Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Σεπ 2013, 12:58:34 ΠΜ
Δηλαδή οι οργανικές των πληροφορικών είναι σίγουρες και οι χημικοί έπεισαν με αυτό το επιχείρημα;
Με τόση αυξηση ωρών σε Φυσική, Χημεία, Βιολογία θα είχαν πρόβλημα;; Αυτοί είναι τόσο πονηροί που μπορεί να απέκρυψαν ότι έχουν κοινές β'αναθέσεις με όλο το ΠΕ04...και οι άλλοι τόσο άσχετοι που σιγα μην πήραν χαμπάρι.

Σε κάθε περίπτωση όλος αυτός ο αγώνας των χημικών να αποκλείσουν μια ολόκληρη και σύγχρονη επιστήμη γυρνώντας στο 1983 γιατί έτσι τους αρέσει, είναι ντροπιαστικός. Αν το καταφέρουν θα είναι άλλο ένα από τα πολλά δείγματα της τριτοκοσμικότητας της χώρας...

apom

γιατί έχω την εντύπωση ότι με το μελλοντικό σύστημα... την χημεία σε δύο παιδεία/ 6 ώρες την εβδομάδα και μαθητές για πάνω από 250 σχολές... θα χρειαστούν επιπλέον προσλήψεις; θα δώσω παννελήνιες για χημικό μου φαίνεται... προλαβαίνω; 8)

apom

και κάτι αιρετικό προς γονείς νυν και μέλλοντες...

Το σύνταγμα αναφέρει αν δεν κάνω λάθος ότι πρέπει να δίνονται ίσες ευκαιρίες σε όλους ακόμα και στην λεγόμενη δημόσια εκπαίδευση κι ότι αυτό είναι υποχρεώση του κράτους...

ρωτάω λοιπόν εγώ ... καθηγητές διαφορετικής ποιότητας και ικανοτήτων με πολλές φορές διαφορετικά πτυχία που διδάσκουν όμως ίδια μαθήματα για εισαγωγή στα πανεπιστήμια... και μαθητές που όμως εξετάζονται στα ίδια ακριβώς θέματα... που είναι οι ίσες ευκαιρίες; οέοο;;;

να δω μία τέτοια υπόθεση να οδηγείται στα δικαστήρια και τι στον κόσμο... διαβάστε λίγο σύνταγμα... λέει πολύ ωραία πραγματάκια και ΔΕΝ έχει παραθυράκια...

NiColas1957

Επιχείρημα 5ο: Η Πληροφορική πρέπει να είναι Πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία.
Ψευδές, σε όλα τα Ευρωπαϊκά και Διεθνή συστήματα όπως το Ιnternational Baccalaureat  (I.B.) για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο εξεταζόμενο μάθημα είναι η Χημεία και όχι ο Προγραμματισμός.

Διαβάστε το πρόγραμμα του Baccalaureat 
http://www.holyheart.ca/wp-content/uploads/2013/04/2013__IB_Schedule.pdf
(δεύτερη σελίδα, δεξιά στήλη δεύτερη ενότητα)


Καλά δεν ελέγχουν τίποτα προτού γράψουν ??   Τι να πεις ??


dpa2006

Παράθεση από: NiColas1957 στις 06 Σεπ 2013, 01:24:37 ΠΜ
Επιχείρημα 5ο: Η Πληροφορική πρέπει να είναι Πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία.
Ψευδές, σε όλα τα Ευρωπαϊκά και Διεθνή συστήματα όπως το Ιnternational Baccalaureat  (I.B.) για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο εξεταζόμενο μάθημα είναι η Χημεία και όχι ο Προγραμματισμός.

Διαβάστε το πρόγραμμα του Baccalaureat 
http://www.holyheart.ca/wp-content/uploads/2013/04/2013__IB_Schedule.pdf
(δεύτερη σελίδα, δεξιά στήλη δεύτερη ενότητα)


Καλά δεν ελέγχουν τίποτα προτού γράψουν ??   Τι να πεις ??


+++++1
δεν ελέγχουν ή έχουν παλαιότερα προγράμματα IB...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

apom

Παράθεση από: NiColas1957 στις 06 Σεπ 2013, 01:24:37 ΠΜ
Επιχείρημα 5ο: Η Πληροφορική πρέπει να είναι Πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία.
Ψευδές, σε όλα τα Ευρωπαϊκά και Διεθνή συστήματα όπως το Ιnternational Baccalaureat  (I.B.) για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο εξεταζόμενο μάθημα είναι η Χημεία και όχι ο Προγραμματισμός.

Διαβάστε το πρόγραμμα του Baccalaureat 
http://www.holyheart.ca/wp-content/uploads/2013/04/2013__IB_Schedule.pdf
(δεύτερη σελίδα, δεξιά στήλη δεύτερη ενότητα)


Καλά δεν ελέγχουν τίποτα προτού γράψουν ??   Τι να πεις ??

ΑΡΙΣΤΟ!!!

seibei

Παράθεση από: NiColas1957 στις 06 Σεπ 2013, 01:24:37 ΠΜ
Επιχείρημα 5ο: Η Πληροφορική πρέπει να είναι Πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία.
Ψευδές, σε όλα τα Ευρωπαϊκά και Διεθνή συστήματα όπως το Ιnternational Baccalaureat  (I.B.) για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο εξεταζόμενο μάθημα είναι η Χημεία και όχι ο Προγραμματισμός.

Διαβάστε το πρόγραμμα του Baccalaureat 
http://www.holyheart.ca/wp-content/uploads/2013/04/2013__IB_Schedule.pdf
(δεύτερη σελίδα, δεξιά στήλη δεύτερη ενότητα)


Καλά δεν ελέγχουν τίποτα προτού γράψουν ??   Τι να πεις ??
Ρόμπες...

Αλλα είπαμε:  1-9-8-3 τέλος!

aztec99

ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
13 χρόνια έχουμε θέσει τις βάσεις για μια ΕΛΛΗΝΙΚΗ βιομηχανία προγραμματιστών....
Δείτε μερικά από τα εκατοντάδες παραδείγματα:
1
Τις χίλιες έφτασαν οι εφαρμογές που έχουν αναπτύξει Έλληνες προγραμματιστές για την πλατφόρμα Windows Phone 8, ανακοίνωσε η Microsoft Ελλάς. Το Windows Phone Store έχει συνολικά 145.000 εφαρμογές και τα app των Ελλήνων δημιουργών διακρίνονται από τον υψηλό μέσο όρο βαθμολόγησης των χρηστών.
2
Global Game Jam: 36 Έλληνες προγραμματιστές στον μεγαλύτερο διαγωνισμό παιχνιδιών.
To Global Game Jam αποτελεί το μεγαλύτερο παγκόσμιο event δημιουργίας παιχνιδιών
3
Έλληνες προγραμματιστές «χτυπάνε» την Adobe
Δυναμικά στο χώρο των Digital Publisher μπαίνει μια ελληνική εταιρεία και φιλοδοξεί να «χτυπήσει» τον παγκόσμιο κολοσσό της Adobe, στον τομέα των ηλεκτρονικών περιοδικών.Πρόκειται για τη ΖΕΝ Group και το φιλόδοξο project, που «έτρεξαν» αποκλειστικά Έλληνες προγραμματιστές. Η εταιρεία θα παρουσιάσει τις επόμενες ημέρες την ψηφιακή πλατφόρμα κατασκευής ηλεκτρονικών περιοδικών. Το όνομα της πλατφόρμας, το οποίο δεν έχει αποκαλυφθεί, «θα έχει ρίζα ελληνική» όπως λένε στελέχη της.
4
Δεν πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση για έναν προγραμματιστή από το να δεσμεύεται από τα ισχυρά συμβόλαια της Google. Πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκε στο Σαν Φρανσίσκο η εξαγορά της BlindType από την Google. Η μικρή start up εταιρεία που είχαν στήσει τα δύο ξαδέρφια ο 38χρονος Πάνος Πετρόπουλος και ο 26χρονος Κώστας Ελευθερίου έγινε η 83η εταιρεία και η πρώτη ελληνική που εξαγοράζεται από τον τεχνολογικό κολοσσό και μάλιστα στη φάση ανάπτυξης του επίμαχου προϊόντος. Εν προκειμένω, της πρωτοποριακής μεθόδου διόρθωσης κειμένων σε οθόνες αφής.

Το «κρυφό» πληκτρολόγιο μπορεί μαγικά να «διαβάσει» πίσω από τα λάθη του χρήστη, καταρρίπτοντας και το τελευταίο μας επιχείρημα απέναντι σε όσους «ορκίζονται» στα υπερσύγχρονα touch screen κινητά τους. Τώρα η δακτυλογράφηση γίνεται παιχνιδάκι και σε αυτά. Το BlindType «καταλαβαίνει» τι γράφεις ακόμα και αν γράφεις χωρίς να κοιτάς την οθόνη ή αν δεν πατάς καν στο πληκτρολόγιο. Για την ακρίβεια, ακόμα και αν πληκτρολογείς οπουδήποτε πάνω στην οθόνη, η τεχνολογία αυτή αναλύει την τοποθέτηση των δαχτύλων και τη σχέση μεταξύ τους και μπορεί να προσδιορίσει ποιο χαρακτήρα πληκτρολογείς με ακρίβεια που προσεγγίζει το 100%. Το εντυπωσιακό είναι ότι δεν τους πήρε παραπάνω από λίγους μήνες για να κατασκευάσουν το λογισμικό, γράφοντας με αυτό τον τρόπο ιστορία.
5
Δέκα οκτώ Έλληνες προγραμματιστές, μουσικοί, γραφίστες, σχεδιαστές και κειμενογράφοι, μέλη του Πανελλήνιου Συλλόγου Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας, δημιούργησαν αφιλοκερδώς για τη Διεθνή Αμνηστία το βιντεοπαιχνίδι Amnesty – The Game, με στόχο την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης ενάντια στη θανατική ποινή.  Πηγή: www.lifo.gr
6
Ο Γιάννης Βλαχογιάννης ίσως δεν είναι γνωστός στο ευρύ κοινό, αλλά αποτελεί τον Έλληνα "βετεράνο" της Samsung, SoundCloud, Skype, Instagram, Shazaam που θαυμάζουν - έστω και αν δεν το παραδέχονται - όσοι ασχολούνται με την τεχνολογία και τα ψηφιακά μέσα.
"Είμαι καθημερινά στο κινητό σου", ήταν η καταλυτική φράση για να ξεκινήσει μία συναρπαστική συζήτηση, λίγων αλλά ουσιαστικών λεπτών, με τον 31χρονο Έλληνα που έφερε την επανάσταση στις εφαρμογές της κινητής τηλεφωνίας σε όλο τον κόσμο και για τον οποίο έχει "κάτι" να γράψει... το αμερικανικό επιχειρηματικό περιοδικό Forbes.
7
Darkfall Online. Ένα ποιοτικό mmorpg από Έλληνες και Νορβηγούς προγραμματιστές.
Το Darkfall Online είναι ένα MMORPG που αναπτύσσετε από Νορβηγούς και Έλληνες προγραμματιστές στην Ελλάδα, μετά την εκδοτική συμφωνία της Νορβηγικής Razorwax AS με Έλληνα εκδότη. Πρόκειται για ένα MMORPG φαντασίας, όπου οι παίχτες του επηρεάζουν και τον κόσμο του, από την στιγμή που τους δίνει τη δυνατότητα να χτίζουν τα δικά τους βασίλεια, να ασκούν πολιτική, στρατηγική, διπλωματία, να μάχονται, να κατακτούν αντιπάλους και να ξεκινούν φυλετικούς πολέμους. Επίσης δίνετε η δυνατότητα επιλογής να μη συμμετέχει ο παίχτης σε καμιά από αυτές τις ενέργειες και να ακολουθήσει το δικό του δρόμο.
8
Ο Χάρης Καλλογήρου είναι Έλληνας προγραμματιστής. Αν και ενώ θα μπορούσε να εργαστεί στο εξωτερικό, εκείνος προτίμησε να παραμείνει στην πατρίδα του, τη Λάρισα.

Ο Χάρης είναι ο δημιουργός του Μr Corny, του ηλεκτρονικού παιχνιδιού για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και «ταμπλέτες» που αγαπήθηκε, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα από τη δημιουργία του, σε Νέα Υόρκη, Κίνα, Γαλλία και άλλες χώρες.

Στην άτυπη λίστα με τα πλέον περιζήτητα επαγγέλματα της Ευρώπης, αυτό του προγραμματιστή τοποθετείται αναμφίβολα ανάμεσα στις κορυφαίες θέσεις. Η ψηφιακή εποχή που διανύουμε αλλά και η συνεχόμενη ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών έχουν συμβάλλει στη δημιουργία μιας μικρής παρένθεσης απασχόλησης σε αυτήν την χαοτική πρόταση της οικονομικής κρίσης. Πλέον κάθε εταιρεία «οφείλει» να διαθέτει το δικό της ιστότοπο, να δημιουργεί νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και να συντηρεί ένα εσωτερικό δίκτυο.

....αφήστε μας να συνεχίσουμε!!!

Με εκτίμηση
Έλληνες Καθηγητές Πληροφορικής

noname

Παράθεση από: odysseas στις 05 Σεπ 2013, 11:05:01 ΜΜ
Η ενέργεια που αναλώνετε (και αναλώνεται) για τους Χημικούς πάει χαμένη. Η μόνη απάντηση που έπρεπε να δώσει η ΠΕΚΑΠ από την πρώτη τους κιόλας ανακοίνωση ήταν ότι δεν πρόκειται να απαντάει  σε επιθέσεις από συναδέλφους και ότι το πρόβλημα είναι το νομοσχέδιο.

Το έχουν πει δειλά κι άλλοι εδώ μέσα: αν και το ζήτημα της Πληροφορικής είναι μεγάλο και ουσιαστικό (και καλώς αγωνιζόμαστε γι' αυτό), δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα του νομοσχεδίου. Για να το θέσω περιληπτικά, η εκπαίδευση είναι πλέον εντελώς διαλυμένη. Αυτό δεν πρέπει ούτε στιγμή να το ξεχνάμε -- δε θα έχουμε νικήσει αν διδάσκουμε ένα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα σε ένα λύκειο φρανκενστάιν με τεράστια τμήματα και ολοένα και λιγότερους μαθητές. Ελπίζω να μου επιτρέψετε να έχω αυτή την άποψη.

Ας ηρεμήσουμε κι ας συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε και να ελπίζουμε.


+1000

seibei

Πρόταση:
(την διατυπώνω από την πλευρά του υπουργείου  :angel:)
"Τροποποίηση: Λόγω του πολύ μεγάλου αριθμού των σχολών του 2ου πεδίου (200 περίπου) και του ετερόκλητου των γνωστικών αντικειμένων αυτών, το πεδίο χωρίζεται σε , όπου μπαίνουν σχολές που απαιτούν εξέταση Επιστήμης Υπολογιστών και με τις υπόλοιπες.

Μαθήματα του 2α: Νέα-Μαθ-Φυσ. ως έχουν, Χημεία Ι (3ωρο), Επιστήμη Υπ/στων(3-4ωρο).
Μαθήματα του 2β: Νέα-Μαθ-Φυσ. ως έχουν, Χημεία ΙΙ (6ωρο)"

Κάτι ανάλογο μπορεί να γίνει και στο 4ο ΕΠΕ: 4α Σχολές οικονομικών κτλ με 3ωρο Επιστήμη Υπολογιστών και 3ωρο Στοιχεία Κοινωνικών Επιστημων

Νομίζω πως είναι μια λύση συμβιβαστική (απο μέρους μας) αλλά σωστή και δίκαιη.
Οι δε χημικοί, αφού δεν δέχονται να αποχωρήσουν από έδαφος που δεν τους ανήκει, ας "ανεχτούν" την παρουσία μας εκεί που επιβάλλεται.

Όσο για το ταμπού των τεσσάρων μαθημάτων, η απάντηση είναι:"Ναι μεν αυξάνεται ο αριθμός των μαθημάτων στο 2α, 4α (για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών για ένα μεγάλο πλήθος σχολών) αλλά ο φόρτος εργασίας των μαθητών μένει ο ίδιος."
Αφου γίνεται για καλό όλων θα παρουσιαστεί (και είναι άλλωστε) ως βελτίωση!

Πώς σας φαίνεται;

akar

Τι εννοείς "την διατυπώνω από την πλευρά του Υπουργείου"
Σε ρώτησαν αν μας κάνει ;D


dtzimas

Παράθεση από: vtsakan στις 06 Σεπ 2013, 08:50:35 ΠΜ
www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CF%87%CE%B8%CF%81%CE%BF%CE%AF-%CE%AE-%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B4%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%85


Πολύ καλό Πέτρο.

Να προωθηθεί σαν ΠΕΚΑΠ. Εξαιρετικό άρθρο.

vtsakan

www.esos.gr/article/vouli/omilia-ypoyrgoy-paideias-boylh

Καθόλου ενθαρρυντικό για εμάς.  Προφανως ο άνθρωπος ονειρεύεται το σχολείο του  1960. Οπου η πληροφορική δεν ηταν στα βασικά αντικείμενα. Γιατί να είναι τωρα;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

petrosp13

Παράθεση από: dimitris tzimas στις 06 Σεπ 2013, 09:49:31 ΠΜ
Να προωθηθεί σαν ΠΕΚΑΠ. Εξαιρετικό άρθρο.


Αν το έστελνα στην ΠΕΚΑΠ, θα δημοσιευότανε στα site την άλλη Παρασκευή
Δεν νομίζω ότι προλαβαίνουν να ασχοληθούν με τέτοια πράγματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής