τι θα γίνει με το σχολικό βιβλίο φέτος;

Ξεκίνησε από vkol32, 09 Ιουν 2010, 12:00:59 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vkol32

Μήπως υπάρχει κάποια πληροφόρηση αν 8α παραμέινει η ίδια εξεταστέα ύλη και του χρόνου;
8α μειωθεί κάτι;μήπως θα αφαιρέσουν κάποια κεφάλαια;

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι επίσημο θα ήθελα να μου το μεταφέρει...
ευχαριστώ.

Νίκος Αδαμόπουλος

Επίσημα δεν υπάρχει κάτι ακόμα...! Άρα μέχρι να γίνει αυτό.... Επίλεξε εσύ αυτά που νομίζεις ότι θα βγουν εκτός ύλης...!!

tom

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Ιουν 2010, 12:20:16 ΜΜ
Επίσημα δεν υπάρχει κάτι ακόμα...! Άρα μέχρι να γίνει αυτό.... Επίλεξε εσύ αυτά που νομίζεις ότι θα βγουν εκτός ύλης...!!
Έχω και εγώ την αίσθηση ότι η "επίλεξε" θα φύγει. Θα δούμε...
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

jim_st

Το "επίλεξε" δεν είναι πλέον πρόβλημα, αφού το παρουσιάζουν ισοδύναμο με το "αλλιώς_αν"...
Τι θα γίνει με την βέλτιστη λύση (χρήση πίνακα ή όχι, όταν μπορεί...) είναι το θέμα!!!!
Θα ξαναμπούν στην ύλη τα κεφάλαια αξιολόγηση αλγορίθμου (αν δεν απατώμαι το 13)???

ntzios kostas

#4
Προσωπικά στις ασκήσεις που λύνονται με όσο, από εδώ και πέρα θα βάζω και την διευκρίνηση: θεωρήστε ότι δεν υπάρχει άνω όριο τιμών εισόδου.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

themata

Παράθεση από: ntzios kostas στις 09 Ιουν 2010, 09:47:32 ΜΜ
Προσωπικά στις ασκήσεις που λύνονται με όσο, από εδώ και πέρα θα βάζω και την διευκρίνηση: θεωρήστε ότι δεν υπάρχει άνω όριο τιμών εισόδου.

σωστή παρατήρηση (μετά από το θέμα που προέκυψε) αλλά δεν εννοείται αυτό?

νομίζω πως τα παιδιά μπορούν να κατανοήσουν εύκολα πως
αν δεν δίνεται οποιοδήποτε στοιχείο για συγκεκριμενο πλήθος τότε προφανώς δεν υπάρχει άνω όριο πλήθους.

τώρα σχετικά με την ύλη, ίσως στο 6ο κεφάλαιο "διώξουν" την παραγραφο με τις κατηγορίες των γλωσσών προγραμματισμού
αφού νομίζω πως δεν προσφέρουν κάτι ουσιώδες τέτοια στοιχεία (υποθέτοντας πάντα ότι οι γνώσεις που αποκομίζουν τα παιδιά
έχουν μπορεί να έχουν και πρακτική εφαρμογή "αργότερα")

Loukritia

το κεφάλαιο 10 θα πρέπει να βγει, να μπορούμε να βγάλουμε την ύλη άνετα και όχι τρέχοντας!!!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

savatage

Παράθεση από: Loukritia στις 11 Ιουν 2010, 10:25:41 ΠΜ
το κεφάλαιο 10 θα πρέπει να βγει, να μπορούμε να βγάλουμε την ύλη άνετα και όχι τρέχοντας!!!

Διαφωνω καθετα. Τα υποπρογραμματα ειναι ισως το σπουδαιοτερο κεφαλαιο της υλης , η ουσια του τμηματικου και δομημενου προγραμματισμου. Αν ειναι δυνατον να θελουμε να βγει αυτο...

Μπορουν να βγουν κομματια θεωριας ωστε να εμβαθυνουν τα παιδια περισσοτερο στο ασκησιακο κομματι του μαθηματος!

meteo_xampos

Ναι, συμφωνώ ότι ο τμηματικός προγραμματισμός είναι πολύ σημαντικός, αλλά τα παιδιά δε μπορούν να κατανοήσουν πλήρως τη
σημασία του, και τη χρησιμότητά του στις 9-10 ώρες που τον διδάσκονται... Να χαμε 2 χρόνια για το μάθημα θα τον κατανοούσαν πλήρως πιστεύω, αλλά έτσι όπως είναι τα πράματα με τη πίεση που υπάρχει για να βγεί η ύλη, δεν γίνεται σωστά η δουλειά... Πολλές φορές βλέπω τι ασκήσεις θα μπορούσα να κάνω με τα παιδιά πάνω στον τμηματικό προγραμματισμό, και με πιάνει θλίψη που δε προφταίνω... Καλύτερα πιστεύω και εγώ να έβγαινε ο τμηματικός προγραμματισμός (όλο το 10) και όλο το 6, και να έμπαινε το 5 (βελτιστοποίηση αλγορίθμων)...

andreas_p

Παράθεση από: Loukritia στις 11 Ιουν 2010, 10:25:41 ΠΜ
το κεφάλαιο 10 θα πρέπει να βγει, να μπορούμε να βγάλουμε την ύλη άνετα και όχι τρέχοντας!!!

Όλο το μάθημα είναι το Κεφ. 10. Είναι εφαρμογή (τμηματικός προγραμματισμός) όλων όσων έχουν μάθει τα παιδιά.
Πρέπει να μπει και η αναδρομή !!!

andreas_p

Και απ' το Κεφ. 3 οι δυναμικές Δ.Δ. Τα παπαγαλιζέ (τα περισσότερα ) του Κεφ. 6 ας φύγουν !!!!

andreas_p

Α, ξεχάσαμε και το πιο βασικό. Πολυπλοκότητα .

andreas_p

Το Κεφ. 1 γιατί να υπάρχει ; ΛΟ ΛΑ να η ΛΟΛΑ !!!!  Έχει μπει για να παραπλανήσει τα παιδιά ως αναφορά για το επίπεδο απαιτητικότητας του μαθήματος ... ΑΕΠΠ !!!!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αναρωτιέμαι για τα παρακάτω:
Θα υπάρχει συγγραφή νέου βιβλίου;
Θα ανατυπωθεί το παλιό με περικοπές σε κεφάλαια;
θα ανατυπωθεί το παλιό με τυπογραφικές διορθώσεις;

και περιμένω και τα δικά σας σχόλια.

Νίκος Αδαμόπουλος

Η πρόβλεψή μου: Θα είναι το παλιό με ελαφρώς μειωμένη εξεταστική ύλη.