Ενημέρωση για την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Ξεκίνησε από nektar, 12 Οκτ 2011, 11:52:36 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vangelis

Για άρση παρεξηγήσεων και δεν  θα επανέλθω (το θέμα αναφέρεται στην ενημέρωση από την ΕΠΕ)

Η αξιολόγηση να γίνει για όλους και για όλα (Από προγράμματα σπουδών, βιβλία, διευθύνσεις, σχολεία και όλο το προσωπικό όποια θέση και αν έχει)
Η αξιολόγηση να είναι ουσιαστική και όχι τυπική.

Εδώ και 15 χρόνια δεν τίθεται θέμα διορισμού καθηγητού σε ειδικότητα χωρίς να  κατέχει βασικό πτυχίο της ειδικότητας.

Και επειδή το θέμα αναφέρεται σε ενημέρωση από την ΕΠΕ τι έγινε κ. Μουμουτζή με εκείνη την αίτηση που θα καταθέτατε εκ μέρους μου στον ...εαυτό σας; Προχωράει;
Υπάρχει περίπτωση να μάθουμε τελικά πόσοι ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές της ΕΠΕ; 

Σε άλλο θέμα πάντως μπορείτε να διαβάσετε πόσο ψήφισαν στην ΠΕΚΑΠ (αυτοπροσώπως) και την Δευτέρα-Τρίτη θα μάθετε πόσοι ήταν οι συνολικοί ψηφόροι (+ επιστολική ψήφος).
Αυτά για τη διαφορά νοοτροπίας, διαφάνειας και δημοκρατικότητας των δύο ενώσεων. 

jtsop

Η διαφάνεια και η δημοκρατικότητα δεν προκύπτει από το πόσοι ψήφισαν. Όσο για τη νοοτροπία, ο κατά τα άλλα ομιλητικότατος Βαγγέλης δεν έχει να πει τίποτα στο παρακάτω θέμα;

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4290.0

ΥΓ: Μην με ρωτήσετε πόσοι ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές της ΕΠΕ, δεν γνωρίζω. Αν και ήμουν υποψήφιος, δεν ψήφισα (είναι αυτό που λέμε δεν ψήφισα τον εαυτό μου), γιατί για σοβαρούς προσωπικούς λόγους δεν είχα τη δυνατότητα να μεταβώ στην κάλπη (δυστυχώς η ΕΠΕ δεν έχει ακόμα επιστολική ψήφο)

jtsop

Παράθεση από: Gnirut στις 13 Νοε 2011, 06:44:57 ΜΜ
Σημειωτεόν δεν είμαι Θεολόγος και δεν έχω πετύχει και πουθενά σε σχολείο κανέναν τέτοιον.

Έχω πετύχει θεολόγο αλλά και γυμναστή που είχε κάνει αίτηση για Σχ. σύμβουλος (δεν ξέρω αν έγινε ποτέ).

jtsop

Παράθεση από: Gnirut στις 13 Νοε 2011, 08:16:05 ΜΜ

Από την ΕΠΕ, λοιπόν:
"οι υπόλοιποι καθηγητές των κλάδων ΠΕ19-20, που δεν προέρχονται από τμήματα Πληροφορικής, σε καμία περίπτωση δεν περισσεύουν στην εκπαίδευση. Έχουν ρόλο σημαντικό και πρέπει να βρεθεί ο τρόπος να αναλάβουν, χωρίς να τους επιβληθεί, αυτό το ρόλο. Με την ανάθεση σε αυτούς της διδασκαλίας, σε πρώτη ανάθεση, των μαθημάτων του κλάδου του βασικού τους πτυχίου. Με την ενθάρρυνση εθελοντικών μετατάξεων στα πλαίσια του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου."

1) "Που δεν προέρχονται από τμήματα πληροφορικής", κατά ΕΠΕ, σημαίνει όχι μόνον τους Θεολόγους αλλά π.χ. και αποφοίτους πολυτεχνικών σχολών που δεν "αρέσουν" στην ΕΠΕ, που μπορεί να έχουν δουλέψει χρόνια σε εταιρείες πληροφορικής, να έχουν διπλωματικές σχετικές με την πληροφορική, δημοσιεύσεις σε περιοδικά πληροφορικής κλπ. Δεν είναι τόσο απλά και αθώα τα πράγματα. Εαν ήταν μόνον οι Θεολόγοι και οι κοινωνιολόγοι το προβλημα αυτό θα είχε λυθεί προ πολλού.
Εννοείται ότι δεν είναι έτσι όπως το λες. Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο.

Παράθεση από: Gnirut στις 13 Νοε 2011, 08:16:05 ΜΜ
2) "Με την ανάθεση σε αυτούς της διδασκαλίας, σε πρώτη ανάθεση, των μαθημάτων του κλάδου του βασικού τους πτυχίου."
Μα είμαστε σοβαροί. Εδώ σφάζει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα στη β'θμια με τις αναθέσεις. Είναι ποτέ δυνατόν να επιτευχθεί αυτό; Θα το δεχτούν οι άλλες ειδικότητες;
Χμμμ, αυτό δεν γίνεται κατά κάποιο τρόπο με τη δεύτερη ειδικότητα?

Παράθεση από: Gnirut στις 13 Νοε 2011, 08:16:05 ΜΜ
3) "Με την ενθάρρυνση εθελοντικών μετατάξεων στα πλαίσια του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου", ουδέν σχόλιον...

Μόνο το 2 αρκεί για να καταλάβει κανείς ότι την ΕΠΕ δεν την ενδιαφέρει τι θα κάνουν μετά οι συγκεκριμένοι ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΕ19-20.
Το 3 απλώς το επιβεβαιώνει.
Και όποιος πιστεύει ότι στους σημερινούς καιρούς "μετάταξη" και χάσιμο οργανικής στο δημόσιο δεν ισοδυναμεί με πιθανότατη εφεδρεία (δηλαδή απόλυση) μάλλον δεν καταλαβαίνει από λογικά σφάλματα.
Μετάταξη χωρίς οργανική γίνεται; ΌΧΙ, άρα τα περί απόλυσης και εφεδρείας δεν έχουν βάση και δεν τα υποστήριξε ποτέ κανείς στην ΕΠΕ, ούτε θα τα υποστηρίξει κανείς από εμάς στην ΠΕΚΑΠ. Από την άλλη, λόγω της υποψηφιότητάς μου, ήρθα σε επαφή με άτομα που θέλουν να πάρουν μετάταξη στον αρχικό τους κλάδο και δεν μπορούν.


Παράθεση από: Gnirut στις 13 Νοε 2011, 08:16:05 ΜΜ
Εν κατακλείδει, εαν η ΕΠΕ δεν είχε την εμμονή να θέλει να επαναπροσδιορίσει όλους τους διορισμούς καθηγητών πληροφορικής των τελευταίων δεκαετιών σύμφωνα με το ποια τμήματα "αρέσουν" σε αυτή, το θέμα θα είχε λυθεί προ πολλού και η πολυπόθητη οριοθέτηση του χώρου θα είχε επιτευχθεί.
Η ΕΠΕ τη λίστα αυτή δεν την έκανε για να την εφαρμόσει στην εκπαίδευση, ή σε αυτούς που έχουν ήδη διοριστεί, αλλά επειδή υπήρχε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα: οι απόφοιτοι ποιών τμημάτων θεωρούνται αυτομάτως και χωρίς περιορισμό επιστήμονες πληροφορικής (άρα εν δυνάμει μέλη την ΕΠΕ);
πχ στη σχολή Ηλ. Μηχ. και Μηχ. Η/Υ του ΕΜΠ, εάν είχατε δει καλύτερα τον οδηγό σπουδών, θα γνωρίζατε ότι υπάρχει η ροή "ενέργειας", δηλαδή κατεύθυνση που ασχολείται με την ενέργεια και ουδεμία σχέση έχει με την πληροφορική, άρα όσοι έχουν ακολουθήσει αυτή την κατεύθυνση και δεν έχουν κανένα υπόβαθρο πληροφορικής (είναι δηλαδή το κομμάτι των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών), θεωρούνται αυτομάτως πληροφορικοί; Απαντήστε μου ειλικρινά.

mike19

#169
Συνάδελφε fof συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, να σου θυμίσω μόνο ότι στον τελευταίο διαγωνισμό ΑΣΕΠ από τους 3.500 αποφοίτους ΤΕΙ πέτυχαν τη βάση μόνο οι 34 ή 38 αν θυμάμαι καλά? Αν γίνει αυτό μάλλον κάποιοι θα έχουν πρόβλημα, δε νομίζεις?
Για αυτό ο κλάδος της πληροφορικής είναι μπάτε σκύλοι αλέστε. Κανέναν δεν συμφέρει έστω μια στοιχειώδης αξιολόγηση γιατί οι μισοί απλά δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο διότι νομίζουν πως πληροφορική=ΤΠΕ.

Συγγνώμη για τον ύφος μου αλλά διαβάζω αυτή τη συζήτηση και είμαι πραγματικά εξoργισμένος. Μιλάμε ότι συζητάμε τα αυτονόητα. Ότι κάποιος με πτυχίο πληροφορικής γνωρίζει την επιστήμη της πληροφορικής καλύτερα και σε μεγαλύτερο εύρος από κάποιον που δεν έχει τον αντίστοιχο πτυχίο. Αυτό είναι αυτονόητο σε όλους τους κλάδους εκτός όμως από τον δικό μας, όπου έχουν βολευτεί χιλιάδες άσχετοι με τον αντικείμενο (ξέρουν τουλάχιστον καλό word, excel και DOS) . Και δεν μιλάω μόνο για αυτούς που δεν έχουν πτυχίο που γράφει "πληροφορική" αλλά και για αυτούς που έχουν πτυχίο που μαζί με κάποιες λέξεις έχει την λέξη πληροφορική (π.χ. Βιομηχανική Πληροφορική με βάση 6000 μόρια και ΤΕΙ Αυτοματισμού που δεν ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ).
Για αυτό κανείς από τους άλλους κλάδους δεν θα μας πάρει στα σοβαρά, από τη στιγμή που δεν ξέρουμε εμείς οι ίδιοι να υποστηρίξουμε το αντικειμενο μας πως περιμένουμε να το κάνουν οι άλλοι. Είναι φανερός ο δρόμος που οδηγείται ο κλάδος μας, η ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ των άλλων ειδικοτήτων, και μου κάνει εντύπωση που κάποιοι εδώ το θεωρούν υποβιβασμό και πιστεύουν ότι μπορούν να διδάξουν "υψηλές" έννοιες πληροφορικής. Για να τις διδάξεις αυτές πρέπει να τις ξέρεις κιόλας και για να τις ξέρεις πρέπει να τις έχεις σπουδάσει. Και δυστυχώς, λυπάμαι που το λέω αλλά οι μισοί δεν έχουν ιδέα καν τι είναι πληροφορική, οπότε θα καταλήξουν να κάνουν μόνο αυτό που ξέρουν καλά, δηλαδή τεχνική στήριξη.

Απλά πράγματα, αλλά μάλλον (ηθελημένα) όχι τόσο απλά για κάποιους εδώ.

πάλι ζητώ συγγνώμη για το ύφος μου από τους διαχειριστές

ΥΓ. Για να μην το ξεχάσω υπάρχει θεολόγος που είναι σχολικός σύμβουλος πληροφορικής έτσι? για να μην ξεχνιόμαστε, γιατί διάβασα ότι δεν υπάρχουν πια θεολόγοι που κάνουν πληροφορική


Παράθεση από: fof στις 14 Νοε 2011, 11:10:53 ΜΜ
Συνάδελφε mb, όποιος φοβάται, γίνεται δούλος χωρίς να το καταλάβει  :)

Αξιολόγηση στον κλάδο μας θέλουμε;;;

Να δώσουμε πάλι ΟΛΟΙ ΑΣΕΠ και όσοι δεν παίρνουν την βάση να απολύονται! Χεχε....
(όταν είμαι καλή, είμαι πολύ καλή. Όταν όμως είμαι κακιά, είμαι καλύτερη!  ;D)

Gnirut

"Απαντήστε μου ειλικρινά."

Αγαπητέ γνωρίζω πολύ καλά τι γίνεται μέσα στις σχολές που αναφέρεις.
Γνωρίζεις ότι σε αυτές τις σχολές πριν δεκαετιές, όταν ακόμα δεν υπήρχαν οι περισσοτερες σχολές από αυτές που έχουν γίνει κατά κόρον τα τελευταία χρόνια και που αναγνωρίζει η ΕΠΕ, σχεδιαζόντουσαν και υλοποιούνταν VLSI, υπολογιστικά συστήματα, δίκτυα υπολογιστών, συστήματα τηλεπικοινωνιών, συστήματα αυτομάτου ελέγχου και όλο το λογισμικό για όλα αυτά; Προφανώς δεν το γνωρίζεις.
Γνωρίζεις όμως το σλογκανάκι περί "ενεργειακών", που την εποχή που γνωρίζω, τον κλάδο τους τον ακολουθούσε πολύ μικρό ποσοστό από τους φοιτητές των εν λόγω τμημάτων.

Και απάντησέ μου ειλικρινά, πιστεύεις ότι όλοι οι απόφοιτοι αυτών των πολυτεχνικών σχολών που αναφέρεις πρεπει να εξαιρούνται από την ΕΠΕ ή μόνον αυτοί που έχουν τελειώσει ενεργειακό τομέα; Επιτέλους λίγη λογική.

Για να κλείσω το θέμα επειδή από ότι βλέπω δεν έχει και πολύ νόημα γιατί οι περισσότεροι είναι ταμπουρωμένοι πίσω από τις ιδεοληψίες τους. Υπεύθυνη για την αξιολόγηση και για την οριοθέτηση του ποια τμήματα ανήκουν στον χώρο της πληροφορικής είναι η ακαδημαϊκή κοινότητα και μόνον αυτή.
Όλοι οι υπόλοιποι δεν έχουν τις γνώσεις ούτε τα διεπιστευτήρια για να το κάνουν αυτό. Και όταν λέμε οι υπόλοιποι δεν εννοώ μόνον την ΕΠΕ αλλά και οποιαδήποτε άλλη ένωση επιχειρήσει να κάνει κάτι τέτοιο. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.

Και κάτι τελευταίο. ΟΛΟΙ οι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ πληροφορικής πρέπει ενωμένοι να αντιμετωπίσουμε την δύσκολη εποχή που έρχεται. Δεν είναι απίθανο σε λίγο χρονικό διάστημα να θελήσουν να μας πετάξουν ΟΛΟΥΣ έξω από την εκπαίδευση. Εαν δεν δείχνουμε έναν ενιαίο κορμό προς τα έξω, αλλά είμαστε κατακερματισμένοι, στο τέλος θα μας λιανίσουν, ΟΛΟΥΣ. Εκτός αν πιστεύετε ότι οι καρεκλοκένταυροι των υπουργείων γνωρίζουν πολλά από τμήματα πληροφορικής και από "κουμπούτερ" εν γένει.

nektar

#171
Ετέθησαν αρκετά ερωτήματα που αφορούν την ΕΠΕ και τη μελέτη μας που αφορά τα προγράμματα σπουδών.
Επιφυλάσσομαι για διεξοδική απάντηση.

Προς το παρόν θα παραπέμψω σε μια σημαντική επιστολή των Προέδρων των Τμημάτων Πληροφορικής προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που εστάλη στις 21 Απριλίου 2008, στην οποία επισημαίνεται το εξής:

"Επί της ουσίας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην Πληροφορική και τις εξειδικεύσεις της, αποτελεί οξύμωρο σχήμα η προνομιακή αντιμετώπιση της πενταετούς  φοίτησης σε Τμήματα στο Πρόγραμμα Σπουδών των οποίων το ποσοστό των μαθημάτων που εντάσσονται στα γνωστικά πεδία της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών ανέρχεται μόλις στο 50% περίπου του συνολικού αριθμού των μαθημάτων (π.χ. Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί)."

Κάνω αυτή την επισήμανση για εκείνους που αναζητούν επίσημες απόψεις της ακαδημαϊκής κοινότητας σχετικά με την επάρκεια των Προγραμμάτων Σπουδών στα τμήματα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών. Αν υπάρχουν παραπομπές σε άλλα έγγραφα που τυχόν έχουν υπόψη τους άλλοι συνομιλητές θα μας ενδιέφερε να τις γνωρίζουμε.

Ολόκληρη την ανωτέρω επιστολή μπορείτε να τη λάβετε από τη διεύθυνση http://tinyurl.com/cc5ky68
Νεκτάριος Μουμουτζής

fof

Παράθεση από: mike19 στις 15 Νοε 2011, 09:28:56 ΠΜ
Συνάδελφε fof συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, να σου θυμίσω μόνο ότι στον τελευταίο διαγωνισμό ΑΣΕΠ από τους 3.500 αποφοίτους ΤΕΙ πέτυχαν τη βάση μόνο οι 34 ή 38 αν θυμάμαι καλά? Αν γίνει αυτό μάλλον κάποιοι θα έχουν πρόβλημα, δε νομίζεις?
Για αυτό ο κλάδος της πληροφορικής είναι μπάτε σκύλοι αλέστε. Κανέναν δεν συμφέρει έστω μια στοιχειώδης αξιολόγηση γιατί οι μισοί απλά δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο διότι νομίζουν πως πληροφορική=ΤΠΕ.

Συγγνώμη για τον ύφος μου αλλά διαβάζω αυτή τη συζήτηση και είμαι πραγματικά εξoργισμένος. Μιλάμε ότι συζητάμε τα αυτονόητα. Ότι κάποιος με πτυχίο πληροφορικής γνωρίζει την επιστήμη της πληροφορικής καλύτερα και σε μεγαλύτερο εύρος από κάποιον που δεν έχει τον αντίστοιχο πτυχίο. Αυτό είναι αυτονόητο σε όλους τους κλάδους εκτός όμως από τον δικό μας, όπου έχουν βολευτεί χιλιάδες άσχετοι με τον αντικείμενο (ξέρουν τουλάχιστον καλό word, excel και DOS) . Και δεν μιλάω μόνο για αυτούς που δεν έχουν πτυχίο που γράφει "πληροφορική" αλλά και για αυτούς που έχουν πτυχίο που μαζί με κάποιες λέξεις έχει την λέξη πληροφορική (π.χ. Βιομηχανική Πληροφορική με βάση 6000 μόρια και ΤΕΙ Αυτοματισμού που δεν ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ).
Για αυτό κανείς από τους άλλους κλάδους δεν θα μας πάρει στα σοβαρά, από τη στιγμή που δεν ξέρουμε εμείς οι ίδιοι να υποστηρίξουμε το αντικειμενο μας πως περιμένουμε να το κάνουν οι άλλοι. Είναι φανερός ο δρόμος που οδηγείται ο κλάδος μας, η ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ των άλλων ειδικοτήτων, και μου κάνει εντύπωση που κάποιοι εδώ το θεωρούν υποβιβασμό και πιστεύουν ότι μπορούν να διδάξουν "υψηλές" έννοιες πληροφορικής. Για να τις διδάξεις αυτές πρέπει να τις ξέρεις κιόλας και για να τις ξέρεις πρέπει να τις έχεις σπουδάσει. Και δυστυχώς, λυπάμαι που το λέω αλλά οι μισοί δεν έχουν ιδέα καν τι είναι πληροφορική, οπότε θα καταλήξουν να κάνουν μόνο αυτό που ξέρουν καλά, δηλαδή τεχνική στήριξη.

Απλά πράγματα, αλλά μάλλον (ηθελημένα) όχι τόσο απλά για κάποιους εδώ.

πάλι ζητώ συγγνώμη για το ύφος μου από τους διαχειριστές

ΥΓ. Για να μην το ξεχάσω υπάρχει θεολόγος που είναι σχολικός σύμβουλος πληροφορικής έτσι? για να μην ξεχνιόμαστε, γιατί διάβασα ότι δεν υπάρχουν πια θεολόγοι που κάνουν πληροφορική

Αχ πόσο δίκιο έχεις Μάκη μου , ειδικά αυτό το ΤΕΙ Αυτοματισμού στον λαιμό μου κάθετε!

Τους  άτιμους ! που τολμάνε να δίνουνε και ΑΣΕΠ!
... εμ το άλλο που το βάζεις ;

Στον τελευταίο διαγωνισμό  όπως πολύ σωστά είπες πέρασαν μόνο 38 άτομα, εκ των οποίων οι 11 ήταν από αυτό το τμήμα!

Δηλαδή το 28% των επιτυχόντων ήταν από αυτούς ....τς...τς...τς ... τι να πει κανείς;;;;;;


Eri

#173
Παράθεση από: fof στις 15 Νοε 2011, 03:20:47 ΜΜ
Αχ πόσο δίκιο έχεις Μάκη μου , ειδικά αυτό το ΤΕΙ Αυτοματισμού στον λαιμό μου κάθετε!

Τους  άτιμους ! που τολμάνε να δίνουνε και ΑΣΕΠ!
... εμ το άλλο που το βάζεις ;

Στον τελευταίο διαγωνισμό  όπως πολύ σωστά είπες πέρασαν μόνο 38 άτομα, εκ των οποίων οι 11 ήταν από αυτό το τμήμα!

Δηλαδή το 28% των επιτυχόντων ήταν από αυτούς ....τς...τς...τς ... τι να πει κανείς;;;;;;




Αίσχος Φωτεινή μου, αίσχος!! Εγώ νομιζω ότι οι άθλιοι οι αυτοματιστές έχουν κονέ στο ΑΣΕΠ και παίρνουν τα θέματα απαντημένα πριν τις εξετάσεις!! Ετσι περνούν οι άσχετοι!! :)


Keep Growing

...εχθρός του καλού, είναι αυτός που νομίζει ότι είναι καλύτερος και το φωνάζει σε κάθε ευκαιρία.
...φίλος του καλού, είναι αυτός που είναι καλύτερος.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Vangelis

Παράθεση από: jtsop στις 15 Νοε 2011, 01:38:28 ΠΜ
Η διαφάνεια και η δημοκρατικότητα δεν προκύπτει από το πόσοι ψήφισαν. Όσο για τη νοοτροπία, ο κατά τα άλλα ομιλητικότατος Βαγγέλης δεν έχει να πει τίποτα στο παρακάτω θέμα;

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4290.0

ΥΓ: Μην με ρωτήσετε πόσοι ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές της ΕΠΕ, δεν γνωρίζω. Αν και ήμουν υποψήφιος, δεν ψήφισα (είναι αυτό που λέμε δεν ψήφισα τον εαυτό μου), γιατί για σοβαρούς προσωπικούς λόγους δεν είχα τη δυνατότητα να μεταβώ στην κάλπη (δυστυχώς η ΕΠΕ δεν έχει ακόμα επιστολική ψήφο)

Φυσικά και η διαφάνεια και η δημοκρατικότητα δεν προκύπτει από το πόσοι ψήφισαν (πλήθος) αλλά από την ανακοίνωση του αριθμού.
Σημασία δηλαδή έχει η ενέργεια όχι το μεγάλο ή μικρό πλήθος  (αρκεί να είναι "πλήθος" βέβαια) .

Δεν είχα δει το σχετικό θέμα απάντησα (το θεωρείς σοβαρό πράγματι;)

Το ότι η ΕΠΕ δεν έχει επιστολική ψήφο είναι  ακόμα μια ένδειξη ότι ψηφίζει μόνο η παρέα οπότε που να ανακοινώσεις αριθμό.

Παράθεση από: mike19 στις 15 Νοε 2011, 09:28:56 ΠΜ
.... Και δεν μιλάω μόνο για αυτούς που δεν έχουν πτυχίο που γράφει "πληροφορική" αλλά και για αυτούς που έχουν πτυχίο που μαζί με κάποιες λέξεις έχει την λέξη πληροφορική (π.χ. Βιομηχανική Πληροφορική με βάση 6000 μόρια και ΤΕΙ Αυτοματισμού που δεν ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ).

.... Και δυστυχώς, λυπάμαι που το λέω αλλά οι μισοί δεν έχουν ιδέα καν τι είναι πληροφορική, οπότε θα καταλήξουν να κάνουν μόνο αυτό που ξέρουν καλά, δηλαδή τεχνική στήριξη.

ΥΓ. Για να μην το ξεχάσω υπάρχει θεολόγος που είναι σχολικός σύμβουλος πληροφορικής έτσι? ....

Το τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής του ΤΕΙ Καβάλας  (σύμφωνα με την περίφημη λίστα της ΕΠΕ) έχει αξιολόγηση  μεγαλύτερη από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (τομέας Πληροφορικής) του ΕΜΠ

Και σχεδόν διπλάσια αξιολόγηση  από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών (τομέας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας Πληροφορίας) της Πάτρας.  (παρεμπίπτοντος οι απόφοιτοι του τμήματος δεν γίνονται δεκτοί απο την ΕΠΕ θεωρούμενοι "μασκαράδες" πληροφορικοί)

(και αυτά τα τμήματα jstop  όπως παρατηρείς δεν είναι τομέα "ενέργειας")

Ποιος σύμβουλος Πληροφορικής είναι θεολόγος; Μήπως έχει ένα δεύτερο (τρίτο;) πτυχίο θεολογίας και βαφτίστηκε θεολόγος;  Ήταν διορισμένος θεολόγος και πήρε μετάταξη; γιατί δεν μας φωτίζεις;  Πάντως και εγώ έχω ένα  πτυχίο Χημείας (μεταξύ άλλων) αλλά δεν είμαι χημικός.


Όταν θα μας πάρουν τις ώρες (οπως λέει και ο Gnirut) τότε θα ψάχνουμε να δούμε τι έφταιξε αλλα θα είναι αργά.  Ας κοιτάξουμε λοιπόν αυτά που μας ενώνουν και όχι αυτά που μας χωρίζουν. 
Ας αφήσουμε τους διαχωρισμούς και να κοιτάξουμε τα προβλήματα που έχουμε μπροστά μας (και δεν είναι λίγα). 


Vangelis

Παράθεση από: nektar στις 15 Νοε 2011, 02:17:25 ΜΜ
.... Προς το παρόν θα παραπέμψω σε μια σημαντική επιστολή των Προέδρων των Τμημάτων Πληροφορικής προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που εστάλη στις 21 Απριλίου 2008,

Να πούμε λίγο την ιστορία της επιστολής.

Το Υπουργείο ζήτησε από τα Πολυτεχνεία να καθορίσουν επαγγελματικά δικαιώματα για τους πτυχιούχους μηχανικών υπολογιστών.

Αυτοί σε συνεργασία με το ΤΕΕ καθόρισαν όχι μόνο τα δικά τους  αλλά και των αποφοίτων τμημάτων Πληροφορικής των Πανεπιστημίων !!! (χωρίς αυτοί να εκπροσωπούνται).   
Ως γνήσιοι Έλληνες καθόρισαν ότι οι "άλλοι"  θα μπορούν να εργάζονται  σε έργα πληροφορικής μόνο κάτω από την επίβλεψη αποφοίτων τμημάτων μηχανικών υπολογιστών!!!.

Φυσικά και οι άλλοι με τη "σημαντική" επιστολή απάντησαν "είσαστε άσχετοι" από πληροφορική!

Τελικά δεν καθορίστηκαν επαγγελματικά δικαιώματα για κανένα.

Συμπέρασμα:
Τι λέγαμε για τους διαχωρισμούς;  για "καθαρόαιμους" και μη;   Γιατί ακολουθούμε τον ίδιο δρόμο  με τους  καθηγητές πληροφορικής;. 

Μήπως παλεύοντας   μεταξύ μας προσπαθώντας να κερδίσει ο ένας  κάτι σε βάρος του άλλου τελικά χάσουμε όλοι;   Ας το σκεφτούν αυτό αυτοί που προωθούν τούς διαχωρισμούς.

jtsop

Παράθεση από: Vangelis στις 13 Νοε 2011, 01:20:27 ΠΜ
Επίσης προσωπικά πιστεύω ότι μια αξιολόγηση των συναδέλφων (στην τάξη) θα έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα στην ποιότητα της εκπαίδευσης από μια αξιολόγηση των τμημάτων.  Εκεί θα βλέπαμε ποιος πρέπει να κάνει μάθημα πληροφορικής (όχι θεωρητικά με βάση τα πτυχία του, μεταπτυχιακά κ.λπ) αλλά πρακτικά στην τάξη.

Αυτό το λέει όμως κάποιος που δεν μπαίνει στην τάξη.

Εγώ δέχομαι την αξιολόγησή μου μόνο εφόσον και εγώ θα αξιολογήσω τον διευθυντή μου, τον σχολικό σύμβουλο, τον εισηγητή στα ΠΕΚ κλπ, αλλιώς είμαι τελείως αντίθετος στην μονομερή αξιολόγηση από πάνω προς τα κάτω.

jtsop

Παράθεση από: Vangelis στις 14 Νοε 2011, 02:49:09 ΠΜ
"Αναίμακτη" λύση έχει δοθεί.  Οποιοσδήποτε μπορεί αν κάνει μετάταξη σε άλλη ειδικότητα αν διαθέτει τα προσόντα διορισμού σε αυτή την ειδικότητα. Όποιος/α δεν αισθάνεται λοιπόν επαρκής στην Πληροφορική μπορεί να ζητήσει μετάταξη.

Το βασικό πρόβλημα με αυτή τη λύση είναι ότι υπάρχουν πολλές αιτήσεις που απορρίπτονται για διάφορους τυπικούς λόγους. Δηλαδή υπάρχουν άτομα που θέλουν να μεταταγούν σε άλλον κλάδο και δεν μπορούν ή μήπως δεν το γνωρίζετε αυτό;

jtsop

Παράθεση από: originepe στις 14 Νοε 2011, 08:17:31 ΠΜ
Να ρωτήσω κιολας: εκλεχτηκαν οι 5; Αν ναι τι θα κάνουν στο Δ.Σ. της πεκαπ; Μόνο αν θέλουν να την διαλύσουν το καταλαβαίνω Γιαυτό θα περιμένω  ως τις εκλογές της ΕΠΕ του χρόνου

Αν δεν γνωρίζεις έχουμε αναρτήσει τις αναλυτικές μας και τις συνοπτικές μας θέσεις στον δικτυακό τόπο http://users.sch.gr/tsopokis . Διάβασε ότι υπάρχει εκεί και θα σου λυθούν όλες οι απορίες. Πάντως μην ελπίζεις σε εμάς για διάσπαση, διάλυση κλπ.