'Κανόνες' ονοματολογίας τυπικών παραμέτρων

Ξεκίνησε από Γιάννης Σ., 10 Απρ 2010, 04:36:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Σ.

Πλησιάζουν οι εξετάσεις... :'(

Υπάρχουν κάποιοι γενικοι 'κανόνες' στα ονόματα των τυπικών παραμέτρων σε σχέση με τις αντίστοιχες πραγματικές; Ας πούμε συνηθίζονται τα εξής:

Πραγματική---- Τυπική
         α              α1  ή χ
         β              β1  ή  y
        α[]          α1[] ????

Στην τελευταία περίπτωση σαφώς όταν είναι πίνακας δε βολεύει... Τα έχει κάποιος 'τυποποιήσει' όλα αυτά;         

Σούλας Βασίλης

(Τα ονόματα των μεταβλητών ακολουθούν τον εξής κανόνα : Ελληνικά ή Αγγλικά, κεφαλαία ή μικρά, από σύμβολα μόνο η κάτω παύλα _, οι αριθμοί επιτρέπονται αλλά όχι σαν πρώτος χαρακτήρας, και απαγορεύονται ονόματα που είναι δεσμευμένες λέξεις, π.χ απαγορεύεται όνομα μεταβλητής Διάβασε ή αλγόριθμος.

Τα ίδια ισχύουν και για τις παραμέτρους.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Θεοπίστη

Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο όνομα θέλεις. Ακόμα και ακριβώς τα ίδια.
Δηλαδή,
       πραγματική     τυπική
             α                     α          ή κάτι εντελώς διαφορετικό 
   
             α                     α1 ή χ
Όταν έχεις σαν παράμετρο πίνακα χρησιμοποιείς μόνο το όνομα του πίνακα, χωρίς τις αγκύλες. Οπότε μπορείς πάλι να χρησιμοποιήσεις το ίδιο ή αλλο όνομα.
           Α                     Α         ή
           Α                     Β

ΑΛΛΑ όταν χρησιμοποιείς θέση πίνακα σαν παράμετρο θα είναι, πχ
          Α[1]                 Α ή Χ ή ό,τι έγκυρο όνομα μεταβλητής θέλεις αλλά όχι θέση πίνακα

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος να ονομαζεις τις παραμέτρους.
Οπως ανάφερε και ο Βασίλης ακολουθούν τους κανόνες ονοματολογίας που ισχύουν για όλες τις μεταβλητές.

Γιάννης Σ.

Όχι παιδιά, δεν εννοούσα τι επιτρέπεται και τι όχι, αλλα τι συνίσταται. Το λέω γιατί πολλά παιδιά 'ψάχνονται' να βρουν πιο όνομα να χρησιμοποιήσουν κάθε φορά.

dipa57

Στους μαθητές μου συστήνω να χρησιμοποιούν το ίδιο όνομα με τις πραγματικές παραμέτρους, με το γράμμα Τ μπροστά (Τυπική)

Π.Χ.
ΚΑΛΕΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ_ΜΕ_ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ(Όνομα, Βαθμός, Μάθημα)
.
.
.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ_ΜΕ_ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ(ΤΌνομα, ΤΒαθμός, ΤΜάθημα)
Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
1110010100 1110110111 1110111100 1110101110 1111000100 1111000001 1110110111 1111000010

gthal

Ένας είναι ο κανόνας:
Δώστε στις τυπικές παραμέτρους ονόματα που θυμίζουν για τι τις χρησιμοποιείτε., τι περιέχουν κλπ.
Τίποτα δεν απαγορεύεται (αρκεί βέβαια να ακολουθούν τους κανόνες σχηματισμού ονομάτων των μεταβλητών, γενικότερα)
Μπορούν οι τυπικές να έχουν διαφορετικά ονόματα από τις πραγματικές ;  Μπορούν.
Μπορούν οι τυπικές να έχουν ίδια ονόματα με τις πραγματικές ;  Μπορούν.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: dipa57 στις 13 Απρ 2010, 11:52:51 ΜΜ
Στους μαθητές μου συστήνω να χρησιμοποιούν το ίδιο όνομα με τις πραγματικές παραμέτρους, με το γράμμα Τ μπροστά (Τυπική)

α)...κι αν το υποπρόγραμμα θα πρέπει να κληθεί από 2 φορές και άνω, με διαφορετικές πραγματικές παραμέτρους κάθε φορά, τότε ποιο όνομα θα βάλουν στις τυπικές παραμέτρους; Π.χ. :

ΚΑΛΕΣΕ Αντιμετάθεσε(α,β)
...
ΚΑΛΕΣΕ Αντιμετάθεσε(γ,δ)
...

Οι τυπικές παράμετροι ποιες θα είναι; Τα, Τβ .... ή .... Τγ, Τδ ;;; :D

β)...κι αν στην κλήση του υποπρογράμματος χρησιμοποιηθούν ως παράμετροι στοιχεία από πίνακα, τότε τι όνομα θα βάλουν στις τυπικές παραμέτρους; Π.χ.:

ΚΑΛΕΣΕ Αντιμετάθεσε(Α[j], Α[j-1])
...

Οι τυπικές παράμετροι ποιες θα είναι; ΤΑ, ΤΑ  ;;;;   ;)

Θέλω να πω πως ενδεχομένως τέτοιου είδους συνταγές μπορεί να μην έχουν κανένα όφελος, ενώ αντίθετα μπορεί να οδηγούν τους μαθητές σε αδιέξοδο ή σε παρερμηνείες...

dipa57

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 14 Απρ 2010, 01:03:04 ΠΜ
α)...κι αν το υποπρόγραμμα θα πρέπει να κληθεί από 2 φορές και άνω, με διαφορετικές πραγματικές παραμέτρους κάθε φορά, τότε ποιο όνομα θα βάλουν στις τυπικές παραμέτρους; Π.χ. :

ΚΑΛΕΣΕ Αντιμετάθεσε(α,β)
...
ΚΑΛΕΣΕ Αντιμετάθεσε(γ,δ)
...

Οι τυπικές παράμετροι ποιες θα είναι; Τα, Τβ .... ή .... Τγ, Τδ ;;; :D

β)...κι αν στην κλήση του υποπρογράμματος χρησιμοποιηθούν ως παράμετροι στοιχεία από πίνακα, τότε τι όνομα θα βάλουν στις τυπικές παραμέτρους; Π.χ.:

ΚΑΛΕΣΕ Αντιμετάθεσε(Α[j], Α[j-1])
...

Οι τυπικές παράμετροι ποιες θα είναι; ΤΑ, ΤΑ  ;;;;   ;)

Θέλω να πω πως ενδεχομένως τέτοιου είδους συνταγές μπορεί να μην έχουν κανένα όφελος, ενώ αντίθετα μπορεί να οδηγούν τους μαθητές σε αδιέξοδο ή σε παρερμηνείες...

Δεν ισχυρίζομαι ότι καλύπτονται όλες οι περιπτώσεις, αλλά δίνεις στους μαθητές μια γενική κατεύθυνση, η οποία τους βοηθάει στα πρώτα τους βήματα στα υποπρογράμματα.
Στη συνέχεια αναπτύσσουν το δικό τους κριτήριο.
Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
1110010100 1110110111 1110111100 1110101110 1111000100 1111000001 1110110111 1111000010