Καλησπέρα,
Επειδή είμαι σχετικά καινούργια στη διδασκαλία του ΑΕΠΠ, θα ήθελα να ρωτήσω για τη βαθμολόγηση θεμάτων με υποπρογράμματα.
Συγκεκριμένα, αν σε ένα θέμα ζητείται υποπρόγραμμα που θα επιστρέφει πχ. μόνο μία λογική τιμή, και ο μαθητής χρησιμοποιήσει διαδικασία και όχι συνάρτηση, θεωρείται σωστό ή λάθος.
Ευχαριστώ! :)
Εφόσον ζητάει υποπρόγραμμα και όχι συνάρτηση αποκλειστικά, δεν θεωρείται ποτέ λάθος η χρήση διαδικασίας
Να επεκτείνω την ερώτηση της maria_gkot, αν η εκφώνηση γράφει κατάλληλο υποπρόγραμμα τότε τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Χρησιμοποιούμε διαδικασία μόνο αν δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε συνάρτηση?
αν είναι διαμορφωμένο σύμφωνα με τους κανόνες της Γλώσσας θεωρείται κατάλληλο υποπρόγραμμα για την περίπτωση. Επομένως μπορεί να είναι και διαδικασία