Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2009-2010 => Μήνυμα ξεκίνησε από: ilias01 στις 29 Μαΐου 2010, 03:39:53 ΜΜ

Τίτλος: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: ilias01 στις 29 Μαΐου 2010, 03:39:53 ΜΜ
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 2
για Υ απο 19 μεχρι χ με_βημα -2
αν π[Υ-1]<π[Υ-3] τοτε
αντιμεταθεσε ........

θα πάρει κάποιες μονάδες?
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: bagelis στις 29 Μαΐου 2010, 03:43:24 ΜΜ
4 σίγουρα, εγώ θα έδινα (ίσως, θέλει πολύ σκέψη) άλλες δύο....

Υπάρχει ένα γενικότερο θέμα εδώ:

Οι μαθητές ότι έβαλαν στα κενά του ΑΝ προφανώς εβαλαν και στην εντολή αντιμετάθεσε, άρα αυτό το λάθος τελικά μετράει διπλά.

Αν όμως σκεφτούμε με την επικρατούσα άποψη που λέει: "Δεν μπορείς να τιμωρηθείς δύο φορές για το ίδιο λάθος" μήπως πρέπει να πάρει τις μονάδες στο αντιμετάθεσε γιατί το λάθος προκύπτει από το Αν?

Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 29 Μαΐου 2010, 03:45:16 ΜΜ
4 μονάδες με τη προϋπόθεση ότι τα κενά στην εντολή Αντιμετάθεσς τα έχεις και εκείνα λάθος
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 29 Μαΐου 2010, 03:53:16 ΜΜ
Παράθεση από: bagelis στις 29 Μαΐου 2010, 03:43:24 ΜΜ
4 σίγουρα, εγώ θα έδινα (ίσως, θέλει πολύ σκέψη) άλλες δύο....

Υπάρχει ένα γενικότερο θέμα εδώ:

Οι μαθητές ότι έβαλαν στα κενά του ΑΝ προφανώς εβαλαν και στην εντολή αντιμετάθεσε, άρα αυτό το λάθος τελικά μετράει διπλά.

Αν όμως σκεφτούμε με την επικρατούσα άποψη που λέει: "Δεν μπορείς να τιμωρηθείς δύο φορές για το ίδιο λάθος" μήπως πρέπει να πάρει τις μονάδες στο αντιμετάθεσε γιατί το λάθος προκύπτει από το Αν?

Εδώ δεν μπορεί να ισχύσει αυτό διότι στην συνέχεια του αλγορίθμου δεν γίνεται εκτέλεση του με μια λανθασμένη τιμή που να αποδεικνύει ότι γνωρίζει την λειτουργία του αλγορίθμου,
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: ilias01 στις 29 Μαΐου 2010, 06:50:43 ΜΜ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 01:17:57 ΜΜ
Παράθεση από: bagelis στις 29 Μαΐου 2010, 03:43:24 ΜΜ
Οι μαθητές ότι έβαλαν στα κενά του ΑΝ προφανώς εβαλαν και στην εντολή αντιμετάθεσε, άρα αυτό το λάθος τελικά μετράει διπλά.
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο.
Στο ΑΝ πρέπει να τα βάλουν και με τη σωστή σειρά
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 01:22:37 ΜΜ
Και άλλη μια ερώτηση:
στην πρώτη γραμμή, μια μαθήτριά μου συμπλήρωσε το 1
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 1

εγώ τράβαγα τα μαλλιά μου (γιατί είναι δυνατή μαθήτρια)
αλλά εκείνη μου έδειξε ψύχραιμα ότι δεν είναι λάθος - όντως δεν είναι. Δεν συμβαίνει τίποτα "κακό"
Απλώς κάνει έναν δεύτερο περιττό κύκλο του y στα άρτια χ.

Έχουμε δίκιο ή μας διαφεύγει κάτι ?
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: freedomst στις 31 Μαΐου 2010, 02:31:10 ΜΜ
Παράθεση από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 01:22:37 ΜΜ
Και άλλη μια ερώτηση:
στην πρώτη γραμμή, μια μαθήτριά μου συμπλήρωσε το 1
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 1

εγώ τράβαγα τα μαλλιά μου (γιατί είναι δυνατή μαθήτρια)
αλλά εκείνη μου έδειξε ψύχραιμα ότι δεν είναι λάθος - όντως δεν είναι. Δεν συμβαίνει τίποτα "κακό"
Απλώς κάνει έναν δεύτερο περιττό κύκλο του y στα άρτια χ.

Έχουμε δίκιο ή μας διαφεύγει κάτι ?

Αν η εσωτερική επανάληψη είναι:
Για Ψ από 19 μέχρι Χ με βήμα -2
τότε όντως κάνει την ταξινόμηση σωστά
με επιπλέον σετ περιττών επαναλήψεων
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 03:28:43 ΜΜ
Ναι, όλα τα άλλα τα έχει σωστά.
Οι διορθωτές θα το δουν στη βιασύνη τους ότι είναι σωστό;
(γιατί κι εμένα μου πήρε ώρα να πεισθώ πάνω στη βιασύνη)
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: freedomst στις 31 Μαΐου 2010, 03:37:28 ΜΜ
Και εγώ θέλω να πιστεύω γενικότερα ότι οι βαθμολογητές όταν βλέπουν κάτι διαφορετικό
προβληματίζονται λιγάκι και μετά βγάζουν συμπέρασμα...
Να ελπίζεις ότι αυτοί που θα βαθμολογήσουν δε θα "βιαστούν" να το απορρίψουν!!!
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: michaeljohn στις 31 Μαΐου 2010, 10:59:47 ΜΜ
Παράθεση από: ilias01 στις 29 Μαΐου 2010, 03:39:53 ΜΜ
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 2
για Υ απο 19 μεχρι χ με_βημα -2
αν π[Υ-1]<π[Υ-3] τοτε
αντιμεταθεσε ........

θα πάρει κάποιες μονάδες?
6 μονάδες.
Το λάθος δεν μεταφέρεται.
ίσα ίσα που στο αντιμετάθεσε δείχνεις ότι βάζεις ότι συγκρίνεις στο Αν (αν το δείχνεις).
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 01 Ιουν 2010, 12:26:40 ΠΜ
Παράθεση από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 01:17:57 ΜΜ
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο.
Στο ΑΝ πρέπει να τα βάλουν και με τη σωστή σειρά
Τι εννοείς με αυτό; Δεν το καταλαβαίνω. Τι σημαίνει να μπούνε στην σωστή σειρά.
Στην εντολή Αντιμετάθεσε δεν υπάρχει σειρά με την οποία βάζεις τις μεταβλητές προς αντιμετάθεσε
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 01 Ιουν 2010, 12:30:06 ΠΜ
Εννοεί στη συνθήκη... Κάνει φθίνουσα ταξινόμηση;
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5
Αποστολή από: gthal στις 01 Ιουν 2010, 02:43:54 ΠΜ
Ναι, αυτό εννοώ...
Στην αντιμετάθεση δεν ενδιαφέρει η σειρά
Στη συνθήκη της εντολής ΑΝ όμως, πρέπει να μπουν έτσι ώστε να γίνεται αύξουσα ταξινόμηση