ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gkipos

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Απρ 2015, 11:44:19 ΜΜ
Δεν παύει να είναι σαν σημερινό μάθημα Γενικής Παιδείας αυτό που μπαίνει στην Θετική
Κατεύθυνση με Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία-Βιολογία, ο μαθητής δεν θα έχει ούτε χρόνο, ούτε και θέληση να ασχοληθεί με ένα σχετικά δύσκολο αντικείμενο που δεν εξετάζεται καν
Συμφωνώ πως έτσι τελικά θα αντιμετωπιστεί. Είπαμε ότι επικοινωνιακά το υπουργείο έκανε κίνηση ματ. Απλά, δεν μπορείς να του πεις ότι υποβαθμίζει το μάθημα όταν θα το διδάσκεται τα 2/3 των παιδιών (ακόμα και αυτοί που θα πάνε Ιατρική) και θα είναι και πανελλαδικά εξεταζόμενο.

makisele

Παράθεση από: Spyridon στις 06 Απρ 2015, 11:45:35 ΜΜ
Η ερώτηση είναι απλή και τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Υπάρχουν δεκάδες θετικές σχολές, μέσω της ΑΔΙΠ, που ζήτησαν ΕΞΕΤΑΣΗ στη πληροφορική και όχι στη χημεία. Πάνω κάτω ο ίδιος αριθμός. Γιατί να μην εξετάζονται οι μαθητές στην πληροφορική για αυτές τις θετικές σχολές έχοντας είτε μπαλαντέρ τη φυσική στο πεδίο "πληροφορική - οικονομικά" είτε ακόμα καλύτερα την πληροφορική στη θετική σαν μπαλαντέρ; Απλό.
Απλο αλλα δεν το θελουν ..ειναι τοσο απλο πραγματικα οπως το περιεγραψες. Δεν το θελουν καποιοι δεινοσαυροι, παλαιολιθικοι που δυστηχως ξαναλεω δεν καθοριζουν το μελλον των κλαδων μας αλλα το μελλον των παιδιων μας..πολλα παιδια θελουν πληροφορικες και αντιστοιχα πολυτεχνεια και μαθηματικα τμηματα. Δεν νομιζω οτι εχει τελειωσει τπτ.

Spyridon

Παράθεση από: makisele στις 06 Απρ 2015, 11:51:13 ΜΜ
Απλο αλλα δεν το θελουν ..ειναι τοσο απλο πραγματικα οπως το περιεγραψες. Δεν το θελουν καποιοι δεινοσαυροι, παλαιολιθικοι που δυστηχως ξαναλεω δεν καθοριζουν το μελλον των κλαδων μας αλλα το μελλον των παιδιων μας..πολλα παιδια θελουν πληροφορικες και αντιστοιχα πολυτεχνεια και μαθηματικα τμηματα. Δεν νομιζω οτι εχει τελειωσει τπτ.

όχι βέβαια...και πάλι καλά που το έκαναν τόσο εξόφθαλμα και κυνικά για να καταλάβουν όλοι οι της εκπαιδευτικης κοινότητας τι συντεχνίες εξυπηρετούν στο υπουργειο...Ακούς εκεί παιδαγωγικό με χημεία και όχι μαθηματικά...Κρατήστε και λίγο τα προσχήματα!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παρατηρώντας το νέο σύστημα έχω να διατυπώσω τα εξής:

α)Ο Οποιοσδήποτε με στοιχειώδη λογική μπορεί να καταλάβει πως το νέο σύστημα έχει αρκετά προβλήματα  που προκύπτουν από τους παράξενους συνδυασμούς μαθημάτων, επίσης αντιλαμβάνεται κανείς πως σχεδιάστηκε για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα ενός μόνο κλάδου.

β) Το νέο σύστημα σχεδιάστηκε με τέτοιον "έξυπνο" τρόπο που δεν μας δίνει τη δυνατότητα να το λογοκρίνουμε ως πληροφορικοί, καθώς όπως αναφέρθηκε  πιο πάνω: H Πληροφορική (ΑΕΠΠ) θα διδάσκεται σε 2 από τις 3 κατευθύνσεις. Στο 75% των παιδιών, οπότε οι μαθητές που θα μπαίνουν στο πολυτεχνείο θα γνωρίζουν πληροφορική όπως επίσης και αυτοί που θα οδηγηθούν σε σχολές πληροφορικής κλπ.

γ) Το καλό είναι ότι  κάποιοι κλάδοι, πχ Φυσικοί, Οικονομολόγοι, είναι θιγμένοι από το νέο σύστημα, οπότε θα καταφερθούν εναντίον των Χημικών και εμείς ψάχνουμε  μόνο μία κίνηση που θα μας φέρει σε πλεονεκτική θέση, μια κίνηση ΜΑΤ, ποια είναι αυτή; να μπορεί κάποιος από την τρίτη ομάδα να επιλέγει τη Φυσική για να οδηγηθεί σε πεδία της πρώτης ομάδας.

Αν γίνει αυτό και μόνο αυτό τότε θα δούμε αν οι Χημικοί  θα είναι στο τέλος κερδισμένοι ή όχι, τότε θα δούμε πόσοι μαθητές θα επιλέγουν την πρώτη ομάδα..


Οπότε αυτό που θέλουμε εμείς και οι Φυσικοί και οι Οικονομολογοι  είναι να υπερασπιστούμε τη φυσική ως μάθημα επιλογής.

Spyridon

Παράθεση από: makisele στις 06 Απρ 2015, 11:51:13 ΜΜ
Απλο αλλα δεν το θελουν ..ειναι τοσο απλο πραγματικα οπως το περιεγραψες. Δεν το θελουν καποιοι δεινοσαυροι, παλαιολιθικοι που δυστηχως ξαναλεω δεν καθοριζουν το μελλον των κλαδων μας αλλα το μελλον των παιδιων μας..πολλα παιδια θελουν πληροφορικες και αντιστοιχα πολυτεχνεια και μαθηματικα τμηματα. Δεν νομιζω οτι εχει τελειωσει τπτ.

Πρέπει όμως να μας το εξηγήσει ο Κουρακης αυτό. Και σε e-mail και δημόσια να το αναφέρουμε παντού. Ας μας πει ένα λόγο, ένα μόνο λόγο. Αφού αυτό που λέμε και  θα άνοιγε ακόμα περισσότερο τα πεδία, όπως άλλωστε λέει ο θέλει ο ο ίδιος, και θα ερχόταν και σε συμφωνία με τη βούληση των ίδιων των θετικών σχολών όπως την εξέφρασαν μέσω της ΑΔΙΠ.

gkipos

Στη θετική κατεύθυνση, βάζει Χημεία αντί Μαθηματικά για να ξεπεραστεί το πρόβλημα με την Ιατρική όπου οι φετινοί μαθητές της Β Λυκείου δεν διδάσκονται Μαθηματικά κατεύθυνσης.  Κρατάει τα κοινά με το σύστημα Αρβανιτόπουλου, Χημεία και Φυσική και πετάει μπαλαντέρ τα Μαθηματικά και Βιολογία.

Eri

Το νεο συστημα εισαγωγής ετσι όπως παρουσιάζεται είναι πραγματικά πολυ χειρότερο αυτού που ισχύει σήμερα. Νομιζω ολα τα σχολια που διάβασα ειναι πολυ εύστοχα. Ορισμενοι συνδυασμοί μαθημάτων πραγματικα είναι άλλα αντι αλλον.
Εκεινο που παρα φαίνεται δε είναι οτι κυρίως ο προσανατολισμός Πληροφορικής- Οικονομίας γράφτηκε (ή μαλλον τελευταια στιγμή προστέθηκε) εντελως στο πόδι.

Εκτός απο τα εξόφθαλμα τυπογραφικά, μήπως τους εχει ξεφυγει και κάτι αλλο;
Μήπως εκεινο το Ιστορία Κατεύθυνσης είναι Φυσική Κατεύθυνσης και το ιστορια γενικής ισχυει στο σχεδιάγραμμα ως επιλεγομενο;

Αυτο θα έλυνε πολλά προβλήματα...

petrosp13

Το θέμα για εμάς είναι απλό
Δεν πρέπει να ενωθούν οι σχολές μας με τις οικονομικές, αλλά με τις σχολές που μας ανήκουν από την Θετική-Τεχνολογική
Το πεδίο μας να ονομάζεται Τεχνολογικό και θα είναι προσβάσιμο από Θετική (Μαθηματικά-Φυσική-ΑΕΠΠ) και από οικονομική (Μαθηματικά-ΑΕΠΠ-ΑΟΘ), ίσως με κάποιο πέναλτυ λόγω έλλειψης Φυσικής στο δεύτερο
Όλα τα άλλα είναι αλχημείες, κίβδηλα δικαιώματα κτλ κτλ κτλ
Το σύστημα αυτό έχει ως σκοπό να μας πετάξει από την Θετική, ενώνοντας μας με σχολές που είναι σχετικά συναφείς αλλά όχι απόλυτα
Το μάθημα που υπάρχει στην θετική κάνει κακό επικοινωνιακά, αφού οι μαθητές ουσιαστικά δεν θα του δίνουν σημασία
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

NiColas1957

 Πάντως εμένα μου αρέσει που ο νοσοκόμος την ώρα που θα κάνει κλύσμα ... θα μπορεί ταυτόχρονα να απαγγέλει και Όμηρο  :D

Spyridon

Παράθεση από: petrosp13 στις 07 Απρ 2015, 12:17:16 ΠΜ
Το μάθημα που υπάρχει στην θετική κάνει κακό επικοινωνιακά, αφού οι μαθητές ουσιαστικά δεν θα του δίνουν σημασία
Πετρο, οι σχολές στη ΑΔΙΠ ζήτησαν εξέταση της πληροφορικής  και όχι απλά διδασκαλία της. Πρέπει να φροντίζουμε παντού να το εξηγούμε για να μη περάσει αυτό το επικοινωνιακο τους κόλπο. Άμα θέλουν να υπάρχει χημεία ας την διδάσκονται μόνο, χωρίς να την εξετάζονται, αφού έτσι κ αλλιώς οι σχολές οι ίδιες δεν την ζήτησαν για εξεταζόμενο.

nikosx

Σκέψεις:
α. Οι μαθητές που αποφασίζουν για Μαθηματικά-Πληροφορική-Οικονομία σπάνια επιθυμούν να περάσουν και στη Λογοθεραπεία-Εργοθεραπεία-Νοσηλευτική αλλά σίγουρα κάποιοι θέλουν Ηλεκτρονικής-Ιατρικών Οργάνων-Αυτοματισμού (θετικές και τεχνολογικές σχολές). Οπότε βγάζεις τη Βιολογία Γενικής και βάζεις Φυσική Γενικής
β. Η Ιστορία κατεύθυνσης είναι υπερβολή αφού μπορείς να επιλέξεις Ιστορία Γενικής. Οπότε βγάζεις Ιστορία Κατεύθυνσης και βάζεις Φυσική Κατεύθυνσης ως μη εξεταζόμενο πανελλαδικά μάθημα (όπως και εμείς στη Θετική) και έτσι δίνεις δικαίωμα στα παιδιά που επιλέγουν Μαθηματικά και Πληροφορική να μπουν σε τμήματα του Πολυτεχνείου που έχουν άμεση η έμμεση σχέση με την Επιστήμη των Η/Υ.

(το β. μου κάνει περισσότερο)
Οι συνάδελφοι Φυσικοί;

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Κανένας

#446
Το πεδίο των παιδαγωγικών με Ιστορία πρέπει να φύγει απ' τη Θετική και να αντικατασταθεί με σχολές πληροφορικής και ΑΕΠΠ.
Κανείς δεν πάει για δάσκαλος από θετική. Θα καταλήξει μουχλιασμένη επιλογή.
Και η ΑΔΙΠ πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη για τους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων.
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

makisele

"Πρόβλημα θα υπάρξει με την εισαγωγή στις σχολές της πληροφορικής και τις φυσικομαθηματικές που δεν θα μπορούν να συνδυαστούν από καμία ομάδα προσανατολισμού. Ίσως μία αλλαγή στην πρόσβαση από τις οικονομικές σχολές να έλυνε το πρόβλημα.
Δηλαδή αντί να υπάρχει η δυνατότητα να πάει κάποιος στις επιστήμες υγείας με τη Βιολογία Γενικής Παιδείας να μπορούσε να πάει στις Θετικές Επιστήμες με Φυσική Κατεύθυνσης, γιατί κακά τα ψέματα οι Επιστήμες Υγείας απαιτούν γνώσεις φυσικής και χημείας και δεν είναι λογική επιλογή από την ομάδα προσανατολισμού των οικονομικών σπουδών και της πληροφορικής, ενώ είναι λογικό να μπορεί κάποιος να δηλώσει πληροφορική, οικονομικά και μαθηματικό. Πιστεύω ότι αυτή η μικρή αλλαγή θα έκανε πιο λογικό το νέο σύστημα."
Απο ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. Στρατηγακη.
http://www.naftemporiki.gr/story/936196/to-neo-sustima
ηδη δεν ειμαστε μονοι μας. Η λογικη ειναι με μας

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: makisele στις 07 Απρ 2015, 01:00:10 ΠΜ
"Πρόβλημα θα υπάρξει με την εισαγωγή στις σχολές της πληροφορικής και τις φυσικομαθηματικές που δεν θα μπορούν να συνδυαστούν από καμία ομάδα προσανατολισμού. Ίσως μία αλλαγή στην πρόσβαση από τις οικονομικές σχολές να έλυνε το πρόβλημα.
Δηλαδή αντί να υπάρχει η δυνατότητα να πάει κάποιος στις επιστήμες υγείας με τη Βιολογία Γενικής Παιδείας να μπορούσε να πάει στις Θετικές Επιστήμες με Φυσική Κατεύθυνσης, γιατί κακά τα ψέματα οι Επιστήμες Υγείας απαιτούν γνώσεις φυσικής και χημείας και δεν είναι λογική επιλογή από την ομάδα προσανατολισμού των οικονομικών σπουδών και της πληροφορικής, ενώ είναι λογικό να μπορεί κάποιος να δηλώσει πληροφορική, οικονομικά και μαθηματικό. Πιστεύω ότι αυτή η μικρή αλλαγή θα έκανε πιο λογικό το νέο σύστημα."
Απο ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. Στρατηγακη.
http://www.naftemporiki.gr/story/936196/to-neo-sustima
ηδη δεν ειμαστε μονοι μας. Η λογικη ειναι με μας

Ο κόσμος θα αρχίσει να καταλαβαίνει σταδιακά ποια μόνο ειδικότητα κερδίζει!! Προφανώς η λογική ζητάει μία μικρή αλλαγή σε μία γέφυρα...

NiColas1957

Απορία ..... 
Θα μπορούσαν κάποιες σχολές να υπάρχουν σε περισσότερα από ένα επιστημονικά παιδία?  Ή αυτό αποκλείεται ?
Ξέρει κάποιος ?