Καλημέρα
θα ήθελα μια γν'ωμη σχετικά με τη συγχώνευση 2 μονοδιάστατων πινάκων και ταυτόχρονα να
ταξινομούνται κατα αύξουσα σειρά.
Αν συγχωνεύσουμε πρώτα τους πίνακες και έπειτα ταξινομήσουμε τον νέο πίνακα είναι λάθος?
Ευχαριστώ
Εννοείς να δημιουργούμε έναν καινούργιο πίνακα με τα στοιχεία των δύο και στη συνέχεια να τον ταξινομήσουμε.
Αυτό θεωρείται απόλυτα σωστό.
vagia, το θέμα το έχουμε "εξαντλήσει" στο παρελθόν. Κάποιος να θυμηθεί το σχετικό link.
kostas, στο βιβλίο η συγχώνευση ορίζεται διαφορετικά.
Συγχώνευση :
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1147.0
Βάγια είναι απόλυτα σωστό, καθώς όπως και ο ορισμός στην παράγραφο 9.4 αναφέρει, το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας ταξινομημένος ενιαίος πίνακας
και αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις τίποτε να διδάξεις;;
Εγώ τη δίνω σαν άσκηση. Δεν είναι και τόσο δύσκολος αλγόριθμος. Σίγουρα είναι πιο εύκολος από
την φυσαλίδα...
Ο γενικός αλγόριθμος δεν είναι εύκολος για τους μαθητές.
Ο τρόπος που το ζήτησαν στις επαναληπτικές του 2008 όμως ήταν αριστούργημα...
Και πάλι μπορούσαν να υλοποιήσουν το ερώτημα χωρίς τον αλγόριθμο της συγχώνευσης, απλά αντιγράφοντας
όλα τα στοιχεια σε έναν τρίτο πίνακα και ταξινομώντας
Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 02 Μαρ 2009, 06:03:05 ΜΜ
Ο τρόπος που το ζήτησαν στις επαναληπτικές του 2008 όμως ήταν αριστούργημα...
φυσικά, με τις 3πλάσιες γραμμές κωδικοποίησης
αν και ήταν ουσιαστικά αντιγραφο-συγχώνευση :D
σίγουρα, αλλά το θέμα είναι ότι κατάφεραν να ξεγλιστρήσουν
Και επειδή δεν υπάρχει ο αλγόριθμος στο βιβλίο του μαθητή , αλλά μόνο στο τετράδιο του μαθητή, είναι εκτός ύλης.
Ή μήπως όχι; :angel: :angel:
Παράθεση από: evry στις 02 Μαρ 2009, 06:38:57 ΜΜ
Και πάλι μπορούσαν να υλοποιήσουν το ερώτημα χωρίς τον αλγόριθμο της συγχώνευσης, απλά αντιγράφοντας
όλα τα στοιχεια σε έναν τρίτο πίνακα και ταξινομώντας
Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 02 Μαρ 2009, 06:03:05 ΜΜ
Ο τρόπος που το ζήτησαν στις επαναληπτικές του 2008 όμως ήταν αριστούργημα...
Υπήρχαν άραγε μαθητές που έλυσαν τήν άσκηση χρησιμοποιώντας τον αλγόριθμο του τετραδίου μαθητή;(Ταξινόμηση με συγχώνευση μαζι)