Τελευταία μηνύματα

#31
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθ...
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 25 Ιουν 2025, 04:26:02 ΠΜ
Παράθεση από: michaeljohn στις 24 Ιουν 2025, 06:44:20 ΜΜΒαθμολογώντας φέτος βρίσκω την παρακάτω απάντηση μαθητή :
       
Διάβασε Στοιχείο
Αν  top < 10  τότε
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Αλλιώς
      Γράψε  Α[top]
      top <-  top – 1
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Τέλος_αν
Ξαναμελετώ  την εκφώνηση

« ..... που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας ....»

Μήπως, εν μέρει,  έχει δίκιο ο μαθητής ;


Πολύ δυνατός μαθητής, ελπίζω να μη του κόψουν.
Θα είναι άδικο κατά τη γνώμη μου.

#32
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - 24 Ιουν 2025, 09:08:10 ΜΜ
Παράθεση από: Anas στις 24 Ιουν 2025, 09:06:32 ΜΜΔιάβασε χ
top<-0
Αρχή_επαναληψης
Αν top<10 τότε
top<-top+1
A[top]<-x
Τέλος_αν
Μέχρις_οτου top=10
Για τη λυση αυτη ποσες μοναδες χανονται;
2 ή 3 ανάλογα με την κρίση της βαθμολογήτριας
#33
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - 24 Ιουν 2025, 09:07:19 ΜΜ
Η σωστή έκφραση θα ήταν :

που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας αν αυτό είναι δυνατό (ή εφικτό).

#34
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθ...
Τελευταίο μήνυμα από Anas - 24 Ιουν 2025, 09:06:32 ΜΜ
Διάβασε χ
top<-0
Αρχή_επαναληψης 
Αν top<10 τότε 
top<-top+1
A[top]<-x
Τέλος_αν
Μέχρις_οτου top=10
Για τη λυση αυτη ποσες μοναδες χανονται;
#35
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - 24 Ιουν 2025, 09:02:43 ΜΜ
Παράθεση από: michaeljohn στις 24 Ιουν 2025, 06:44:20 ΜΜΒαθμολογώντας φέτος βρίσκω την παρακάτω απάντηση μαθητή :
       
Διάβασε Στοιχείο
Αν  top < 10  τότε
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Αλλιώς
      Γράψε  Α[top]
      top <-  top – 1
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Τέλος_αν
Ξαναμελετώ  την εκφώνηση

« ..... που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας ....»

Μήπως, εν μέρει,  έχει δίκιο ο μαθητής ;
Προσωπικά δεν θα έκοβα γιατί δείχνει περισσότερη κατανόηση από όσους απλά ήξεραν απέξω την ώθηση στοίβας και την έγραψαν .
Υποθέτω πως το παιδί σκέφτηκε πως η ώθηση πρέπει να γίνει By any means necessary  ;D

Οπότε αυτός ήταν ο μόνος τρόπος.
#36
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθ...
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - 24 Ιουν 2025, 07:04:57 ΜΜ
Εν μέρει και εκ των υστέρων (αφού έχουμε δει τη λύση του τελικά).
Είναι λίγο τραβηγμένο νομίζω να αντικαταστήσει το τελευταίο στοιχείο και να το εμφανίσει νωρίτερα.
Αν δεν το εμφάνιζε μπορεί και να μην του έκοβα, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω ότι πρέπει να χάσει πάνω από 1 μονάδα καθώς γνωστικά φαίνεται ότι  έχει καταλάβει τη λειτουργία της στοίβας εξίσου καλά με κάποιον μαθητή που έγραψε τη 'σωστή' λύση.




#37
Εξετάσεις 2024-2025 / ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθητή
Τελευταίο μήνυμα από michaeljohn - 24 Ιουν 2025, 06:44:20 ΜΜ
Βαθμολογώντας φέτος βρίσκω την παρακάτω απάντηση μαθητή :
        
Διάβασε Στοιχείο
Αν  top < 10  τότε
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Αλλιώς
      Γράψε  Α[top]
      top <-  top – 1
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Τέλος_αν
Ξαναμελετώ  την εκφώνηση

« ..... που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας ....»

Μήπως, εν μέρει,  έχει δίκιο ο μαθητής ;
#38
Linux / Απ: Τέλος υποστήριξης Ubuntu/L...
Τελευταίο μήνυμα από alexxtasi - 23 Ιουν 2025, 05:44:45 ΜΜ
Παράθεση από: Yannis Siahos στις 02 Μαΐου 2025, 05:31:47 ΜΜΚαλησπέρα και καλό μήνα,
 
Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές μέρες μια προσπάθεια για τη συνέχιση της υποστήριξης του LTSP/Epoptes/sch-scripts που να είναι συμβατή με τους περιορισμούς του ΙΤΥΕ (δηλ. απασχόληση εκπαιδευτικών σε Αθήνα ή Πάτρα).
 
Δύο συνάδελφοι, ο Σπύρος και ο Αλέξανδρος, από την Πάτρα, με εμπειρία στο γρ. Πληνετ Αχαϊας δήλωσαν πρόθυμοι να αναλάβουν σιγά σιγά το κομμάτι της υποστήριξης.
 
Ο βασικός στόχος είναι να επιλυθούν κάποια προβλήματα του 22.04 και παράλληλα να αρχίσει να γίνεται debugging των προβλημάτων του 24.04.
 
Οπότε θα ξεκινήσουν να απαντάνε σε προβλήματα που έχουν καταγραφεί στο Στέκι ή στο helpdesk του ΠΣΔ.
 
Ο Άλκης δήλωσε ότι θα βοηθήσει τους δύο συναδέλφους στην αρχική τους προσαρμογή και ότι θα συνεχίσει την ανάπτυξη της λύσης LTSP/Epoptes/sch-scripts, πράγμα που μας κάνει αισιόδοξους, αν και δεν θα εμπλέκεται άμεσα στην Πανελλαδική υποστήριξη.
#39
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Πραγματική μεταβλητή Δείκτ...
Τελευταίο μήνυμα από Foto - 23 Ιουν 2025, 04:24:00 ΜΜ
Το τι και πως γίνεται σε μια γλώσσα το ορίζει η γλώσσα.
Για παράδειγμα στο excel οι τύποι γράφονται με τις σταθερές τιμές με η χωρίς υποδιαστολή.  Αν χρησιμοποιήσεις υποδιαστολη τότε πρέπει να είναι αυτή που ορίζεται στη γλώσσα του υπολογιστή. Στα ελληνικά είναι το κόμμα. Οπότε αν μια συνάρτηση θέλει δύο αριθμούς για ορίσματα πως τους χωρίζουμε; Με κόμμα δεν μπορούμε, μόνο με ελληνικό ερωτηματικό.
Δείτε ότι το Excel χρησιμοποιείται σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, σε οργανισμούς, σε επιχειρήσεις, εμπορικές και τεχνικές. Δεν είναι δύσκολο να το μάθεις γιατί έχεις το Excel, και αν κάνεις λάθος μια φορά μετά το μαθαίνεις.  Η χρήση του Excel μας μαθαίνει από το λάθος.

Υπάρχει σήμερα διερμηνευτης της ΓΛΩΣΣΑΣ που να θεωρείται 100% ιδανικός για το μάθημα, ώστε με τη χρήση του οι μαθητές να γνωρίσουν πώς λειτουργεί η ΓΛΩΣΣΑ; Δηλαδή να κάνουν όπως χιλιάδες εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν το Excel;

#40
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Πραγματική μεταβλητή Δείκτ...
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 23 Ιουν 2025, 12:31:32 ΜΜ

ΠαράθεσηΠραγματικός τύπος. Ο τύπος αυτός περιλαμβάνει τους πραγματικούς αριθμούς που γνωρίζουμε από τα μαθηματικά. Οι αριθμοί 3.14159, 2.71828, -112.45, 0.45 είναι πραγματικοί αριθμοί. Και οι πραγματικοί αριθμοί μπορούν να είναι θετικοί, αρνητικοί ή μηδέν.


Έτσι ορίζεται στο σχολικό βιβλίο
Πραγματικοί αριθμοί που γνωρίζουμε από τα μαθηματικά, άρα και το μηδέν
Τα υπόλοιπα νομίζω ότι βασίζονται σε γνώσεις που αποκομίσαμε από τις σπουδές μας και δεν θα πρέπει να εντάσσονται και να μπερδεύουν το μάθημα χωρίς λόγο
Αν σε μια πραγματική γλώσσα δίνω αρχική τιμή στην πραγματική μεταβλητή sum το μηδέν (χωρίς υποδιαστολές), δεν θα μπορώ στην ΓΛΩΣΣΑ;;;