Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

lampros.mousselimis

Μετά από προσεκτικό διάβασμα όλων των απόψεων, έχω να υπενθυμίσω τα εξής :

1. Ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από Η/Υ.
2. Η κωδικοποίηση του αλγορίθμου σε κάποια Γλώσσα Προγραμματισμού, είναι αυτή που εκτελείται από τον Η/Υ.
3. Συνεπώς το επιχείρημα, που αναφέρεται στο χρόνο εκτέλεσης, δεν είναι αποδεκτό, αφού ο Αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται, αλλά αποτελεί απλά προσχέδιο.
4. Η χρήση Δομών Δεδομένων ΔΕΝ απαγορεύεται στους Αλγορίθμους.
5. Το να αναφέρω στον αλγόριθμο : Δεδομένα//table, n//  , όπου table το συμβολικό όνομα του πίνακα και n το μέγεθός του, είναι το ίδιο με το να διαβάσω το μέγεθος του πίνακα, πρίν διαβάσω τα στοιχεία του.

Εκτός και αν κάποιος από τους γκουρού της Πληροφορικής, μας εξηγήσει τί ακριβώς σημαίνει το : Δεδομένα//table, n// και με ποιό μηχανισμό υλοποιείται.

6. Τέλος αν δεν ήθελαν να λυθεί το Θέμα με χρήση Πίνακα, ας ζητούσαν Πρόγραμμα.

Οποιοσδήποτε κόψει έστω και ένα μόριο από τα παιδιά, που έλυσαν το θέμα με Πίνακες, θα είναι τουλάχιστον άδικος.


Περιμένω τα σχόλια, όσων υποστηρίζουν, οτι πρέπει να κοπούν μόρια από τους μαθητές που έλυσαν το θέμα με χρήση πίνακα.

Είναι από τις λίγες περιπτώσεις, που αν ακολουθήσεις πιστά όσα αναφέρονται στο βιβλίο, συμπεραίνεις οτι η χρήση πίνακα στο συγκεκριμένο θέμα, δεν απαγορεύεται.

Ξανατονίζω, οτι ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από τον Η/Υ, και γι'αυτό το λόγο μου επιτρέπεται μια σχετική χαλαρότητα....

Αν όμως ήθελα να εκτελεστεί από Η/Υ, τότε θα έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός με την μετατροπή του σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, για να μην οδηγηθώ, σε μή εκτελέσιμη εκδοχή, του αλγόριθμου.....

Όμως δεν ζήτησαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.....

Τώρα αν θέλουν να καλύψουν το λάθος τους, επειδή είναι πολύ εγωιστές, για να το παραδεχθούν, τότε ας μάθουν να κοιμούνται ήρεμοι, ξέροντας οτι έχουν καταστρέψει τα όνειρα χιλιάδων παιδιών....

xara_pap

Paneistimona συγγνώμη κιολας. Πρώτο έτος (που δεν ήξερες Pointers) πώς έλυνες τις ασκήσεις που σου έλεγαν να διαβάζεις το μέγεθος πίινακα και μετα να διαβαζεις τον πίνακα? Εμένα πάντως μου είχαν πει να βάζω ενα μέγεθος ανάλογα με τις απαιτήσεις του προβλήματος.

Μη λες ότι είναι λάθος. Πες ότι δεν είανι το καλύτερο.

Φιλικά.
Καλό βράδυ

xara_pap

Ένα μέγιστο μέγεθος *** παρέλειψα παραπάνω

panos_t

Παραθέτω τμήμα από πρόσφατη ανακοίνωση-εγκύκλιο του Υπουργείου:
"Μετά από σχετική εισήγηση του Τμήματος Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (αριθ. πρωτ. 735/14-04-2010), σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για το μάθημα «Ανάπτυξη εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» που απαντούν σε ερωτήματα Σχολικών Συμβούλων και έχουν ως εξής:
«...όπως προσδιορίζεται στο Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής, «Ο γενικός σκοπός του μαθήματος είναι, να αναπτύξουν οι μαθητές αναλυτική και συνθετική σκέψη, να αποκτήσουν ικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα και να μπορούν να επιλύουν απλά προβλήματα σε προγραμματιστικό περιβάλλον». Μεταξύ δε των στόχων, που τίθενται, αναφέρονται και οι εξής:
Οι μαθητές:
- να μπορούν να αναλύουν ένα απλό πρόβλημα και να σχεδιάζουν τη λύση του
- να έχουν αναπτύξει ικανότητες μοντελοποίησης και αλγοριθμικής επίλυσης προβλημάτων
- να μπορούν να χρησιμοποιούν συμβολικές μεθόδους για την επίλυση προβλημάτων και την επεξεργασία δεδομένων.....
."

Άρα ένας μαθητής που ανάλυσε και επέλεξε τους πίνακες με την παραδοχή ότι πχ έστω το σχολείο έχει 3000 μαθητές και το έλυσε με πίνακες, απέτυχε στους στόχους που αναφέρονται; Και αυτό επειδή θεώρησε ότι ο διαγωνισμός θα έχει το πολύ 3000 υποψηφίους και μετά έγραψε
Αρχή_επανάληψης
   Γράψε "Πόσους μαθητές θέλετς (max 3000)"
   Διάβασε Ν
μέχρις_ότου Ν>=1 ΚΑΙ Ν <=3000

και μετά το έλυσε με πίνακες...(φυσικά που αν το έγραφε σε ΓΛΩΣΣΑ θα είχε ΔΗΛΩΣΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ πίνακα 3000 θέσεων - άρα καμία δυναμική χρήση του πίνακα όπως λένε οι "πολέμιοι" της χρήσης πίνακα στο θέμα)
Η λύση του είναι προγραμματιστικά για τα πλαίσια της ΑΕΠΠ ΑΨΟΓΗ γιατί να χάσει μονάδες;
Και οι δυό λύσεις είναι σωστές.
Μην μπαίνουμε στη λογική αυτός που ο έλυσε χωρίς πίνακες να πάρει παραπάνω κλπ όπου ναναι θα δούμε να λέγεται όποιος έκανε καλύτερα γράμματα να πάρει παραπάνω, όποιος διάλεξε καλύτερα ονόματα για τις μεταβλητές να πάρει παραπάνω, όποιος έγραψε αλγόριθμο που καταναλώνει λιγότερους πόρους του υπολογιστή να πάρει παραπάνω κλπ.
Σεβασμός σε όλα τα παιδιά και σε κάθε λύση που είναι επιστημονικά σωστή κατά την μοντελοποίηση του προβλήματος και σκεφτείτε ότι είναι παιδιά όχι προγραμματιστές του Harvard που ίδρωσαν πάνω σε ένα κακογραμμένο εγχειρίδιο με 2 ώρες την εβδομάδα σε μάθημα που απαιτεί πολλά παραπάνω. Άρα η μοντελοποίηση ενός προβλήματος με ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ μέγεθος δεδομένων με δομή πίνακα είναι σωστή όπως και η λύση χωρίς τη χρήση πίνακα

skallonis

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 29 Μαΐου 2010, 03:03:13 ΠΜ
Μετά από προσεκτικό διάβασμα όλων των απόψεων, έχω να υπενθυμίσω τα εξής :

1. Ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από Η/Υ.
2. Η κωδικοποίηση του αλγορίθμου σε κάποια Γλώσσα Προγραμματισμού, είναι αυτή που εκτελείται από τον Η/Υ.
3. Συνεπώς το επιχείρημα, που αναφέρεται στο χρόνο εκτέλεσης, δεν είναι αποδεκτό, αφού ο Αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται, αλλά αποτελεί απλά προσχέδιο.
4. Η χρήση Δομών Δεδομένων ΔΕΝ απαγορεύεται στους Αλγορίθμους.
5. Το να αναφέρω στον αλγόριθμο : Δεδομένα//table, n//  , όπου table το συμβολικό όνομα του πίνακα και n το μέγεθός του, είναι το ίδιο με το να διαβάσω το μέγεθος του πίνακα, πρίν διαβάσω τα στοιχεία του.

Εκτός και αν κάποιος από τους γκουρού της Πληροφορικής, μας εξηγήσει τί ακριβώς σημαίνει το : Δεδομένα//table, n// και με ποιό μηχανισμό υλοποιείται.

6. Τέλος αν δεν ήθελαν να λυθεί το Θέμα με χρήση Πίνακα, ας ζητούσαν Πρόγραμμα.

Οποιοσδήποτε κόψει έστω και ένα μόριο από τα παιδιά, που έλυσαν το θέμα με Πίνακες, θα είναι τουλάχιστον άδικος.


Περιμένω τα σχόλια, όσων υποστηρίζουν, οτι πρέπει να καπούν μόρια από τους μαθητές που έλυσαν το θέμα με χρήση πίνακα.

Είναι από τις λίγες περιπτώσεις, που αν ακολουθήσεις πιστά όσα αναφέρονται στο βιβλίο, συμπεραίνεις οτι η χρήση πίνακα στο συγκεκριμένο θέμα, δεν απαγορεύεται.

Ξανατονίζω, οτι ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από τον Η/Υ, και γι'αυτό το λόγο μου επιτρέπεται μια σχετική χαλαρότητα....

Αν όμως ήθελα να εκτελεστεί από Η/Υ, τότε θα έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός με την μετατροπή του σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, για να μην οδηγηθώ, σε μή εκτελέσιμη εκδοχή, του αλγόριθμου.....

Όμως δεν ζήτησαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.....

Τώρα αν θέλουν να καλύψουν το λάθος τους, επειδή είναι πολύ εγωιστές, για να το παραδεχθούν, τότε ας μάθουν να κοιμούνται ήρεμοι, ξέροντας οτι έχουν καταστρέψει τα όνειρα χιλιάδων παιδιών....

Συνάδελφε θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Το θέμα θα ήταν έξυπνο αν ζητούσε πρόγραμμα σε γλώσσα.
Τώρα ζητάνε να χρεώσουμε συντακτικό λάθος σε αλγορίθμους οι οποίοι έχουν σκοπό να παρουσιάσουν την λογική
δηλαδή τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για να λύσει ένα πρόβλημα.
Καλά θα κάνουν να στείλουν τη διευκρίνηση ζητώντας να βαθμολογηθούν και οι λύσεις με πίνακες ως σωστές.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 29 Μαΐου 2010, 03:03:13 ΠΜ
Μετά από προσεκτικό διάβασμα όλων των απόψεων, έχω να υπενθυμίσω τα εξής :

1. Ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από Η/Υ.
2. Η κωδικοποίηση του αλγορίθμου σε κάποια Γλώσσα Προγραμματισμού, είναι αυτή που εκτελείται από τον Η/Υ.
3. Συνεπώς το επιχείρημα, που αναφέρεται στο χρόνο εκτέλεσης, δεν είναι αποδεκτό, αφού ο Αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται, αλλά αποτελεί απλά προσχέδιο.
4. Η χρήση Δομών Δεδομένων ΔΕΝ απαγορεύεται στους Αλγορίθμους.
5. Το να αναφέρω στον αλγόριθμο : Δεδομένα//table, n//  , όπου table το συμβολικό όνομα του πίνακα και n το μέγεθός του, είναι το ίδιο με το να διαβάσω το μέγεθος του πίνακα, πρίν διαβάσω τα στοιχεία του.

Εκτός και αν κάποιος από τους γκουρού της Πληροφορικής, μας εξηγήσει τί ακριβώς σημαίνει το : Δεδομένα//table, n// και με ποιό μηχανισμό υλοποιείται.

6. Τέλος αν δεν ήθελαν να λυθεί το Θέμα με χρήση Πίνακα, ας ζητούσαν Πρόγραμμα.

Οποιοσδήποτε κόψει έστω και ένα μόριο από τα παιδιά, που έλυσαν το θέμα με Πίνακες, θα είναι τουλάχιστον άδικος.


Περιμένω τα σχόλια, όσων υποστηρίζουν, οτι πρέπει να καπούν μόρια από τους μαθητές που έλυσαν το θέμα με χρήση πίνακα.

Είναι από τις λίγες περιπτώσεις, που αν ακολουθήσεις πιστά όσα αναφέρονται στο βιβλίο, συμπεραίνεις οτι η χρήση πίνακα στο συγκεκριμένο θέμα, δεν απαγορεύεται.

Ξανατονίζω, οτι ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από τον Η/Υ, και γι'αυτό το λόγο μου επιτρέπεται μια σχετική χαλαρότητα....

Αν όμως ήθελα να εκτελεστεί από Η/Υ, τότε θα έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός με την μετατροπή του σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, για να μην οδηγηθώ, σε μή εκτελέσιμη εκδοχή, του αλγόριθμου.....

Όμως δεν ζήτησαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.....

Τώρα αν θέλουν να καλύψουν το λάθος τους, επειδή είναι πολύ εγωιστές, για να το παραδεχθούν, τότε ας μάθουν να κοιμούνται ήρεμοι, ξέροντας οτι έχουν καταστρέψει τα όνειρα χιλιάδων παιδιών....

Mε βάση λοιπόν τα συμπεράσματα σου λοιπόν, για πες μου το εξής.

Η άσκηση: 'Nα γραφεί αλγόριθμος ο οποίος θα δέχεται επαναληπτικά αριθμούς, μέχρι να δοθεί είσοδος η τιμή 0, και θα εμφανίζει το μέγιστο εξ αυτών' θα μπορούσε να λυθεί κάλλιστα ως εξής:

k<--0
Διάβασε x
Όσο χ<>0 επανάλαβε
  κ<--κ+1
  Α[k]<--x
  Διάβασε x
Tέλος_επανάληψης
Aν κ>0 τότε
max<--A[1]
Για ι απο 2 μεχρι κ
....
Τέλος_αν

Mε βάση αυτά που υποστηρίζεις, θα μπορούσε...Εγώ νομίζω όχι πάντως...

lampros.mousselimis

Παράθεση από: janag79 στις 29 Μαΐου 2010, 03:09:19 ΠΜ
Mε βάση λοιπόν τα συμπεράσματα σου λοιπόν, για πες μου το εξής.

Η άσκηση: 'Nα γραφεί αλγόριθμος ο οποίος θα δέχεται επαναληπτικά αριθμούς, μέχρι να δοθεί είσοδος η τιμή 0, και θα εμφανίζει το μέγιστο εξ αυτών' θα μπορούσε να λυθεί κάλλιστα ως εξής:

k<--0
Διάβασε x
Όσο χ<>0 επανάλαβε
  κ<--κ+1
  Α[k]<--x
  Διάβασε x
Tέλος_επανάληψης
Aν κ>0 τότε
max<--A[1]
Για ι απο 2 μεχρι κ
....
Τέλος_αν

Mε βάση αυτά που υποστηρίζεις, θα μπορούσε...Εγώ νομίζω όχι πάντως...

Φαντάζομαι σου είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις έναν απλό συλλογισμό στα Ελληνικά που λέει :

1. Ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από Η/Υ.
2. Η κωδικοποίηση του αλγορίθμου σε κάποια Γλώσσα Προγραμματισμού, είναι αυτή που εκτελείται από τον Η/Υ.
3. Συνεπώς το επιχείρημα, που αναφέρεται στο χρόνο εκτέλεσης, δεν είναι αποδεκτό, αφού ο Αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται, αλλά αποτελεί απλά προσχέδιο.

Ξανατονίζω, οτι ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από τον Η/Υ, και γι'αυτό το λόγο μου επιτρέπεται μια σχετική χαλαρότητα....

Αν όμως ήθελα να εκτελεστεί από Η/Υ, τότε θα έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός με την μετατροπή του σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, για να μην οδηγηθώ, σε μή εκτελέσιμη εκδοχή, του αλγόριθμου.....

Όμως δεν ζήτησαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.....

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 29 Μαΐου 2010, 03:13:05 ΠΜ
Φαντάζομαι σου είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις έναν απλό συλλογισμό στα Ελληνικά που λέει :

1. Ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από Η/Υ.
2. Η κωδικοποίηση του αλγορίθμου σε κάποια Γλώσσα Προγραμματισμού, είναι αυτή που εκτελείται από τον Η/Υ.
3. Συνεπώς το επιχείρημα, που αναφέρεται στο χρόνο εκτέλεσης, δεν είναι αποδεκτό, αφού ο Αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται, αλλά αποτελεί απλά προσχέδιο.

Ξανατονίζω, οτι ο αλγόριθμος ΔΕΝ εκτελείται από τον Η/Υ, και γι'αυτό το λόγο μου επιτρέπεται μια σχετική χαλαρότητα....

Αν όμως ήθελα να εκτελεστεί από Η/Υ, τότε θα έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός με την μετατροπή του σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, για να μην οδηγηθώ, σε μή εκτελέσιμη εκδοχή, του αλγόριθμου.....

Όμως δεν ζήτησαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.....

Δεν μου απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα...Μάλλον εσένα είναι δυσκολότερο...

skallonis

Παράθεση από: janag79 στις 29 Μαΐου 2010, 03:09:19 ΠΜ
Mε βάση λοιπόν τα συμπεράσματα σου λοιπόν, για πες μου το εξής.

Η άσκηση: 'Nα γραφεί αλγόριθμος ο οποίος θα δέχεται επαναληπτικά αριθμούς, μέχρι να δοθεί είσοδος η τιμή 0, και θα εμφανίζει το μέγιστο εξ αυτών' θα μπορούσε να λυθεί κάλλιστα ως εξής:

k<--0
Διάβασε x
Όσο χ<>0 επανάλαβε
  κ<--κ+1
  Α[k]<--x
  Διάβασε x
Tέλος_επανάληψης
Aν κ>0 τότε
max<--A[1]
Για ι απο 2 μεχρι κ
....
Τέλος_αν

Mε βάση αυτά που υποστηρίζεις, θα μπορούσε...Εγώ νομίζω όχι πάντως...
Αν θέλουν να μπορούν να ζητήσουν να κοπούν κάποια μόρια για περιττή χρήση πινάκων.
Η εξήγηση που δίνουν στη διευκρίνηση προς τους βαθμολογητές δεν στέκει για αλγορίθμους.

lampros.mousselimis

Παράθεση από: janag79 στις 29 Μαΐου 2010, 03:14:35 ΠΜ
Δεν μου απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα...Μάλλον εσένα είναι δυσκολότερο...

Ο αλγόριθμος, είναι προσχέδιο.

Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω, για κάτι που δεν εκτελείται σε Η/Υ.

Αν θέλανε να ελέγξουν την κριτική ικανότητα των μαθητών, για την χρήση ή όχι πίνακα, ας τους ζητούσαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

batos


noname

Παράθεση από: janag79 στις 29 Μαΐου 2010, 03:09:19 ΠΜ
Η άσκηση: 'Nα γραφεί αλγόριθμος ο οποίος θα δέχεται επαναληπτικά αριθμούς, μέχρι να δοθεί είσοδος η τιμή 0, και θα εμφανίζει το μέγιστο εξ αυτών' θα μπορούσε να λυθεί κάλλιστα ως εξής:

k<--0
Διάβασε x
Όσο χ<>0 επανάλαβε
  κ<--κ+1
  Α[k]<--x
  Διάβασε x
Tέλος_επανάληψης
Aν κ>0 τότε
max<--A[1]
Για ι απο 2 μεχρι κ
....
Τέλος_αν

Mε βάση αυτά που υποστηρίζεις, θα μπορούσε...Εγώ νομίζω όχι πάντως...

Το πρόβλημα που διατυπώνεις απέχει κατά πολύ από το Θέμα Γ. Στο Θέμα Γ δεν αναφέρεται καμία συνθήκη τερματισμού του αλγόριθμου και επιπλέον το πλήθος των αγωνιζομένων έχει -λόγω της φύσεως του προβλήματος- ένα συγκεκριμένο εύρος.

Επομένως αν στον δικό σου αλγόριθμο έλεγες:
Nα γραφεί αλγόριθμος ο οποίος θα διαβάζει το πλήθος των μαθητών ενός σχολείου και τους βαθμούς τους, μέχρι να δοθεί είσοδος η τιμή 0, και θα εμφανίζει το μέγιστο εξ αυτών' θα ήταν (κατά 90%) αποδεκτό (όχι όμως βέλτιστο) κατά τη γνώμη μου το εξής:

Διάβασε Ν
Διάβασε x
Για i από 1 μέχρι Ν
  Διάβασε A[ι]
Tέλος_επανάληψης
max<--A[1]
Για i απο 2 μεχρι N
....
Τέλος_επανάληψης

skallonis

<script type="text/javascript">

//We initialize the array using the array() constructor.
var first_array = new Array();

first_array[0] = "This is an element";
first_array[1] = 5;
first_array[2] = "JavaScript - Tutorial";
first_array[3] = 16;
first_array[4] = 7;

var counter=0;

//Let's print out the elements of the array.
for (counter=0; counter<first_array.length; counter++)
   document.write(first_array[counter] + "<br>");

</script>

Είναι το παραπάνω λάθος?
Ιδού η απορία!!
Πάντως εγώ δεν βλέπω να δηλώνεται κάπου το μέγεθος του πίνακα....

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 29 Μαΐου 2010, 03:19:07 ΠΜ
Ο αλγόριθμος, είναι προσχέδιο.

Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω, για κάτι που δεν εκτελείται σε Η/Υ.

Αν θέλανε να ελέγξουν την κριτική ικανότητα των μαθητών, για την χρήση ή όχι πίνακα, ας τους ζητούσαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

H έννοια του αλγοριίθμου είναι ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ! Ένας αλγόριθμος μπορεί να αναπαρασταθεί όπως γνωρίζεις με διάφορους τρόπους...Ψευδοκώδικας, Διάγραμμα ροής, Πρόγραμμα κτλ.. Οι κανόνες είναι οι ίδιοι, η σύνταξη αλλάζει..άρα επιμένω, όταν ζητάν αλγόριθμο, οι κανόνες είναι κοινοί!!!

Η διατύπωση 'να γραφεί αλγόριθμο' δεν αποκλείει την δυνατότητα να κάνεις πρόγραμμα.. Η διατύπωση 'να γραφεί αλγόριθμος με την μορφή ψευδοκώδικα'  αποκλείει την λύση του προγράμματος (το οποίο βέβαια είναι μεγάλη κουβέντα)

Την λύση που έγραψα παραπάνω θα την έδειχνες στους  μαθητές σου ή όχι ?

k<--0
Διάβασε x
Όσο χ<>0 επανάλαβε
  κ<--κ+1
  Α[k]<--x
  Διάβασε x
Tέλος_επανάληψης
Aν κ>0 τότε
max<--A[1]
Για ι απο 2 μεχρι κ
....
Τέλος_αν

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: skallonis στις 29 Μαΐου 2010, 03:25:49 ΠΜ
<script type="text/javascript">

//We initialize the array using the array() constructor.
var first_array = new Array();

first_array[0] = "This is an element";
first_array[1] = 5;
first_array[2] = "JavaScript - Tutorial";
first_array[3] = 16;
first_array[4] = 7;

var counter=0;

//Let's print out the elements of the array.
for (counter=0; counter<first_array.length; counter++)
   document.write(first_array[counter] + "<br>");

</script>

Είναι το παραπάνω λάθος?
Ιδού η απορία!!

Θα τρελαθούμε τελείως .. Αν ο μαθητής σου γράψει λύση σε javascript στις πανελλαδικές , δεν υπάρχει κανένα λάθος..Αλλά ο μαθητής σου απάντησε σε αλγόριθμο με βάση τους κανόνες της γλώσσας!!