Διαγώνισμα Α΄ Τριμήνου

Ξεκίνησε από alkisg, 17 Δεκ 2007, 09:35:27 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

alkisg

Διαγώνισμα Α΄ Τριμήνου. Εξετάζει γνώσεις πληκτρολογίου, υλικού, γραφικής διεπαφής και OpenOffice Writer.

Άδεια χρήσης: Creative Commons Attribution-NonCommercial-Share Alike 3.0 Unported.

katrina

Παράθεση από: alkisg στις 17 Δεκ 2007, 09:35:27 ΠΜ
Διαγώνισμα Α΄ Τριμήνου. Εξετάζει γνώσεις πληκτρολογίου, υλικού, γραφικής διεπαφής και OpenOffice Writer.

Άδεια χρήσης: Creative Commons Attribution-NonCommercial-Share Alike 3.0 Unported.


Κάνεις που κάνεις το κόπο! Ανέβασε τα σε παρακαλώ σε .pdf, να τα βλέπουμε και οι  "παραθυράκηδες":-)
Aραγε, το end  θά είναι happy;

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

alkisg

Παράθεση από: katrina στις 18 Φεβ 2010, 10:03:21 ΜΜ
Κάνεις που κάνεις το κόπο! Ανέβασε τα σε παρακαλώ σε .pdf, να τα βλέπουμε και οι  "παραθυράκηδες":-)
...μα αφού το διαγώνισμα εξετάζει (και) OpenOffice, τι νόημα έχει να το ανεβάσω σε άλλο φορμάτ; :)

Πάντως συνάδελφοι προσωπική μου γνώμη είναι ότι το OpenOffice είναι υπεραρκετό για τις σχολικές ανάγκες, και μας γλυτώνει και από διάφορα προβλήματα (cross platform, δεν υποχρεώνουμε τους μαθητές ή άλλους συναδέλφους να αγοράσουν το MS Office για να δουν κάποιο έγγραφό μας κτλ). Τρέχει και σε portable μορφή (δηλαδή χωρίς εγκατάσταση), οπότε δεν κοστίζει τίποτα να βρίσκεται σε έναν φάκελο του σκληρού μας...

poursali

επίσης να προσθέσω ότι για τα μαθητικά λαπτοπ ειναι η ιδανικη λυση καθως συνηθως εχουν εγκατεστημενα το office της μικρομαλακης σε δοκιμαστικη εκδοση, οποτε ειναι μονοδρομος αυτη η λυση και αυτο θα φανει σε 1-2 χρονια
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dora

Μπράβο Άλκη. Πάρα πολύ καλό!!!!!!!!!!!!!!!!!
..................................με βελτιώνεις  >:D >:D


csteacher

Χαιρετώ την όμορφη παρέα  :)

Διδάσκω πρώτη φορά σε γυμνάσιο και το ερώτημα μου ειναι στην α και β γυμνασίου βάζουμε διαγώνισμα? δεδομένου πως ο βαθμός τριμήνου του μαθήματος της πληροφορικής δεν μετράει στην διαμόρφωση του τελικού βαθμού αναρωτιέμαι αν είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε διαγώνισμα.

Υπάρχει κάποιο σχετικό έγραφο που ορίζει πως διαμορωνεται ο βαθμός του μαθητή σε μαθήματα που δεν μετράνε στο τελικό βαθμό, όπως είναι το μάθημα της πληροφικής?

Ευχαριστώ για την βοήθεια εκ των προτερων. Ο διευθυντής του σχολείου μου δυστυχώς δεν γνωρίζει τι
γίνεται στις περιπτώσεις αυτές.




Χ.Μοτσενίγος

Παράθεση από: csteacher στις 27 Οκτ 2010, 05:18:04 ΜΜ
Χαιρετώ την όμορφη παρέα  :)

Διδάσκω πρώτη φορά σε γυμνάσιο και το ερώτημα μου ειναι στην α και β γυμνασίου βάζουμε διαγώνισμα? δεδομένου πως ο βαθμός τριμήνου του μαθήματος της πληροφορικής δεν μετράει στην διαμόρφωση του τελικού βαθμού αναρωτιέμαι αν είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε διαγώνισμα.

Υπάρχει κάποιο σχετικό έγραφο που ορίζει πως διαμορωνεται ο βαθμός του μαθητή σε μαθήματα που δεν μετράνε στο τελικό βαθμό, όπως είναι το μάθημα της πληροφικής?

Ευχαριστώ για την βοήθεια εκ των προτερων. Ο διευθυντής του σχολείου μου δυστυχώς δεν γνωρίζει τι
γίνεται στις περιπτώσεις αυτές.

Καλησπέρα συνάδελφε,

Διαγώνισμα στο α΄και στο β΄τρίμηνο είσαι υποχρεωμένος να βάλεις, κανονικά όπως και στα άλλα μαθήματα Θρησκευτικά, Μαθηματικά, Αρχαία, Νεα κλπκλπ
Ποιος σου είπε ότι ο βαθμός της Πληροφορικής δε μετράει; Ο διευθυντής σου θα έπρεπε να τα γνωρίζει αυτά!
Στην α΄και στη β΄Γυμνασίου η Πληροφορική είναι Κλάδος μαζί με την Τεχνολογία. Μπαίνει μεν ξεχωριστός βαθμός στο κάθε τρίμηνο αλλά βγαίνει μέσος όρος. Όπως γίνεται και με άλλα μαθήματα άλλωστε (Αρχαία ελληνική γραμματεία και Αρχαία από μετάφραση ας πούμε που είναι κι αυτά κλάδος).  Απλά στην α΄και στη β΄δεν δίνουν γραπτά στο τέλος. Στη γ΄γυμνασίου το μάθημα είναι αυτόνομο και υπάρχουν και γραπτές εξετάσεις τον Ιούνιο.
Σου δίνω και ένα link από το site του σχολείου μου για λεπτομέρειες.

http://49gym-athin.att.sch.gr/plhrof/to_mathima.htm

Ελπίζω να βοήθησα.   :)


csteacher

Συνάδελφε σε ευχαριστω πάρα πολύ για την άμεση απάντηση σου. Μου έλυσες τις απορίες μου. Επομένως καλά θα κάνω να ετοιμάω το διαγώνισμα τριμήνο  :)

Να είσαι καλά  ;),

csteacher

Λάμπρος Μπουκουβάλας

...μέχρι αρχές Δεκέμβρη, για να μην πανικοβληθούμε. ο νοέμβρης γαρ είναι κουτσός...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

εγώ τους έχω διαγώνισμα τη δευτέρα. τους έβαλα κι ένα τεστ πριν λίγες μέρες. δείτε το.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

άλκη, ωραίο το διαγώνισμά σου και φαίνεται ότι αφιέρωσες αρκετό χρόνο στην προετοιμασία. το κρατάω για να το αξιοποιήσω όταν χρειαστεί. σε ευχαριστώ πολύ.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Λάμπρο και το δικό σου δεν πάει πίσω,ιδίως οι φωτογραφίες που πιστεύω "τραβάνε" το ενδιαφέρον των παιδιών.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

κι όμως, βρέθηκε παιδί που με ρώτησε πανικόβλητο: μα κύριε, δεν έχουμε μάθει ακόμη τί είναι το υδραυλικό ρεύμα...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

Λάμπρο να μαντέψω.. και έτσι έκπληκτος που ήταν ο μαθητής τον έβγαλες φωτογραφία και το έκανες το avatar σου; 
:angel: >:D :police:
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Κώστα, είσαι κακός άνθρωπος και θα σου βάλω πιπέρι στη γλώσσα...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Λάμπρο το παιδί είχε δίκιο, τους ρωτά δύσκολα πράγματα που δεν τα έχουν μάθε σε κανένα μάθημα~~~~~~~~ :D

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Το συνηθίζω...
στην ΑΕΠΠ, στην ουρά/στοίβα τους ρώτησα πριν 9 χρόνια αν οι λειτουργίες λέγονται fido-dido.
επίσης τους ρώτησα αν μπορώ να κάνω αναπαράσταση αλγόριθμου με φυστικί γλώσσα με βήματα.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 29 Οκτ 2010, 03:29:34 ΜΜ
Το συνηθίζω...
στην ΑΕΠΠ, στην ουρά/στοίβα τους ρώτησα πριν 9 χρόνια αν οι λειτουργίες λέγονται fido-dido.
επίσης τους ρώτησα αν μπορώ να κάνω αναπαράσταση αλγόριθμου με φυστικί γλώσσα με βήματα.
Άρε Λάμπρο όλο δύσκολα του βάζεις!!!!!!!!!!!

Λάμπρος Μπουκουβάλας

η φυστικί γλώσσα μπορεί να γίνει κλώσσα κατά κλήματα ή κατά βλήματα.

Αλλά ζητώ συγνώμη από τον άλκη, εξ αιτίας μου άλλαξε η ροή του θέματος. ας επανέλθουμε λοιπόν.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Loukritia

fido dido και φυστικί γλώσσα, κορυφαίος Λάμπρο!χαχαχα
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Λάμπρος Μπουκουβάλας

κι ένα διαγώνισμα που έβαλα στην Α΄...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Υπέροχα θέματα...
Μπορείτε να ανεβάσετε και τα γραπτά των παιδιών?
Τι  απάντησαν στα θέματα που πρέπει να βάλουν το μυαλό?
Έγώ συνομιλία με έναν μαθητή 18-1.
Εγώ: Ίσως ένα θέμα να σας ζητάει τον ορισμό του αλγόριθμου... και να γράψετε ένα παράδειγμα αλγόριθμου... εκτός απο μαγειρική.
Ο μαθητής του 18 - 19: Κυρία μην μας το κάνετε αυτό.. μην μας βγάλετε έξω τον αλγόριθμο με την μακαρονάδα... θα τον μάθω απ έξω με όλα τα βήματα και είμαι οκ.
Κάτι δεν κάνω καλά ίσως...
Πάντως τα δικά σας παιδιά είναι σίγουρα σκεπτόμενα με τέτοια θέματα!!
Συγχαρητήρια.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

ωραίο διαγώνισμα παναγιώτη.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Loukritia

Ένα ερώτημα κρίσεως που έβαλα πέρισυ σε διαγώνισμα dim ήταν (σχετικά με την μακαρονάδα που λες) :
μπορεί η οδηγία "βάλε λίγο αλάτι στα μακαρόνια" να είναι βήμα αλγορίθμου; Να δικαιολογήσετε την απάντησή σας. Θεωρώ ότι το να βάλεις τα παιδιά από το 1ο κεφάλαιο να γράψουν αλγόριθμο μπορεί να σε οδηγήσει σε δύσκολα μονοπάτια. Καλύτερα τον ορισμό και μια δυο κρίσεως ερωτησούλες για κατανόηση.
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Χ.Μοτσενίγος


Λάμπρος Μπουκουβάλας

παιδιά, μη μιλάτε για μακαρονάδες... μου ανοίγει η όρεξη και αυτό είναι ένα άλυτο πρόβλημα! δε χωράει αλγόριθμος!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Sofiax14

γεια σας
φοιτάω στην ΑΣΠΑΙΤΕ Μυτιλήνης...Επειδή είμαι νέα στο χώρο θα μπορούσα να έχω κάποια φύλλα εργασίας για να στηριχτώ πάνω στο μάθημα των υπηρεσιών του διαδικτού;