Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις 27 Ιουλ 2021, 11:51:24 πμ »
Το ότι πολλοί μαθητές στη Γ άσχετα προσανατολισμού (ειδικότερα στον δικό μας που μας ενδιαφέρει...) δεν γνωρίζουν τα βασικά, είναι όμως στη Γ Λυκείου, αποτελεί ένα είδος θαύματος...
Αυτά είναι γνωστά...
Το θέμα ότι είχαμε ένα βιβλίο Μαθητή και ένα Τετράδιο Μαθητή και πλέον έχουμε αρκετά περισσότερα.
Δεν είναι δυνατόν να συμμαζευτούν σε λιγότερα βιβλία...???
Αυτό είναι πρόβλημα για εμένα και η παλαιότητα του βιβλίου,το οποίο ξεπέρασε τα 20 χρόνια ζωής (έπαψε να είναι έφηβος...)
Συν κάποια άλλα θέματα που δεν είναι της παρούσης να αναπτύξω.
2
Γενικά / Επιλογή σχολής πληροφορικής (part2)
« Τελευταίο μήνυμα από Apostkef στις 27 Ιουλ 2021, 01:55:24 πμ »
Καλησπέρα σας,έγραψα 18.710 μόρια και έχω την δυνατότητα να περάσω σε όποια σχολή επιθυμώ (από επαλ). Μένω Καβάλα, και γενικά, μετά από ψάξιμο, κατέληξα στις σχολές πληροφορικής Καβάλας και ΑΠΘ Πληροφορικής. Γνωρίζω οτι της Καβάλας, για περιφερειακό πανεπιστήμιο είναι αρκετά καλό και απαιτητικό. Ωστόσο, από όσο είδα το πρόγραμμα σπουδών, το απθ έχει περισσότερες ώρες μαθηματικά, και πιθανόν να είναι πιο απαιτητικό. Οι γονείς μου μπορούν οικονομικά να με στηρίξουν στη Θεσσαλονίκη. Το ερώτημα λοιπόν έγκειται, στο άμα αξίζει ο επιπλέον κοπος (και ίσως χρήμα, αλλα αυτο δεν με απασχολεί τόσο) να φοιτήσω στο απθ, και άμα θα με δώσει καλύτερες βάσεις και περισσότερα ερεθίσματα και ευκαιρίες από οτι της Καβάλας. Ξέρω οτι αμα περασω Καβάλα πιθανόν να εχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο (πιο συντομες μετακινήσεις, λιγότερο απαιτητικά μαθήματα) απο οτι στο απθ, και ίσως να μπορώ να ασχοληθώ περισσότερο με προσωπικά projects και γλωσσες (κατι που και στο απθ θα κανω, αλλά ισως σε μικρότερο βαθμό). Και από την άλλη σκέφτομαι οτι ισως τα παραπάνω μαθηματικά (του απθ) με βοηθήσουν στη σωστή αλγοριθμική σκέψη και γενικότερα στο να προγραμματίζω αποδοτικά (σε ai,blockchain κ.α)..Ποια η άποψη σας? (αύριο θα πρέπει να υποβάλω το μηχανογραφικό) Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
3
Γ΄ Λυκείου / Επιλογή σχολής πληροφορικής (part2)
« Τελευταίο μήνυμα από Apostkef στις 27 Ιουλ 2021, 01:54:42 πμ »
Καλησπέρα σας,έγραψα 18.710 μόρια και έχω την δυνατότητα να περάσω σε όποια σχολή επιθυμώ (από επαλ). Μένω Καβάλα, και γενικά, μετά από ψάξιμο, κατέληξα στις σχολές πληροφορικής Καβάλας και ΑΠΘ Πληροφορικής. Γνωρίζω οτι της Καβάλας, για περιφερειακό πανεπιστήμιο είναι αρκετά καλό και απαιτητικό. Ωστόσο, από όσο είδα το πρόγραμμα σπουδών, το απθ έχει περισσότερες ώρες μαθηματικά, και πιθανόν να είναι πιο απαιτητικό. Οι γονείς μου μπορούν οικονομικά να με στηρίξουν στη Θεσσαλονίκη. Το ερώτημα λοιπόν έγκειται, στο άμα αξίζει ο επιπλέον κοπος (και ίσως χρήμα, αλλα αυτο δεν με απασχολεί τόσο) να φοιτήσω στο απθ, και άμα θα με δώσει καλύτερες βάσεις και περισσότερα ερεθίσματα και ευκαιρίες από οτι της Καβάλας. Ξέρω οτι αμα περασω Καβάλα πιθανόν να εχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο (πιο συντομες μετακινήσεις, λιγότερο απαιτητικά μαθήματα) απο οτι στο απθ, και ίσως να μπορώ να ασχοληθώ περισσότερο με προσωπικά projects και γλωσσες (κατι που και στο απθ θα κανω, αλλά ισως σε μικρότερο βαθμό). Και από την άλλη σκέφτομαι οτι ισως τα παραπάνω μαθηματικά (του απθ) με βοηθήσουν στη σωστή αλγοριθμική σκέψη και γενικότερα στο να προγραμματίζω αποδοτικά (σε ai,blockchain κ.α)..Ποια η άποψη σας? (αύριο θα πρέπει να υποβάλω το μηχανογραφικό) Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
4
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 26 Ιουλ 2021, 12:59:01 μμ »
Καλά έκανες και ηπιες τις μπυρες γιατι τα εγραψες πολύ καλα. Εχεις γραψει πολλές αλήθειες. όμως εν τέλει, δεδομένων όλων αυτών των ιδιαιτεροτήτων που χαρακτηρίζουν την πλειοψηφία της κατευθυνσης, η ύλη είναι μεγάλη, διότι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν που απευθύνεται. και γενικά νομιζω ειναι πολλά για μια τάξη, ποσο μάλλον με απροετοίμαστους μαθητές... Καλή συνέχεια σε όλους.
5
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από ManiacGr στις 26 Ιουλ 2021, 03:46:15 πμ »
Παιδιά να μην τα παραλέμε! Το βασικό πρόβλημα των παιδιών είναι ότι δεν ξέρουν να διαβάζουν. Έχω πολλούς μαθητές κάθε χρόνο που δεν έχουν ανοίξει βιβλίο στη ζωή τους και ξαφνικά στην Γ Λυκείου θυμούνται ότι υπάρχουν οι πανελλήνιες! Πέφτουν μα τα μούτρα και μαθαίνουν να γράφουν προγράμματα... αλλά από θεωρία να μη το σχολιάσω! οπότε και δε μπορούν να πάνε πάνω από 14-15 γιατί στο τέλος της χρονιάς, όσο και να έχω επιμείνει, δεν θυμούνται ούτε τελεστής, ούτε δομή δεδομένων ή αλγοριθμική δομή τι είναι. Επίσης έχω και μαθητές που δεν τραβάνε και πολύ, αλλά ξέρουν να διαβάζουν και η ύλη τους φαίνεται φισιολογική! Και αυτοί στο 14-15 είναι γιατί ενώ τα θυμούνται όλα, απλά δεν τραβάνε!
Με τους πρώτους η ύλη είναι βουνό! Με τους δεύτερους όλα είναι μια χαρά! Ναι, το 20άρι είναι απαιτητικό και θέλει πολύ πολύ δουλειά, αλλά δείτε τα στατιστικά ακόμη και φέτος! διψήφιο και μάλιστα υψηλό είναι το ποσοστό με καθαρό 20άρι! Άρα πολλοί μαθητές το βρήκαν μια χαρά το μάθημα από πλευράς ύλης! Από 10 μέχρι 19 είναι που επικρατείτο χάος!
Γιατί; Γιατί δεν ξέρουν να διαβάζουν! Γιατί τους λες "έχω ένα ρούχο που κάνει 80€ και έχει 30% έκπτωση... πόσο είναι η τελική τιμή του;" και δε μπορούν να σου απαντήσουν! Και ας το συναντάνε κάθε μέρα στη ζωή τους!
Επίσης αν οι φιλόλογοι έκαναν σωστά τη δουλειά τους, θα είχαμε πολύ μα πολύ λιγότερα προβλήματα στο μάθημα! Επίσης... 2021 και σε 18χρονα παιδιά, που θα έπρεπε οτισήποτε τεχνολογικό να το παίζουν στα δάχτηλα, πρέπει να δείχνω πως φτιάχνουν φακέλους και πως αποθηκεύουν αρχεία για να τα ανοίξουν!!! Για την εγκατάσταση του διερμηνευτή... κανείς τους δε μπορεί να διαβάσει τις οδηγίες του site!!
Προσπαθώ να τους μάθω να σκέφτονται!!! Όσοι το καταφέρουν, πηγαίνουν πανεπιστήμιο και τους φαίνονται όλα φυσιολογικά. Οι άλλοι έρχονται μετά και ζητάνε βοήθεια για να περάσουν μαθήματα γιατί ξαγνικά πρέπει να διαβάσουν μόνοι τους και δεν ξέρουν πως!!!
Ούφ!!! έχω πιεί και μερικές μπύρες βραδυάτικα... συγνώμη αν κούρασα!! Εγώ απλά νομίζω ότι ο όγκος της ύλής για τον όγκο ωρών του μαθήματος ότι είναι μια χαρά... Η ποιότητα δεν είναι σωστή και το είδος!
6
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 στις 22 Ιουλ 2021, 09:51:18 μμ »
Εντάξει ρε παιδιά, πώς κάνετε έτσι;
Επειδή τους δίνουμε μια γεύση από τα μισά μαθήματα των σχολών πληροφορικής;
Προτείνω να προστεθούν κεφάλαια που να αφορούν:
-Υλικό υπολογιστή
-Δίκτυα
-Τεχνητή νοημοσύνη
-Λειτουργικά συστήματα
Μισές δουλειές θα κάνουμε;
7
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις 22 Ιουλ 2021, 04:33:01 μμ »
Ακόμα και στα Πανεπιστήμια σε ένα έτος (2 Εξάμηνα) δεν υπάρχει τόση ύλη...
Μην ξεχνάμε πως λίστα,ουρά,στοίβα κλπ είναι Δομές Δεδομένων και αποτελεί ξεχωριστό μάθημα...
η ύλη να σπάσει σε δύο μαθήματα στην ίδια ή σε διαφορετικές τάξεις...
8
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από tsak στις 22 Ιουλ 2021, 10:59:33 πμ »
Μπορούμε να βγάλουμε μια ομαδική πρόταση, την οποία να την υπογράψουμε όλοι μαζί και να την στείλουμε επίσημα στο υπουργείο;

Η προσπάθεια αυτή έγινε συντονισμένα πριν 2 χρόνια αν θυμάμαι καλά και στείλαμε συγκεκριμένες προτάσεις. Δυστυχώς δεν ιδρώνει κανένα αυτί..Δεν τους ενδιαφέρει νομίζω. Τα επιδόματα συμβούλων να παίρνουμε μόνο και τι μας νοιάζει...Αυτό αντιλαμβάνομαι.
9
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 22 Ιουλ 2021, 10:29:29 πμ »
Πολλή ή λίγη ύλη... το ίδιο πράγμα κάνει! Όπως και εύκολα ή δύσκολα θέματα... πάλι το ίδιο κάνει! Οι φετινοί καλοί μαθητές μου, πάλι θα γράφανε και με την έξτρα ύλη! Οι μέτριοι με τηλε-εκπαίδευση πάλι θα χάνανε την μπάλα και οι τουρίστες... ουδέν σχόλιο!

Διαγωνισμός είναι! Ο καλύτερος παίρνει τη θέση! Δε χρειάζεται να είναι άριστος, ούτε να περάσει τη βάση! Απλά πρέπει να είναι καλύτερος από τον διπλανό του! Αυτό που δε λέει να γίνει και είναι απορίας άξιο, είναι το ότι δεν αλλάζει το μάθημα σαν μάθημα! Στο ΕΠΑΛ έγινε! Γιατί όχι στο γενικό; Γιατί να διδάσκεται ένα βιβλίο 20+ ετών που είναι σα να διδάσκουμε φυσική 200+ ετών ή μαθηματικά του μεσαίωνα;

Ναι, ο αντικειμενοστραφής με αυτή τη μορφή είναι χάλια! Να μη μιλήσω για στοίβες και ουρές με τη χρήση πίνακα!!! Ας μην πάρει η μπάλα και αυτή την ΕΠΙΛΕΞΕ που μου έχει κάτσει στο λαιμό! Αλλά όλα αυτά, από ταξινόμηση σε δυσδιάστατο όλων των στηλών, είναι πιο απλά και ίσως βοηθήσουν τους μέτριους!

Εγώ έχω μια άλλη απορία που θα την απευθύνω σε όλους εδώ μέσα και κυρίως στους συναδέλφους των δημόσιων σχολείων. Έχει γίνει καμιά στοχευμένη, ομαδοποιημένη και οργανωμένη προσπάθεια επικοινωνίας με το υπουργείο; Υπάρχει τρόπος να ενημερωθεί και ακούσει τους προβληματισμούς του υπουργείο, ή το μόνο που υπάρχει είναι οι ατομικές εκθέσεις των εκπαιδευτικών που εν τέλει (όπως φαίνεται) τις χρησιμοποιούν σαν χαρτί τουαλέτας στο υπουργείο;

Μπορούμε να βγάλουμε μια ομαδική πρόταση, την οποία να την υπογράψουμε όλοι μαζί και να την στείλουμε επίσημα στο υπουργείο;
Αγαπητε maniac, συμφωνω με ολα τα υπολοιπα που γραφεις εκτος από
Πολλή ή λίγη ύλη... το ίδιο πράγμα κάνει!
διότι παραπάνω ύλη, χρειάζεται παραπάνω ώρες δουλειας και δεν θα προλαβεις να διδαξεις το μαθημα επαρκώς ούτε στους καλούς μαθητές. η ύλη είναι ήδη μεγάλη για ενα μαθημα που η συντριπτικη πλειοψηφία των μαθητων το ξεκινάει φέτος απο το μηδεν.
κατα τα άλλα, και η δικη μου γνώμη ειναι έτσι όπως τα λες  και τα γραφεις.
10
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από ManiacGr στις 22 Ιουλ 2021, 02:12:39 πμ »
Πολλή ή λίγη ύλη... το ίδιο πράγμα κάνει! Όπως και εύκολα ή δύσκολα θέματα... πάλι το ίδιο κάνει! Οι φετινοί καλοί μαθητές μου, πάλι θα γράφανε και με την έξτρα ύλη! Οι μέτριοι με τηλε-εκπαίδευση πάλι θα χάνανε την μπάλα και οι τουρίστες... ουδέν σχόλιο!

Διαγωνισμός είναι! Ο καλύτερος παίρνει τη θέση! Δε χρειάζεται να είναι άριστος, ούτε να περάσει τη βάση! Απλά πρέπει να είναι καλύτερος από τον διπλανό του! Αυτό που δε λέει να γίνει και είναι απορίας άξιο, είναι το ότι δεν αλλάζει το μάθημα σαν μάθημα! Στο ΕΠΑΛ έγινε! Γιατί όχι στο γενικό; Γιατί να διδάσκεται ένα βιβλίο 20+ ετών που είναι σα να διδάσκουμε φυσική 200+ ετών ή μαθηματικά του μεσαίωνα;

Ναι, ο αντικειμενοστραφής με αυτή τη μορφή είναι χάλια! Να μη μιλήσω για στοίβες και ουρές με τη χρήση πίνακα!!! Ας μην πάρει η μπάλα και αυτή την ΕΠΙΛΕΞΕ που μου έχει κάτσει στο λαιμό! Αλλά όλα αυτά, από ταξινόμηση σε δυσδιάστατο όλων των στηλών, είναι πιο απλά και ίσως βοηθήσουν τους μέτριους!

Εγώ έχω μια άλλη απορία που θα την απευθύνω σε όλους εδώ μέσα και κυρίως στους συναδέλφους των δημόσιων σχολείων. Έχει γίνει καμιά στοχευμένη, ομαδοποιημένη και οργανωμένη προσπάθεια επικοινωνίας με το υπουργείο; Υπάρχει τρόπος να ενημερωθεί και ακούσει τους προβληματισμούς του υπουργείο, ή το μόνο που υπάρχει είναι οι ατομικές εκθέσεις των εκπαιδευτικών που εν τέλει (όπως φαίνεται) τις χρησιμοποιούν σαν χαρτί τουαλέτας στο υπουργείο;

Μπορούμε να βγάλουμε μια ομαδική πρόταση, την οποία να την υπογράψουμε όλοι μαζί και να την στείλουμε επίσημα στο υπουργείο;
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10