Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lkt

Παράθεση από: Keep Growing στις 18 Αυγ 2013, 11:16:01 ΜΜ
"Επιστολή σε συνεργασία με Πανεπιστημιακούς Καθηγητές για το ΓΕΛ, που θα αποσταλεί στον Υπουργό και στη διαβούλευση"

http://www.ipetitions.com/petition/informatics/?utm_medium=email&utm_source=system&utm_campaign=Send%2Bto%2BFriend

Το mail το λάβαμε από την Τσαμπίκα Καράκιζα, σχολική σύμβουλο Πληροφορικής.
Πολύ καλή κίνηση! Εννοείται πως υπογράφουμε κι εκεί!

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: lkt στις 18 Αυγ 2013, 11:35:14 ΜΜ
Πολύ καλή κίνηση! Εννοείται πως υπογράφουμε κι εκεί!

Η επιστολή αυτή τελειώνει με το:

"Κύριε Υπουργέ, οι Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι που θεραπεύουμε την Πληροφορική και ενδιαφερόμαστε για την τεχνολογική ανάπτυξη της χώρας, είμαστε στη διάθεσή σας για την τελική διαμόρφωση των λεπτομερειών του νέου προγράμματος σπουδών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που θα συνάδει με τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις για τη σημασία και το ρόλο που έχει η Πληροφορική στην εκπαίδευση."

Είναι σίγουρο ότι υπογράφουμε κι εμείς; Μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε;

Νίκος Αδαμόπουλος

#1577
Για υπογραφές στο κείμενο του Πέτρου Παπαδόπουλου

Επιστολή προς μέλη επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής - Συλλογή Υπογραφών


Για υπογραφές στο κείμενο του Παναγιώτη Τσιωτάκη

Κείμενο που υπενθυμίζει τις ερωτήσεις βουλευτών 2011 - Συλλογή Υπογραφών

(απευθείας στο googledoc - https://docs.google.com/document/d/1gdNo48s6J24SQEkvp9ms3yC-wnADI2YOY0dGdu7b8_o/edit?pli=1)

-------------
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ MSG ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΚΕΙΜΕΝΑ - ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΑΠΕΞΩ!

P.Tsiotakis

Στο https://docs.google.com/document/d/1gdNo48s6J24SQEkvp9ms3yC-wnADI2YOY0dGdu7b8_o/edit?pli=1
μπορειτε να βάλετε μόνοι σας το όνομα στην κατάλληλη θεση

το κείμενο ήδη έχει διαχυθεί (και σεις με τη σειρά σας όπου μπορείτε το κολλάτε)

τα ονόματα υπάρχουν για τη δυναμική που απαιτείται σε τέτοιες περιπτώσεις
καλή βδομάδα (όχι των παθών εύχομαι) να έχουμε

Νίκος Αδαμόπουλος

#1579
Τακτικό Ενημερωτικό Δελτίο #03
(προς συναδέλφους που μόλις αποφάσισαν να κάνουν κάτι...!)

Συνάδελφοι κάλιο αργά παρά ποτέ... :) Καλώς ήρθατε στο Στέκι των Πληροφορικών, καλή και δυναμική συνέχεια...

Αφού ενημερωθείτε, αυτό που προέχει είναι να:

1. Λάβετε μέρος στη:

Δημόσια Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»

... η οποία λήγει 20 Αυγούστου 2013, 11:59. Σχετικό υλικό για να σας βοηθήσει, μπορείτε να βρείτε στις παρακάτω διευθύνσεις, αλλά φυσικά μελετώντας και τα προηγούμενα μηνύματα των άλλων μελών του Στεκιού. Επίσης, παροτρύνετε όσους περισσότερους συναδέλφους και μη μπορείτε, ώστε να συμμετάσχουν κι αυτοί... Συμβουλή: Τα μηνύματά σας πρέπει να είναι προσεκτικά διατυπωμένα, σε γλώσσα που να αρμόζει σε εκπαιδευτικούς, και αν είναι δυνατό να τεκμηριώνονται...

2. Επίσης, λάβετε μέρος στον ηλεκτρονικό/ψυχολογικό πόλεμο που βρίσκεται σε εξέλιξη, σχολιάζοντας κατάλληλα τα άρθρα που ανεβαίνουν στα διάφορα sites και τις σχετικές συζητήσεις. Ενδεικτικά, παράδειγμα για το πόσο σκληρές μάχες δίνονται είναι τα: [1], [2]

Σχολιάζοντας όσο μπορούμε, το θέμα της κατάργησης της Πληροφορικής από το Λύκειο θα παραμένει στην επικαιρότητα των ΜΜΕ! Διαφορετικά θα παραμεριστεί από άλλα, όπως το θέμα των μετατάξεων. ( βλ. Λίστα άρθρων)

3. Διαβάστε τα εξής κείμενα και εφόσον συμφωνείτε προσθέστε κατάλληλα το όνομά σας:

Επιστολή προς μέλη επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής - Συλλογή Υπογραφών

Κείμενο που υπενθυμίζει τις ερωτήσεις βουλευτών 2011 - Συλλογή Υπογραφών
(τα ονόματα απευθείας στο googledoc - https://docs.google.com/document/d/1gdNo48s6J24SQEkvp9ms3yC-wnADI2YOY0dGdu7b8_o/edit?pli=1)

4. Λάβετε μέρος στις παρακάτω ψηφοφορίες:

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: ΟΧΙ στην εξαφάνιση της Πληροφορικής από το Λύκειο (ΠΕΚΑΠ)
(αυτή τη στιγμή: 1611 ψήφοι)

SAVE PUBLIC EDUCATION IN GREECE! NOT ONE TEACHER OR STUDENT LESS! ACT NOW! LATER MEANS NEVER!

Σχετικές διευθύνσεις

https://www.facebook.com/groups/210307492345/ (ΠΕΚΑΠ)
https://www.facebook.com/events/153494614846398/ (Παράσταση Διαμαρτυρίας ΠΕΚΑΠ)
https://www.facebook.com/groups/PE19.20/ (Οι Πληροφορικοί ΔΕΝ περισσεύουν...και ΔΕΝ θα γίνουν Ιφιγένειες!)
https://www.facebook.com/groups/informatics/ (ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ...)
https://www.facebook.com/groups/309151070353/ (ΠΕ19 ΠΕ20 Πληροφορικής)
FB: Θέλω η Πληροφορική να διδάσκεται στο Λύκειο

http://www.scoop.it/t/itoday
https://el-gr.facebook.com/IToday2.0
http://itoday2.wordpress.com

http://savegreekinformatics.blogspot.gr/

... και φυσικά Το Στέκι των Πληροφορικών.

Επιπλέον: Αναφορές για το μέλλον της πληροφορικής στο λύκειο - Μέρος 2ο

--------------------------------------------

Μια φορά κι έναν καιρό...

..., συνάδελφε, ποτέ δεν είχες ευαισθητοποιηθεί για το μέλλον του κλάδου και των μαθημάτων μας! Γιατί;

1) πίστευες ότι όλα βαίνουν καλώς, τουλάχιστον στον δικό σου μικρόκοσμο;
2) είχες ακούσει για τα προβλήματα αλλά θεωρούσες ότι δεν σε αγγίζουν και ότι η θέση σου είναι εξασφαλισμένη;
   - έχεις "σίγουρη" οργανική;
   - είσαι τοποθετημένος 1ος και το πρόβλημα το έχει ο 2ος;
   - έχεις τουλάχιστον κάποια οργανική και το πρόβλημα το έχει αυτός που είναι σε Διάθεση;
   - έχεις πάνω από 12 χρόνια και το πρόβλημα το έχουν οι νεότεροι;
   - μπήκες με ΑΣΕΠ και το πρόβλημα το έχουν αυτοί που είναι με επετηρίδα;
   - μπήκες με επετηρίδα και το πρόβλημα το έχουν αυτοί που μπήκαν με προϋπηρεσία;
   - έχεις μεταπτυχιακό / διδακτορικό οπότε εξαιρείσαι;
   - είσαι ΠΕ19 και το πρόβλημα το έχουν οι ΠΕ20;
   - είσαι σε Γυμνάσιο και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι στο ΓΕΛ;
   - είσαι σε ΓΕΛ και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι στο ΕΠΑΛ;
   - είσαι σε ΕΠΑΛ και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι στο ΓΕΛ;
   - είσαι πολύτεκνος και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι;
   - είσαι παντρεμένος και έχεις 1 ή 2 ή 3 παιδιά και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι;
   - έχεις θέση (είσαι στο Υπουργείο, σε Διεύθυνση, σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ, σε ΚΕΣΥΠ, σε ΙΕΚ, Σχολικός Σύμβουλος, Υποδιευθυντής, Διευθυντής, Περιφερειακός, συνδικαλιστής, πρόεδρος ΟΛΜΕ, κ.λπ.) και το πρόβλημα το έχουν οι εκπαιδευτικοί;
   - μπαίνεις σε τάξη και είσαι "μάχιμος" και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι;
   - έχεις παιδαγωγική επάρκεια (ΣΕΛΕΤΕ, κοκ) και το πρόβλημα το έχουν οι άλλοι;
   - ...
3) είχες ακούσει για τα προβλήματα αλλά θεωρούσες ότι θα δοθεί σίγουρη λύση για όλα μέσω των μετατάξεων στα Δημοτικά και αλλού;
4) νόμιζες ότι θα φροντίσει για όλα η ΠΕΚΑΠ;
5) θα φροντίσουν για όλα οι πιο δραστήριοι συνάδελφοι και επομένως θα εξασφαλιστείς κι εσύ;
6) θα φροντίσουν για όλα "τα κορόιδα" και επομένως θα εξασφαλιστείς κι εσύ;
7) θα φροντίσει για όλα το υπουργείο μας;
8 ) θα φροντίσει για όλα ο πρωθυπουργός μας;
9) θα φροντίσει για όλα η επόμενη κυβέρνηση;
10) θα φροντίσει για όλα η βουλή;
11) θα φροντίσουν για όλα άλλοι θεσμικοί παράγοντες, όπως οι πανεπιστημιακοί, οι ευρωπαίοι συνάδελφοί μας, κ.λπ.;
12) θα φροντίσει για όλα μια ανώτερη δύναμη ή κάτι τέλος πάντων που είναι πέρα από τη δυνατότητα αντίληψής μας;
13) στο τέλος θα επικρατήσει η λογική - "δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν αυτά που ακούν τα αυτάκια μου!";
14) "ό,τι και να κάνουμε δεν παίζει ρόλο, αφού άλλοι αποφασίζουν οπότε γιατί να παιδευόμαστε";
15) ό,τι είναι να γίνει θα γίνει - "το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο";

Όμως άρχισες σιγά σιγά να ανησυχείς; Βλέπεις ότι πολλά από αυτά που νόμιζες, ένα ένα παύει να ισχύει, ή κακώς το υπέθετες, ή το είχες καταλάβει λάθος, και κατάλαβες ότι η πραγματικότητα είναι τελικά σκληρή;

--------------------------------------
Σημείωση: το Τακτικό Ενημερωτικό Δελτίο θα εμπλουτίζεται και θα αναρτάται... πολύ τακτικά!   :D

Νίκος Αδαμόπουλος

Επιστολή Μίνας Θεοφιλάτου προς φορείς Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Πληροφορική Παιδεία
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=540

odyssevax


P.Tsiotakis

Οκ, ζήτησα κλειστή ομάδα
η σκέψη δεν αναιρεί την επιλογή με Χημεία, η βασική λογική εφαρμόζεται και στα δυο σενάρια!

sstergou

Δημιουργήθηκε ομάδα για την κατάθεση πρότασης για το Νέο Λύκειο.
Η πρόσβαση είναι ελεύθερη. Συμμετέχετε επιλέγοντας Προφίλ->Αλλαγή Προφίλ->Μέλος Ομάδας.

Οι ανήκοντες στην ομάδα θα έχουν πρόσβαση στον κλειστό πίνακα https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?board=93.

Θα βάλω συντονιστή τον Παναγιώτη (Τσιωτάκη) γιατί αυτός ζήτησε την δημιουργία της ομάδας. Αν θέλει να μπει και άλλος μου στέλνετε p.m.

AlexPapplir



1. Το Σχέδιο Νόμου για το Λύκειο με πίνακες και παραδείγματα

".....Προφανώς , σημειώνει ο κ. Καραγιάννης, το σχέδιο νόμου επιδέχεται αλλαγές και πιθανόν να ψηφιστεί με τροπολογίες. "
http://www.likio.gr/arthra/to-sxedio-nomoy-gia-to-lykeio-me-pinakes-kai-paradeigmata

έχει καμία πληροφορία ο κύριος Καραγιάννης;

2. http://www.likio.gr/arthra/thn-erxomenh-deytera-sth-boylh-to-sxedio-nomoy-gia-to-lykeio


amichail

Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

Katsadouros_Dhm

Ανακοίνωση από τους σχολικούς συμβούλους Πληροφορικής (αυτήν την ανακοίνωση σα να την είχα ξαναδεί και παλιότερα, θυμάται κανένας;):
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/sxolikoi-symboyloi-pliroforikis-neo-likio

AlexPapplir

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 19 Αυγ 2013, 06:35:26 ΜΜ
Ανακοίνωση από τους σχολικούς συμβούλους Πληροφορικής (αυτήν την ανακοίνωση σα να την είχα ξαναδεί και παλιότερα, θυμάται κανένας;):
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/sxolikoi-symboyloi-pliroforikis-neo-likio


την έβαλαν στη διαβούλευση!

NiColas1957