Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017

Ξεκίνησε από sstauross, 12 Ιουν 2017, 11:51:06 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dimpapadop

To ένας "τέτοιος" αριθμός φαντάζομαι εννοεί ο θεματοδότης το ""θετικός και πολλαπλάσιος του 3 και του 5 συγχρόνως"", ώστε να υπάρξει τελικά κάποιο γινόμενο. (Ίσως θα μπορούσε και να μην υπήρχε σαν σημείωση, αλλά τότε δεν θα είχαμε γινόμενο και πιθανά φοβήθηκαν μην δεν διορθώσει ο μαθητής το λογικό λάθος της εντολής 6. με P<-1 αντί του 0???? τι να πώ τέλος πάντων δεν νομίζω να δημιουργεί πρόβλημα σαν σημείωση, αν και θα μπορούσε να μην υπήρχε.)

Τα θέματα Γ-Δ προσωπικά μου άρεσαν πολύ, και παρόλο που ήταν σχετικά απαιτητικά, μοίραζαν και μονάδες σε μέσους μαθητές.
Οι κάτω του μέσου όρου απο την άλλη παίρναν τις μονάδες τους από τα εύκολα Α και Β.
Και όλοι καλά και ευχαριστημένοι. (κατά την επιτροπή)

Προσωπικά πέρα από το εύκολο Α και Β, θεωρώ ότι τα Γ,Δ ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και πολύ όμορφες ασκήσεις, που καλύπταν μεγάλο εύρος της διδασκόμενης ύλης, δίνοντας στον καλό μαθητή την δυνατότητα να ξεχωρίσει από τον μέτριο.


ολγα

#16
.

dimvavas

Μια ερώτηση: έγραψα πρώτα τις συναρτήσεις-διαδικασία και μετά το πρόγραμμα. Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιο θέμα με αυτό;

vpetrog

Στο θέμα 3ο 9 αγώνες δε θα γίνουν συνολικά, αντί για 10 που λέει η εκφώνηση;

tdrivas

Παράθεση από: dimvavas στις 12 Ιουν 2017, 04:47:01 ΜΜ
Μια ερώτηση: έγραψα πρώτα τις συναρτήσεις-διαδικασία και μετά το πρόγραμμα. Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιο θέμα με αυτό;
Οχι, κανενα θεμα.
Επιτελους, θεματα ατην σωστη κατευθυνση. Μακρια απο συνηθισμενες μεθοδολογιες.
Ανεβαζω και εγω τις δικες μου λύσεις.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pvs

Αφού λοιπόν πέρασε και η σημερινή δύσκολη ημέρα δυό τρία σχόλια επί των θεμάτων και όχι μόνο. Στο θέμα Γ η εικόνα που έχω πάρει είναι ότι έχει κάψει πάρα πολλούς. Το ξαναγράφω και επιμένω ότι ήταν από τα πιο δύκολα θέματα ever, χρονοβόρο και ήθελε πάρα πολλές γραμμές κώδικα. Βασικά τα Γ, Δ έπρεπε να ήταν ανάποδα.
Μία παρατήρηση καλοπροαίρετη, ναι μπορεί να ήταν "πιασάρικα" για εμάς αλλά μόνο για εμάς όχι για τα παιδιά που όσοι τα είδαμε μετά τα μαθηματικά τα λυπήθηκε η ψυχή μας. Τι να το κάνω αν το Α ήταν εύκολο όταν το Γ είναι παλούκι και το Δ ξεκινάει με τρία υποπρόγραμματα. Επίσης, ξεχνάμε το επίπεδο των μαθητών που μας επιλέγουν ως κατεύθυνση. 
Συνάδελφοι, κακά τα ψέμματα βρισκόμαστε σε μια κατάσταση που βαλόμαστε από παντού και μας παίζουν με σημαδεμένη τράπουλα (βλέπε φυσικούς οι οποίοι παίζουν με θέματα της πλάκας για να τραβήξουν κόσμο). Την ίδια ώρα εμείς μετά τη σφαγή στα μαθηματικά αντί να βοηθήσουμε τα παιδιά να πάρουν ψυχολογία τα πάμε στα τάρταρα ε τότε θα υποστούμε τις συνέπειες. Λυπάμαι που το λέω αλλά το σημερινό θα το πληρώσουμε ως κατεύθυνση. Εκτός και αν θεωρείτε φυσιολογικό πέρυσι και φέτος η Ελλάδα να έχει γεμίσει αριστούχους στο μάθημα της Φυσικής. Αυτά από εμένα. Καλά αποτελέσματα σε όλους. 

ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ

Τα θέματα φέτος ήταν για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές , όπου όλη τη χρονιά είχαν πάρει στα σοβαρά το συγκεκριμένο μάθημα
, επίσης κάπου στον τύπο σχολιάστηκε ότι τα θέματα ήταν βάση με τα περσινά (2016) , εγώ έχω να τονίσω ότι δεν είχαν καμία σχέση όσον αφορά το βαθμό δυσκολίας , φέτος (2017) ήταν πιο δύσκολα και οι μαθητές έπρεπε να είναι καλά  προετοιμασμένοι !!! Τώρα κάποιες ασάφειες και λεπτομέρειες , όπως πχ στο δ που έλεγε να αρχικοποιηθεί ο δισδιάστατος πίνακας , έκει έπρεπε να διευκρινίζει με τι τιμή να αρχικοποιείται ,
Επαναλαμβάνω τα θέματα ήταν για μαθητές που είχαν δουλέψει καλά όλη τη χρονιά και δεν έκαναν διάβασμα της τελευταίας στιγμής!!!! 

Sergio

Παράθεση από: gthal στις 12 Ιουν 2017, 02:58:42 ΜΜ
Αλήθεια, αυτή η σημείωση πού εξυπηρετεί ;;;

Πιθανά στο γεγονός πως αν δεν "..δοθεί τουλάχιστον ένας τέτοιος αριθμός.." (πολλαπλάσιος και του 3 και του 5 - συγχρόνως), η έξοδος του αλγόριθμου θα είναι λανθασμένη (P=1).
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)


Sergio

Παράθεση από: ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ στις 12 Ιουν 2017, 08:36:28 ΜΜ
.. τα θέματα ήταν για μαθητές που είχαν δουλέψει καλά όλη τη χρονιά και δεν έκαναν διάβασμα της τελευταίας στιγμής!!!! 

Συμφωνώ απόλυτα.. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ θέματα (κατά τη δική μου γνώμη).

Δεν είμαι όμως σίγουρος πως εξέφραζαν απόλυτα το, γνωστό πλέον σε όλους τους διδάσκοντες, επίπεδο των μαθητών της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής (ή απλά .. Οικονομίας όπως έχει αρχίσει να επικρατεί :( )
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: vpetrog στις 12 Ιουν 2017, 06:51:22 ΜΜ
Στο θέμα 3ο 9 αγώνες δε θα γίνουν συνολικά, αντί για 10 που λέει η εκφώνηση;

Οχι, θα γίνουν 10 αγώνες:
1.   1 με 2
2.   1 με 3
3.   1 με 4
4.   1 με 5
5.   2 με 3
6.   2 με 4
7.   2 με 5
8.   3 με 4
9.   3 με 5
10. 4 με 5
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Mariza

Καλησπέρα, θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με τη βαθμολόγηση θεμάτων. Ένας άριστος μαθητής μου στο Θέμα Δ έλυσε σωστά όλα τα ερωτήματα μόνο που έγραψε πρώτα τα υποπρογράμματα (καθώς έτσι θεώρησε ότι τα ζητούσε η εκφώνηση...) και στη συνέχεια το κυρίως πρόγραμμα! Πόσο λέτε να του κόψουν από αυτό?  :-\  Ευχαριστώ πολύ!

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω ότι το θέμα πρέπει να μεταφερθεί από τους διαχειριστές στο "Εξετάσεις 2016-2017" για να υπάρχει μία συνέχεια με τα υπόλοιπα.