Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vigor

Παράθεση από: seibei στις 11 Αυγ 2013, 01:41:14 ΠΜ
Συμφωνώ απόλυτα! Οι πανεπιστημιακοί μπορούν να παίξουν καταλυτικό ρόλο στην υπόθεση. Το θέμα είναι θέλουν; Έχουν την διάθεση;
Αυτονόητα θα λεγαμε πως ναι αλλά...

Αν υπάρχουν συνάδελφοι εδώ μέσα που έχουν αποφοιτήσει από το ΠαΠει θα γνωρίζουν τον Θ. Π., που ατυχώς ήταν στην επιτροπή του ΙΕΠ που εκπόνησε το σχέδιο. Αν έχει επικοινωνία κάποιος μαζί του έστω και αραιή ας προσπαθήσει να αλιεύσει κάποιες πληροφορίες για να μάθουμε ποια κουμάσια και ποιάς ειδικότητας ήταν αυτοί που προτείναν να πεταχθεί το μάθημα από το Λύκειο. Ελπίζω ο ΘΠ να κατάλαβε τι χοντρή μ....α έκανε που μπλέχτηκε στην επιτροπή που θα περάσει στην ιστορία της εκπαίδευσης μακράν ως η χειρότερη όλων!
Οι πανεπιστημιακοί όταν έβαζαν χέρι στους μισθούς τους και στην λειτουργία των τμημάτων τους ξεσηκώθηκαν. Εγώ θα περιμένω να κάνουν το ίδιο και τώρα! Αν δεν το κάνουν θα έχουν σημαντικό μερίδιο ευθύνης στην εξαφάνιση του μαθήματος στο Λύκειο και την υποβάθμιση των σπουδών του εκάστοτε τμήματός τους. Οι πρόεδροι των τμημάτων Πληροφορικής θα πρέπει να είναι σε θέση μάχης τέλη Αυγούστου.

petrosp13

Παράθεση από: itt στις 11 Αυγ 2013, 12:52:13 ΠΜ
Καλή ερώτηση, αυτοί δηλαδή δεν έχουν πάρει επίσημη θέση επί του θέματος;

δεν υπάρχει κάποιο όργανο για να βγει να πει κάτι
ο σύλλογος φροντιστών η οι σύλλογοι αδιόριστων καθηγητών δεν θα ασχοληθούν, Στα φροντιστήρια είμαστε η τελευταία τρύπα του ζουρνα.
Και Πως να μην είμαστε όταν όλες οι ειδικότητες έχουν ώρες σε όλες τις τάξεις η όταν όλοι σε θεωρούν ένα εύκολο μάθημα. Ειδικά φυσικοί και μαθηματικοί σε τσουβάλιαζουν με το αοδε, αφού οι ίδιοι έφτασαν το επίπεδο των θεμάτων τους στον θεό
συνεπώς και δυστυχώς, εμείς θα είμαστε τα πρώτα, τα εύκολα και τα κυρία θέματα του πολέμου.
Και είναι τραγικό αν αναλογιστεί κανείς τις ώρες για σημειώσεις, ασκήσεις, παρουσιάσεις, συνεχή βελτίωση κτλ. Κάθε καλοκαίρι ο υπολογιστής έπαιρνε φωτιά. Κι όλα αυτα για το τίποτα, για να ξεκινήσεις μετά από 15 χρόνια από το μηδέν...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vistrian

Μόλις μου μου απάντησε ο Ιωσήφ Σηφάκης:
Αγαπητε κ. Τ.............υ,
Ευχαριστω πολυ καταρχην για την ενημερωση. Ηξερα βεβαια οτι κατι τετοιο ετεκταινετο αλλα δυσκολευομουν να πιστεψω οτι θα φταναμε σαυτο το χαλι.
Σας υποσχομαι οτι θα αντιδρασω με ολες μου τις δυναμεις για να καταγγειλω αυτο το ολεθριο σχεδιο νομου που στερει απο τους νεους γνωσεις και εφοδια πολυ βασικα για την κατανοηση του κοσμου και την σταδιοδρομια τους.
Η υποβαθμιση της Πληροφορικης ειναι μια πραξη εγκληματικη που μας παει δεκαδες χρονια πισω και σε πληρη αντιφαση με τις κυβερνητικες διακυρηξεις για την στηριξη της καινοτομιας και των νεων τεχνολογιων.
Ελπιζω η αντιδραση απο τον επιστημονικο και πνευματικο κοσμο να ειναι αναλογη με το κριμα που γινεται στη χωρα και στην νεολαια της.

Θερμους χαιρετισμους,
Ιωσηφ Σηφακης
VR in Computing

tdrivas

μήπως πρέπει να συντάξουμε και μια επιστολή προς τον ΣΕΒ?? Επηρεάζει αρκετά τα κόμματα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

billdnet

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 11 Αυγ 2013, 12:49:12 ΠΜ
Φυσικά και έχεις δίκιο! Μήπως θα έπρεπε και κάποιος φορέας/όργανο των φροντιστών να παίξει κι αυτός το ρόλο που του αναλογεί;

Εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι ένας από τους βασικότερους λόγους που το μάθημα του προγραμματισμού (ΑΕΠΠ) δεν έχει θέση στο νέο σύστημα είναι οι πιέσεις από τη μεριά των ενώσεων «φυσικών» και «χημικών». Είμαστε το μεγάλο αγκάθι τους όλα αυτά τα χρόνια και είμαι σίγουρος ότι με την ανακοίνωση του νέο σχεδίου τρίβουν ανυπόμονα τα χέρια τους.

Κάποιοι εδώ μέσα μιλούν για ενότητα και συσπείρωση. Αναρωτηθήκατε που είναι οι συνάδελφοι σας (μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί) από τα σχολεία που υπηρετείτε, που τόσα χρόνια δουλεύετε στον ίδιο χώρο, έχετε κοινούς μαθητές, συνεργάζεστε για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του σχολείου και χίλια δυο άλλα. Αντέδρασε επίσημα κάποια ένωση καθηγητών για τον απαράδεκτο εξοβελισμό της Πληροφορικής; ΔΕΝ νομίζω. Από την άλλη βαλλόμαστε επιθέσεων και κακής κριτικής από όλους αυτούς που δουλέψαμε τόσα χρόνια μαζί τους.

Ως φροντιστής και ιδιοκτήτης φροντιστηρίου Πληροφορικής, έχω να σας πω ότι τα πράγματα είναι πολύ άσχημα εδώ και πολλά χρόνια. Κάθε χρόνο δίνω μάχη με τους χημικούς - φυσικούς. Οι μαθητές λοιπόν δέχονται «πλύση εγκεφάλου» πηγαίνοντας στα φροντιστήρια από την Ά Λυκείου. Οι φυσικο-χημικοί παρουσιάζουν στα παιδιά το μάθημα του προγραμματισμού ως ένα επικίνδυνο και δύσκολο μάθημα με υψηλά ποσοστά αποτυχίας (βαθμοί κάτω βάσης) στης Πανελλαδικές εξετάσεις στρέφοντας έτσι τα παιδιά στη θετική κατεύθυνση ή στην Τεχνολογική Ι (βιοχημεία – ηλεκτρολογία). Στην πόλη που δουλεύω ισχύουν τα εξής ποσοστά: στους 10 μαθητές της Τεχνολογικής κατεύθυνσης το 50% επιλέγει την Τεχνολογική Ι, ενώ μαθητές της ΄Β λυκείου της θετικής κατεύθυνσης επιλέγουν να αλλάξουν κατεύθυνση στη ΄Γ και παρακολουθούν την Τεχνολογική Ι.

Το λάθος λοιπόν ξεκινά από τους συναδέλφους στο δημόσιο σχολείο. Έπρεπε από την Ά λυκείου να αφιερώνατε κάποιες ώρες και να διδάσκατε σε όλα τα παιδία το αντικείμενο του προγραμματισμού και το problem thinking – solving . Ήταν απαράδεκτο τόσα χρόνια που έβλεπα τους νέους μαθητές μου της Γ' τάξης να μην γνωρίζουν την έννοια του αλγόριθμου. Βέβαια, για να είμαι δίκαιος, υπάρχουν συνάδελφοι που στη ΄Β Λυκείου διδάσκουν τον προγραμματισμό στα πλαίσια του μαθήματος Τεχνολογία Επικοινωνιών. Αυτούς τους συναδέλφους τους συγχαίρω γιατί έκαναν και κάνουν εξαίρετη δουλειά στο σχολείο.

Δίνω τη μάχη (όπως και άλλοι συνάδελφοι φροντιστές Πληροφορικής) με όποιον τρόπο μπορώ.

Keep Growing

Χωρίς ενότητα και συσπείρωση όμως, δεν επιτυγχάνεται τίποτα απολύτως.
Γινόμαστε χίλια κομμάτια και μας καταβροχθίζουν αργά αργά και ηδονιστικά.

Σε όλους τους κλάδους και τις ειδικότητες υπάρχουν οι "υγιείς" δυνάμεις που μπορούν να αποτελέσουν το βασικό πυρήνα που θα συσπειρώσει και άλλους γύρω του.

Για μένα το ζητούμενο δεν είναι η περιχαράκωση και απομόνωση του κλάδου μας, αλλά η προσπάθεια να βρεθούν σύμμαχοι και από τα στρατόπεδα των "αντιπάλων".
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

che

Την θεωρία του πλασαρισματος του μαθήματος ως δύσκολο δεν την αποδέχομαι με τίποτα !!!! Ισα ίσα. Το περιγράφουν ως παιδική χαρα. Ευκολακι δηλαδη. Αυτο φαίνεται και από τους γονείς που έχουν νοοτροπία "αν δεν γράψει 20 στην πληροφορικη που θα γράψει ; ". Αυτο δεν ειναι το πρόβλημα όμως. Φοβερή εντύπωση μου κάνει η μη εμπλοκή του κατσικα σε όλο αυτο. Το εσυπ υποτίθεται ειναι ένα γνωμοδοτικο όργανο. Γνωμοδότησε ; Δεν νομίζω.

Σχετικά με τους φροντιστές δεν τους καίγεται καρφί. Εγω μπορω να κάνω συζήτηση με τον πρόεδρο του οεφε πάντως τον οποίο τον ξέρω προσωπικά. Μια ανακοίνωση νομίζω ότι θα μας την βγάλει. Δεν ξέρω όμως κατα ποσο ειναι χρήσιμο.

billdnet

Παράθεση από: Keep Growing στις 11 Αυγ 2013, 11:26:15 ΠΜ
Χωρίς ενότητα και συσπείρωση όμως, δεν επιτυγχάνεται τίποτα απολύτως.
Γινόμαστε χίλια κομμάτια και μας καταβροχθίζουν αργά αργά και ηδονιστικά.

Σε όλους τους κλάδους και τις ειδικότητες υπάρχουν οι "υγιείς" δυνάμεις που μπορούν να αποτελέσουν το βασικό πυρήνα που θα συσπειρώσει και άλλους γύρω του.

Για μένα το ζητούμενο δεν είναι η περιχαράκωση και απομόνωση του κλάδου μας, αλλά η προσπάθεια να βρεθούν σύμμαχοι και από τα στρατόπεδα των "αντιπάλων".

Όχι φιλέ Παναγιώτη.
Μας καταβροχθίζουν όπως λες αργά και ηδονιστικά γιατί εμείς τους το επιτρέπουμε. Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία δεν θα γίνει τίποτα.

Γνωρίζεις τι έκαναν οι καθηγητές των Αγγλικών και κατάφεραν να πάρουν ώρες στο Λύκειο;

Δεν έκαναν ηλεκτρονικές επιθέσεις στο βαθμό που τις κάνουμε εμείς αλλά συσπειρώθηκαν όλες οι ενώσεις των καθηγητών της Αγγλικής όλων των νομών και έκαναν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ επισκέψεις στο υπουργείο. Τους ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΑΝ με τη φυσική τους παρουσία. Προτίμησαν λοιπόν να ενωθούν και όχι να κάνουν διακοπές. Δεν έτρεχαν στα κόμματα. Ούτε έστελναν email, ούτε μ....ταν στο fb. 

Τους είπαν το εξής απλό. Ότι το μάθημα των αγγλικών πρέπει να υπάρχει στο Λύκειο για τους μαθητές που θέλουν να εισαχθούν στα μόλις 2 τμήματα της Αγγλικής Φιλολογίας. Και τα ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ... τόσο απλά.

Εμείς τι περιμένουμε; Την ΠΕΚΑΠ της ΑΘΗΝΑΣ να τρέξει μόνο; Τα παραρτήματα της ΠΕΚΑΠ των άλλων πόλεων τι κάνουν; Τι κάνουν οι άλλες ενώσεις Πληροφορικής πλην της ΠΕΚΑΠ; Ας σηκώσουμε λοιπόν τους πισινούς μας από τις καρέκλες και να πάμε να διεκδικήσουμε με την παρουσία μας αυτά που δικαιούμαστε.

Τι έγινε λοιπόν με μας; Μας δούλεψαν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ. Όλοι περιμέναμε να δούμε το μάθημα ως εξεταζόμενο μάθημα στη ΄Β και ΄Γ λυκείου από τις δήθεν διαρροές του ΠΑΣΟΚ και στο τέλος μείναμε με την χαρά.   

tdrivas

αυτη τη στιγμη δεν ξέρουμε ποιος είναι φίλος και ποιος εχθρός. Συνεπώς, θεωρώ ότι οποιαδήποτε ανακοίνωση βγει υπέρ μας, μόνο θετική μπορεί να είναι..

γενικότερα, είναι καιρός για δράσεις και όχι από τον εικονικό κόσμο του fb.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

keep.accelerating

Γεια σας συνάδελφοι,
Πραγματικά είναι άξιο λόγου πόσα διαφορετικά συναισθήματα μας διακατέχουν αυτή τη στιγμή. Ο θυμός είναι απόλυτα φυσιολογικός να υπάρχει αλλά συμφωνείστε παρακαλώ ότι είναι κακός σύμβουλος για τις κρίσιμες αποφάσεις και δράσεις που πρέπει να παρθούν και να γίνουν.

Σε κάθε πόλεμο συνάδελφοι, γιατί πόλεμο αντιλαμβάνομαι εγώ και μάλιστα ανήθικο, παίζει καθοριστικό ρόλο αφενός τι ¨Όπλα¨ έχουμε, αφετέρου ποιά έιναι η σωστή στιγμή για να γίνει η ¨μάχη¨.



Εχουμε σίγουρα τις ενώσεις δίπλα μας και που σταματά η δράση τους;
Πιστεύω την αδυναμία τους και είναι σοβαρά ύποπτη η δράση τους. Είναι εμπεγμός αυτό που έγινε συνάδελφοι. Θέλετε να κάνουμε ότι δε καταλαβαίνουμε και να δεχτούμε ότι ¨δεν είναι η ώρα για τέτοια¨; Οκ...


Εχουμε σίγουρα τους συμβούλους δίπλα μας και που σταματά η βοήθειά τους; Μου επιτρέπετε να προβληματίζομαι στο πως μπορεί ένας άνθρωπος να είναι απών από τα καθημερινά προβλήματα και ξαφνικά να με υπερασπίζεται φορώντας τη μπέρτα πίσω από κλειστές πόρτες;Οκ...


Εχουμε σίγουρα τους συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων δίπλα μας; Μη ξεχνάτε ότι είμαστε δύναμη μέσα στο σχολείο. Ενα υγιές μυαλό πάντα μας θαύμαζε και μας αγαπούσε για τις γνώσεις και τη προσφορά μας και είχε συνεργασία μαζί μας. Υπήρχαν και οι άλλοι όμως, με ότι ποσοστό θέλετε, που φοβούνται αυτή τη γνώση, αυτή τη δύναμη, αυτές τις ταχύτητες που κινούμαστε...Σα να βλέπω τα μάτια τους μπροστά μου τώρα.οκ...
Συνάδελφοι θα μπορούσα να μιλάω με τις ώρες για άλλα τόσα ¨Μέτωπα¨, δε θέλω να κουράσω άλλο. Είμαι πολύ αισιόδοξος άνθρωπος γι αυτό δε θα σταματήσω να γράφω με διαπιστώσεις.
Προτάσεις ¨on the fly¨:

1. Ενεργοποίηση των ενώσεων το γρηγορότερο δυνατό με λήψη αποφάσεων άμεσα,ακόμα και για απεργιακές κινητοποιήσεις. Αφήστε τους να κάνουν εξωδιδακτικές εργασίες μόνοι τους, σίγουρα ξέρουν.θέλετε χωρίς απεργίες, Οκ...
2. Επιστολή διαμαρτυρίας υπογεγγραμένη τουλάχιστον από τις ενώσεις, συμβούλους, ενώσεις φροντιστών αλλά και καταγεγγραμένη η θέση όλων από τις θέσεις ευθύνης. Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη τους. Καταγεγραμμένη.
3. Ενημέρωση όλου του πολιτικού κόσμου για το πόσο μας ξενέρωσαν. Ετσι απλά. Αφού αυτό μετρούν αυτό τους δίνουμε.
Ερχονται και άλλες σκέψεις,
Θέλω να σκέφτεστε θετικά. Εχουμε πολύ δύναμη και αυτό είναι σίγουρο, μη το ξεχνάτε.
Καλή σας μέρα

keep.accelerating

Παράθεση από: morfeus στις 11 Αυγ 2013, 11:51:58 ΠΜ
αυτη τη στιγμη δεν ξέρουμε ποιος είναι φίλος και ποιος εχθρός. Συνεπώς, θεωρώ ότι οποιαδήποτε ανακοίνωση βγει υπέρ μας, μόνο θετική μπορεί να είναι..

γενικότερα, είναι καιρός για δράσεις και όχι από τον εικονικό κόσμο του fb.
Ακριβώς αυτό εννοώ και εγώ και δε ξέρω αν βγήκε αυτό...

tomgeri

ΠαράθεσηΟι φυσικο-χημικοί παρουσιάζουν στα παιδιά το μάθημα του προγραμματισμού ως ένα επικίνδυνο και δύσκολο μάθημα με υψηλά ποσοστά αποτυχίας (βαθμοί κάτω βάσης)

Μα γιαυτό ΑΚΡΙΒΩΣ πρέπει τα παιδιά να μάθουν πληροφορική.
Επειδή είναι δύσκολο, αλλά με αυτή την δυσκολία το μυαλό τους θα ξεμπλοκάρει.

Όπως είπε και ένας συνάδελφος πριν, πρέπει η πληροφορικη να έχει δύο μαθήματα στο λύκειο. Το πρώτο να είναι κατασκευή κώδικα, και το άλλο ανάγνωση κώδικα. Και όλα αυτά, εις βάρος των ωρών των παραδοσιακών μαθηματικών και της φυσικής, που είναι άχρηστα μαθήματα για τους πολίτες του μέλλοντος.
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

tomgeri

Παράθεση από: bill_net στις 11 Αυγ 2013, 11:50:32 ΠΜ
Όχι φιλέ Παναγιώτη.
Μας καταβροχθίζουν όπως λες αργά και ηδονιστικά γιατί εμείς τους το επιτρέπουμε. Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία δεν θα γίνει τίποτα.

Γνωρίζεις τι έκαναν οι καθηγητές των Αγγλικών και κατάφεραν να πάρουν ώρες στο Λύκειο;

Δεν έκαναν ηλεκτρονικές επιθέσεις στο βαθμό που τις κάνουμε εμείς αλλά συσπειρώθηκαν όλες οι ενώσεις των καθηγητών της Αγγλικής όλων των νομών και έκαναν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ επισκέψεις στο υπουργείο. Τους ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΑΝ με τη φυσική τους παρουσία. Προτίμησαν λοιπόν να ενωθούν και όχι να κάνουν διακοπές. Δεν έτρεχαν στα κόμματα. Ούτε έστελναν email, ούτε μ....ταν στο fb. 

Τους είπαν το εξής απλό. Ότι το μάθημα των αγγλικών πρέπει να υπάρχει στο Λύκειο για τους μαθητές που θέλουν να εισαχθούν στα μόλις 2 τμήματα της Αγγλικής Φιλολογίας. Και τα ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ... τόσο απλά.

Εμείς τι περιμένουμε; Την ΠΕΚΑΠ της ΑΘΗΝΑΣ να τρέξει μόνο; Τα παραρτήματα της ΠΕΚΑΠ των άλλων πόλεων τι κάνουν; Τι κάνουν οι άλλες ενώσεις Πληροφορικής πλην της ΠΕΚΑΠ; Ας σηκώσουμε λοιπόν τους πισινούς μας από τις καρέκλες και να πάμε να διεκδικήσουμε με την παρουσία μας αυτά που δικαιούμαστε.

Τι έγινε λοιπόν με μας; Μας δούλεψαν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ. Όλοι περιμέναμε να δούμε το μάθημα ως εξεταζόμενο μάθημα στη ΄Β και ΄Γ λυκείου από τις δήθεν διαρροές του ΠΑΣΟΚ και στο τέλος μείναμε με την χαρά.

+1
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Αυγ 2013, 08:59:22 ΠΜ
δεν υπάρχει κάποιο όργανο για να βγει να πει κάτι
ο σύλλογος φροντιστών η οι σύλλογοι αδιόριστων καθηγητών δεν θα ασχοληθούν, Στα φροντιστήρια είμαστε η τελευταία τρύπα του ζουρνα.
Και Πως να μην είμαστε όταν όλες οι ειδικότητες έχουν ώρες σε όλες τις τάξεις η όταν όλοι σε θεωρούν ένα εύκολο μάθημα. Ειδικά φυσικοί και μαθηματικοί σε τσουβάλιαζουν με το αοδε, αφού οι ίδιοι έφτασαν το επίπεδο των θεμάτων τους στον θεό
συνεπώς και δυστυχώς, εμείς θα είμαστε τα πρώτα, τα εύκολα και τα κυρία θέματα του πολέμου.
Και είναι τραγικό αν αναλογιστεί κανείς τις ώρες για σημειώσεις, ασκήσεις, παρουσιάσεις, συνεχή βελτίωση κτλ. Κάθε καλοκαίρι ο υπολογιστής έπαιρνε φωτιά. Κι όλα αυτα για το τίποτα, για να ξεκινήσεις μετά από 15 χρόνια από το μηδέν...

Αν υπάρχουν εδώ συνάδελφοι που έχουν αποφοιτήσει απο το ΠαΠει και είχαν καθηγητή τον συγκεκρικμένο κύριο, ας του στείλουν 1,2,3 ευγενικά mail να τον ρωτήσουν τι παίχτηκε, και γιατί δεν υπάρχουμε στο Λύκειο ; Αν δεν απαντήσει να στείλουμε και οι απόφοιτοι άλλων πανεπιστημίων...Θα το αναλάβει κάποιος;