ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Αντιλαμβάνομαι ότι αρκετοί έχουν την άποψη πως αν το μάθημά μας είναι γραπτώς εξεταζόμενο και τα καλλιτεχνικά όχι θα επιλέγουν όλοι τα καλλιτεχνικά διότι θα το θεωρούν ώρα του παιδιού (όπως τόσα χρόνια συνέβαινε με τα δικά μας μαθήματα έτσι? μην τα ξεχνάμε αυτά).

Προσωπικά θεωρώ παιδαγωγικά απαράδεκτο να εξετάζεται το μάθημα των καλλιτεχνικών γραπτά. Δεν μπορεί ένα τέτοιο μάθημα να έχει αξιολόγηση με τη μορφή που έχουμε εμείς στο μυαλό μας.

Επίσης θα πρέπει να αποφασίσουμε τι πληροφορική θέλουμε στο σχολείο. Γερό μάθημα που να εξετάζεται γραπτώς και να δίνει στέρεες γνώσεις στους μαθητές με τον κίνδυνο κάποιοι να μην το επιλέγουν λόγω της δυσκολίας του ή να είναι ώρα του παιδιού όπως ήταν τόσα χρόνια (και κανείς δεν έλεγε τίποτα), για να συμπληρώνουμε το ωράριό μας και να μην τρέχουμε σε άλλο σχολείο?
Και τα δύο δε γίνονται.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Keep Growing

...άλλο ένα μπάλωμα στην κουρελού.
Πολύ "έθνικ" υπουργείο έχουμε.

Δεν υπάρχει ελπίδα λέμε!
Η μόνη ελπίδα που έχουμε βρίσκεται μέσα μας, αλλά πρέπει να κοπιάσουμε ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

NiColas1957

Παράθεση από: evry στις 19 Σεπ 2013, 09:24:04 ΜΜ
........
Επίσης θα πρέπει να αποφασίσουμε τι πληροφορική θέλουμε στο σχολείο. Γερό μάθημα που να εξετάζεται γραπτώς και να δίνει στέρεες γνώσεις στους μαθητές με τον κίνδυνο κάποιοι να μην το επιλέγουν λόγω της δυσκολίας του ή να είναι ώρα του παιδιού όπως ήταν τόσα χρόνια (και κανείς δεν έλεγε τίποτα), για να συμπληρώνουμε το ωράριό μας και να μην τρέχουμε σε άλλο σχολείο?
Και τα δύο δε γίνονται.

Όποιος θέλει «παιδική χαρά» ας πάρει μετάταξη!

Υπάρχει λογικός άνθρωπος που να πιστεύει ότι η πληροφορική θα παραμείνει στο Λύκειο αν δεν αναβαθμιστεί ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος και στις τρείς τάξεις του Λυκείου? 

Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι η αναβάθμιση έχει να κάνει μόνο με το 2 ή 1 ή 6 ώρες και όχι με το τι και πως διδάσκει ο κάθε καθηγητής?

Πρόταση:  Μέσα από τους servers να κλειδωθούν εφαρμογές όπως FB, και οι όποιες «περίεργες» σελίδες.   
Το διαδίκτυο στο σχολείο αυστηρά και μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους.
Το surfing στο σπίτι και στα Internet Café ....... Τέλος η ώρα του παιδιού!

Αλλιώς να το πάρουμε απόφαση, Πολύ σύντομα ... Τέλος η πληροφορική από το Λύκειο.

ν


andreas_p

+1
Ήδη το έχω κάνει πράξη !
Δοκιμάστε την εφαρμογή "Κ9" !!

Α

ntzios kostas

Έτσι μπράβο. Πρέπει επιτέλους να αναδείξουμε τι δυναμική της πληροφορικής.
Κανένα από τα τελευταία επιστημονικά επιτεύγματα δεν έγινε, γιατι κάποιοι ξέρανε να χειρίζονται το FB το word ή το excel.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

pthomop

Παράθεση από: andreas_p στις 19 Σεπ 2013, 10:59:14 ΜΜ
+1
Ήδη το έχω κάνει πράξη !
Δοκιμάστε την εφαρμογή "Κ9" !!

Α

Δοκιμαστε το squid. Τους μπλοκαρει τα παντα. Ειχα βρει την υγεια μου τα 8 χρονια που ημουν στο λυκειο.

gkatsion

Αγαπητοί συνάδελφοι,

το σοκ στην πρωτοβάθμια μεγάλο...
ακόμα μεγαλύτερο όμως για τους συναδέλφους δασκάλους και καθηγητές με τις υποχρεωτικές αποσπάσεις
ΠΥΣΠΕ-->ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ-->ΠΥΣΔΕ, και μιλάμε για συναδέλφους και με οργανικές...

το σχέδιο του υπουργείου προχωράει κανονικά!!

πάμε καλά... :'(

Υ.Γ οι νέοι σχολικοί φύλακες, προς αποφυγήν αλλαγής πόλης...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

anasta

?????? 
"η αξιολόγηση του μαθήματος Καλλιτεχνική Παιδεία Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου θα γίνεται γραπτώς."
λίγες μέρες πριν έλεγε με την μέθοδο των προτζεκτ!

http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/enhmerosi-mathimata-a-taxis-gel-a-b-esperinoy-gel

andreas_p

"Ό, τι νάναι !!!" Έτσι αντέδρασαν τα πρωτάκια ...

Α

petrosp13

Πού να δεις πώς αντιδρούν τα τριτάκια όταν μαθαίνουν ότι το μόνο μάθημα που καταργείται από τις πανελλαδικές είναι ο προγραμματισμός
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

Και εγώ σας λέω ότι έχω πολλά παραδείγματα μαθητών που οι καθηγητές τους (πληροφορικής) δεν τους έχουν ακόμα ενημερώσει για το τι συμβαίνει στο κλάδο μας. Σαν να μην συμβαίνει τίποτα.   >:(
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Μπράβο στα παιδιά
Όταν θα απολυθούν, να μην ξεχάσουν να κατηγορήσουν το ανάλγητο υπουργείο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tkon

θα έπρεπε κανονικά οι μόνιμοι καθ. της πληροφορικής μέσα στα αιτήμα των απεργιακών κινητοποιήσεων να έχουν και την κατάργηση της πληροφορικής (υπήρχε φιλόλογος ο οποιός έλεγε "με έβαλαν και τρέχω σε 3 σχολεία με έσας θα ασχολούμαι")
Μόνο οι μαθητές μπορούν να καταφέρουν κάτι
Οι τς Α λυκείου δεν έχουν ακόμη ενημερωθεί για το νέο σύστημα, όταν καταλάβουν τις σημαντικές αλλαγές (την άδικη κατάργηση του μαθήματος της Ανάπτυξης) τότε θα ξεσηκωθούν.
Οι μόνιμοι επίσης θα πρέπει να ενημερώνουν τους μαθητές για την αδικία που έγινε.

kostaskls

Μεταφέρω μια πληροφορία με κάθε επιφύλαξη.
Χθες μου είπε κάποιος γνωστός μου ότι δόθηκε εντολή να σταματήσουν (να μην ξεκινήσουν ?) οι διαδικασίες
για τα νέα βιβλία της επόμενης χρονιάς. Η πληροφορία αυτή προέρχεται από κάποιους παλιούς προισταμένους
Γραφείων και Διευθύνσεων.
Έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό?
Αν αληθεύει αυτή η πληροφορία, τότε τα πράγματα, κατά τη γνώμη μου, είναι άσχημα, διότι μάλλον
πάμε, πιθανώς, για αλλαγές.
Επίσης, κατά τη γνώμη μου, προφανώς οι αλλαγές δεν θα αφορούν μαθήματα τα οποία εξετάζονται παναλλαδικώς.
Άρα, καταλαβαί νουμε όλοι τι θα γίνει.
Ποιος μας λέει ότι αυτό που έγινε το καλοκαίρι δεν ήταν άσκηση?

nikosx

Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς όταν λες άσχημα. Ποιο άσχημα από ότι είναι τώρα γίνεται; Εγώ πιστεύω πως όχι.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr