ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vistrian

VR in Computing

pvs

Οι άνθρωποι δεν υπάρχουν. Δεν υπάρχει λογική να δίνουν σε μάθημα επιλογής 3ώρες και σε μάθημα κατεύθυνσης 2 ώρες. Δεν ξέρω ποιοι και με ποια κριτήρια φτιάχνουν αυτά τα προγράμματα. Εγώ βλέπω ότι μας αντιμετωπίζουν ως παρείσακτους που απλά πρέπει να υπάρχουμε γιατί δεν γίνεται διαφορετικά. Μας έβαλαν σε μια άκυρη κατεύθυνση, μας τοποθετούν κάτω και από την ιστορία και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι περνάνε και τη γραμμή ότι είμαστε και ευνοημένοι. Αν υπήρχε τρόπος απλά να βγάζαμε διοικητική δουλειά χωρίς να μπαίνουμε στις τάξεις θα το έκαναν. Κατά τα άλλα η πληροφορική είναι η επιστήμη του μέλλοντος σε όλο τον κόσμο αλλά για τον Μπαλτά το μέλλον είναι ο μαυροπίνακας. 

tfat

Σε ολόκληρο το Λύκειο το ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει μόνο μια ώρα πληροφορικής (Β' Λυκείου). Στην Α' Λυκείου επιλογής, στην Γ' Λυκείου, ναι μεν διδασκόμενο σε κάποιους μαθητές αλλά όχι και συνολικά εξεταζόμενο, και όλα αυτά ενώ βρισκόμαστε στο 2015. Έλεοοοοος.....

petrosp13

Υπάρχουν γύρω στις 500 σχολές στο Μηχανογραφικό.
Από αυτές αφαιρούμε περίπου 20 παιδαγωγικές σχολές. (480)
Οι σχολές που αφορά το πεδίο της Θεωρητικής είναι γύρω στις 80. (400)
Οι σχολές που αφορά το πεδίο της Οικονομικής είναι γύρω στις 80 επίσης. (320)
Όπως καταλαβαίνετε, οι υπόλοιπες 320 σχολές αφορούν τα υποψήφια παιδιά της Θετικής για τα πεδία 2-3-4.
Ακόμα και αν αφαιρεθούν από την Θετική οι σχολές Πληροφορικής (γύρω στις 30) και κάποιες ακόμα που τώρα είναι κοινές σε πεδία, τα παιδιά της Θετικής θα έχουν σχεδόν 300 επιλογές σχολών, την ώρα που τα αντίστοιχα παιδιά των άλλων δυο κατευθύνσεων δεν θα έχουν πάνω από 150.
Αν αυτό θεωρείται άνοιγμα των επιλογών των παιδιών και ισονομία...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Diotima

Παράθεση από: panos_s στις 28 Απρ 2015, 11:17:03 ΜΜ
Οι άνθρωποι δεν υπάρχουν. Δεν υπάρχει λογική να δίνουν σε μάθημα επιλογής 3ώρες και σε μάθημα κατεύθυνσης 2 ώρες. Δεν ξέρω ποιοι και με ποια κριτήρια φτιάχνουν αυτά τα προγράμματα. Εγώ βλέπω ότι μας αντιμετωπίζουν ως παρείσακτους που απλά πρέπει να υπάρχουμε γιατί δεν γίνεται διαφορετικά. Μας έβαλαν σε μια άκυρη κατεύθυνση, μας τοποθετούν κάτω και από την ιστορία και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι περνάνε και τη γραμμή ότι είμαστε και ευνοημένοι. Αν υπήρχε τρόπος απλά να βγάζαμε διοικητική δουλειά χωρίς να μπαίνουμε στις τάξεις θα το έκαναν. Κατά τα άλλα η πληροφορική είναι η επιστήμη του μέλλοντος σε όλο τον κόσμο αλλά για τον Μπαλτά το μέλλον είναι ο μαυροπίνακας.
Συμφωνώ, υπάρχει σίγουρα ιδεολογικό υπόβαθρο  υποτίμησης της Πληροφορικής με το 2ωρο αλλά και σε όλο το εξεταστικό. Είναι πολύ προκλητικό και φαίνεται ότι υπάρχει εκδικητικότητα και θέλουν να τη δείξουν.Πρέπει να έχει γίνει και πλύση εγκεφάλου από το ΝΠΔΔ. Υποτίμηση και της ΑΔΙΠΠ και της Τριτοβάθμιας. Η Τριτοβάθμια πρέπει να αντιδράσει έντονα. Μπράβο στη συνεργασία της ΕΠΕ με τους άλλους κλάδους που θίγονται, μακάρι να αποδώσει, χωρίς συνεργασίες και γενικευμένη αντίδραση δεν πρόκειται να υπάρξει ελπίδα.

demodosm

Αγαπητοί Συνάδελφοι.  Δεν πρέπει να διεκδικήσουμε τα Μαθήματα Επιλογής της Γ' που κατήργησαν.
Τι τους ενοχλούσαν τα Πολυμέσα. Θα πρέπει να διεκδικήσουμε την επαναφορά τους.
Α... το ξέχασα... υπάρχει ο φόβος ότι οι μαθητές θα διαλέξουν Πληροφορική  ;).

pthomop

Μετά από 2 χρόνια ανελέητου πολέμου κατά της ειδικότητας, σκληρών αγώνων για δικαίωση δυστυχώς συνάδελφοι πρέπει να το ομολογήσουμε: Ηττηθήκαμε από τις 'ΒΑΣΙΚΕΣ' ειδικότητες. Δυστυχώς δεν καταφέραμε 15 χρόνια να σπάσουμε το αρρωστημένο και οπισθοδρομικό εκπαιδευτικό κατεστημένο. ΚΡΙΜΑ!!!

tdrivas

τιποτα δεν τελειωσε. μην πτοειστε. ολα συνεχιζονται.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

fupat2

Παράθεση από: pthomop στις 29 Απρ 2015, 10:59:05 ΠΜ
Ηττηθήκαμε από τις 'ΒΑΣΙΚΕΣ' ειδικότητες.

Σωστά τα εισαγωγικά, αλλά ίσως καποιοι δεν καταλάβουν την ειρωνία σου, οπότε ας προσέχουμε περισσότερο την ορολογία μας. Να μην αναφερουμε ποτέ κάποια μαθήματα ως "ΒΑΣΙΚΕΣ ειδικότητες" αλλά ως "ΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ως Βασικές ειδικότητες".

Μέρος τις επιχειρηματολογίας μας είναι ότι οι "βασικές ειδικότητες"  πρέπει να προκύπτουν από τις ανάγκες των σχολών της τριτοβάθμιας, και όχι να προκύπτουν "εξ ουρανού". 

Έχουμε ένα κλασικό ιστορικό παράδειγμα για το πως μεταβάλονται οι "Βασικές ειδικότητες" στο χρόνο, ανάλογα με τις ανάγκες των πανεπιστημίων και της κοινωνιας. Κάποτε, τον 17ο αιώνα, τα θρησκευτικά ήταν η "βασικότερη των βασικών ειδικοτήτων" για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια όλου του δυτικού κόσμου. Όμως ο δυτικός κόσμος προχώρησε, οι ανάγκες των σχολών μεταβλήθηκαν, και έτσι το μάθημα των θρησκευτικών έχασε την πρωτοκαθεδρία του. Το ίδιο συμβαίνει και στην εποχή μας.

Η θέση μας είναι ότι δεν υπάρχουν "Βασικές ειδικότητες", αλλά ότι πρέπει οι σχολές της τριτοβάθμιας να αποφασίζουν για το ποιές ειδικότητες χρειάζονται για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

nektar

Κάποιοι στους ΑΝΕΛ συζητούν το παρακάτω σχέδιο:

https://www.dropbox.com/s/rl79vw91gqlqkf9/%CE%91%CE%91%CE%91_Exetastiko_ProtashSynolikh_EPE_SEK_Corrected.png

Τι λέτε; Μας καλύπτει;
Νεκτάριος Μουμουτζής

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

makisele


andreas_p

Αυτό επιτάσσει η λογική και το ... 2015 !!!

Καθημερινά βομβαρδίζομαι από τους μαθητές μου, με ερωτήσεις του τύπου :

"Εγώ Κύριε, θέλω να σπουδάσω Πληροφορική ή Μαθηματικό . 
Γιατί θα πρέπει να εξεταστώ στη Χημεία ;;;" 

ή

"Γιατί οι ΟΠ #2 και #3 δεν επικοινωνούν ;;;"

Τι να τους πω ;;;  Να αρχίσω να μιλώ για μικροπρέπειες και ταπεινές συντεχνιακές λογικές ;;;

Στις 14/4, έστειλα τρεις (3) απλές βελτιωτικές προτάσεις. (επισυναπτόμενο)

Άραγε να ασχολήθηκε κάποιος ;;;

Ανδρέας Πυρόβολος


fupat2

#703
Παράθεση από: nektar στις 29 Απρ 2015, 04:36:32 ΜΜ
Κάποιοι στους ΑΝΕΛ συζητούν το παρακάτω σχέδιο:

https://www.dropbox.com/s/rl79vw91gqlqkf9/%CE%91%CE%91%CE%91_Exetastiko_ProtashSynolikh_EPE_SEK_Corrected.png

Τι λέτε; Μας καλύπτει;


Καταρχήν δεν υπάρχει ένα βελάκι προς την νομική, σφάλμα τυπογραφείου.

Μετά, στις παραιατρικές και στα παιδαγωγικά θα πρόσθετα μαθήματα έτσι ώστε οι μαθητές να εξετάζονται σε 4 μαθήματα (αντί για 3), και να μπαίνουν από όλους τους κλάδους συγκρινόμενοι στα ίδια ακριβώς μαθήματα. Δηλαδή τα * στη θετική ομάδα προσατατολισμού θα τα έβαζα μαθηματικά, και τα * στην ομάδα προσανατολισμού οικονομιας-πληροφορικής και στην ομάδα ανθρωπιστικών θα το έβαζα φυσική.

Τέλος στην ομάδα προστανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών θα διέγραφα εντελώς τις παραιατρικές επιστήμες, γιατί δεν είναι δυνατόν να διαβάζει ιστορία ο νοσοκόμος. Επειδή η τετράδα νελ-φυσική-μαθηματικά-ιστορία -βιολογία(που σχηματίζεται στην δεύτερη και τρίτη ομαδες προσανατολισμου στις παραιατρικές αν αντικαταστήσουμε τα αστεράκια όπως είπα παραπάνω) δεν μπορεί να σχηματιστεί ακριβώς η ίδια στην πρώτη ομάδα, και φυσικά επειδή δεν είναι δυνατόν να μην εξετάζονται και να μην συγκρίνονται στα ίδια ακριβώς μαθήματα, όσοι μπαίνουν στην ίδια σχολή.

Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

nektar

Παράθεση από: fupat2 στις 29 Απρ 2015, 08:02:41 ΜΜ

Μετά, στις παραιατρικές και στα παιδαγωγικά θα πρόσθετα μαθήματα έτσι ώστε οι μαθητές να εξετάζονται σε 4 μαθήματα (αντί για 3), και να μπαίνουν από όλους τους κλάδους συγκρινόμενοι στα ίδια ακριβώς μαθήματα. Δηλαδή τα * στη θετική ομάδα προσατατολισμού θα τα έβαζα μαθηματικά, και τα * στην ομάδα προσανατολισμού οικονομιας-πληροφορικής και στην ομάδα ανιρωπιστικών θα το έβαζα φυσική.


Τα αστεράκια έχουν μπει για να μπορεί με περισσότερους συνδυασμούς μαθημάτων να ξεκλειδώσει το πεδίο. Όλοι εξετάζονται σε 4 μαθήματα κατ' ελάχιστο οπότε και όσοι δηλώσουν τα πεδία με "μπαλαντέρ" θα μπορούν να το κάνουν αρκεί να έχουν το μάθημα (ή να εξεταστούν σε αυτό ως πέμπτο μάθημα). Τα μπαλαντέρ έχουν μπει με βάση αυτά που έχει ήδη προτείνει το υπουργείο. Αν μπουν συγκεκριμένα μαθήματα κλείνουν δίαυλοι επικοινωνίας με κάποια πεδία.

Παράθεση από: fupat2 στις 29 Απρ 2015, 08:02:41 ΜΜ

Τέλος στην ομάδα προστανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών θα διέγραφα εντελώς τις παραιατρικές επιστήμες, γιατί δεν είναι δυνατόν να διαβάζει ιστορία ο νοσοκόμος. Εφόσον η τετράδα νελ-φυσική-μαθηματικά-ιστορία (που σχηματίζεται στην δεύτερη και τρίτη ομαδες προσανατολισμου στις παραιατρικές αν αντικαταστήσουμε τα αστεράκια όπως είπα παραπάνω) δεν μπορεί να σχηματιστεί ακριβώς η ίδια στην πρώτη ομάδα, και φυσικά δεν είναι δυνατόν να μην εξετάζονται στα ίδια ακριβώς μαθήματα όσοι μπαίνουν στην ίδια σχολή.


Συμφωνώ κι εγώ ότι έτσι έπρεπε να είναι αλλά αφού το υπουργείο κρίνει ότι πρέπει να υπάρχουν παντού τα παραϊατρικά και τα παιδαγωγικά, δεν το πειράξαμε. Εξάλλου, ας γίνει μια διαβούλευση με τα τμήματα αυτά να δουνε τι πραγματικά θέλουν.

Ευχαριστώ και την επισήμανση με τα βελάκια που λείπουν. Τα πρόσθεσα τώρα και παραπέμπω στο διορθωμένο σχήμα.

https://www.dropbox.com/s/k351la2n8os1yfy/Exetastiko_ProtashSynolikh_EPE_SEK.png?dl=0
Νεκτάριος Μουμουτζής