Ενημέρωση για την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Ξεκίνησε από nektar, 12 Οκτ 2011, 11:52:36 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

spantoulis

#45
Παράθεση από: falexakos στις 15 Οκτ 2011, 10:45:12 ΠΜ
Να μην ξεχάσω να ενημερώσω εδώ ότι οι σχολές των οποίων οι απόφοιτοι μπορούν να εγγραφούν ως τακτικά μέλη της ΕΠΕ, παρατίθενται στο site της ΕΠΕ: http://review.epe.org.gr/doc.php?q=1&d=al
Υπάρχει εκεί εμπεριστατωμένη μελέτη σχετικά με το ποια Τμήματα Ελληνικών ΑΕΙ και ΤΕΙ προσφέρουν όντως προγράμματα σπουδών Πληροφορικής. Εδώ θα βρει κανείς άφθονα Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ π.χ. Για κάποιους -άγνωστους σ' εμένα λόγους- πολλοί επιμένουν να λένε τα δικά τους (και μάλιστα παντελώς ατεκμηρίωτα) σχετικά με τα μέλη της ΕΠΕ. Κοινώς, ό,τι νά 'ναι...

Φώτης Αλεξάκος.

..."άφθονα τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ" ( το σωστό είναι Μηχανικών Υπολογιστών) λέει ο κύριος από πάνω..... άφθονα....
Όλα  τα τμήματα ΗΜΜΥ που υπάρχουν στην Ελλάδα είναι.....ΤΡΙΑ   :D...... ακούς εκεί άφθονα?  ;D

Τέλος πάντων..... εγώ λοιπόν που τελείωσα το τμήμα ΗΜΜΥ του Δ.Π.Θ. και είμαι Διπλωματούχος Μηχανικός Υπολογιστών γιατί δεν μπορώ να εγγραφώ στην ΕΠΕ από εδώ https://www.epe.org.gr/eggrafh.jsp ?
Η υποκρισία κάποιων περισσεύει....
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

nektar

#46
Δεν είδα μέχρι στιγμής να διαφωνεί κάποιος επωνύμως με την απάντηση που δίνει η ΕΠΕ στο ερώτημα περί της αυτοτέλειας ή μη της Πληροφορικής. Ως εκ τούτου θεωρώ ότι ομόφωνα υποστηρίζουμε όλοι ότι η Πληροφορική είναι ΚΑΙ επιστήμη ΚΑΙ δεξιότητα/εργαλείο διαθέσιμο προς αξιοποίηση από όλα τα άλλα πεδία, επιστημονικά και μη.

Ας ξεκινήσω, λοιπόν, από αυτό που ομοφώνως δεχόμαστε για να αναπτύξω ένα συλλογισμό που θα βοηθήσει να γίνουν κατανοητές κάποιες θέσεις που έχει η ΕΠΕ και να επεκτείνουμε τον ορίζοντα της ομοφωνίας μας επιδιώκοντας το κοινό στόχο της ενότητας.

Εφόσον η Πληροφορική έχει διττή φύση (και επιστήμη και εργαλείο), χρειάζονται αντικειμενικά κριτήρια διάκρισης μεταξύ του επιστημονικού της πυρήνα και της εργαλειακής (ας μου επιτραπεί ο όρος) περιφέρειάς της. Η διάκριση είναι σημαντικότατη και ο προσδιορισμός των ορίων δεν είναι άσκοπη φιλοσοφική άσκηση αλλά έχει άμεσες πρακτικές συνέπειες.

Στην ΕΠΕ ήρθαμε αντιμέτωποι με την ανάγκη να προσδιορίσουμε αυτό το όριο με κριτήρια διάφανα και αντικειμενικά όταν άρχισε ο καταιγισμός της ίδρυσης τμημάτων με προσδιοριστικά τίτλων που είχαν τις λέξεις (ή παράγωγά τους) πληροφορική, υπολογιστές κ.λ.π. ενώ ταυτόχρονα είχαμε μετονομασίες υφιστάμενων τμημάτων ο τίτλος των οποίων αποκτούσε τα ίδια χαρακτηριστικά καθώς και άλλων τμημάτων οι τίτλοι των οποίων είχαν λέξεις που υποδήλωναν μια στενή σχέση με την Πληροφορική (αυτοματισμός, συστήματα, ψηφιακός, ...). Η ανάγκη αυτή είχε πρωτίστως να κάνει με το γεγονός ότι απόφοιτοι ή φοιτητές τέτοιων τμημάτων ζητούσαν την εγγραφή τους στην Ένωσή μας.

Αν ακολουθούσαμε τη λογική του Υπουργείου Παιδείας για την περίπτωση π.χ. του όρου "καθηγητική σχολή" θα παρουσιάζαμε μια λίστα χωρίς να λέμε πώς προέκυψε ή πώς μπορεί να αναθεωρηθεί αν κάποιος θέλει το τμήμα του να περιληφθεί σε αυτή. Επιλέξαμε, όπως είπα, ένα άλλο δρόμο: Τη θέσπιση αντικειμενικών κριτηρίων που ναι μεν μπορεί να τέθηκαν αυθαίρετα από την ίδια την Ένωση, απηχούν όμως την ιδέα που έχουν για τον επιστημονικό πυρήνα της Πληροφορικής τα πρώτα τμήματα του κλάδου και οι απόφοιτοί τους καθώς και την άποψη που έχουν διεθνείς οργανισμοί Πληροφορικής (http://review.epe.org.gr/).

Υπό συνθήκες ορθολογικής διακυβέρνησης, η εργασία που κάναμε θα μπορούσε να γίνει από τα επίσημα όργανα της Πολιτείας. Στην Ελλάδα, όμως, αυτό δεν συμβαίνει και χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο όρος "καθηγητική σχολή" ο οποίος ακόμη παραμένει θολός όντας εργαλείο κατακερματισμού των εκπαιδευτικών και χειραγώγησής τους εκ μέρους των κατεχόντων το Κράτος στη χώρα μας και των πελατειακών μηχανισμών τους (χαρακτηριστική η περίπτωση της τροπολογίας Λυκουρέντζου).

Δεν ισχυριζόμαστε ότι τα κριτήρια που θέσαμε είναι τα καλύτερα. Είναι όμως η μόνη αντικειμενική μεθοδολογία που έχει προταθεί στη χώρα μας και μέχρι να υπάρξει άλλη αντιπρόταση είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθούμε τον κανόνα που οι ίδιοι θέσαμε. Το είπα και σε άλλο σημείο, η δημοκρατία είναι ανύπαρκτη όταν δεν υπάρχουν κανόνες και διαφάνεια στην εφαρμογή τους. Τα κριτήρια που έχουμε θέσει δίνουν ταυτόχρονα τη δυνατότητα σε όποιο τμήμα δεν τα πληρεί σε ικανοποιητικό βαθμό να μπει σε μια διαδικασία που θα του επιτρέψει να τα καλύψει.

Πιστεύω ότι η ανωτέρω μεθοδολογία είναι εξόχως ενωτική και δείχνει ένα δρόμο που θα μπορούσε να αποτελέσει πρότυπο ανάκτησης της ενότητας και σε άλλους χώρους που μαστίζονται από αντιπαράθεση ποδοσφαιρικού τύπου.

Μέχρι στιγμής, πέρα από τη δυσαρέσκεια κάποιων για το δρόμο που επιλέξαμε να ακολουθήσουμε, δεν έχει πέσει στην αντίληψή μας άλλη αντιπρόταση στο πού μπαίνει η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην Επιστήμη της Πληροφορικής και στη Χρήση της Πληροφορικής. Επιθυμούμε αυτή τη δυσαρέσκεια να μεταποιηθεί σε θετική αντιπρόταση είτε προς τα τμήματα που παρουσιάζουν ελλείψεις είτε προς την ΕΠΕ για τη βελτίωση των κριτηρίων που έχει θέσει και της εν γένει μεθοδολογίας που ακολουθεί.

Ειλικρινά, θα θέλαμε να ακούσουμε τεκμηριωμένο αντίλογο και να δούμε άλλα συστήματα κριτηρίων. Διότι ήδη η μεθοδολογία που έχουμε εμείς θέσει, μας έχει βοηθήσει να διατυπώσουμε τεκμηριωμένη γνώμη και σε άλλα θέματα που συνδέονται στενά με το μέλλον της Πληροφορικής Παιδείας όπως για παράδειγμα οι αναθέσεις μαθημάτων. Η λεπτομερής πρόταση που έχουμε καταθέσει εδώ και τρία χρόνια και την οποία μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=349. Στην πρόταση αυτή αξιοποιείται ο επιστημονικός πυρήνας που έχουμε ορίσει για να τεκμηριώσει το αίτημα να διδάσκονται συγκεκριμένα μαθήματα από τους αποφοίτους των τμημάτων που πληρούν αυτόν τον πυρήνα.

Συνοψίζοντας: Η θέσπιση αντικειμενικών κριτηρίων προσδιορισμού των ορίων μεταξύ της Πληροφορικής ως επιστήμης και της Πληροφορικής ως δεξιότητας αποτελεί:

  • Μια πρόσκληση ενότητας προς όλους τους Πληροφορικούς.
  • Μια πρόσκληση αναβάθμισης εκείνων που θέλουν να είναι Πληροφορικοί
  • Μια πρόσκληση γόνιμης αντιπαράθεσης με όσους έχουν άλλη γνώμη για το που θα μπει η διαχωριστική γραμμή εφόσον αποφασίσουν να αντιπροτείνουν το δικό τους σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων
  • Μια πρόκληση προς την Πολιτεία για να λειτουργεί με αντικειμενικότητα και διαφάνεια στο θέμα αυτό και γενικότερα

Έχουμε την πεποίθηση ότι και σε αυτό το θέμα, όπως και στο θέμα των εθελοντικών μετατάξεων, εργαζόμαστε για την ενότητα και όχι για τον κατακερματισμό των εκπαιδευτικών, Πληροφορικών και μη.
Νεκτάριος Μουμουτζής

Vangelis

Μια λίστα (http://review.epe.org.gr/) η οποία παρουσιάζει προφανή λάθη και χρειάζεται επαναξέταση.

Σύμφωνα με αυτή το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ έχει μικρότερη βαθμολόγηση απο το ΤΕΙ Βιομηχανικής Πληροφορικής της Καβάλας και όλα τα τμήματα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου της Αθήνας , και το Επιστήμης Υπολογιστών της Κρήτης (νομίζω το δικό σας) μικρότερη απο το το τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΤΕΙ Λάρισας.

Δεν είμαι ειδικός επι της αξιολόγησης τμημάτων αλλα αν παρουσιάσουμε αυτή τη λίστα στο Υπουργείο πως νομίζετε ότι θα την δεχθούν;

Επίσης υπάρχει βάση;  Δηλαδή τα τμήματα με κάτω απο 0,5 "κόβονται" ή όχι;

nektar

Εύχομαι η δυσαρέσκεια να αποτελέσει αφετηρία επώνυμου και τεκμηριωμένου αντιλόγου - αντιπρότασης.
Νεκτάριος Μουμουτζής

falexakos

#49
http://review.epe.org.gr/doc.php?q=5&d=ce

Εδώ φαίνεται ότι π.χ. το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχ/κών & Μηχανικών Η/Υ του ΑΠΘ αξιολογείται με πάνω από 0.5 (>=50% συνάφεια με Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής) κι επομένως οι απόφοιτοί του μπορούν να θεωρηθούν Πληροφορικοί, σε αντίθεση, ας πούμε, μ' αυτούς του Δημοκρίτειου. Κανείς δεν μπορεί να πει ότι η εν λόγω μελέτη είναι θέσφατο. Άλλωστε άνθρωποι τη συνέταξαν. Είναι όμως μια καλή αρχή. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι όντως, σήμερα πολλά Τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ, απλώς κολλάνε κι ένα "Πληροφορικής" (ή κάτι παρόμοιο) στον τίτλο τους και μάλιστα χωρίς καμιά σχεδόν αλλαγή στον οδηγό σπουδών τους, εξαπατώντας έτσι τους ίδιους ουσιαστικά τους αποφοίτους τους. Έπρεπε λοιπόν, με κάποιον αντικειμενικό τρόπο να δημιουργηθεί κάτι σαν Μητρώο Πληροφορικών. Οπότε έπρεπε να ξεκινήσουμε από κάτι σαν Μητρώο Τμημάτων Πληροφορικής. Για να μην μακρηγορώ και κουράζω, προφανώς, ο οποιοσδήποτε έχει ενστάσεις σχετικά με την αξιολόγηση αυτή των Τμημάτων Πληροφορικής, μπορεί να τις καταθέτει και να το συζητάμε. Όμως, λογικό είναι να χρειαζόμαστε την μέγιστη δυνατή τεκμηρίωση σε οποιαδήποτε ένσταση. Διότι, όσοι μπείτε στον κόπο να μελετήσετε την όλη εργασία, θα δείτε πως έχει γίνει με την μεγαλύτερη αντικειμενικότητα, με πάρα πολύ κόπο και με εξαιρετικά εμπεριστατωμένο κι επιστημονικό τρόπο. Σχετικά με την αντικειμενικότητα, ενδεικτικά να αναφέρω ότι υπάρχουν αρκετά χαμηλοί βαθμοί σε κάποια απ' τα Τμήματα αποφοίτησης κάποιων εκ των συντακτών! Ας αναλογιστούμε επίσης τη δυσκολία με Τμήματα -όπως αυτά των Πολυτεχνείων- που σε κάποια χρονική στιγμή άλλαξαν άρδην τους οδηγούς σπουδών τους. Έπρεπε να υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στους αποφοίτους τους, ανάλογα με τη χρονιά που τελείωσαν. Οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχ/κοί Η/Υ του ΕΜΠ π.χ. κάποτε λεγόντουσαν Ηλεκτρολόγοι-Μηχανολόγοι Μηχανικοί. Πιστεύω όμως ότι έγινε ό,τι καλύτερο μπορούσε. Επιστρέφω στα περί κριτικής: Απαραίτητη προϋπόθεση λοιπόν για να είναι επιτυχημένη η όποια κριτική, είναι να είναι επώνυμη, καλοπροαίρετη και προπαντός ψύχραιμη (κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον).
Αυτά και δεν θα μιλήσω ξανά για τα δυνάμει μέλη μας. Ο καθένας δικαιούται να θεωρεί τον εαυτό του ό,τι θέλει. Οι άλλοι πάλι δεν είναι και υποχρεωμένοι να συμφωνήσουν σ' αυτό.
Τέλος, ζητάω συγγνώμη απ' τον Νεκτάριο που ασχολήθηκα (έστω κι έμμεσα) και με ανώνυμες αναρτήσεις.
Φώτης Αλεξάκος.

Υ.Γ. Ενημερωτικά ας αναφέρω ότι ΔΕΝ ήμουν στη συντακτική ομάδα της όλης μελέτης (δεν "βλογάω",  λοιπόν, "τα γένια μου"  :) ).

Vangelis

Διατηρούμε το δικαίωμα να γράφουμε με ψευδώνυμο και φυσικά και εσείς διατηρείτε το δικαίωμα να μην απαντάτε.

Οι συνάδελφοι κρίνουν.

Σε κάθε περίτπωση μπορείτε να πάτε στο τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών της Κρήτης και να καταθέσετε την άποψή σας ότι τους κρίνετε κάτω απο το ΤΕΙ Λάρισσας, αν την δεχθούν εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. 

fof

Μπήκα στον κόπο και είδα την εργασία σας , η οποία είναι εντελώς υποκειμενική! Έχει αμφίβολη επιστημονική προέλευση! Βασίζεται σε κάποια Αμερικάνικα πρότυπα τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με τα Ελληνικά , έχει πάρα πολλά λάθη και ελλείψεις... κυρίως όμως υποβαθμίζει – αδικεί και διασπά τμήματα που είναι αξιόλογα και έχουν πολύ καλό επίπεδο Σπουδών! Επίσης σε αυτή την μελέτη διαφαίνεται μια τάση διάσπασης της Πληροφορικής!

Απoσπάσματα από την μελέτη...

Παράθεση«Μια βασική κατηγοριοποίηση που εξακολουθεί να
υφίσταται παρά την πρόσφατη (Ν.1416/2001) ανωτατοποίηση των τεχνολογικών
ιδρυμάτων είναι σε ΑΕΙ και ΑΤΕΙ. Μια δεύτερη κατηγοριοποίηση αφορά σε
προγράμματα 4ετούς και 5ετούς φοίτησης. Μια τρίτη διαφοροποίηση μπορεί να γίνει
αναφορικά με το αν τα προγράμματα αυτά στοχεύουν στην Πληροφορική καθ'αυτή ή
στις εφαρμογές της.»

Παράθεση«Η Πληροφορική είναι η μόνη επιστήμη που έχει σε επίπεδο ανώτατης
εκπαίδευσης τρεις διαφορετικές κατηγορίες πτυχιούχων. Είναι οι πτυχιούχοι
ΤΕΙ, οι πτυχιούχοι ΑΕΙ και οι διπλωματούχοι ΑΕΙ»

Στην ίδια μελέτη λέτε ότι...

Παράθεση«Το ΠΠΣ αποτελείται από 36 βασικά μαθήματα τα οποία
ένας ολοκληρωμένος απόφοιτος Πληροφορικής θα έπρεπε θεωρητικά να τα έχει
όλα διδαχθεί ώστε να αποκτήσει όλες εκείνες τις γνώσεις που καλύπτουν ένα
επαρκές φάσμα της Πληροφορικής σήμερα.»

Γνωρίζετε άραγε το ακριβές περιεχόμενο σπουδών των μαθημάτων όλων των τμημάτων σε σχέση με την ποικίλη ονοματολογία τους;

Για παράδειγμα στα 36 βασικά μαθήματα που προσδιορίζουν την Πληροφορική σήμερα, 

Τον Έλεγχο Κίνησης
Τα CAD/CAM
Τη Ρομποτική (η οποία έχει αρχίσει ήδη να εφαρμόζεται ως μάθημα την δευτεροβάθμια)
Που τα εντάσσετε;

και η τελευταία παράθεση από την μελέτη σας, μόνο αυτό το ...'αμερικάνικο' να μην είχε θα ήταν Οκ!
:)
ΠαράθεσηΑν ακολουθούσαμε το αμερικάνικο πρότυπο σπουδών
(liberal arts) όπου το πανεπιστημιακό πτυχίο στοχεύει σε μια διευρυμένη
εκπαίδευση και όχι στην εξειδίκευση και τον επαγγελματικό προσανατολισμό,
κάτι τέτοιο θα ήταν απόλυτα θεμιτό

p.s. Έχετε δικαίωμα να μην απαντήσετε...  Ευχαριστώ :)

nektar

#52
Με λύπη μου διαπιστώνω και επισημαίνω ότι η ανωνυμία δεν βοηθά στο να αντισταθούμε στον πειρασμό της στείρας συνθηματολογίας και της εκτόξευσης πυροτεχνημάτων προς εντυπωσιασμό. Σίγουρα οι αναγνώστες του διαλόγου μπορούν να κρίνουν και να διακρίνουν.

Το θέμα όμως είναι η ενότητα και όχι οι εντυπώσεις. Έτσι δεν είναι; Υπηρετείται αυτός ο σκοπός όταν η μία πλευρά προσέρχεται στο διάλογο επώνυμα με θέσεις που έχουν προκύψει με πολύχρονη και επίπονη προσπάθεια ενώ η άλλη πλευρά μιλά για τα δικαιώματα του μασκοφόρου και περιορίζεται στη στείρα άρνηση; Υπάρχει άλλη πρόταση που να ικανοποιεί την ανάγκη διάκρισης επιστήμης - χρήσης στην Πληροφορική; Ή μήπως αυτή η διάκριση δεν ενδιαφέρει την άλλη πλευρά;

Η ΕΠΕ δεν ισχυρίστηκε ότι είναι αλάνθαστη. Έκανε το πρώτο βήμα να θέσει μια διαχωριστική γραμμή. Αναμένουμε εποικοδομητική συνεισφορά από όσους συμμερίζονται ειλικρινά την ανάγκη να τεθεί, επιτέλους, ένα όριο στην "εργαλειοποίηση" της Πληροφορικής. Περιμένουμε την άλλη πλευρά να προτείνει τη δική της μέθοδο οριοθέτησης για να μπορέσουμε να συζητήσουμε ουσιαστικά. Αν αποδέχεται τη δική μας μέθοδο ας μας υποδείξει συγκεκριμένες τροποποιήσεις ώστε να την κάνουμε καλύτερη. Κάποιες σποραδικές επισημάνσεις (π.χ. μαθήματα που προτάθηκαν) έχουν ήδη προωθηθεί προς επεξεργασία στα μέλη μας που έχουν επιφορτιστεί με την ευθύνη της διαρκούς επικαιροποίησης της αξιολόγησης.
Νεκτάριος Μουμουτζής

fof

Για μένα η Επιστήμη της Πληροφορικής δεν οριοθετείτε,
Παράθεση«Η πληροφορική είναι η επιστήμη που ερευνά την κωδικοποίηση, διαχείριση και μετάδοση συμβολικών αναπαραστάσεων πληροφοριών. Επίσης εξετάζει τη σχεδίαση, υλοποίηση και βελτιστοποίηση αυτοματοποιημένων διατάξεων, συσκευών, υπηρεσιών και συστημάτων συλλογής, αποθήκευσης, επεξεργασίας, εξόρυξης και ανταλλαγής των εν λόγω αναπαραστάσεων. Ως επιστημονικό πεδίο, η πληροφορική περίπου ταυτίζεται με την επιστήμη υπολογιστών.»

Η Πληροφορική για μένα είναι ΟΛΑ, αν αρχίσουμε να την οριοθετούμε, να την 'κατηγοριοποιούμε', να διακρίνουμε ποιο τμήμα αντιστοιχεί σε ποιο κομμάτι της,  τότε σίγουρα θα διασπάσουμε τον Κλάδο μας σε χίλια κομμάτια! Αυτό θέλουμε;; Αυτός είναι ο στόχος μας;;;; Πως θα πετύχουμε λοιπόν την πολυπόθητη Ενότητα, την οποία όλοι την επικαλούμαστε αλλά κανείς δεν κάνει ένα βήμα μπροστά ή ένα βήμα πίσω για να ευθυγραμμιστούμε ΟΛΟΙ σ την ίδια πορεία;;;;

Πολλοί συνάδελφοι, μεταξύ των οποίων κι εγώ, περιμένουμε να μας αναπτύξετε το σκεπτικό σας!
Οι θεωρητικοί συλλογισμοί είναι πάντα χρήσιμοι και αναγκαίοι για την επίτευξη των στόχων μας, όταν ακολουθούνται και από έναν σαφή και πρακτικό τρόπο υλοποίησής τους.

Περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τις απόψεις των Ενώσεων που δηλώνουν Εκπρόσωποι μας!  (και δεν εννοώ μόνο την ΕΠΕ!)

Είναι καιρός να σταματήσουμε να είμαστε έρμαια, αφήνοντας  τις ζωές μας στο ΕΛΕΟΣ του Θεού, της τύχης, των συντεχνιών, της εξουσίας, της μοίρας....
Φωτεινή Τ.


nektar

Όλα; Ποια όλα; Αυτά που λέει η παράθεση στο μήνυμά σου;
Νεκτάριος Μουμουτζής

fof


nektar

Τότε δεν έχεις παρά να επισημάνεις τυχόν ελλείψεις της αξιολόγησης σε σχέση με τον ορθό (και κατά τη δική μου γνώμη) ορισμό που παραθέτεις από το σχετικό λήμμα της ελληνικής wikipedia το οποίο (άραγε γιατί;) έχει εξωτερικό σύνδεσμο προς την ανωτέρω εργασία μας! Σου είπα και σε προσωπικό μήνυμα να επικοινωνήσεις με το συντονιστή, κάτι που αναφέρεται και στη σχετική πληροφοριακή σελίδα του ιστότοπού μας (http://review.epe.org.gr/about.php).

Κι εγώ έχω επισημάνει σημεία βελτιώσεων που αφορούν κυρίως τον ανθρωπιστικό πυρήνα της Πληροφορικής και καλύπτονται σε μεγάλο βαθμό από το πεδίο της Κυβερνητικής. Είναι μια δυναμική διαδικασία αυτή που ακολουθούμε και είμαστε ανοικτοί σε οποιονδήποτε θέλει να συμβάλει ουσιαστικά.
Νεκτάριος Μουμουτζής

fof

Είδες λοιπόν που δεν σας έχουμε κατανοήσει ακόμη;;;; (ή μήπως είμαι η μοναδική;)

mb

Φωτεινή συγγνώμη και μην το πάρεις προσωπικά αλλά διαφωνείς με την μελέτη επειδή δεν κατατάσει στα τμήματα Πληροφορικής τα ΑΤΕΙ Αυτοματισμου απο τα οποία είσαι απόφοιτη αν δεν κάνω λάθος? Αν συμβαίνει αυτό μπορείς κάλλιστα να πεις που έχει γίνει λάθος ως προς τα κριτήρια, ποια μαθήματα πρέπει να μπουν τα οποία υπάρχουν στο τμήμα σου και νομιζεις ότι είναι στον Τομέα Πληροφορικής ωστε να γίνει μια αναθεώρηση αν χρειάζεται.
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι αν αύριο το πρωί τα τμήματα Μηχανολόγων Μηχανικών για παράδειγμα, αλλάζανε όνομα και γινότανε Μηχανολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών και βαζανε και 4-5 μαθήματα πληροφορικής, θα έπρεπε όλοι μας άκριτα να το δεχτουμε και να πούμε πως οι απόφοιτοί τους είναι και υποψήφιοι καθηγητές Πληροφορικής. Νομίζω πως σε αυτό συμφωνούμε όλοι οπότε πρέπει εμεις οι ίδιοι να καθορίσουμε ένα τρόπο και να συμφωνήσουμε σ' αυτό. Στην ΕΠΕ η παραπάνω ανάγκη οδήγησε σ' αυτή την μελέτη η οποία είναι σε κοινή θέα και έτοιμη να δεχτεί καλόπιστη κριτική και βελτιώσεις. Με τοποθετήσεις όμως που έχουν σαν αφετηρία την σχολή ή το τμήμα του καθενός μας και πως απλώς αυτό θα ενταχθεί μεσα δεν θα έχουμε προοδο. Οσο το να μιλάμε για ενότητα του κλάδου όπως λες, πρέπει να οριοθετήσουμε τον κλάδο και μετα να αγωνιστουμε για την ενότητά του

Μπαλαντίνος Μιχάλης

fof

Συνάδελφε Μιχάλη, πάει πολύς καιρός που αγωνίστηκα μαζί με άλλους συναδέλφους για να αποδείξουμε και να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα που αφορούν το γνωστικό αντικείμενο του τμήματός μου, και βέβαια καταφέραμε τον καιρό εκείνο πολλά!

Τώρα πια, δεν υπάρχει καμιά ανάγκη επιβεβαίωσης σε καμιά απολύτως ένωση σχετικά με το επίπεδο σπουδών, τις βάσεις εισαγωγής, τα μαθήματα και τους τομείς ενασχόλησής μας.

Αυτήν περίοδο το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η ζωή μου συναρτήσει κυρίως της δουλειάς που κάνω! Άρα με ενδιαφέρει η  εξέλιξή της! Η αναγνώρισή  της προσφοράς και της αξίας  της! και βέβαια εκτός από τα υλικά οφέλη που μου αναλογούν, όλες αυτές  οι ψυχοσυναισθηματικές ανθρώπινες αξίες που σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!

Η εποχή μας χρειάζεται ενότητα Μιχάλη και όχι αλληλοκανιβαλισμούς! Διότι αν δεν αγωνιστούμε τώρα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, το μέλλον που μας προορίζουν πλησιάζει!


Παράθεση από: mb στις 17 Οκτ 2011, 05:57:04 ΜΜ
........, θα έπρεπε όλοι μας άκριτα να το δεχτουμε και να πούμε πως οι απόφοιτοί τους είναι και υποψήφιοι καθηγητές Πληροφορικής. Νομίζω πως σε αυτό συμφωνούμε όλοι οπότε πρέπει εμεις οι ίδιοι να καθορίσουμε ένα τρόπο και να συμφωνήσουμε σ' αυτό. Στην ΕΠΕ η παραπάνω ανάγκη οδήγησε σ' αυτή την μελέτη η οποία είναι σε κοινή θέα και έτοιμη να δεχτεί καλόπιστη κριτική και βελτιώσεις. Με τοποθετήσεις όμως που έχουν σαν αφετηρία την σχολή ή το τμήμα του καθενός μας και πως απλώς αυτό θα ενταχθεί μεσα δεν θα έχουμε προοδο. Οσο το να μιλάμε για ενότητα του κλάδου όπως λες, πρέπει να οριοθετήσουμε τον κλάδο και μετα να αγωνιστουμε για την ενότητά του

Μπαλαντίνος Μιχάλης

Δεν είμαι της άποψης να εισχωρεί στην Πληροφορική όποιος θέλει άκριτα, εννοείτε ότι χρειαζόμαστε μια σωστή, εμπεριστατωμένη και αντικειμενική μελέτη , αλλά θέλω να σε ρωτήσω κάτι...
Η οριοθέτηση του κλάδου τι σημαίνει για σένα; Ένα κλειστό – συμπαγές σώμα, αδιάλλακτο ως προς το εύρος του και ανήμπορο να αφουγκραστεί  τις μελλούμενες ανάγκες ;