ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

Ξεκίνησε από ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, 08 Μαΐου 2022, 10:22:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Ευχαριστώ για τις υποδείξεις των συναδέλφων. Θα υπάρξει βελτίωση
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

Vangelis

Με  όλη τη συμπάθεια μου συνάδελφε αυτά που γράφεις δεν είναι για μαθητές. 

Καραμαούνας Πολύκαρπος


akalest0s

Η βασική πρόκληση είναι η σύνδεση των λεγομένων με το εμπειρικό πλαίσιο του μαθητευόμενου. Σε αυτό αποτυχαίνει κατά βάση και το σχολικό. Όσο ωραία ή εμπεριστατωμένα και να πεις κάτι, χωρίς πράξη (εν προκειμένω, σηκώνω μανίκια - γράφω κώδικα), παραμένει ασύνδετο νεφέλωμα στο μυαλό του.
Επομένως, το να γράψεις διαφορετικά τους ορισμούς, χρησιμοποιώντας όρους που είναι εξίσου (ή και περισσότερο) απρόσιτοι από τους μαθητές, νομίζω είναι δώρον άδωρον.
Επίσης, υπάρχουν εκφραστικά και νοηματικά λάθη.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

dimitrios67

Πολύ καλή προσπάθεια, άλλα είναι chatGPT και στη συνέχεια μετάφραση στο google-translate. Φαίνεται ξεκάθαρα από την μη-σωστή χρήση των ελληνικών.

"δημιουργούμε στην έναρξη  κάθε προγράμματος", Τι δημιουργούμε στην έναρξη του προγράμματος; Στην έναρξη του προγράμματος (αδόκιμος όρος), γράφουμε κώδικα.

"τις μεταβλητές και τις δομές δεδομένων τους πίνακες". Δεν δημιουργούμε μεταβλητές και δομές δεδομένων, ορίζουμε μεταβλητές και δομές δεδομένων. Την "δημιουργία" (memory allocation) την κάνει ο compiler με το λειτουργικό σύστημα.