ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: janag79 στις 15 Σεπ 2013, 10:16:32 ΠΜ
11.20  O Κεδίκογλου στο Σκαι...


Στο 210-4800170-4 τηλέφωνο για ερωτήσεις..!

petrosp13

Το θέμα μας είναι αν θα εξετάζουν ενδοσχολικά αυτό το μάθημα παρωδία;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Παράθεση από: janag79 στις 15 Σεπ 2013, 10:16:32 ΠΜ
11.20  O Κεδίκογλου στο Σκαι...
Άσε θα στα πω εγώ:"Ναι, τέθηκε το θέμα, στο οποίο ήμουν και εγω σύμφωνος, αλλά δεν προχώρησε. Είναι πάντα ανοιχτό για μελλοντικές τροποποιήσεις εφόσον..."
Χημικοί μην αναστατωθείτε από το "ανοικτό" θέμα, λέει και καμιά μπούρδα να κρατάει τις ισορροπίες...

Javert

Παράθεση από: Javert στις 15 Σεπ 2013, 09:01:55 ΠΜ
Κάπου πήρε το μάτι μου για ένα συνέδριο πληροφορικής.

Νομίζω αυτό είναι. http://pci2013.epy-mathra.gr/images/pci2013/PCI_2013_%20PROGRAM.pdf
Τρομερή ευκαιρία να γίνει κάτι...

Σπύρος Δουκάκης

#304
Παράθεση από: Javert στις 15 Σεπ 2013, 11:30:48 ΠΜ
Νομίζω αυτό είναι. http://pci2013.epy-mathra.gr/images/pci2013/PCI_2013_%20PROGRAM.pdf
Τρομερή ευκαιρία να γίνει κάτι...

Σήμερα έχει και αναφορά και Το Βήμα για το συνέδριο της ΕΠΥ.

Πράγματι, υπάρχουν δύο συνέδρια (πολύ κοντά το ένα με το άλλο) όπου θα μπορούσαν να γίνουν πράγματα.
Η Βόρεια Ελλάδα συνάντηση στη Θεσσαλονίκη (http://pci2013.epy-mathra.gr/) στις 19- 21 Σεπτεμβρίου 2013
και η Νότια στην Αθήνα (http://di.ionio.gr/cie/) στις 11-13 Οκτωβρίου 2013.
Αφήνοντας στην άκρη την συμμετοχή (registration fees) που είναι πολύ υψηλή, μπορεί να γίνει μία συνάντηση και να συζητηθούν θέματα σημαντικά.

tropheus

Παράθεση από: seibei στις 15 Σεπ 2013, 11:07:21 ΠΜ
Άσε θα στα πω εγώ:"Ναι, τέθηκε το θέμα, στο οποίο ήμουν και εγω σύμφωνος, αλλά δεν προχώρησε. Είναι πάντα ανοιχτό για μελλοντικές τροποποιήσεις εφόσον..."
Χημικοί μην αναστατωθείτε από το "ανοικτό" θέμα, λέει και καμιά μπούρδα να κρατάει τις ισορροπίες...


Φυσικά και θα γίνουν τροποποιήσεις. Για εμένα η διεκδίκηση μας θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη :
Αντικατάσταση του μαθήματος της Χημείας με αυτό της Πληροφορικής στο Ε.Π.Ε. Θετικών και τεχνολογικών επιστημών !!!
Οτιδήποτε άλλο και αν διακδικήσουμε θα βγούμε απόλυτα χαμένοι!

tdrivas

αν δεν σπάσει το πεδίο αυτό, μία λύση που θα μπορούσε να προκριθεί θα ήταν (αν μείνουμε στα 4 μαθήματα) ένα νέο επιστημονικό πεδίο με Μαθηματικά, Προγραμματισμό και Φυσική (ή δεύτερο μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών).
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

Επίσης, δεν έχουν ξεκαθαρίσει τα εξής θέματα:

1. Ποια θα είναι τα μαθήματα βαρύτητας ανά σχολή ή τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση (αναμένεται να γίνει έως το τέλος Μαρτίου, σύμφωνα με τον Νόμο με Υ.Α. μετά από  πρόταση των Α.Ε.Ι.)

2. Ποιες σχολές ή τμήματα ανήκουν σε κάθε Ε.Π.Ε. (αναμένεται να καθοριστεί με Υ.Α)

Μέχρι τότε πρέπει να κινηθούν διαδικασίες που θα φέρουν την Πληροφορική μέσα σε υπάρχον ΕΠΕ ή σε νέο ΕΠΕ ή ως πέμπτο μάθημα επιλογής..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tropheus

Παράθεση από: morfeus στις 15 Σεπ 2013, 03:59:19 ΜΜ
αν δεν σπάσει το πεδίο αυτό, μία λύση που θα μπορούσε να προκριθεί θα ήταν (αν μείνουμε στα 4 μαθήματα) ένα νέο επιστημονικό πεδίο με Μαθηματικά, Προγραμματισμό και Φυσική (ή δεύτερο μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών).

Το που τελικα θα καταλήξει η μπίλια είναι ένα θέμα. Σε μια όμως διεκδίκηση ξεκινάς να ζητάς 100 για να πάρεις τουλάχιστον τα 70.
Πιστεύω ότι η στάση μας πρέπει να έχει πιο επιθετικό χαρακτήρα από ότι μέχρι τώρα.
Κύριοι υπάρχει το επιστημονικό πεδίο της υγείας που έχει μέσα τη Χημεία. Γιατί το πεδίο των θετικών και τεχνολογικών να μην έχει την Πληροφορική. Με αυτή τη βάση θα πρέπει να ξεκινήσουμε άσχετα με το αν θα διατυπωθούν θέσεις που τελικά μπορεί να μας φτάσουν στο μέχρι τώρα ζητούμενο "ή".

Και προς Θεού η λύση "Πληροφορική ως 5ο μάθημα επιλογής" δεν πρέπει ούτε καν να διατυπώνεται !!!

tdrivas

Η Χημεία είναι εξίσου αναγκαία επιστήμη για κάποιες σχολές όπως Βιοτεχνολογία, Χημικοί Μηχανικοί κτλ. Δεν έχει βάση να εξετασθούν στον Προγραμματισμό. Είτε θα πρέπει να ορίσουν τα ίδια τα τμήματα ποια μαθήματα επιθυμούν (το καλύτερο κατ' εμέ), είτε θα πρέπει να διαθέτουμε ξεχωριστό πεδίο.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tropheus

Παράθεση από: morfeus στις 15 Σεπ 2013, 04:17:02 ΜΜ
Η Χημεία είναι εξίσου αναγκαία επιστήμη για κάποιες σχολές όπως Βιοτεχνολογία, Χημικοί Μηχανικοί κτλ. Δεν έχει βάση να εξετασθούν στον Προγραμματισμό. Είτε θα πρέπει να ορίσουν τα ίδια τα τμήματα ποια μαθήματα επιθυμούν (το καλύτερο κατ' εμέ), είτε θα πρέπει να διαθέτουμε ξεχωριστό πεδίο.

Δε διαφωνώ μαζί σου αλλά και η Πληροφορική είναι εξίσου αναγκαία επιστήμη για πολλές άλλες σχολές. Και σε αυτές τις σχολές δεν έχει βάση να εξεταστούν στη Χημεία. Παρόλα αυτά την πέταξαν έξω !!!
Το θέμα είναι με ποιά βάση - αφετηρία θα κινηθούμε.
Υπάρχει η υποψία (για να μην πω βεβαιότητα) ότι δε θέλουν να βάλουν το "ή" γιατί είναι πιθανό  σε πολλά σχολεία να πρέπει να δημιουργηθούν επιπλέον μικρά τμήματα, που κάποια θα κάνουν Πληροφορική και κάποια Χημεία. Δηλαδή περισσότερες διδακτικές ώρες και άρα μεγαλύτερο κόστος.

Γιαυτό εμείς πρέπει να διεκδικήσουμε ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της Χημείας που ήδη υπάρχει και θα παραμείνει σε ένα επιστημονικό πεδίο με την Πληροφορική...

tdrivas

Γενικότερα, πρέπει να καταλήξει όποιος μας εκπροσωπήσει στο μέλλον σε 2-3 προτάσεις υλοποιήσιμες και κοινά αποδεχτές από το σύνολο των Πληροφορικών.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

noname

    Παράθεση από: odysseas στις 14 Σεπ 2013, 07:26:31 ΜΜ

    • Θεωρώ ότι οι συνάδελφοι των ιδιωτικών σχολείων ανήκουν κάτω από την ίδια στέγη με εμάς. Δεν πιστεύω όμως το ίδιο για τους συναδέλφους που διδάσκουν εκτός σχολείων. Δεν έχω απολύτως τίποτα εναντίον τους (αντιθέτως), όμως θεωρώ ότι τα κοινά μας συμφέροντα φτάνουν μόνο μέχρις ενός σημείου. Για παράδειγμα, η προσωπική μου άποψη είναι πως οποιαδήποτε ένωση εκπαιδευτικών θα έπρεπε να έχει ως στόχο μια εκπαίδευση στην οποία δεν είναι απαραίτητα τα μαθήματα εκτός σχολείου.

    Εδώ θα διαφωνήσω. Από τη στιγμή που κάποιος έχει αδειοδοτηθεί από το Υπουργείο Παιδείας να παραδίδει μαθήματα σε μαθητές νόμιμα, τότε δεν παίζει ρόλο η δομή μέσα από την οποία το κάνει. Σε άλλη περίπτωση θα μπορούσε κάποιος να πει ότι εγώ είμαι κατά της ιδιωτικής παιδείας γενικώς και δεν θεωρώ ότι οι συνάδελφοι των ιδιωτικών σχολείων ανήκουν στην ίδια στέγη με εκείνη των δημόσιων σχολείων.
    Επίσης, τα φροντιστήρια δεν είναι παράνομα. Αν θέλει το Υπουργείο μπορεί να δημιουργήσει ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο τα φροντιστήρια να είναι περιττά. Αυτήν τη στιγμή όμως -δυστυχώς κατά τη γνώμη μου- είναι απαραίτητα στους μαθητές. Τα φροντιστήρια δεν είναι παραπαιδεία. Είναι ενισχυτική διδασκαλία, ή ακόμα καλύτερα προγυμναστήρια. Όσο θα υπάρχουν εξετάσεις τόσο θα υπάρχουν φροντιστήρια.
    Προφανώς ένας φροντιστής δεν κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με έναν καθηγητή σχολείου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη. Αν πραγματικά το ζητούμενο ήταν ένα καλό σχολείο για το καλό των μαθητών τότε ένας φροντιστής δεν θα (έπρεπε να) είχε αντίρρηση να χάσει τη δουλειά του. Αλλά έχουμε πολύ δρόμο μέχρι εκεί. Μέχρι ενός σχολείου που θα παρέχει σοβαρή εκπαίδευση και θα είναι αυτάρκες.

    odysseas

    Παράθεση από: odysseas στις 14 Σεπ 2013, 07:26:31 ΜΜ
    Θεωρώ ότι οι συνάδελφοι των ιδιωτικών σχολείων ανήκουν κάτω από την ίδια στέγη με εμάς. Δεν πιστεύω όμως το ίδιο για τους συναδέλφους που διδάσκουν εκτός σχολείων. Δεν έχω απολύτως τίποτα εναντίον τους (αντιθέτως), όμως θεωρώ ότι τα κοινά μας συμφέροντα φτάνουν μόνο μέχρις ενός σημείου. Για παράδειγμα, η προσωπική μου άποψη είναι πως οποιαδήποτε ένωση εκπαιδευτικών θα έπρεπε να έχει ως στόχο μια εκπαίδευση στην οποία δεν είναι απαραίτητα τα μαθήματα εκτός σχολείου.

    Δε χαρακτήρισα τα φροντιστήρια παράνομα, ούτε "παραπαιδεία", ούτε διαφωνώ με κανέναν απ' όσους εξέφρασαν γνώμη επί του θέματος. Επεσήμανα μόνο μια διάσταση συμφερόντων σε κάποια σημεία και θα φέρω ένα απλό παράδειγμα: αν το Λύκειο αποσυνδεθεί από την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο και οι υποψήφιοι γίνονται δεκτοί με ένα σύστημα που δεν περιλαμβάνει εξετάσεις τότε οι εργαζόμενοι σε φροντιστήρια δε θα είχαν πλέον αντικείμενο ενώ οι εργαζόμενοι σε σχολεία θα είχαν ικανοποιήσει ένα πάγιο αίτημά τους. Δεν εξετάζω πόσο πιθανό είναι αυτό το σενάριο, όμως για μια νέα υπερ-ένωση αποτελεί ένα καταστατικό πρόβλημα που δε λύνεται εύκολα.

    tdrivas

    Παράθεση από: odysseas στις 15 Σεπ 2013, 10:58:12 ΜΜ
    Δε χαρακτήρισα τα φροντιστήρια παράνομα, ούτε "παραπαιδεία", ούτε διαφωνώ με κανέναν απ' όσους εξέφρασαν γνώμη επί του θέματος. Επεσήμανα μόνο μια διάσταση συμφερόντων σε κάποια σημεία και θα φέρω ένα απλό παράδειγμα: αν το Λύκειο αποσυνδεθεί από την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο και οι υποψήφιοι γίνονται δεκτοί με ένα σύστημα που δεν περιλαμβάνει εξετάσεις τότε οι εργαζόμενοι σε φροντιστήρια δε θα είχαν πλέον αντικείμενο ενώ οι εργαζόμενοι σε σχολεία θα είχαν ικανοποιήσει ένα πάγιο αίτημά τους. Δεν εξετάζω πόσο πιθανό είναι αυτό το σενάριο, όμως για μια νέα υπερ-ένωση αποτελεί ένα καταστατικό πρόβλημα που δε λύνεται εύκολα.

    θεωρώ πως πάντα οι φροντιστές θα υπάρχουν ακόμα και σε ένα τέτοιο σύστημα, καθώς δεν έχουν όλα τα παιδιά τις ίδιες δυνατότητες,αντίληψη κτλ. Βοήθεια θα προσφέρεται πάντα ιδιωτικά, αλλά φυσικά όχι σε τέτοια έκταση με την σημερινή.
    Thanassis Drivas
    BSc in Computer Science
    MSc in Space Science Applications and Technologies
    https://github.com/tdrivas