αναβαθμολογήσεις

Ξεκίνησε από marianna, 21 Ιουν 2007, 01:46:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

marianna

Μαθήτριά μου έλαβε τους εξής βαθμούς:

1ος βαθμολογητής : 92
2ος βαθμολογήτής : 72

αναβαθμολόγηση : 95 !!!!!!!

Εύχομαι ο συνάδελφος, που προφανώς δεν έκανε τον κόπο να κοιτάξει το 3ο θέμα, να χαρεί
τα λεφτά που έβγαλε από τα πακέτα που βαθμολόγησε!!!! :(  :(  :(  :(  :(

ξέρει κανεις πώς υπολογίζετε ο τελικός βαθμός των τριών??

greecechris

mathitis eimai alla kserw oti bgainei o mesos oros


PS se mas mas edwsan kai tous mesous orous gia na mhn ta upologizoume monoi mas

Obelix

O βαθμός του 3ου βαθμολογητή δεν είναι αυτός που κατοχυρώνεται τελικά??Ή κάνω λάθος??

P.Tsiotakis


Νομίζω οτι ο τελικός μέσος όρος είναι ο μέσος όρος των 3.

Δηλαδή (71+92+95)/3=86,3 ή 17.3, τόσο δεν αναρτήθηκε?

ΥΓ: Τελικά οι αυθεντίες διορθώνουν και στις εξετάσεις. Να μην "ξεφύγει" ολόκληρο θέμα είναι απαράδεκτο. Θα έπρεπε να υπάρχουν κυρώσεις σε τέτοιες περιπτώσεις

petrosp13

Και σε μένα έπεσε τέτοια περίπτωση
88 και 72
Και μάλιστα στα θέματα του νυχτερινού
Έλεος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry


   Να προσθέσω και εγώ ένα σχόλιο. Πράγματι στο μάθημα μας όταν υπάρχει αναβαθμολόγηση συνήθως φταίει ο 1 από τους δυο βαθμολογητές. Δε φταίει όμως πάντα εκείνος που έχει το χαμηλότερο. Από την εμπειρία μου συνήθως συμβαίνει το αντίθετο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

koniordos

Πέρα από τις κραυγαλέες περιπτώσεις που περιγράφονται, στην περίπτωση του καλού γραπτού (εννοώ 85 και πλέον), εγώ θεωρώ απαράδεκτη και την διαφορά των 6 ή 7 μορίων. (οι οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί αμελητέα για μαθητές αυτού του επιπέδου).
Καταλαβαίνω τη δυσκολία στη διόρθωση του 3ου θέματος, αλλά δεν δικαιολογούνται ούτε αποκλίσεις 6-7 μόρια (εννοώ στην ΑΕΠΠ - σε άλλα μαθήματα είναι άλλη η κουβέντα).

Μια μαθήτριά μου, ωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά, εικάζω ότι αντιμετώπισε το εξής σενάριο. (Πάντα υπάρχει και το ενδεχόμενο να μην θυμάται τη λύση που έδωσε στο θέμα  3 ή κάτι να ξέφυγε αλλού και να μην προέρχεται από εκεί η "χασούρα", αλλά νομίζω πως αν είχε να κάνει με το θέμα 3 η διαφορά μάλλον θα ήταν μεγαλύτερη)

Στην περιβόητη μετατροπή από αδόμητο σε δομημένο, αφενός δεν χρησιμοποίησε ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ αλλά ΕΜΦΩΛΕΥΜΕΝΟ ΑΝ απόλυτα ισοδύναμο, με τη μόνη "ατασταλεία" πως επανέλαβε 3 φορές εντός των 3ων διακλαδώσεων την εντολή ΕΜΦΑΝΙΣΕ "Εξοδος", έναντι μίας συνολικής στο τέλος. Η διαφορά των 6 μονάδων (92 - 98) μεταξύ των βαθμολογητών για γραπτά της τάξεως του 19 με κάνει να αναρρωτιέμαι..

Όσον αφορά το σχόλιο του evry, θα συμφωνήσω γενικότερα, αλλά νομίζω ότι ειδικά εφέτος δεν ήταν έτσι ακριβώς τα πράγματα (όσον αφορά την ποικιλία λύσεων που άπτονταν του 3)

Το νου μας παιδιά


Τσορώνης Τάκης
Ηλ.Μηχ. & Μηχ. Η/Υ ΕΜΠ

evry


Και εγώ συμφωνώ ότι τα 6 ή 7 μόρια δεν είναι μικρή διαφορά για δικό μας μάθημα, αλλά μια και μιλάμε για διαφορές θυμήθηκα κάτι καλό που θα μου μείνει από φέτος.
      Υπήρχε ένας βαθμολογητής στον οποίο όταν εγώ ήμουν 2ος είχα μονίμως διαφορά 10 μονάδων προς τα πάνω σχεδόν σε όλα τα γραπτά!!! Από την άλλη υπήρχε μια βαθμολογήτρια με την οποία είχα κατά μέσο όρο (!!!) διαφορά 10 μονάδες προς τα κάτω. Φαντάζεστε να συναντηθούν αυτοί οι δυο τι έχει να γίνει??
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

marianna

Δυστυχώς evry ξέρω από πρώτο χέρι τι θα συμβεί!!!

14,4   ο ενας  και  18,4   ο άλλος! ακομα δεν μπορώ να το πιστέψω, πόσο μάλλον το παιδί!

Πάντως αξίζει να αναρωτηθούμε γιατί, μετά από τα μαθήματα της θεωρητικής που εμπεριέχουν την έννοια της υποκειμενικότητας σε ένα βαθμό, το επόμενο μάθημα με το υψηλότερο ποσοστό αναβαθμολογήσεων ήταν το δικό μας......www.alfavita.gr

parantop

Τι να πω....
Εμένα μάλλον μου έτυχε το πιο ακραίο!
Μαθητής μου πήρε:
1ος βαθμολογητής: 19
2ος βαθμολογητής: 13 !!!!!!

Όταν είχαμε δει μαζί τα θέματα που είχε γράψει τον είχα για 18+. Τι να πω; Και τι να πει και ο μαθητής, ρε γαμώτο!!!!

petrosp13

Μήπως βρήκαμε έναν από τους λόγους για τους οποίους και φέτος οι μισοί (!!!) υποψήφιοι έγραψαν κάτω από την βάση στο μάθημα μας;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

EleniK

#11
Φέτος δλδ συνέβησαν δυο τεινά: 1) καλά θέματα (οπότε έξω οι παπαγάλοι) και 2) βαθμολογητές για κλάματα (ευτυχώς ελπίζω να είναι λίγοι), για αυτό και οι μισοί είναι κάτω απο τη βάση. Αυτό αποδεικνύει ότι τα θέματα δεν ήταν γελοία, όπως βιάστηκαν κάποιοι να πουν.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

evry


  Προφανώς εννοείς ότι αυτοί που είναι κάτω από τη βάση είναι πολύ λίγοι γιατί κανονικά θα έπρεπε να είναι κάτω από τη βάση περισσότεροι έτσι? Αυτή είναι η εικόνα του εκπαιδευτικού συστήματος , η αποτυχία σε μαθήματα που θέλουν σκέψη, όσο το σύστημα είναι έτσι η αποτυχία θα υπάρχει, σε μαθήματα όπως τα Μαθηματικά η Φυσική αλλά και το δικό μας μάθημα.
    Απλά το υπουργείο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (εύκολα θέματα, πολλά πολλαπλών επιλογών, προσθήκη προφορικής βαθμολογίας) προσπαθεί με κάθε τρόπο να μειώσει την αποτυχία ώστε να φαίνεται καλά η βιτρίνα και όχι το περιεχόμενο της εκπαίδευσης. Γιατί από ότι φαίνεται πολλοί θεωρούν σημαντικότερο γεγονός των πανελληνίων την παρουσίαση των στατιστικών των μαθητών, ώστε να δείξουν πόσο ωραία λειτουργούν όλα.

Παράθεση από: petrosp_13 στις 21 Ιουν 2007, 08:34:37 ΜΜ
Μήπως βρήκαμε έναν από τους λόγους για τους οποίους και φέτος οι μισοί (!!!) υποψήφιοι έγραψαν κάτω από την βάση στο μάθημα μας;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry


Ελένη επέτρεψέ μου να διαφωνήσω για τα θέματα. Ναι ήταν λίγο έξω από τη μέχρι φέτος φιλοσοφία των θεμάτων αλλά ήταν πάρα πολύ εύκολα. Με αποτέλεσμα ναι μεν οι παπαγάλοι να μη γράψουν πολύ καλά, όμως συνέβη το άλλο και το είδα και σήμερα με τους βαθμούς. Αρκετοί μέτριοι μαθητές, δηλαδή παιδιά τα οποία τα αξιολογούσες σε όλη τη χρόνια με ένα 15 έγραψαν 17 - 18. Δηλαδή οι πολύ καλοί μαθητές που όλο και κάτι έχασαν δεν είχαν μεγάλη διαφορά από τους μέτριους και αυτό πιστεύω ότι δεν είναι καλό. Υπήρχαν πολλά μέτρια θέματα αλλά κανένα δύσκολο.
    Στα προφορικά πάντα βάζω 2 μονάδες πάνω από την πραγματική αξιολόγηση (κατά τη γνώμη μου ) του μαθητή. Φέτος ήταν η πρώτη χρόνια που αρκετοί έγραψαν πολύ κοντά σε αυτό που τους έβαλα.

Παράθεση από: EleniK στις 21 Ιουν 2007, 08:37:27 ΜΜ
Φέτος δλδ συνέβησαν δυο τεινά: 1) καλά θέματα (οπότε έξω οι παπαγάλοι) και 2) βαθμολογητές για κλάματα (ευτυχώς ελπίζω να είναι λίγοι), για αυτό και οι μισοί είναι κάτω απο τη βάση. Αυτό αποδεικνύει ότι τα θέματα δεν ήταν γελοία, όπως βιάστηκαν κάποιοι να πουν.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pav_rod

Τι να πω ρε παιδιά, πραγματικά φοβερό το φαινόμενο εφέτος με τις αποκλίσεις. Συμφωνώ και εγώ με τις προηγούμενες απόψεις. Θεωρώ απαράδεκτες τις διαφορές 80 με 87, καθώς και 94 με 88 για να πω δυο παραδείγματα. Μήπως εφέτος είχαμε μεταξύ των διορθωτών συναδέλφων μας και διορθωτές "αλεξιπτωτιστές";
ΠΕ 19
MSc καθηγητής Πληροφορικής