Θέμα Δ

Ξεκίνησε από gpapargi, 27 Μαΐου 2016, 09:48:48 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

@PavlosD
συμφωνώ, έχεις δίκιο

Παράθεση από: PavlosD στις 28 Μαΐου 2016, 02:55:10 ΜΜ
1.Δε λέει πουθενά το σχολικό ότι στα ορίσματα δε μπορείς να έχεις σταθερά.
2. Όπως είπες, χρησιμοποιείται σταθερά στα ορίσματα έτοιμων συναρτήσεων

στη σελίδα 185 του σχολικού βιβλίου υπάρχει κλήση Παραγοντικό(Ν-1). Δεν έχει σημασία που είναι εκτός ύλης. Είναι στο σχολικό βιβλίο στην αμέσως επόμενη παράγραφο του 10.
επίσης στο τετράδιο μαθητή σελίδες 101-102 έχει πολλές φορές την ίδια κλήση.
Φυσικά προκύπτει και από τις οδηγίες του υπουργείου το 2010 που μας θύμισε ο Βαγγέλης και είχε ανεβάσει τότε ο Παναγιώτης
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2813.0
όπου ξεκαθαρίζουν ότι οι παράμετροι των συναρτήσεων δεν αλλάζουν τιμή.
Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για το θέμα αυτό στο στέκι.

Νομίζω ότι δεν υπάρχει θέμα και είναι προφανές ότι μπορεί κάποιος να βάλει σταθερά όχι μόνο σε Συνάρτηση αλλά και σε Διαδικασία όπως συμβαίνει και στις περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού.
Είναι κάτι που προκύπτει από την κοινή λογική, και δεν θα έπρεπε να αναγκαζόμαστε να παραθέτουμε εδάφια από το βιβλίο ή το ΤΔ ή εγκυκλίους, δεν είμαστε δικηγόροι αλλά καθηγητές.

ΥΓ. Προσωπικά θα έκοβα αν ο μαθητής χρησιμοποιούσε μεταβλητή αντί για 'Α' γιατί αυτό θα έδειχνε ότι δεν έχει καταλάβει ότι οι παράμετροι της συνάρτησης δεν αλλάζουν στην επιστροφή >:D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Αθανάσιος Πέρδος

Αγαπητέ πίστευα ότι είχες κάτι σοβαρότερο να πεις από ότι τα επιχειρήματα μου είναι από άλλο πλανήτη.   

Παράθεση από: PavlosD στις 28 Μαΐου 2016, 02:55:10 ΜΜ
1.Δε λέει πουθενά το σχολικό ότι στα ορίσματα δε μπορείς να έχεις σταθερά.
Λέει όμως ότι υπάρχει λίστα παραμέτρων. Και οι παράμετροι είναι μεταβλητές όχι σταθερές.

Παράθεση από: PavlosD στις 28 Μαΐου 2016, 02:55:10 ΜΜ
2. Όπως είπες, χρησιμοποιείται σταθερά στα ορίσματα έτοιμων συναρτήσεων
Ναι αλλά άλλο πράγμα μιά ενσωματωμένη μαθηματική συνάρτηση και άλλο μία συνάρτηση ορισμένη από το χρήστη η οποία έχει παραμέτρους - μεταβλητές.

Παράθεση από: PavlosD στις 28 Μαΐου 2016, 02:55:10 ΜΜ
3. Αν έπεφτε σα σ/λ (γίνεται/δε γίνεται), θα είχαμε θέμα, δεκτόν. Τώρα δεν έχουμε πρόβλημα  με καμία από τις 2 αποδεκτές λύσεις (σταθερά/μεταβλητή στα ορίσματα)
Τι να σχολιάσω; Αυτοαναιρείσαι.
Είναι δυνατόν να υπάρχει θέμα σε σωστό - λάθος όπως: "Μία παράμετρος σε μία συνάρτηση μπορεί να είναι σταθερά" και να μην υπάρχει στο "Γράψε ΣΥΝ1(5,8)"

Το θέμα όμως στη συζήτηση μεταξύ μας μιας και όσο πληκτρολογούσα εμφανίστηκε και o evry (καλώς τον) είναι το εξής:
Ακόμη και σε αυτό που λες "Δε λέει πουθενά το σχολικό ότι στα ορίσματα δε μπορείς να έχεις σταθερά." άρα μπορεί να έχεις, κάνεις παραδοχή.
Εσύ λοιπόν μπορείς να κάνεις την παραδοχή που σε βολεύει αφού δεν το λέει το σχολικό αλλά οι μαθητές σε κάτι τόσο προφανές πρέπει να σκεφτούν την περίπτωση που δεν είναι δυνατόν να συμβεί ποτέ.

Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο. Προφανώς για σένα οι παραθέσεις από το σχολικό που αναπαράγω αποτελούν επιχειρήματα από άλλο πλανήτη. Το ότι εναρμονίζομαι με την εκπαιδευτική κοινότητα μιας και διδάσκω πέρασμα σταθερής τιμής σε συνάρτηση μιας και αυτό λέει η λογική πάλι με κάνει να έχω επιχείρηματα από άλλον πλανήτη.

Όπως νομίζεις αγαπητέ.
   

pgrontas

Το ο, τι η παραμέτρος είναι μεταβλητή είναι σαφές.  Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να λάβει κατά την κλήση τιμή  σταθερά.
Είναι σαν να λες ότι σε κάθε εκχώρηση επειδή στο αριστερό τμήμα έχω μεταβλητή πρέπει να έχω και στο δεξιό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Αθανάσιος Πέρδος

Χαίρομαι πάρα πολύ που διάβασες το διδακτικό πακέτο και μάλιστα εδάφια εκτός ύλης όπως και το τετράδιο μαθητή πάλι σε παράδειγμα εκτός ύλης που αφορά βέβαια διαδικασία.

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 03:33:05 ΜΜ
στη σελίδα 185 του σχολικού βιβλίου υπάρχει κλήση Παραγοντικό(Ν-1). Δεν έχει σημασία που είναι εκτός ύλης. Είναι στο σχολικό βιβλίο στην αμέσως επόμενη παράγραφο του 10.
επίσης στο τετράδιο μαθητή σελίδες 101-102 έχει πολλές φορές την ίδια κλήση.
Πέρισυ όμως όταν έφερνα τα εδάφια από το τετράδιο μαθητή που έλεγαν ότι "μία συνάρτηση είναι μία διαδικασία που επιστρέφει το όνομα της και ότι οι συναρτήσεις μπορούν να εκτελούν οποιαδήποτε λειτουργία επιθυμεί ο χρήστης για αυτό καλούνται συναρτήσεις ορισμένες από το χρήστη σε αντιδιαστολή με τις ενσωματωμένες συναρτήσεις της Γλώσσας" το απέρριπτες.
Η σχετική συζήτηση στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6223.msg72094#msg72094

Μάλιστα επειδή και εσύ και ο άλλος που με χαρακτήρησε από άλλο πλανήτη προσπαθείτε να περάσετε την εντύπωση ότι εγώ λέω ότι είναι λάθος το πέρασμα σταθερής τιμής σε παράμετρο συνάρτησης,  στο συγκεκριμένο εδάφιο στο τετράδιο μαθητή αναφέρεται ξεκάθαρα ότι "Σε μία συνάρτηση μπορούν να περνούν σταθερές, εκφράσεις μεταβλητές πίνακες".
Είναι προφανές λοιπόν ότι για λόγους αξιοπρέπειας και μόνο δεν είναι δυνατόν να παραθέτω ότι με συμφέρει και να αποσιωπώ τη συνέχεια.

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 03:33:05 ΜΜ
Φυσικά προκύπτει και από τις οδηγίες του υπουργείου το 2010 που μας θύμισε ο Βαγγέλης και είχε ανεβάσει τότε ο Παναγιώτης
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2813.0
όπου ξεκαθαρίζουν ότι οι παράμετροι των συναρτήσεων δεν αλλάζουν τιμή.
Ναι οι πραγματικές παράμετροι δεν δέχονται πίσω τις τιμές τους από τις τυπικές. Τι σχέση αυτό με το πέρασμα σταθερής τιμής σε τυπική παράμετρο με το οποίο συμφωνείς με τον PavlosD. 

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 03:33:05 ΜΜ
Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για το θέμα αυτό στο στέκι.
Τις γνωρίζω αγαπητέ. Για αυτό χρησιμοποιήσα και τη φράση του Νίκου του Αδαμόπουλου 
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 26 Μαρ 2015, 11:32:15 ΜΜ
...
Όπως έχεις καταλάβει το σχολικό βιβλίο σε κάποια σημεία δεν βοηθάει και αυτό οδηγεί σε γκρίζα σημεία, σε αμφιβολίες αλλά και σε παρανοήσεις.
Για το συγκεκριμένο ερώτημα, ειδικά για την κλήση συναρτήσεων όπου η μεταβίβαση τιμών γίνεται μόνο από τις πραγματικές προς τις τυπικές παραμέτρους, θεωρούμε ότι η εκπαιδευτική κοινότητα έχει καταλήξει και δέχεται χωρίς κανένα πρόβλημα τη χρήση και σταθερών τιμών αλλά και εκφράσεων ως πραγματικές παραμέτρους.
...
Η εκπαιδευτική κοινότητα λοιπόν έχει κάνει παραδοχή για το πέρασμα σταθερής τιμής σε τυπική παράμετρο συνάρτησης.

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 03:33:05 ΜΜ
Νομίζω ότι δεν υπάρχει θέμα και είναι προφανές ότι μπορεί κάποιος να βάλει σταθερά όχι μόνο σε Συνάρτηση αλλά και σε Διαδικασία όπως συμβαίνει και στις περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού.
Είναι κάτι που προκύπτει από την κοινή λογική, και δεν θα έπρεπε να αναγκαζόμαστε να παραθέτουμε εδάφια από το βιβλίο ή το ΤΔ ή εγκυκλίους, δεν είμαστε δικηγόροι αλλά καθηγητές.
Όπα! Εσύ δεν παρέθεσες στην αρχή του μηνύματος σου ένα εδάφιο από το βιβλίο που είναι εκτός ύλης, ένα από το τετράδιο που είναι εκτός ύλης και τις οδηγίες που δεν έχουν σχέση με αυτό που συζητάμε.
Τι έγινε στη συνέχεια; Το μετάνιωσες;

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 03:33:05 ΜΜ
ΥΓ. Προσωπικά θα έκοβα αν ο μαθητής χρησιμοποιούσε μεταβλητή αντί για 'Α' γιατί αυτό θα έδειχνε ότι δεν έχει καταλάβει ότι οι παράμετροι της συνάρτησης δεν αλλάζουν στην επιστροφή >:D
Ούτε για αστείο δεν το δέχομαι.

Υπενθυμίζω ότι το θέμα από το οποίο ξεκίνησε η συζήτηση είναι το εξής. Όπως η εκπαιδευτική κοινότητα μπορεί να κάνει παραδοχές με βάση την κοινή λογική, θα πρέπει και ο μαθητής να κάνει το ίδιο για πραγματικά σενάρια. Δεν είναι δυνατόν να κοπούν μόρια γιατί δεν έλεγξε αν υπάρχει αγόρι σε 150000 μαθητές του ΠΣΔ και μάλιστα με την συγκεκριμένη εκφώνηση.

Άντε φεύγω για το βαθμολογικό. Να είσαι καλά.

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2016, 04:28:37 ΜΜ
Το ο, τι η παραμέτρος είναι μεταβλητή είναι σαφές.  Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να λάβει κατά την κλήση τιμή  σταθερά.
Είναι σαν να λες ότι σε κάθε εκχώρηση επειδή στο αριστερό τμήμα έχω μεταβλητή πρέπει να έχω και στο δεξιό.
Παναγιώτη νομίζω ότι σε καλύπτω με το μήνυμα μου.

PavlosD

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 03:33:05 ΜΜ
@PavlosD
συμφωνώ, έχεις δίκιο

στη σελίδα 185 του σχολικού βιβλίου υπάρχει κλήση Παραγοντικό(Ν-1). Δεν έχει σημασία που είναι εκτός ύλης. Είναι στο σχολικό βιβλίο στην αμέσως επόμενη παράγραφο του 10.
επίσης στο τετράδιο μαθητή σελίδες 101-102 έχει πολλές φορές την ίδια κλήση.
Φυσικά προκύπτει και από τις οδηγίες του υπουργείου το 2010 που μας θύμισε ο Βαγγέλης και είχε ανεβάσει τότε ο Παναγιώτης
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2813.0
όπου ξεκαθαρίζουν ότι οι παράμετροι των συναρτήσεων δεν αλλάζουν τιμή.
Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για το θέμα αυτό στο στέκι.

Νομίζω ότι δεν υπάρχει θέμα και είναι προφανές ότι μπορεί κάποιος να βάλει σταθερά όχι μόνο σε Συνάρτηση αλλά και σε Διαδικασία όπως συμβαίνει και στις περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού.
Είναι κάτι που προκύπτει από την κοινή λογική, και δεν θα έπρεπε να αναγκαζόμαστε να παραθέτουμε εδάφια από το βιβλίο ή το ΤΔ ή εγκυκλίους, δεν είμαστε δικηγόροι αλλά καθηγητές.

ΥΓ. Προσωπικά θα έκοβα αν ο μαθητής χρησιμοποιούσε μεταβλητή αντί για 'Α' γιατί αυτό θα έδειχνε ότι δεν έχει καταλάβει ότι οι παράμετροι της συνάρτησης δεν αλλάζουν στην επιστροφή >:D
Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2016, 04:28:37 ΜΜ
Το ο, τι η παραμέτρος είναι μεταβλητή είναι σαφές.  Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να λάβει κατά την κλήση τιμή  σταθερά.
Είναι σαν να λες ότι σε κάθε εκχώρηση επειδή στο αριστερό τμήμα έχω μεταβλητή πρέπει να έχω και στο δεξιό.

Κοιτάξτε, προσωπικά δεν κάθομαι να συζητήσω καν αν είναι σαφές (που είναι)
Το επιχείρημα είναι "από άλλο πλανήτη" γιατί συγκρίνει "έκπτωση" (που δεν είναι) στο συντακτικό "λάθος", με έκπτωση (μικρή? μικρή) στο λογικό λάθος.

akis_taz

Συνάδελφοι καλησπέρα,
καλό καλοκαίρι να έχουμε  8)
Επειδή συζήτηση κάνουμε, αλλά καλό είναι να καταλήξουμε κάπου, θέλετε να γράψουμε 2-3 ολοκληρωμένες λύσεις για να δούμε τελικά ποιες και πως θα έχαναν κάποιες μονάδες;
Στην παρακάτω λύση έχω κάνει τις εξής παραδοχές:
1) Δέχομαι ότι στους 150000 μαθητές, σίγουρα θα υπάρχουν και αγόρια και κορίτσια.
2) Θεωρώ ότι γίνεται να περάσω το φύλο με σταθερή τιμή 'Α' και 'Κ'.

Πρόγραμμα Χρόνος
Μεταβλητές
  Ακέραιες: ι, κ
  Πραγματικές: ΧΡ[150000,12], ΣΧ[150000]
  Χαρακτήρες: ΚΩΔ[150000], Φ[150000]
Αρχή
Για ι από 1 μέχρι 150000
  Διάβασε ΚΩΔ[ι], Φ[ι]
  Για κ από 1 μέχρι 12
    Διάβασε ΧΡ[ι,κ]
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
Για ι από 1 μέχρι 150000
ΣΧ[ι] <- 0
  Για κ από 1 μέχρι 12
    ΣΧ[ι] <- ΣΧ[ι] + ΧΡ[ι,κ]
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
ΘΑ <- ΘΕΣΗ_ΜΑΧ(Φ,ΣΧ, 'Α')
Γράψε ΚΩΔ[ΘΑ]
ΘΚ <- ΘΕΣΗ_ΜΑΧ(Φ,ΣΧ, 'Κ')
Γράψε ΚΩΔ[ΘΚ]
Τέλος_προγράμματος
!******************
Συνάρτηση ΘΕΣΗ_ΜΑΧ(Φ, ΣΧ, Χ) : Ακέραια
Μεταβλητές
  Ακέραιες: ι
  Πραγματικές: ΣΧ[150000]
  Χαρακτήρες: Φ[150000], Χ
αρχή
ΘΕΣΗ_ΜΑΧ <- 0
max <- 0
Για ι από 1 μέχρι 150000
  Αν Φ[ι] = Χ και ΣΧ[ι] > max τότε
    max <- ΣΧ[ι]
    ΘΕΣΗ_ΜΑΧ <- ι
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_συνάρτησης

evry

Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα.
Καμία μονάδα δεν πρέπει να χάσει.
20/20

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω αφού ζητούνται 2 κλήσεις μια για αγόρια και μια για κορίτσια,
προφανώς υπάρχουν και αγόρια και κορίτσια.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: PavlosD στις 28 Μαΐου 2016, 05:42:09 ΜΜ
Κοιτάξτε, προσωπικά δεν κάθομαι να συζητήσω καν αν είναι σαφές (που είναι)
Το επιχείρημα είναι "από άλλο πλανήτη" γιατί συγκρίνει "έκπτωση" (που δεν είναι) στο συντακτικό "λάθος", με έκπτωση (μικρή? μικρή) στο λογικό λάθος.

Αγαπητέ διαβάζεις το μήνυμα μου ακριβώς πάνω από το δικό σου. Βλέπεις να λέω πουθενά αυτό που γράφεις. Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις.
Το επιχείρημα είναι ότι το βιβλίο μέσα στην εξετάζομενη ύλη δεν αναφέρει  πουθενά ότι μία πραγματική παράμετρος μπορεί να αντικατασταθεί από μία σταθερά. Όμως η εκπαιδευτική κοινότητα και μέσα σε αυτήν είμαι και εγώ, έχει καταλήξει, έχει δηλαδή κάνει την παραδοχή πολύ σωστά και ορθά για μένα, ότι αυτό επιτρέπεται.
Το επίχειρημα λοιπόν είναι το εξής:
Όπως η εκπαιδευτική κοινότητα μπορεί να κάνει παραδοχές με βάση την κοινή λογική, θα πρέπει και ο μαθητής να κάνει το ίδιο για πραγματικά σενάρια. Δεν είναι δυνατόν να κοπούν μόρια γιατί δεν έλεγξε αν υπάρχει αγόρι σε 150000 μαθητές του ΠΣΔ και μάλιστα με την συγκεκριμένη εκφώνηση.

Έχεις να πεις κάτι για αυτό; Μάλλον όχι και προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις μιλώντας για επιχειρήματα από άλλο πλάνητη και ότι δεν συζητάς άλλο.
Ας είναι.

Στο βαθμολογικό πάντως 30 συνάδελφοι, ναι από αυτούς που θα βαθμολογήσουν, έχουν ακριβώς διαφορετική λογική από τη δική σου. Δεν θα κόψουν κανένα μόριο από κάποιο μαθητή που δεν έκανε έλεγχο.
Όπως επίσης δεν θα κόψουν και κανένα μόριο από κάποιον που πέρασε πρώτα το χαρακτήρα σε μεταβλητή και μετά τον έστειλε στη συνάρτηση.

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 03:33:05 ΜΜ
ΥΓ. Προσωπικά θα έκοβα αν ο μαθητής χρησιμοποιούσε μεταβλητή αντί για 'Α' γιατί αυτό θα έδειχνε ότι δεν έχει καταλάβει ότι οι παράμετροι της συνάρτησης δεν αλλάζουν στην επιστροφή


 


evry

Παρακαλώ όταν παρατίθενται μηνύματά μου να παρατίθενται ολόκληρα, ειδικά όταν η απουσία ενός χαρακτήρα ( >:D) αλλάζει όλο το νόημα:

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 03:33:05 ΜΜ
ΥΓ. Προσωπικά θα έκοβα αν ο μαθητής χρησιμοποιούσε μεταβλητή αντί για 'Α' γιατί αυτό θα έδειχνε ότι δεν έχει καταλάβει ότι οι παράμετροι της συνάρτησης δεν αλλάζουν στην επιστροφή  >:D

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Αθανάσιος Πέρδος

@akis_taz
Ξέχασες να δηλώσεις τις μεταβλητές ΘΑ και ΘΚ.
Είναι ακριβώς ίδια η λύση σου με αυτήν που πρότειναν στο βαθμολογικό. Βέβαια για κάτι τέτοιο η γραμμή είναι να μην αφαιρεθεί μονάδα. Ίσως κάποιος με συνολική εικόνα γραπτού να έκοβε μία.

Αθανάσιος Πέρδος

Και εγώ παρακαλώ να σχολιάζονται αυτά που γράφω και να μην διαστρεβλώνονται.
Βέβαια δικό σας είναι το forum οπότε μπορείτε να τα αλλάξετε όποτε θέλετε.
Πρώτη φορά θα είναι άλλωστε;

Συμπληρώνω ότι δεν έγινε σκόπιμα. Στο copy paste χάθηκε ο ειδικός χαρακτήρας. Άλλωστε στην προηγούμενη παράθεση υπάρχει.

PavlosD

Παράθεση από: Αθανάσιος Πέρδος στις 28 Μαΐου 2016, 08:28:32 ΜΜ
Αγαπητέ διαβάζεις το μήνυμα μου ακριβώς πάνω από το δικό σου. Βλέπεις να λέω πουθενά αυτό που γράφεις. Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις.
Το επιχείρημα είναι ότι το βιβλίο μέσα στην εξετάζομενη ύλη δεν αναφέρει  πουθενά ότι μία πραγματική παράμετρος μπορεί να αντικατασταθεί από μία σταθερά. Όμως η εκπαιδευτική κοινότητα και μέσα σε αυτήν είμαι και εγώ, έχει καταλήξει, έχει δηλαδή κάνει την παραδοχή πολύ σωστά και ορθά για μένα, ότι αυτό επιτρέπεται.
Το επίχειρημα λοιπόν είναι το εξής:
Όπως η εκπαιδευτική κοινότητα μπορεί να κάνει παραδοχές με βάση την κοινή λογική, θα πρέπει και ο μαθητής να κάνει το ίδιο για πραγματικά σενάρια. Δεν είναι δυνατόν να κοπούν μόρια γιατί δεν έλεγξε αν υπάρχει αγόρι σε 150000 μαθητές του ΠΣΔ και μάλιστα με την συγκεκριμένη εκφώνηση.

Έχεις να πεις κάτι για αυτό;

Ναι έχω να πω ότι η σύγκριση είναι άστοχη

Παράθεση από: Αθανάσιος Πέρδος στις 28 Μαΐου 2016, 08:28:32 ΜΜ
Μάλλον όχι και προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις μιλώντας για επιχειρήματα από άλλο πλάνητη και ότι δεν συζητάς άλλο.
Ας είναι.

Μάλλον

Παράθεση από: Αθανάσιος Πέρδος στις 28 Μαΐου 2016, 08:28:32 ΜΜ
Στο βαθμολογικό πάντως 30 συνάδελφοι, ναι από αυτούς που θα βαθμολογήσουν, έχουν ακριβώς διαφορετική λογική από τη δική σου. Δεν θα κόψουν κανένα μόριο από κάποιο μαθητή που δεν έκανε έλεγχο.

1. https://en.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum

2. Ούτε εγώ έκοψα από κανέναν, βασιζόμενος στις λύσεις του υπουργείου. Θεωρητική συζήτηση κάνουμε.





alkisg

Παράθεση από: Αθανάσιος Πέρδος στις 28 Μαΐου 2016, 08:42:11 ΜΜ
Και εγώ παρακαλώ να σχολιάζονται αυτά που γράφω και να μην διαστρεβλώνονται.
Βέβαια δικό σας είναι το forum οπότε μπορείτε να τα αλλάξετε όποτε θέλετε.
Πρώτη φορά θα είναι άλλωστε;

Δεν μου αρέσει να υπάρχουν ατεκμηρίωτες μομφές κατά του φόρουμ.
Θα σε παρακαλέσω είτε να τεκμηριώσεις την επίθεση αυτή, είτε να την ανακαλέσεις.

Δεν γνωρίζω κάποια περίπτωση όπου στέλεχος της διαχειριστικής ομάδας να επεξεργάστηκε μήνυμα κάποιου μέλους του φόρουμ, εκτός φυσικά από τις "επίσημες" διαγραφές μηνυμάτων και παρατηρήσεων σε μέλη που γίνονται όταν αυτά παραβιάζουν τους κανόνες χρήσης χρήσης του φόρουμ, και συζητούνται στον κλειστό πίνακα της ομάδας διαχείρισης.

Στο τέλος κάθε επεξεργασμένου μηνύματος, το λογισμικό του φόρουμ δείχνει πότε και ποιος έχει κάνει την τελευταία επεξεργασία. Ούτε οι διαχειριστές δεν μπορούν να υπερβούν αυτόν τον περιορισμό. Μπορείς λοιπόν να μου υποδείξεις σε ποια μηνύματα αναφέρεσαι;

gthal

+1  Άλκη,
κι εμένα με ξάφνιασε η δήλωση αυτή...
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Αθανάσιος Πέρδος

#44
Παράθεση από: alkisg στις 29 Μαΐου 2016, 12:06:15 ΜΜ
Δεν μου αρέσει να υπάρχουν ατεκμηρίωτες μομφές κατά του φόρουμ.
Θα σε παρακαλέσω είτε να τεκμηριώσεις την επίθεση αυτή, είτε να την ανακαλέσεις.
Η επίθεση, όπως την ονομάζεις, είναι κατά συγκεκριμένου διαχειριστή, δεν είναι κατά του forum. Θέλω να πιστεύω ότι το forum μετά από αυτά που θα παραθέσω θα αντιδράσει όσον αφορά τον συγκεκριμένο.

Παράθεση από: alkisg στις 29 Μαΐου 2016, 12:06:15 ΜΜ
Δεν γνωρίζω κάποια περίπτωση όπου στέλεχος της διαχειριστικής ομάδας να επεξεργάστηκε μήνυμα κάποιου μέλους του φόρουμ, εκτός φυσικά από τις "επίσημες" διαγραφές μηνυμάτων και παρατηρήσεων σε μέλη που γίνονται όταν αυτά παραβιάζουν τους κανόνες χρήσης χρήσης του φόρουμ, και συζητούνται στον κλειστό πίνακα της ομάδας διαχείρισης.
Το πιστεύω ότι δεν γνωρίζεις. 

Παράθεση από: alkisg στις 29 Μαΐου 2016, 12:06:15 ΜΜ
Στο τέλος κάθε επεξεργασμένου μηνύματος, το λογισμικό του φόρουμ δείχνει πότε και ποιος έχει κάνει την τελευταία επεξεργασία. Ούτε οι διαχειριστές δεν μπορούν να υπερβούν αυτόν τον περιορισμό. Μπορείς λοιπόν να μου υποδείξεις σε ποια μηνύματα αναφέρεσαι;
Ένα διαγραμμένο μήνυμα το οποίο δεν αποτελεί επίσημη διαγραφή προφανώς δεν μπορεί να αναπαραχθεί από μένα. Ίσως αν έψαχνες κάποιο log αρχείο, δεν ξέρω αν έχεις την δυνατότητα να το κάνεις για τη δραστηριότητα του συγκεκριμένου στις 05/06/2015, θα μπορούσες να επιβεβαιώσεις αυτό που λέω. PrintSceen δεν κράτησα. Όμως αφού ζητήσω συγγνώμη από τον Γιώργο τον Νικολακάκη για την δημοσιοποίηση της μεταξύ μας προσωπικής συζήτησης δεν μπορώ όμως να κάνω αλλιώς, νομίζω ότι τεκμηριώνω πλήρως αυτό που έγραψα όπως με παρακάλεσες.   

Αυτό στάλθηκε στον Laertis στις 06 Ιούν 2015, 08:24:48 πμ
Παράθεση από: Αθανάσιος Πέρδος στις 06 Ιουν 2015, 08:24:48 ΠΜ
Χθες το πρωί αναρτήθηκε ένα μήνυμα από τον συνδιαχειριστή σου (evry) σχετικό με το έγγραφο του Π.Ι. για τη μεταβολή του μετρητή μέσα στις εντολές της ΓΙΑ. Είχε επίσης σχόλια για τη σχέση Γλώσσας και ψευδογλώσσας. Είχε και την αναφορά "ως συντονιστής". Γιατί σβήστηκε αργότερα; Δεν προσέβαλλε κανένα. Μία άποψη ήταν.

Αν οφείλεται σε bug του λογισμικού συγγνώμη για το χρόνο που αφιέρωσες να διαβάσεις το μήνυμα, παρακαλώ αγνόησε τα παρακάτω.
Αν το ξανασκέφτηκε και το διέγραψε μάλλον ισχύει τελικά αυτό που έχει γράψει ο Όργουελ.
Όλα τα ζώα είναι ίσα, αλλά μερικά ζώα είναι πιο ίσα από τα άλλα.

Καλή σου μέρα. 

Η απάντηση του Laertis ήταν άμεση στις 06 Ιούν 2015, 10:35:50 πμ
Παράθεση από: Laertis στις 06 Ιουν 2015, 10:35:50 ΠΜ
Δεν ξέρω αν είναι δική μου εντύπωση ή ερμηνεύω λάθος το κείμενο σου, αλλά διακρίνω ένα γενικό απαξιωτικό ύφος φυσικά προς τον evry, αλλά και προς εμένα. Συγγνώμη αν κάνω λάθος αλλά τουλάχιστον αυτή την εντύπωση αποκομίζω διαβάζοντας το επιτακτικό ύφος, "εσύ και ο συνδιαχειριστής σου ...". Ειλικρινά δεν γνωρίζω το συμβάν.

Ο συνδιαχειριστής μου evry, όπως και όλοι οι υπόλοιποι, έχουν άποψη και ξέρουν να υπερασπίζονται τον εαυτό τους. Γιατί απευθύνεσαι σε μένα και όχι στον ίδιο; Θεωρείς ότι μπορώ εγώ να απαντήσω για λογαριασμό του;
Αν θέλεις μπορώ να μεταφέρω το ερώτημα στον ίδιο, πράγμα που θα κάνω άμεσα μιας και το θέμα έχει αναχθεί καθαρά σε προσωπικό ζήτημα, αν και δε πιστεύω ότι χρειάζεσαι ενδιάμεσο για να συνεννοηθείς.


Απάντησα ως εξής:
Παράθεση από: Αθανάσιος Πέρδος στις 06 Ιουν 2015, 12:07:45 ΜΜ
Δεν υπάρχει τίποτα απαξιωτικό προς εσένα. . Είστε και οι δύο διαχειριστές. Αυτό εννοούσα. Συγγνώμη αν φάνηκε κάτι διαφορετικό.

Μεταξύ μας μπορεί να διαφωνώ κάθετα με τις απόψεις σου και τον τρόπο που τις εκφράζεις αλλά αναγνωρίζω και εκτιμώ ότι έχεις μία σταθερή άποψη. Από την άλλη είναι φανερό ότι και εσύ διαφωνείς με τον τρόπο που εκφράζομαι εγώ. 
Έγραψα το μήνυμα σε σένα γιατί έγραψες τα εξής:
Παράθεση από: Laertis στις 03 Ιουν 2015, 04:24:28 ΜΜ
Δηλαδή κύριε Δουκάκη θεωρείτε και υποστηρίζετε ανοικτά, ότι το Στέκι είναι χώρος εξυπηρέτησης συμφερόντων κάποιων εκπαιδευτικών; Σε μια κοινότητα πάντα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, διαφωνίες, κριτική και πιθανές λογομαχίες. Έτσι μόνο πιστεύω ότι προκύπτει η σύνθεση.

Παράθεση από: Laertis στις 22 Μαΐου 2015, 07:15:39 ΜΜ
Απο τη άλλη, το Στέκι δεν είναι φροντιστήριο αλλά μια συμμετοχική κοινότητα, όπου συμμετέχουν και μαθητές και προσωπικά οφέλη δε χωράνε.
Για αυτό ρώτησα τι συμβαίνει και ζήτησα μάλιστα συγγνώμη προκαταβολικά αν οφείλεται σε λάθος λογισμικού η διαγραφή του μηνύματος.
Αν όμως δεν ισχύει αυτό τότε η συμμετοχική κοινότητα είναι μάλλον της μορφής:
"Όλα τα ζώα είναι ίσα, αλλά μερικά ζώα είναι πιο ίσα από τα άλλα."

Για την ιστορία στο συγκεκριμένο μήνυμα αρχικά έδινε δικά του παραδείγματα και επικαλούνταν την αυθεντία του ως συντονιστή σε εξεταστικό ενώ στη συνέχεια την άλλη μέρα έγραψε νέο μήνυμα.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6246.msg73193#msg73193
Πήρε την παρακάτω απάντηση. Και το αρχικό μήνυμα να άφηνε πάλι ίδια θα ήταν.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6246.msg73200#msg73200
και εκεί σταμάτησε η συζήτηση.

Και μιας και μιλάτε στους κλειστούς πίνακες ρώτα τον αν θέλεις γιατί μου είπε "Τίποτα δεν σου ξεφεύγει" όταν ήρθε και μου συστήθηκε στο συνέδριο στο Πανεπιστήμιο Πειραία τον Οκτώβριο.

Αυτά είναι τα γεγονότα.