Συμβολισμός πίνακα με παρενθέσεις

Ξεκίνησε από evry, 24 Ιαν 2007, 03:15:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

 Μου συνέβη στην τάξη σήμερα. Μια μαθήτρια χρησιμοποίησε το συμβολισμό Α(10) για να χρησιμοποιήσει πίνακα αντί του συμβολισμό Α[10]. Της είπα να μην το ξανακάνει γιατί θα χάσει μονάδες μια και ο συμβολισμός ( ) αναφέρεται σχεδόν πάντα σε υποπρογράμματα σε όλες τις γλώσσες προγραμματισμού.  Επίσης δεν υπάρχει πουθενά στο βιβλίο τέτοιος συμβολισμός για πίνακα οπότε χρησιμοποιείς τις αγκύλες και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
      Από την άλλη φυσικά επειδή μιλάμε για ψευδογλώσσα όπου δεν υπάρχει αυστηρότητα στους συμβολισμούς ίσως θα μπορούσε να γίνει δεκτό αλλά είπα να μην περιπλέξω τα πράγματα και να απαντήσω αρνητικά.
   Τέλος πάντων όταν της είπα ότι δε γίνεται αυτή μου απάντησε ότι γίνεται και μάλιστα ότι το λέει και το βιβλίο στη σελίδα 56 και φυσικά με άφησε κάγκελο.

Η ερώτηση που θέλω να κάνω είναι η εξής : Αν κάποιος μαθητής χρησιμοποιήσει αυτόν τον συμβολισμό στις πανελλήνιες εξετάσεις θα του κοπούν μονάδες; Σας έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο?
Φυσικά αναφέρομαι μόνο στην περίπτωση της ψευδογλώσσας γιατί στη ΓΛΩΣΣΑ είναι λάθος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Όντως το λέει το βιβλίο του μαθητή οτι επιτρέπονται οι παρενθέσεις για την υπόδειξη του στοιχείου ενός πίνακα.
Όμοια, το βιβλίο καθηγητή αναφέρει πως στην ψευδογλώσσα επιτρέπεται η αναγραφή του εκθέτη κανονικά και του δείκτη. Επίσης, αναφέρει πως επιτρέπεται το Αij για συμβολισμό πίνακα και βέβαια το σύμβολο του <> όπως στα μαθηματικά.

Στην ίδια λογική κάποιος θα μπορούσε (σωστά) να κλείνει τη δομή Για με Τέλος_Για κ.ο.κ.
ΩΣΤΟΣΟ, στην ΓΛΩΣΣΑ όλα αυτά δεν επιτρέπονται.

Για αυτό το λόγο πολλοί διδάσκοντες (μεταξύ αυτών και εγώ) ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ να χρησιμοποιούμε όλα αυτά είτε εξηγώντας στους μαθητές την όλη αλήθεια είτε κρύβοντάς την.
Γιατί ο μαθητής να πρέπει να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του ανάλογα με το περιβάλλον (ΓΛΩΣΣΑ, ψευδογλώσσα) και να μην μάθει ΕΝΑΝ τρόπο γραφής ώστε να ασχοληθεί με την ουσία (επίλυση προβλήματος).

Αυτά τα μειονεκτήματα (πλήρης ελευθερία) επικαλούνται οι πολέμιοι της ψευδογλώσσας και έχουν κάποιο δίκιο αλλά πρέπει να λάβουμε υπόψην μας τα σοβαρότερα μειονεκτήματα της ΓΛΩΣΣΑΣ που δεν είναι άλλα από τη δήλωση μεταβλητών, το αυστηρό συντακτικό με όσα αυτό συνεπάγεται κ.ο.κ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ? Φυσικά, χρήση της ψευδογλώσσας με σχετική αυστηρότητα στη διατύπωση (στόχος του μαθήματος).
Και βέβαια, να πάψουμε να το παίζουμε στους μαθητές λέγοντάς τους οτι στη ΓΛΩΣΣΑ μπορούν να γράφουν με πεζά γράμματα και άλλα τέτοια (σωστό είναι αυτό αλλά πολύυυυυ μακρυά από την ουσία).

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης

EleniK

Ευριπίδη και ένας δικός μου μαθητής το έκανε φέτος και προσπαθώ να βρω που το είδε?

Πάντως και εγώ το απέτρεψα. Καλό είναι να μην υπάρχουν συγχύσεις.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

nekis

Πιστεύω ότι το μάθημα έχει κάνει πολύ δρόμο από τότε που πολλοί έλεγαν ότι είναι αποδεκτό να έχουμε αλγόριθμο με αρχή ή ακόμα και τμήμα δηλώσεων. Πιστέυω ότι όλα αυτά αντιμετωπίζονται με την επιείκια ή ακόμα και την ανοχή των διορθωτών