δεν χρειάζεται και γράφει λάθος τη συνθήκη ελέγχου. Κόβονται (πρέπει να κόβονται) μονάδες;
Μήπως πρέπει να πάει σε άλλο θέμα η ερώτησή μου; Μήπως έχει ξανασυζητηθεί;
ΣΔ
πολυ καλο ερωτημα!!! αν ζητειται αλγοριθμος ομως μπορεις να γραψεις προγραμμα? δεν ειναι διαφορετικο πραγμα? ναι μεν κανουν το ιδιο αλλα.....
Νομίζω ότι έχει συζητηθεί παλαιότερα, αλλά δε θυμάμαι περισσότερα ...
Προσωπική μου άποψη είναι οτιδήποτε περιττό πρέπει να αγνοείται και να μην κόβονται μονάδες.
αυτο με τον αλγοριθμο και το προγραμμα ομως?
Είναι αποδεκτό να γράψεις είτε αλγόριθμο ή πρόγραμμα εκτός κι αν αφορά υποπρογράμματα οπότε γράφεις μόνο πρόγραμμα.
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ylh.htm
δες κάτω κάτω
καταλαβα :) ευχαριστω πολυ...