Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Παράθεση από: janag79 στις 30 Ιουλ 2013, 05:04:42 ΜΜ
Δηλαδή, για να καταλάβω, στο άσχετο σου ήρθε mail απο την Μπενέκου ότι έγινε παράλειψη της Πληροφορικής?

της έστειλα:

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Θέλω να ελπίζω ότι δεν είναι και το τελικό. Μας πάνε 25 χρόνια πίσω. Πρέπει και σεις να το τονίσετε αυτό! Και πάλι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: morfeus στις 30 Ιουλ 2013, 06:32:20 ΜΜ
της έστειλα:

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Θέλω να ελπίζω ότι δεν είναι και το τελικό. Μας πάνε 25 χρόνια πίσω. Πρέπει και σεις να το τονίσετε αυτό! Και πάλι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.

Και μετα από αυτό υποθέτω ότι σου απάντησε , ότι για το θέμα της Πληροφορικής υπήρξε παράλειψη

Πριν απο λίγο, από το βήμα

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=524392

che


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: che στις 31 Ιουλ 2013, 12:13:31 ΠΜ
Το συμπέρασμα σου ;

Δεν μπορώ να βγάλω κάποιο ασφαλές...Η ίδια έχει γράψει το ίδιο πάνω κάτω άρθρο άλλες 2-3 φορές στο παρελθόν....Δεν ξέρω ποιος είναι ο ψεύτης σε αυτή την υπόθεση (αυτή ή πηγή της στο Υπουργείο...)

che

Για το τεχνικό δεν το αποκλείω. Για το γενικό νομίζω ότι υπαρχει πολυ θέμα ακόμη.

Keep Growing

...καρότο και μαστίγιο.

Βέβαια το κλίμα με τους περιφερειάρχες ήταν καλό, τι περίεργο και πρωτότυπο!

Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι ότι το κρατάνε "μυστικό" και τα περιθώρια "διαβούλευσης" στενεύουν ασφυκτικά ...
Είναι η συνήθης τακτική της κυβέρνησης βέβαια αυτή και σημαίνει πως κάποιοι θα θιγούν και πολύ μάλιστα.
Όλες μας οι ελπίδες πλέον σε σένα καλέ μου θεούλη.  :angel:
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Keep Growing στις 31 Ιουλ 2013, 12:21:36 ΠΜ
...καρότο και μαστίγιο.

Βέβαια το κλίμα με τους περιφερειάρχες ήταν καλό, τι περίεργο και πρωτότυπο!

Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι ότι το κρατάνε "μυστικό" και τα περιθώρια "διαβούλευσης" στενεύουν ασφυκτικά ...
Είναι η συνήθης τακτική της κυβέρνησης βέβαια αυτή και σημαίνει πως κάποιοι θα θιγούν και πολύ μάλιστα.
Όλες μας οι ελπίδες πλέον σε σένα καλέ μου θεούλη.  :angel:

Εμένα μου κάνει εντύπωση που θα έχει και διαβούλευση.....

petrosp13

Λαμβάνοντας υπόψιν τα εξής:

1. Τους "υπεράριθμους" πληροφορικούς στα σχολεία
2. Την υποχρεωτική μετάταξη πολλών σε δημοτικά
3. Την απαγόρευση προσλήψεων

Θεωρείτε ότι βγαίνουν οι αριθμοί; Δηλαδή, θα μείνουν Πληροφορικοί ώστε να διδάξουν σε Λύκειο; Γιατί αν δεν μένουν, τότε δεν έχει νόημα να μιλάμε για μαθήματα Πληροφορικής
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

"Ταυτόχρονα ο υπουργός ζήτησε από τους διευθυντές μέχρι και την Πέμπτη 1η Αυγούστου να αποστείλουν στο υπουργείο τα στοιχεία των εκπαιδευτικών αναφορικά με τις μετατάξεις, έτσι ώστε την Παρασκευή να κατατεθούν στη Βουλή και οι εγκύκλιοι οι οποίες θα αφορούν τις μετατάξεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση"

Γιατί το ζήτησε άραγε ταυτόχρονα; Διότι οι περισσότεροι Πληροφορικοί "πλεονάζουν" στα Γενικά Λύκεια.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

vtsakan

Παράθεση από: petrosp13 στις 31 Ιουλ 2013, 12:45:13 ΠΜ
Λαμβάνοντας υπόψιν τα εξής:

1. Τους "υπεράριθμους" πληροφορικούς στα σχολεία
2. Την υποχρεωτική μετάταξη πολλών σε δημοτικά
3. Την απαγόρευση προσλήψεων

Θεωρείτε ότι βγαίνουν οι αριθμοί; Δηλαδή, θα μείνουν Πληροφορικοί ώστε να διδάξουν σε Λύκειο; Γιατί αν δεν μένουν, τότε δεν έχει νόημα να μιλάμε για μαθήματα Πληροφορικής

Αυτή είναι η κατακλείδα της συζήτησή σας μας.
Σιγά μην δεν καταλαβαίνουν την ανάγκη της διδασκαλίας της Πληροφορικής στους εφήβους. Είναι καθαρά οικονομικό το θέμα.
Έχω λεφτά, βάζω νέες ειδικότητες και φέρνω τα παιδιά πιο κοντά στην εποχή που ζούν.
Δεν έχω λεφτά, ας μάθουν τα παιδιά ανάγνωση, γραφή και  10 βασικά πράγματα, και όποιος έχει, ας προχωρήσει.
Έχω κολλήσει στα σχολεία μου με μαθηματικούς, φυσικούς (και άρα και χημικούς) και φιλολόγους;
Ας κάνει το παιδί πανεπιστημιακή ύλη (εμβάνθυση) σε αυτούς τους τομείς για να γεμίσω το ωρολόγιο πρόγραμμα, και εάν θέλει να μάθει αλγοριθμική, να πάει να πληρώσει.

Αυού ήμασται ο ποιο αίξιπνως κε αλάνθαστως λαώς!

Καλημέρα σας!
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Katsadouros_Dhm

Νομίζω ότι είμαστε κοντά να μάθουμε την πραγματικοτητα όσον αφορά τα σχέδια:
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/diaboylefsi-sxedio-nomoy-neo-texnologiko-lykeio
Από κει και πέρα φαίνεται ότι θα υπάρχει λίγος χρόνος για να γίνουν οι όποιες αλλαγές (δύσκολο...) μέχρι την ψήφισή τους. Ας ελπίσουμε να μην είναι τα πράγματα τόσο τραγικά όσο παρουσιάστηκαν στα δημοσιεύματα και να μην επικρατήσουν αναχρονιστικές αντιλήψεις και προγράμματα. Μπράβο και σε όλους τους συναδέλφους που αντέδρασαν τις τελευταίες μέρες.
Όπως είπε και ο Παναγιώτης, τώρα ο Θεός βοηθός.

tdrivas

αρα αν τα πραγματα τρεχουν τοσο γρηγορα,να υποθεσουνε οτι η πεκαπ δν θα προλαβει να συναντηθει με τον υφυπουργο;;;;
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Καλά θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ και τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης να συμμετέχουν στην διαβούλευση ώστε αν βγει κάποιο έκτρωμα ως σχέδιο, ή να αλλάξει ή να μην περάσει ποτέ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: morfeus στις 31 Ιουλ 2013, 09:34:23 ΠΜ
αρα αν τα πραγματα τρεχουν τοσο γρηγορα,να υποθεσουνε οτι η πεκαπ δν θα προλαβει να συναντηθει με τον υφυπουργο;;;;

Νομίζω ότι μια συνάντηση δεν είναι ποτέ κακή αν γίνει με το σωστό τρόπο. Ακόμα και αν γίνει μετά την κατάθεση του σχεδίου, μπορεί να φανεί χρήσιμη για να γίνουν οι όποιες αλλαγές. Η ΠΕΚΑΠ και όλοι μας πρέπει να το παλέψουμε μέχρι την τελευταία στιγμή.

tdrivas

δεν διαφωνω καθολου..απλα θεωρω το ιδανικο να προλαβουν π ρ ι ν...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas